Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΑΠΑΓΩΓΗ

Οκτ 26, 2017 Κινηματογράφος 0


ΑΠΑΓΩΓΗ

KIDNAP

του Γιάννη Ιωαννίδη

Στις 26/10/2017 στις κινηματογραφικές αίθουσες. Μετά την ανάγνωση αυτής της κριτικής μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές των άλλων κριτικών κινηματογράφου που παρατίθενται μετά από αυτό το κείμενο.

ΣΥΝΟΨΗ

Μία μέρα στο πάρκο, μία σπείρα απαγωγών πιάνει το παιδί της Κάρλα, το βάζουν σε ένα αυτοκίνητο και εξαφανίζονται. Η μόνη επιλογή της είναι να το βρει μόνη της, να κυνηγήσει τους απαγωγείς και να πάρει το παιδί της πίσω.




Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Μια μέρα στο πάρκο μετατρέπεται σε εφιάλτη, όταν η Κάρλα αντιλαμβάνεται ότι άγνωστοι αρπάζουν τον εξάχρονο γιο της, τον πετάνε στο πίσω μέρος ενός αυτοκινήτου και εξαφανίζονται με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Το αυτοκίνητο δεν έχει πινακίδες κυκλοφορίας και η Κάρλα δεν έχει κινητό για να καλέσει την αστυνομία. Της μένει μόνο μια επιλογή, αν δε θέλει να χάσει το παιδί της για πάντα: να καταδιώξει η ίδια το άγνωστο αυτοκίνητο. Ένα one-woman show για τη Χάλι Μπέρι, που παρά τις φιλότιμες προσπάθειές της, κουράζει πολύ γρήγορα και τελικά δεν κερδίζει το ενδιαφέρον του θεατή. Η Κάρλα, μία νεαρή μητέρα, μία μέρα στο πάρκο, θα χάσει από μία απροσεξία της στιγμής τον μικρό της γιο, που πέφτει θύμα απαγωγής. Εκείνη αρχίζει να καταδιώκει με το αυτοκίνητό της τους απαγωγείς, ενώ κανείς δεν ενδιαφέρεται να τη βοηθήσει, παρόλο που κινείται σε κεντρικότατους δρόμους και προκαλεί απανωτά ατυχήματα. Λίγο αργότερα θα έρθει αντιμέτωποι με τους κακοποιούς, που έχουν όλα τα στερεοτυπικά χαρακτηριστικά του παρακμιακού εγκληματία, και θα περάσει δια πυρός και σιδήρου προκειμένου να σώσει το παιδί της. kidnap foto2 Το γεγονός ότι η ταινία περιστρέφεται απόλυτα γύρω από το χαρακτήρα της Κάρλα, καθιστά σαφές στον θεατή ότι αποκλείεται η πρωταγωνίστρια να κινδυνεύσει, γεγονός που στερεί το σασπένς. Παράλληλα η πορεία καταδίωξης δεν προσφέρει και πολλές ευκαιρίες για ανατροπές, οπότε ο Λούι Πριέτο βασίζεται σε επαναλαμβανόμενα μοτίβα, που προσθέτουν μια κινηματογραφική ένταση, χωρίς όμως να πρωτοτυπεί. Από την άλλη η Χάλι Μπέρι, που έχει καιρό να βρει έναν ρόλο αντάξιο των δυνατοτήτων της, μάλλον το αυτονόητο εδώ, να καλύψει τις σεναριακές αδυναμίες, πράγμα που την οδηγεί σε ένα διαρκές ντελίριο θρήνου και οργής, που τελικά δε συγκινεί. Όλα φυσικά καταλήγουν σε ένα απολύτως προβλεπόμενο φινάλε, που αν και διεκδικεί τον τίτλο μιας δραματικής ταινίας δράσης, το σενάριο της δύσκολα θα μπορούσε να ξεπεράσει τη διάρκεια μιας μεσαίου μήκους ταινίας. kidnap foto3

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Κριτική Χρήστος Μήτσης (Αθηνόραμα)

Ο δεύτερος λόγος της εμπορικής επιτυχίας του φιλμ είναι η απόλυτη προσήλωσή του στη δράση, δηλαδή σε ένα ασταμάτητο κυνηγητό, που μπορεί να μην είναι το πειστικότερο δυνατό, δεν αφήνει όμως τον θεατή λάτρη του είδους να νοιαστεί για οτιδήποτε άλλο, όπως χαρακτήρες, αληθοφάνεια ή απόλυτη νοηματική συνέχεια. Ε, δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε αυτήν τη ζωή… Περισσότερα

Κριτική Τατιάνα Καποδίστρια (tospirto.net)

Το εισέτι χειρότερο, όμως, είναι πως ο χαρακτήρας αυτής της μάνας-εκδικητή δεν έχει ούτε πιστευτή ψυχολογία, ώστε να σε παρασύρει, μα ούτε και αρκετό χιούμορ, ώστε να αυτοσαρκαστεί για τα κατορθώματα που σκοράρει… Εδώ όλα είναι σοβαρά –και αν σου αρπάξει κανείς ουτιδανός το παιδί, μονάχος βρες την άκρη της κλωστήηης… Αχ, Χάλι μου, χάλι!.. Περισσότερα

Κριτική Μαρία Ιωάννου (filmakias.gr)

Αν και ξαναειπωμένο το σενάριο θα πω πως ο Knate Lee έκανε κατιτίς παραπάνω και μας έδωσε μια διαφορετική ιστορία με μια ωραία ανατροπή αλλά όχι και τόσο δυνατή. Στην σκηνοθεσία θα συναντήσουμε τον βραβευμένο για τις ταινίες μικρού μήκους του , Luis Prieto, που μας χάρισε την δράση αλλά και την αγωνία σε όλη την διάρκεια της ταινίας, από την θέση του συνοδηγού και όχι μόνο. Πλάνα που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από αισθητική, αλλά κυρίως από συναίσθημα… Περισσότερα

Κριτική Θανάσης Πατσαβός (flix.gr)

Εστω κι αν δεν είναι αυτή που οραματιζόταν για τον εαυτό της η πρωταγωνίστριά της όταν ξεκινούσε την καριέρα της στο Χόλιγουντ – και σίγουρα όχι αυτή που φανταζόταν για τη συνέχεια όταν κρατούσε στα χέρια της το Οσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου, πριν από δεκαπέντε χρόνια… Περισσότερα

kidnap foto4

Κριτική Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

Η Απαγωγή, μια μικρή εξέλιξη των περιπετειών αυτοδικίας, φτιάχτηκε για να μας προειδοποιήσει πως αν δεν πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, καήκαμε, γιατί η Άμεση Δράση δεν μπορεί να δράσει άμεσα… Περισσότερα

Κριτική Γιάννης Ζουμπουλάκης (Το Βήμα)

Τα όσα συμβαίνουν στην εξέλιξη της ιστορίας προσβάλλουν την νοημοσύνη του θεατή και σε κάνουν να πεις ότι κάτι τέτοιες αστήριχτες υπερβολές στο σενάριο, μόνο στο σινεμά τις συναντούμε. «Ω Θεέ μου χρειάζομαι βοήθεια!» μονολογεί η Χάλι στη μέση της ταινίας αλλά ο μόνος που χρειάζεται βοήθεια – και δεν την βρίσκει από πουθενά – είναι τελικά η ίδια η ταινία… Περισσότερα

Κριτική Παναγιώτης Παναγόπουλος (freecinema.gr)

Ο Πριέτο, όμως, δείχνει να γνωρίζει ακριβώς ποιο είναι το υλικό του και προσπαθεί να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί μ’ αυτό. Το σημαντικότερο πλεονέκτημά του είναι η Χάλι Μπέρι, η οποία αποτελεί ουσιαστικά τον μοναδικό χαρακτήρα της ταινίας. Οι υπόλοιποι είναι μόνο φιγούρες. Η Μπέρι, λοιπόν, πετυχαίνει να πάρει πάνω της μια απίθανη ιστορία και να την κάνει πιστευτή. Ακόμη κι όταν στις σκηνές που είναι μόνη της στο αυτοκίνητο μονολογεί, επειδή το σενάριο δεν έχει κάτι καλύτερο να της προσφέρει… Περισσότερα

Κριτική Στράτος Κερσανίδης (left.gr)

Καλογυρισμένο αγωνιώδες θρίλερ, χωρίς ιδιαίτερη πρωτοτυπία το οποίο ακολουθεί την πεπατημένη ανάλογων ταινιών. Η ιδέα για την ταινία ξεκίνησε από το γεγονός πως στις ΗΠΑ κάθε 40 δευτερόλεπτα χάνεται ένα παιδί!.. Περισσότερα

Κριτική Θόδωρος Γιαχουστίδης (moviesltd.gr)

Και λες, εντάξει, οι ηθοποιοί όντως είναι χαζά παιδιά, που δεν έχουν συναίσθηση και που αν τύχουν σε καλό σκηνοθέτη, μπορεί να κερδίσουν μέχρι και Όσκαρ (!!!) κι αν τύχουν σε κακό σκηνοθέτη, δεν τους σώζει τίποτε! Και που λέτε, αυτά. Ρίχνει και μια ατάκα αλά Bruce Willis στα «Πολύ σκληρός για να πεθάνει» κι έρχεται και μελώνει το γλυκό: «you kidnapped the wrong kid»! Ωραίο μήνυμα εναντίον του εντελώς αληθινού και υπαρκτού και καθόλου για γέλια προβλήματος των απαγωγών. Δείτε την ταινία μόνο αν πάσχετε από βαθιά κατάθλιψη: θα σκάσετε στα γέλια! Εγγυημένα!.. Περισσότερα

ΑΠΑΓΩΓΗ

(KIDNAP)

Σκηνοθεσία: Luis Prieto

Σενάριο: Knate Lee

Φωτογραφία: Flavio Martínez Labiano

Μοντάζ: Avi Youabian

Μουσική: Federico Jusid

Παραγωγοί: Halle Berry, Gregory Chou, Lorenzo di Bonaventura, Elaine Goldsmith-Thomas, Erik Howsam, Joey Tufaro

Παίζουν: Halle Berry (Κάρλα), Sage Correa (Φράνκι), Chris McGinn (Μάργκο), Lew Temple (Τέρι), Jason George (Ντέιβιντ), Christopher Berry (άντρας), Arron Shiver (Μπιλ), Kurtis Bedford (Ντελ), Carmella Riley (Στεφανί), Brice Fisher (Τάιλερ)

Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ

Έτος παραγωγής: 2017

Γλώσσα: αγγλικά

Διάρκεια: 95΄

Είδος: θρίλερ

Ημερομηνία εξόδου: 26/10/2017

Εταιρεία διανομής: Σπέντζος Film.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.

 


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz