Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

BLUE RUIN

Νοέ 12, 2014 Κινηματογράφος 0


BLUE RUIN

ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΛΙΜΜΕΝΑ

YΠΟΘΕΣΗ

Η ήσυχη ζωή ενός μυστηριώδους περιθωριακού τύπου, αναστατώνεται από κάποια συνταρακτικά νέα. Εξοργισμένος, επιστρέφει στη γενέτειρα του με σκοπό την εκδίκηση. Σύντομα θα βρει τον εαυτό του μπλεγμένο σε μια βίαιη μάχη προσπαθώντας να προστατέψει την αποξενωμένη οικογένεια του.

Από τα πρώτα κιόλας λεπτά, δεν μπορείς να μην αισθανθείς την επιβλητικότητα της φωτογραφίας. Η ταινία γίνεται ακόμη πιο μυστήρια και ατμοσφαιρική χάρης αυτήν (την οποία έχει επιμεληθεί ο ίδιος ο σκηνοθέτης που είναι διευθυντής φωτογραφίας και αυτή είναι η δεύτερη σκηνοθετική του δουλειά).

Παρακολουθώντας τις πρώτες σκηνές, αργούμε να καταλάβουμε την πραγματική αξία αυτού του έργου, καθώς απουσιάζουν η ομιλία και η δράση. Ειδικά στην περίπτωση των θρίλερ, αυτό προκαλεί (φυσικά) βαρεμάρα. Όταν όμως «προχωράμε» πιο βαθιά στην ταινία, παρατηρούμε πως δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο θριλεράκι αμερικάνικης παραγωγής…

blue ruin foto1

H ιστορία εκδίκησης ξεκινά να ξετυλίγεται μπροστά μας. Κανένα από τα πλάνα δεν αποτελεί άσκοπη κίνηση της κάμερας.  Όλα έχουν τη δική τους «ομιλία». Μέσα από τα καλαίσθητα αυτά πλάνα, νιώθουμε την απερίγραπτη οργή του ήρωα, τη μοναξιά που τον κατακλύζει εδώ και χρόνια λόγω της οικογενειακής απώλειας που βιώνει, την επιμονή του -παρά τις καθόλου τυχαίες γκάφες που τον δείχνει η σκηνοθεσία να κάνει, ώστε να συνεχίσει και να ολοκληρώσει τον σκοπό του με οποιοδήποτε τίμημα καθώς αδιαφορεί για την κατάληξη αυτού. Η ερμηνεία του Macon Blair σε συνδυασμό με το πάντα αινιγματικό του βλέμμα κάνει ακόμη πιο μυστήρια την ατμόσφαιρα των «Ερειπίων».

Είναι ένα ακόμη ιδιαίτερο, χαμηλών τόνων κομμάτι του ανεξάρτητου αμερικάνικου κινηματογράφου, που καταφέρνει -παρά το γεγονός ότι οι χαρακτήρες μιλάνε μία στο τέταρτο, να κεντρίσει το ενδιαφέρον του θεατή. Έτσι και εμείς καθόμαστε πιο αναπαυτικά στο κάθισμά μας περιμένοντας τη συνέχεια.

Παρασκευή Γιουβανάκη
(Περισσότερα στο http://film-c.blogspot.gr/)




 

ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΛΙΜΜΕΝΑ

(BLUE RUIN)

Σκηνοθεσία: Jeremy Saulnier

Σενάριο: Jeremy Saulnier

Φωτογραφία: Jeremy Saulnier

Μοντάζ: Julia Bloch

Μουσική: Brooke Blair, Will Blair

Ήχος: Pablo Diez

Σχεδιασμός ήχου: Dan Flosdorf, Matt Snedecor

Μοντάζ ήχου: Colin Alexander, Juan Bertran, MacAulay Flynt, Franklin Vaughan, Evan Mangiamele, Elizabeth McClanahan

Καλλιτεχνική διεύθυνση: Brian Rzepka

Κοστούμια: Brooke Bennett

Ειδικά εφέ: Toby Sells

Οπτικά εφέ: Justin Ball, Chris Connolly, Jason Bowers, Sam Claitor

Μέικαπ: Shelley Illmensee, Katie Middleton, Mark James Ross, Toby Sells

Κάστινγκ: Harley Kaplan, Brandon Powers

Παίζουν: Macon Blair (Ντούιτ), Devin Ratray (Μπεν Γκάφνεϊ), Amy Hargreaves (Σαμ), Kevin Kolack (Τέντι Κλέλαντ), Eve Plumb (Κρις Κλέλαντ), David W. Thompson (Ουίλιαμ), Brent Werzner (Καρλ Κλέλαντ), Stacy Rock (Χοπ Κλέλαντ), Sidne Anderson (αξιωματικός Έντι), Bonnie Johnson (Μάργκαρετ), Daniel L. Kelly (χοντρός άντρας), Ydaiber Orozso (Αμάντα), Erica Genereux Smith (ροκ κορίτσι)

Σχεδιασμός παραγωγής: Kaet McAnneny

Διεύθυνση παραγωγής: Tyler Byrne, Alex Orr, Richard Peete, Vincent Savino, Anish Savjani

Εταιρείες παραγωγής: The Lab of Madness, Film Science, Neighborhood Watch, Paradise City

Χώρες παραγωγής: ΗΠΑ, Γαλλία

Προϋπολογισμός: 258.113 δολάρια

Άνοιγμα εσόδων (ΗΠΑ): 32.608 δολάρια

Γλώσσα: αγγλικά

Τόποι κινηματογράφησης: Βιρτζίνια (ΗΠΑ)

Χρώμα: έγχρωμη

Ήχος: dolby digital

Aspest ratio: 2.35:1

Κάμερα: Canon C300

Εργαστήριο: Color Collective

Αρνητικό φορμά: 35 mm

Τυπωμένο φορμά: digital

Είδος: θρίλερ

Διάρκεια: 90΄

Εταιρεία διανομής: Videorama

Έξοδος στις αίθουσες: 6/11/2014.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz