Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

100 METROS

Ιούν 03, 2017 Κινηματογράφος 0


100 METROS

Από 1/6/2017 στις αίθουσες

Είναι πατέρας ενός παιδιού και σύντομα περιμένει και δεύτερο. Διαγιγνώσκεται όμως ότι έχει σκλήρυνση κατά πλάκας. Δεν το βάζει κάτω και αποφασίζει να συμμετάσχει στο τρίαθλον, όπου θα πρέπει να  κολυμπήσει 3,8 χιλιόμετρα, να ποδηλατήσει 180 χιλιόμετρα και τρέξει στο μαραθώνιο. Το σενάριο βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα. Αυτά όμως τα γεγονότα από μόνα τους δεν μπορούν να χτίσουν μία καλή ταινία. Χρειάζεται και απαντήσεις σε άλλα ερωτήματα που θα ακουμπήσουν τον ψυχικό κόσμο του θεατή, όλο και περισσότερων θεατών, από διαφορετικά κοινωνικά περιβάλλοντα. Είναι το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Marcel Barrena και για αυτό το λάθος αυτό συγχωρείται.

Κριτική Χρήστος Μήτσης (Αθηνόραμα)

Ο Μπαρένα εμπλουτίζει το δράμα με άφθονα κωμικά στοιχεία, τα οποία προσφέρει στο συνταγογραφημένο σενάριο ο πεθερός του Ραμόν, ένας μοναχικός, ρέμπελος, κυνικός και στριμμένος 65άρης που αναλαμβάνει να εκπαιδεύσει τον γαμπρό του, με τον οποίο δεν τα πήγαιναν ποτέ καλά. Αναποδιές, τσακωμοί, συμφιλιώσεις, κόντρες, αστεία, απογοητεύσεις, όλα με την προγραμματισμένη σειρά, οδηγούν στον κρίσιμο αγώνα και στα αισιόδοξα κοινωνικά μηνύματα που περιμένουν να ακουστούν φωναχτά στη γραμμή του τερματισμού… Περισσότερα

Κριτική Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

πραγματική ιστορία ενός άνδρα που διαγνώστηκε με σκλήρυνση κατά πλάκας, οι γιατροί του είπαν πως δεν θα μπορεί να περπατήσει ούτε 100 μέτρα (εξού και ο τίτλος) και εκείνος τους διέψευσε όλους, συμμετέχοντας στο πιο δύσκολο πολυάθλημα, το τρίαθλο-υπερμαραθώνιο του Ironman, που περιλαμβάνει 3,8 χιλιόμετρα κολύμβηση… Περισσότερα

Κριτική Θανάσης Πατσαβός (flix.gr)

Αυτή είναι ταυτόχρονα η πρώτη και τελευταία φορά που η ταινία του Ισπανού Μαρσέλ Μπαρένα μοιάζει να καταφέρνει πραγματικά να συλλάβει σε όλο του το μέγεθος το ανατριχιαστικό συναίσθημα του να ζεις με μια εκφυλιστική ασθένεια όπως η σκλήρυνση κατά πλάκας ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση όπου νιώθεις το σώμα σου να σε προδίδει και την οικεία αίσθηση του να είσαι κύριος του εαυτού σου να σε εγκαταλείπει ολοκληρωτικά – τουλάχιστον όπως τη βίωνες μέχρι τώρα… Περισσότερα

Κριτική Τατιάνα Καποδίστρια (tospirto.net)

Καίτοι, όμως, η ταινία παρουσιάζει σίγουρα ενδιαφέρον και οι ερμηνείες των ηθοποιών είναι αξιοπρεπέστατες, ο σκηνοθετικός ρυθμός και το σενάριο του Μπαρένα καθηλώνουν το όλον σε ψιλομέτρια επίπεδα: άπειρες θνησιγενείς μικρο-σκηνές σε φαινομενικά τυχαία διαδοχή, κατάχρηση «υπογραμμιστικών» τραγουδιών σε καίριες σεκάνς, συμβατικό καδράρισμα (κάποιες στιγμές, μάλιστα, ξετσουμίζουν και κάτι τεχνικά φάουλ, με κουνήματα της κάμερας, κ.τ.τ.), διάλογοι που… υπερπροσπαθούν και εν τέλει σαμποτάρουν μια  ουσιαστικότερη σκιαγράφηση της ψυχολογίας των ηρώων… Περισσότερα

Κριτική Νίκος Παλάτος (freecinema.gr)

Δεν τυγχάνει ενδοσκόπησης το πώς ο Ραμόν παίρνει την απόφαση να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στον αγώνα «Iron Man», από τη στιγμή που μαθαίνει πως υπάρχει κίνδυνος στο άμεσο προσεχές μέλλον να είναι ανίκανος να περπατήσει ακόμη και «100 Μέτρα», εξαιτίας της ανίατης ασθένειας με την οποία έχει διαγνωστεί. Σαφής η δήλωση περί της ανίκητης ανθρώπινης θέλησης και της άρνησης για παραίτηση από την ελπίδα της ζωής, χρειαζόταν όμως μια βαθύτερη εξερεύνηση αυτής της δίψας, πέρα από την αγάπη του για τον ομώνυμο με τον αγώνα τριάθλου ήρωα της Marvel (κάτι που περισσότερο με κλείσιμο του ματιού μοιάζει).,, Περισσότερα

Κριτική Αγγελική Στλλάκη (cinepivates.gr)

Ο θεατής ξοδεύει πολύ χρόνο στην ανταγωνιστική σχέση των δύο ανδρών –ο πεθερός καταλήγει να προπονεί τον γαμπρό-, ενώ μεταξύ άλλων βλέπουμε διάφορα… ευτράπελα που έχουν σχέση με την καλλιέργεια μαριχουάνας ή με τα ερωτικά σκιρτήματα του πεθερού… Περισσότερα

Κριτική Ρόμπυ Εκσιέλ (cinemag.gr)

Η σχέση του ήρωα με τον στριφνό, αποξενωμένο πεθερό του, ο οποίος θα γίνει βαθμιαία σύντροφος και προπονητής του και θα ξανοιχθεί σε μια νέα ζωή μακριά από τις πίκρες του παρελθόντος, βρίσκεται στο επίκεντρο μιας αφήγησης που σε συγκινεί και ενίοτε σε διασκεδάζει, χωρίς πάντως να αποκλίνει χιλιοστό από τα κλισέ και την προβλεψιμότητα… Περισσότερα

Κριτική Γιώργος Ζερβόπουλος (moviesltd.gr)

Με τις αρνητικές πληροφορίες για την υποχθόνια νόσο που τον κτύπησε, περί της συχνότητας των υποτροπών της και των συνεπειών που αφήνουν εκείνες πίσω ανά περίπτωση, να τον μαστίζουν ανελέητα, ο νεαρός άντρας θα χάσει κάθε ενδιαφέρον για το είναι του, την φαμίλια του, τον επαγγελματικό περίγυρο του. Άλλωστε και η αρρώστια, έστω και στο αρχικό της στάδιο, έχει δείξει τα δόντια της και σταδιακά τον καθηλώνει. Ηθικό που θα αναστηλωθεί μονομιάς, στο άκουσμα της διοργάνωσης μαζικού αγώνα Τριάθλου, μαραθώνιου δρόμου, κολύμβησης ανοιχτής θαλάσσης και ετάπ ποδηλασίας, στον οποίο θα θελήσει παντελώς απροσδόκητα να πάρει μέρος. Για να αποδείξει πρωτίστως στον ίδιο πως μπορεί να βγει νικητής στην μάχη με την απομυελίνωση. Και που αν συμβεί, θα ισοδυναμεί με ανθρώπινο θαύμα!.. Περισσότερα

 

100 ΜΕΤΡΑ

(100 METROS)

Σκηνοθεσία: Marcel Barrena

Σενάριο: Marcel Barrena

Φωτογραφία: Xavi Giménez

Μοντάζ: Nacho Ruiz Capillas

Μουσική: Rodrigo Leão

Παραγωγοί: Tino Navarro

Παίζουν: Dani Rovira (Ραμόν), Karra Elejalde (Μανόλο), Alexandra Jiménez (Ίνμα), David Verdaguer (Μάριο), Clara Segura (Δρ. Μπέρτα), Alba Ribas (Αριάντνα), Bruno Bergonzini (Μπερνάτ), Ricardo Pereira (Μάρκος), Manuela Couto (Χέφα ντε Ραμόν), Marc Balaguer (Πάου), Gael Díaz (Μπόργια), Maria de Medeiros (Νοέλια)

Χώρα παραγωγής: Πορτογαλία, Ισπανία

Έτος παραγωγής: 2016

Γλώσσα: ισπανικά

Διάρκεια: 108΄

Είδος: κομεντί, δράμα

Ημερομηνία εξόδου: 1/6/2017

Εταιρεία διανομής: Seven Films.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Γιάννης Φραγκούλης


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz