Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΖΑΜΑ

Ιαν 01, 2018 Κινηματογράφος 0


ΖΑΜΑ

ZAMA

του Γιάννη Φραγκούλη

Στις 18/1/2018 στις κινηματογραφικές αίθουσες.

ΣΥΝΟΨΗ

Ένας αξιωματικός του ισπανικού στρατού υπηρετεί το στέμμα σε μία ισπανική αποικία της Νοτίου Αμερικής. Είναι απελπισμένος και θέλει να πάρει μετάθεση, αλλά ματαίως. Η ταινία αναφέρεται σε αυτό τον άνθρωπο, στα συναισθήματα του. Μας μιλά αλληγορικά, με ποιητικό τρόπο και μας συναρπάζει.




Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Η Lucretia Martel είναι η ποιήτρια-σύμβολο για τη Νότιο Αμερική, ειδικά στον κινηματογράφο, η απουσία της πιστεύετε ότι ισοδυναμεί με την απώλεια ενός σημαντικού στοιχείου της ανθρώπινης ταυτότητας. Έκανε την ταινία «La cienaga» (2001) και τη «The holy girl» (2004), γοήτευσε το κοινό των Καννών με τη λαμπερή και εξωφρενική «The headless woman», το 2008. Από τότε περιορίστηκε σε μία τηλεοπτική δουλειά και σε τρεις ταινίες μικρού μήκους, αυτή η ταινία «Ζάμα» («Zama»), 2017, είναι μόλις η επόμενη ταινία της μεγάλου μήκους από το 2008. Υπήρχαν φήμες ότι δεν ήταν καλά στην υγεία της, ότι ετοίμαζε μία ταινία επιστημονικής φαντασίας ή ότι είχε πάρει ένα πλοίο  και είχε εξαφανιστεί στον Αμαζόνιο. Και όμως επανήλθε κάνοντας κρότο με αυτή την ταινία-ποίημα.

Μετά από 9 χρόνια απουσίας, με το γοητευτικό «Ζάμα», μεταφέρει ένα μυθιστόρημα του Antonio di Benedetto, το οποίο αναφέρεται στον 18ο αιώνα, στην ισπανική αποικία, στην παραθαλάσσια Asuncion. Η ταινία της είναι στοιχειωμένη, χάνεται στο ρυθμό που ο μύθος αυτός χρειάζεται για να μπορέσει να αφηγηθεί και να αφήσει το θεατή να τo βιώσει. Μπορεί να φαίνεται ότι είναι μία αισθητική που έρχεται από το παρελθόν, όμως στη Βενετία καθήλωσε το κοινό της.

Από την ταινία λείπει τόσο μία ακριβής ημερομηνία όσο και η συγκεκριμένη χωρική τοποθέτηση, μας αφήνει να βάλουμε τα δικά μας στοιχεία δίνοντας μόνο τα απολύτως απαραίτητα. Μας πετάει στη θάλασσα και μας αφήνει να βρούμε το δρόμο μας, αναμιγνύει στοιχεία του αποικιακού καθεστώτος και αφήνει να εννοηθεί ποιος έχει βάλει το χέρι του για να αποψιλωθεί αυτή η γη, ακόμη τι υπάρχει πίσω από την περούκα και τα καλοχτενισμένα μαλλιά του Ισπανού αξιωματικού.

Βλέπουμε τον Ντον Ντιέγκο ντε Ζάμα. Υπηρετεί στο στρατό του ισπανικού στέμματος, είναι υπάλληλος, όμως θέλει να φύγει από εκεί, οι αιτήσεις του έχουν απορριφθεί, η μετάθεσή του δεν προχωρά. Μαραζώνει με το νόστο για το σπίτι του, καλοβλέπει τις γυναίκες, ονειρεύεται τη ρώσικη αριστοκρατία, με τους ονειρικούς της τρόπους. Πίσω του είναι η ζούγκλα, οι άγριοι. Θα πρέπει να αποκρούσει τους βαμμένους πολεμιστές, αυτούς που φαίνεται ότι πιστεύουν σε μαγικές υπέρτατες δυνάμεις, που απειλούν την ύπαρξη του, εύχεται να μην υπήρχαν καθόλου.  Αλλά όλα αυτά είναι μία δικαιολογία. Η ταινία έχει σα θέμα της έναν άντρα που περιμένει, χωρίς ελπίδα και βοήθεια, να ελευθερωθεί.

Ελπίζουμε η Martel να μην περιμένει πάλι εννέα χρόνια για να κάνει την επόμενη ταινία της. Είναι εξαιρετική σκηνοθέτης που δεν πρέπει να είναι στο περιθώριο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η «Ζάμα» είναι το αριστούργημά της, μία ταινία νοσταλγική, αισθαντική και παράξενη, όπου κυριαρχεί η απειλή και η άρρωστη ατμόσφαιρα. Η ζέστη είναι έντονη, οι άποικοι είναι έξω φρενών. Κανένας εδώ δεν είναι σίγουρος, κανέναν δεν μπορείς να εμπιστευθείς. Η ιστορία μας θυμίζει το εξαίρετο μυθιστόρημα του Gabriel Garcia Marquez, «Ο συνταγματάρχης δεν έχει κανέναν να του γράψει». Αυτός ο ποιητικός ρεαλισμός έχει μεταφερθεί με εξαιρετικό τρόπο στη μεγάλη οθόνη, χωρίς να προδώσει καθόλου τη νοτιοαμερικάνικη ποίηση.

Όταν ο Ντον Ντιέγκο βλέπει το Βικούνα, σε ένα λιβάδι, τα μεσάνυχτα, όλοι αναρωτιούνται αν έχει παραισθήσεις. Η ταινία είναι γεμάτη από τέτοιες πανέμορφες σκηνές, κάποιες από αυτές είναι χιουμοριστικές. Κάποια μέρα ο Ντον Ντιέγκο καλείται να συναντήσει τον κυβερνήτη. Αυτός του ανακοινώνει ότι η αίτησή του για μετάθεση έχει απορριφθεί ξανά, άρα ο απελπισμένος αξιωματικός καλά θα κάνει να καθίσει στη θέση του. Ενώ αυτός βρίσκεται σε απελπιστική κατάσταση, ένα λάμα μπαίνει στο δωμάτιο και κάθεται ακριβώς πίσω του.

Είναι μία σκηνή που δείχνει την καταστροφή, με μεταφορικό τρόπο κοροϊδεύει αυτό τον απελπισμένο αξιωματικό. Η πίεση και η απελπισία εξατμίζονται, η διάθεση είναι πλέον τόσο αστεία που σατιρίζει αυτή την κατάσταση που θα μπορούσε να είχε συμβεί σε οποιοδήποτε μιλιταριστικό περιβάλλον. Η ταινία απλώνεται στο παγκόσμιο και μένει εκεί. Σε συναρπάζει και σε συγκινεί.

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Χρήστος Μήτσης (Αθηνόραμα)

Κυρίως όμως με τους αργούς και τελετουργικούς αφηγηματικούς ρυθμούς, οι οποίοι σπρώχνουν τον Ζάμα όλο και βαθύτερα στην απόγνωση κι εντέλει­ στην παράνοια, που στην ουσία δεν είναι παρά η ολοκληρωτική του παράδοση σε έναν άλλον, ακατανόητο και «μαγικό» κόσμο. Η διαδρομή­ του μέχρις εκεί είναι αργόσυρτη, δραματικά στεγνή και κινηματογραφικά ιδιαίτερη, προορισμένη να συγκινήσει μόνο το υπομονετικό σινεφίλ κοινό… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

ιασκευάζοντας το μυθιστόρημα Ζάμα που είχε γράψει ο συμπατριώτης της Αντόνιο ντε Μπενεντέτο, η ιδιότυπη και ιδιόρρυθμη στις αφηγηματικές της επιλογές Αργεντινή σκηνοθέτις Λουκρεσία Μαρτέλ επιστρέφει μετά από εννιά χρόνια απουσίας με ένα αργό, ατμοσφαιρικό, ελλειπτικό, σχεδόν σχιζοφρενικό ως προς τη διαφορά φάσης ανάμεσα στο μακρύ πρώτο και στο σαφώς πιο ενδιαφέρον δεύτερο μέρος, πορτρέτο ενός ανθρώπου που δεν βλέπει την ώρα και τη στιγμή να εξαφανιστεί από μια δυσμενή, δυσβάσταχτη εμπειρία… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

flix.gr

Το «Zama» είναι ένα marche funebre για το τέλος του ανθρώπινου πολιτισμού και την άνευ όρων παράδοση του ακρωτηριασμένου (κυριολεκτικά και μεταφορικά) ανθρώπου στη φυσική κατάσταση και το ορμέμφυτο, το οποίο ίσως από την άλλη να αποτελεί και τη μόνη διέξοδο προς την ελευθερία. Το σινεμά της Μαρτέλ δεν δίνει ποτέ απαντήσεις, αλλά αφήνει μέσα από τις ελλειπτικές, αλλά αισθητικά άψογες εικόνες του, ήρωες και θεατές μετέωρους κι υπνωτισμένους να αποφασίσουν αν και πόσο θέλουν να προσεγγίσουν και να αποκωδικοποιήσουν ένα έργο αινιγματικό κι απροσπέλαστο, αλλά σε κάθε περίπτωση γοητευτικό και πανέμορφο…

Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Λουκάς Κατσίκας (cinemagazine.gr)

Ο θεατής που θα ακολουθήσει το παράξενο ταξίδι του «Ζάμα» είναι προορισμένος, ωστόσο, να ανταμειφθεί. Ακόμη και μετά το τέλος της προβολής του, το φιλμ εξακολουθεί να αναπτύσσεται και να κατοικεί στο μυαλό, σαν κομμάτι ενός αλλόκοτου ονείρου που όσο προσπαθείς να εκλογικεύσεις, άλλο τόσο εκείνο ξεγλιστρά…  Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

iefimerida.gr

Αν και  οι ρυθμοί της είναι αργοί και  η σύνδεση των επεισοδίων που αποφασίζει να καταγράψει αρκετά χαλαρή, η Μαρτέλ  φτιάχνει  μια ταινία προσωπική και βαθιά υπαρξιακή, που απαιτεί μεγάλη συγκέντρωση, ανταμείβοντας τον θεατή σε βάθος χρόνου…

Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Γιάννης Ζουμπουλάκης (Το Βήμα)

Η ταινία, που βασίζεται σε ένα μυθιστόρημα του Αντόνιο Ντι Μπενεντέτο, βρίσκεται ενταγμένη σε ένα περιβάλλον όπου όλα σαπίζουν και καταρρέουν – και ο Ζάμα μαζί τους. Μια μαρτυρική περιπλάνηση που ναι μεν έχει κάτι το ονειρικό αλλά μπορεί να γίνει εξαντλητική για έναν θεατή μη εξοικειωμένο σε αυτού του είδους τον κινηματογράφο…  Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Νίκος Παλάτος (freecinema.gr)

Ο Ζάμα αντιπροσωπεύει ως χαρακτήρας την μπουρζουαζία της αποικιοκρατικής εποχής, αυτής όμως που είχε εμφανώς παρακμάσει και θεωρούσε πως ο μιμητισμός ενός δήθεν μεγαλείου στον τρόπο ζωής θα έφερνε ως αποτέλεσμα την κοινωνική άνοδο. Η ανέλιξη του ήρωα στα ανώτερα στρώματα, προσδοκία που ίσως εμφανιστεί με την αναμενόμενη μετάθεσή του, δυστυχώς όλο έρχεται κι όλο… δεν έρχεται, παρά τις δύο σχεδόν ώρες που κρατούν οι δραματικές (#diplhs) του προσπάθειες για να την επιτύχει… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Θοδωρής Δημητρόπουλος (oneman.gr)

Εφιαλτικό φιλμ από την Αργεντίνα δημιουργό του «Γυναίκα Χωρίς Κεφάλι», γεμάτο οριζόντιες συνθέσεις κάδρων που δημιουργούν μια αίσθηση βάθους και αποκομμένων ανθρώπων σε ένα σκηνικό εποχής που σταδιακά μεταφέρεται από τον ακινητοποιημένο, φθαρμένο πολιτισμό του κέντρου, στη ζούγκλα του αγνώστου… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Τάσος Ντερτιλής (cinepivtaes.gr, grandmagazine.gr)

Xωρίς αφηγηματικές κορυφώσεις, κρατά το ενδιαφέρον αυστηρά με την προσεγμένη εικαστική σύνθεση κάθε πλάνου. Η ταινία πάντως αποθεώθηκε από την κριτική στην πατρίδα της η οποία και την υπέβαλε ως υποψήφια για το ξενόγλωσσο Oscar (δεν πλασαρίστηκε τελικά στην 8άδα).Ιδανική κινηματογραφική πρόταση για εκπαιδευμένο σινεφίλ κοινό… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κωνσταντίνος Καϊμάκης (Athens Voice)

Η αυθεντικότητα των προθέσεων, η ώριμη ματιά και κυρίως το ξεχωριστό άγγιγμα της Μαρτέλ (που σαφώς και δεν απευθύνεται στην πλατιά μάζα) κάνουν την παρακολούθηση του φιλμ, που βασίζεται στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Αντόνιο Ντι Μπενεντέτο, σκέτη εμπειρία…  Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Αιμίλιος Χαρμπής (Καθημερινή)

Η ιστορία, που βασίζεται στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Αντόνιο ντι Μπενεντέτο, είναι ένα ψυχολογικό πορτρέτο μεγάλης έντασης με φόντο ένα τοπίο που μοιάζει αγνό, προκαλεί όμως απελπισία και σπρώχνει τους ανθρώπους στην παράνοια. Αινιγματική και αμφιλεγόμενη, η ταυτότητα της ταινίας ταιριάζει ακριβώς με τον τόπο και τους ανθρώπους που περιγράφει…

Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

ΖΑΜΑ

(ZAMA)

Σκηνοθεσία: Lucrecia Martel

Σενάριο: Lucrecia Martel, Antonio Di Benedetto (μυθιστόρημα)

Φωτογραφία:  Rui Poças

Μοντάζ: Karen Harley, Miguel Schverdfinger

Παραγωγοί: Agustín Almodóvar, Pedro Almodóvar, Joslyn Barnes, Alejandro Cacetta, Vânia Catani, Pablo Cruz, Benjamín Doménech, Eva Eisenloeffel, Claire Gadea, Santiago Gallelli, Juan Pablo Galli, Esther García, Danny Glover, Marie-Pierre Macia, Michel Merkt, Juan Perdomo, Leontine Petit, Susan Rockefeller, Matias Roveda, Georges Schoucair, Luís Urbano, Juan Vera

Παίζουν: Daniel Giménez Cacho (Ντον Ντιέγκο ντε Ζάμα), Lola Dueñas (Λουσιάνα), Matheus Nachtergaele (Βικούνα), Juan Minujín (Βεντούρα), Nahuel Cano (Μανουέλ), Mariana Nunes, Daniel Veronese (κυβερνήτης), Carlos Defeo, Rafael Spregelburd (καπετάν Ιπόλιτο), Jorge Román, Camila Sosa

Χώρα παραγωγής: Αργεντινή, Ισπανία, Γαλλία, Ολλανδία, ΗΠΑ, Βραζιλία, Μεξικό, Πορτογαλία, Λίβανος, Ελβετία

Έτος παραγωγής: 2017

Γλώσσα: ισπανικά

Διάρκεια: 115΄

Είδος: δράμα

Ημερομηνία εξόδου: 18/1/2018

Εταιρεία διανομής: Weird Wave

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz