Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • BROS
  • ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ 2022
  • ΑΓΕΛΗ ΠΡΟΒΑΤΩΝ
  • ΜΑΪΣΑΜΠΕΛ
  • SOUS LE CIEL D’ALICE
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

TRALALA

Ιούν 21, 2022 Κινηματογράφος 0


TRALALA

ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ

Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΕΝΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ

Tralala: γράφει ο Νίκος Θωμόπουλος

Η ταινία των Arnaud και Jean Mari Larrieu προβλήθηκε στο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, στην Αθήνα. Η κριτική της δημοσιεύεται ως ένας προβληματισμός για ένα άλλο τοπίο στο σύγχρονο γαλλικό κινηματογράφο.

TRALALA: ΥΠΟΘΕΣΗ

Ο Τραλαλά είναι ένας περιπλανώμενος τραγουδιστής του δρόμου. Χάνει την κιθάρα του από έναν κακόβουλο περιθωριακό νεαρό. Έψαχνε απεγνωσμένα να φορτίσει το κινητό του και να προλάβει ένα κρίσιμο ραντεβού, για να βρει μια σταθερή δουλειά. Χωρίς αποτέλεσμα. Συναντάει μια μυστηριώδη κοπέλα που του δίνει το μήνυμα: «Προπάντων, μην είσαι ο εαυτός σου» και μετά εξαφανίζεται.

Ο Τραλαλά δείχνει ερωτοχτυπημένος μαζί της. Ακολουθεί τα ίχνη της μέχρι την Λούρδη. Εκεί ζει μια εξηντάχρονη που φαίνεται να αναγνωρίζει στο πρόσωπό του τον γιο της. Αυτός είχε εξαφανιστεί 20 χρόνια πριν. Έτσι ο Τραλαλά παίρνει τη θέση του γιου της σε μια οικογένεια. Βρίσκει την έμπνευση που δεν είχε ποτέ παίζοντας τέλεια τον νέο του ρόλο

Όμως, σταδιακά αποκαλύπτεται η αλήθεια μέχρι τη συγκινητική κορύφωση της αποκάλυψης της απάτης αυτής από τον ίδιο τον Τραλαλά. Στο τέλος μιας οικογενειακής συναυλίας προς τιμή του.

Tralala

TRALALA: Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Η δομή και ο ρυθμός της ταινίας ακολουθούν πιστά θα λέγαμε την απρόβλεπτη περιπλάνηση του βασικού ήρωα. Το κίνητρό του είναι ένα μήνυμα μιας κοπέλας που του προκαλεί τον έρωτα με την πρώτη ματιά. Ο Τραλαλά είναι ένας καλοκάγαθος φτωχός μουσικός του δρόμου. Βρίσκει ένα ξαφνικό ενδιαφέρον στη μίζερη ρουτίνα που βιώνει και απομυθοποιεί την όμορφη κοπέλα που πάσχει από κατάθλιψη.

Βρίσκει παράλληλα μια στοργική μάνα που τον ευεργετεί. Τον αναγκάζει τον με τη συναισθηματική της φόρτιση να παίξει τον ρόλο του παιδιού της. Αυτό εξαφανίστηκε φεύγοντας απ’ το σπίτι του ως επαναστατημένος νέος. Χωρίς να δώσει σημεία ζωής.

Βασικός πόλος είναι αυτοί οι δύο χαρακτήρες. Ενδόμυχα έχουν ανάγκη από ένα ισχυρό ψυχολογικό στήριγμα. Η σκηνοθεσία πλάθει με ένα ανθρωποκεντρικό σενάριο και χαλαρούς ρυθμούς μια ταινία βαθιά κοινωνική. Σε ένα ειδυλλιακό φυσικό περιβάλλον ενός σπιτιού. Αυτό απαντά στις έντονες ανάγκες του αποξενωμένου σχεδόν μοναχικού καλλιτέχνη του δρόμου για αποδοχή και ουσιαστική επικοινωνία με αγάπη και τρυφερότητα.

Έτσι ο Τραλαλά αφυπνίζει, έπειτα από μια φάση αρνητικής αμηχανίας, τον υποτιθέμενο αδερφό του. Επίσης μουσικό, κιθαρίστα, ο οποίος έχει παραιτηθεί από τη ζωή και την οικογένειά του, βρίσκοντας διέξοδο σε καταχρήσεις. Με πρωταγωνιστή την έμπνευση και των δύο μουσικών. Όλα σε ένα μουσικό χάπενινγκ  που αποθεώνεται από την τοπική κοινότητα. Τότε έρχεται η αλήθεια να ματαιώσει την ευχάριστη οικογενειακή ατμόσφαιρα.




TRALALA: Η ΚΑΘΑΡΣΗ

Ο Τραλαλά φεύγει μόνος με μια βάρκα με γλυκόπικρη διάθεση. Επιβεβαιώνοντας έτσι τη ρεαλιστική διάσταση της σκληρής πραγματικότητας που υιοθετείται καθοριστικά στον σύγχρονο Γαλλικό κινηματογράφο γενικότερα. Σε αυτό το κινηματογραφικό τοπίο η κάθαρση δεν ευνοείται από τη περιρρέουσα ατμόσφαιρα οικονομικής και  ηθικής κρίσης. Ιδίως στην περίοδο  της πανδημίας που ζει καθημερινά η Ευρώπη αλλά και ο υπόλοιπος κόσμος.

TRALALA

Σκηνοθεσία: Arnaud Larrieu, Jean-Marie Larrieu

Σενάριο:   Arnaud Larrieu, Jean-Marie Larrieu

Μουσική: Dominique A., Bertrand Belin, Joseph Brisset,  Jeanne Cherhal,  Étienne Daho,  Balthazar Gibert,  Philippe Katerine,  Renaud Letang  

Ήχος: Jules Bertier,  Samuel Billot

Κοστούμια: Judith de Luze 

Παραγωγή: Saïd Ben Saïd, Kevin Chneiweiss,  Michel Merkt,  Olivier Père

Παίζουν: Mathieu Amalric (Τραλαλά/Πατ Ριβιέρ), Josiane Balasko (Λιλί Ριβιέρ), Mélanie Thierry (Ζανί), Maïwenn (Μπάρμπαρα), Bertrand Belin (Σεμπ Ριβιέρ), Denis Lavant (Κλίμπι), Galatéa Bellugi (Βιρζινί), Joseph Brisset (Ρομπίν)

Χώρα παραγωγής: Γαλλία

Γλώσσα: γαλλικά

Έτος παραγωγής: 2021

Είδος: μουσική κομεντί

Διάρκεια: 120΄.

Για περισσότερες πληροφορίες τεχνικές και για τους συντελεστές δείτε εδώ.

 

Διαβάστε τις κριτικές που έχουμε δημοσιεύσει

Δείτε τα βίντεο που έχουμε ετοιμάσει


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΑΓΕΛΗ ΠΡΟΒΑΤΩΝ
    ΑΓΕΛΗ ΠΡΟΒΑΤΩΝ

    Ιούν 23, 2022 0

  • SOUS LE CIEL D’ALICE
    SOUS LE CIEL D’ALICE

    Ιούν 21, 2022 0

  • MADELEIN COLLINS
    MADELEIN COLLINS

    Ιούν 19, 2022 0

  • ΓΙΑΤΙ ΝΙΚΟΛΑΚΗ; ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΩΝΑΚΗ;
    ΓΙΑΤΙ ΝΙΚΟΛΑΚΗ; ΓΙΑΤΙ...

    Ιούν 19, 2022 0

Στην ίδια κατηγορία
  • BROS
    BROS

    Ιούλ 02, 2022 0

  • ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ 2022
    ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ 2022

    Ιούν 27, 2022 0

  • ΜΑΪΣΑΜΠΕΛ
    ΜΑΪΣΑΜΠΕΛ

    Ιούν 23, 2022 0

  • ΚΡΙΤΙΚΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
    ΚΡΙΤΙΚΟΙ...

    Ιούν 17, 2022 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

Βιντεοσκόπηση γάμου

περισσότερα…

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΕΝΙΚΟ
    ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΕΝΙΚΟ

    Μάι 28, 2014 2

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • BROS
    BROS

    Ιούλ 02, 2022 0

  • ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ 2022
    ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ 2022

    Ιούν 27, 2022 0

  • ΑΓΕΛΗ ΠΡΟΒΑΤΩΝ
    ΑΓΕΛΗ ΠΡΟΒΑΤΩΝ

    Ιούν 23, 2022 0

  • ΜΑΪΣΑΜΠΕΛ
    ΜΑΪΣΑΜΠΕΛ

    Ιούν 23, 2022 0

  • SOUS LE CIEL D’ALICE
    SOUS LE CIEL D’ALICE

    Ιούν 21, 2022 0

  • TRALALA
    TRALALA

    Ιούν 21, 2022 0

Performance Art Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικός κινηματογράφου Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • Πολύ καλο άρθρο...!!!

    8 μήνες ago

  • Please, make a small nice translation to me or foreign people for I am not able to catch nothing at ...

    1 έτος ago

  • I love Sotos and Athanassios !

    1 έτος ago

  • Θα θελα μαθω...ημερομηνια προβολης κ ωρα ακριβης...

    1 έτος ago

  • Bonjour, Je ne comprends rien car tout est en grec et je ne le lis pas ni ne le parle non plus, hé...

    2 έτη ago

  • ?✌

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούλιος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Ιούν    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (228)
  • Κινηματογράφος (1,127)
  • Νέα (93)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz