Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • MAMLUQI
  • ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
  • ΟΔΟΣ ΜΑΛΧΟΛΑΝΤ
  • ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ

Μαρ 25, 2018 Κινηματογράφος 0


ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ

SEE YOU UP THERE

του Γιάννη Φραγκούλη

Στις 22/3/208 στις κινηματογραφικές αίθουσες. Αξιολόγηση 7,7 στο www.imdb.com από 2.020 χρήστες.

ΣΥΝΟΨΗ

Τρεις στρατιώτες που έχουν επιζήσει από το μεγάλο πόλεμο προσπαθούν να επιζήσουν στο Παρίσι όπου φαντάζονται ότι θα περάσουν απαρατήρητοι. Το κυνήγι όμως συνεχίζεται και ο κλοιός σφίγγει για να τιμωρηθούν επειδή προσπάθησαν να ξεφύγουν από έναν παράλογο αξιωματικό που τους είχε οδηγήσει σε μία πράξη αυτοκτονίας.




 

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Τα παράξενα σύννεφα του Μεγάλου Πολέμου υπάρχουν στην ταινία «Ραντεβού εκεί ψηλά» («See you up there»). Μία μεταφορά του αριστουργήματος του Pierre Lemaitre, βραβευμένο με Γκονκούρ, ένα μυθιστόρημα που έχει να κάνει με τρεις επιζώντες στρατιώτες από τον πόλεμο που προσπαθούν να επιβιώσουν στο Παρίσι της ανωνυμίας.

Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον Albert Dupontel, είναι το πιο φιλόδοξο σχέδιό του, έχει δυνατές σκηνές, όπως τις μάχες σε κατεστραμμένα τοπία από τον πόλεμο, καλούς ηθοποιούς, συμπεριλαμβανομένου του Nahuel Perez Biscayart, ο οποίος έχει αλλάξει εντελώς την εικόνα του. Το πρόβλημα βέβαια είναι πώς να χωρέσει τις 600 σελίδες του μυθιστορήματος σε μία δίωρη ταινία, η οποία θα πρέπει να έχει το ρυθμό της.

Ο σκηνοθέτης αποφάσισε να κάνει κάτι καινούργιο στο γαλλικό κινηματογράφο: μία εμπορική ταινία που αναμιγνύει το διάσημο κάστινγκ, το σουρεαλιστικό χιούμορ και το σκοτεινό θέμα -το τραύμα, το θάνατο, τη ρήξη και τη χειραγώγηση-, με τέτοιο τρόπο που το σύνολο να δένει καλά. Παρά το πολύ καλό σκηνικό, τους καλούς ηθοποιούς και τη δυνατή ιστορία, δεν έχει γίνει κατορθωτό να έχουμε ένα καλό προϊόν που θα είναι κάτι το καινούργιο για τον ευρωπαϊκό κινηματογράφο.

Ο Dupontel επικεντρώνει στον Αλμπέρ Μαγιάρντ, ένα στρατιώτη χαμηλών τόνων, που έχει καμφθεί από την ένταση των μαχών στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, το Νοέμβριο του 1918. Μαζί με αυτόν, ο γαλλικός στρατός είναι στην ίδια κατάσταση, εμείς βλέπουμε τον Έντουαρντ Περικούρ που στέλνεται από το σαδιστή λοχαγό, Πραντέλ, σε μία τελευταία έξοδο, σε μία μάχη που είναι σίγουρο ότι θα τη χάσει. Το αποτέλεσμα, σε μία μεγάλη σεκάνς, όπου οι λάμψεις και οι ήχοι της μάχης δίνουν τρομερή ένταση μαζί με την έντονη δράση των προσώπων, είναι ένα λουτρό αίματος, όπου ο Μαγιάρντ είναι ζωντανός και ο Περικούρ σοβαρά τραυματισμένος.

Οι δύο φίλοι θα μείνουν μαζί για όλο το υπόλοιπο της ταινίας. Ο Μαγιάρντ θα προσπαθήσει για μήνες να θεραπεύσει το φίλο του. Ο Περικούρ είναι ταλαντούχος καλλιτέχνης που δεν έχει αναγνωριστεί στα μάτια του πατέρα του, ενός τραπεζίτη από το Παρίσι. Τώρα προτιμά να είναι μεταξύ ζωής και θανάτου, να περιφέρει το σώμα του απελπισμένα εδώ και εκεί, ζώντας μποέμικη ζωή.

Το σενάριο γράφτηκε από τον Dupontel, σε συνεργασία με το συγγραφέα του μυθιστορήματος, το Lemaitre, ο οποίος βοήθησε στο να συμπυκνώσουν την αφήγηση, έτσι ώστε να μείνει η ένταση της μάχης και αυτό που αυτή μεταφέρει στον άνθρωπο για την υπόλοιπη ζωή του. Ο φωτογράφος Vincent Matthias τράβηξε με πολύ όμορφο τρόπο το πεδίο της μάχης και ανέδειξε τα σκηνικά που αναπαριστούν αυτή την εποχή.  Η ταινία είναι τραβηγμένη σε high definition, όμως η ποιότητά της έχει ελαττωθεί έτσι ώστε να θυμίζει τις παλιές autochrome εικόνες του 1920.

Ενώ ο Μαγιάρντ προσπαθεί να ζήσει τίμια κάπου στο Παρίσι, ο οπιομανής πλέον Περικούρ χάνει το κουράγιο του, αναζητεί το θάνατο που θα το δικαιώσει, είναι απελπισμένος από τη ζωή. Ο πατέρας του αρέσκεται στο να αναβιώνει τις μνήμες του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, βάζει μέσα στις επιχειρήσεις του τον Πραντέλ, ο οποίος έχει παντρευτεί την αδελφή του Περικούρ. Είναι κατανοητό ότι η αφήγηση είναι πολύ μπλεγμένη, ειδικά στις σκηνές μετά τον πόλεμο, είναι δύσκολο για κάποιον να ξεχωρίσει τα πρόσωπα και τις δράσεις, κατά συνέπεια να καταλάβει τη δόμηση των χαρακτήρων. Η δράση μεταβιβάζεται από το ένα πρόσωπο στο άλλο, ενώ δεν έχουμε το χρόνο να καταλάβουμε τι έγινε, σε σχέση με τα δρώντα πρόσωπα, τα οποία μας είναι εν πολλοίς άγνωστα.

Οι πολύ καλοί ηθοποιοί αποδίδουν με εξαίσιο τρόπο το χαρακτήρα τους, αυτό όμως δεν μπορεί να βοηθήσει στην απόδοση του κάθε χαρακτήρα αλλά και του ψυχολογικού τοπίου που έχει σχέση με τους ανθρώπους που δρουν μέσα σε αυτό το πεδίο. Το μέικαπ είναι άψογο, αποδίδει ρεαλιστικά αυτές τις καταστάσεις. Η παραγωγή κόστισε 24 εκατομμύρια δολάρια, ήταν, με άλλα λόγια, ένα τεράστιο ρίσκο για τον Dupontel που δεν κατάφερε να αποφύγει τα σοβαρά ολισθήματα. Θα έπρεπε να δώσει μεγαλύτερη σημασία στις μικρές δράσεις που θα μας άφηναν να ανακαλύψουμε σε βάθος το χαρακτήρα των ανθρώπων, λειτουργώντας αφααιρετικά, να κάνουμε αυτό το παζλ, την εικόνα της Ευρώπης στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, το αποτέλεσμα της πατρικής εξουσίας, η οποία υπάρχει τόσο στην κοινωνία, σε καιρό ειρήνης, όσο και στον πόλεμο, σε ακραίες καταστάσεις. Με αυτό τον τρόπο η σκοτεινή ατμόσφαιρα του τοπίου θα είχε να κάνει με την ψυχική κατάσταση των προσώπων.

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ

(SEE YOU UP THERE)

(AU REVOIR LA-HAUT)

Σκηνοθεσία: Albert Dupontel

Σενάριο: Albert Dupontel, Pierre Lemaitre (μυθιστόρημα)

Φωτογραφία: Vincent Mathias

Μοντάζ: Christophe Pinel

Μουσική: Christophe Julien

Παραγωγοί: Catherine Bozorgan

Παίζουν: Nahuel Pérez Biscayart (Έντουαρντ Περικούρ), Albert Dupontel (Αλμπέρ Μαγιάρντ), Laurent Lafitte (Πραντέλ), Niels Arestrup (Μαρσέλ Περικούρ), Émilie Dequenne (Μαντλέν Περικούρ), Mélanie Thierry (Πολίν), Héloïse Balster (Λουίζ), Philippe Uchan (Λαμπουρντέν), André Marcon (χωροφύλακας), Michel Vuillermoz (Μερλέν)

Χώρα παραγωγής: Γαλλία, Καναδάς

Έτος παραγωγής: 2017

Γλώσσα: γαλλικά

Διάρκεια: 117΄

Είδος: δράμα, έγκλημα

Ημερομηνία εξόδου: 22/3/2018

Εταιρεία διανομής: Odeon.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΜΕΡΑΡΧΙΑ 999
    ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΜΕΡΑΡΧΙΑ...

    Μάι 20, 2025 0

  • ΘΕΪΚΟ ΤΥΡΙ
    ΘΕΪΚΟ ΤΥΡΙ

    Μάι 16, 2025 0

  • ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ
    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ

    Μάι 15, 2025 0

  • Η ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ
    Η ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ

    Μάι 02, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • MAMLUQI
    MAMLUQI

    Μάι 24, 2025 0

  • ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ
    ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ

    Μάι 23, 2025 0

  • ΟΔΟΣ ΜΑΛΧΟΛΑΝΤ
    ΟΔΟΣ ΜΑΛΧΟΛΑΝΤ

    Μάι 22, 2025 0

  • ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ
    ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ

    Μάι 21, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • MAMLUQI
    MAMLUQI

    Μάι 24, 2025 0

  • ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ
    ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ

    Μάι 23, 2025 0

  • ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
    ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    Μάι 22, 2025 0

  • ΟΔΟΣ ΜΑΛΧΟΛΑΝΤ
    ΟΔΟΣ ΜΑΛΧΟΛΑΝΤ

    Μάι 22, 2025 0

  • ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ
    ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ

    Μάι 21, 2025 0

  • Πειθαρχική Μεραρχία 999
    Πειθαρχική Μεραρχία 999

    Μάι 21, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    3 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    7 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« Απρ    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (331)
  • Κινηματογράφος (1.389)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz