Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
  • ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ
  • ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ
  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ
  • ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΘΑΥΜΑ

Δεκ 29, 2017 Κινηματογράφος 0


ΘΑΥΜΑ

WONDER

του Γιάννη Φραγκούλη

Στις 28/12/2017 στις κινηματογραφικές αίθουσες.

ΣΥΝΟΨΗ

Υπάρχει διαίσθηση σε αυτή την ταινία που χειραγωγεί το συναίσθημα. Ο Όγκι είναι δέκα χρονών και έχει σπάνια δυσμορφία στο πρόσωπο. Πρέπει όμως να αφήσει τη διδασκαλία στο σπίτι και να πάει στο σχολείο. Η ταινία μιλά για το σεβασμό στο διαφορετικό, νουθετεί και ηθογραφεί, με φόντο την αμερικάνικη κοινωνία που έχει δώσει τέτοια δείγματα.

[vsw id=”VO4a8rqXRCk” source=”youtube” width=”680″ height=”480″ autoplay=”no”]

Μετά την ανάγνωση αυτής της κριτικής μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές των άλλων κριτικών κινηματογράφου που παρατίθενται μετά από αυτό το κείμενο.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Ο Όγκι είναι δέκα χρόνων και δυσκολεύεται να βγει στην κοινωνία, έχοντας ακραία δυσμορφία στο πρόσωπο. Διδάσκεται κατ’οίκον, με τους γονείς του να τον προσέχουν και να το φροντίζουν. Κάποιες εγχειρήσεις που έκανε διαχειρίστηκαν αυτή την κατάσταση. Τώρα θα πρέπει να πάει στο σχολείο και αντιμετωπίζει τα πειράγματα των άλλων παιδιών. Η αδελφή του, η Βία, αρνείται τα κομφόρ που της προσφέρουν για να τα μεταβιβάσει στον αδελφό της.

Η ταινία έχει καλές προθέσεις, αλλά αυτές υπάρχουν όπως θα τις δούμε οπουδήποτε αλλού. Η υποκριτική του Owen Wilson είναι τρομερά ψεύτικη. Η βραδύτητά του, όπως και σε παλιότερες ταινίες, δεν προσδίδει κάτι ιδιαίτερο στο χαρακτήρα που ενσαρκώνει. Η Julia Roberts προσπαθεί να δώσει ένα μελοδραματικό τόνο με τη χαμηλή φωνή της και τους χαμηλούς ρυθμούς της υποκριτικής της, να δείξει πόσο υποφέρει.

Το πρόσωπο του Όγκι, στην αρχή, σοκάρει, μετά όμως μπορείς να συγκρίνεις αυτό το «παράξενο» με άλλες κινηματογραφικές φιγούρες, όπως στη «Μάσκα». Όταν πρόκειται για ένα μικρό παιδί, οι ερωτήσεις που θα κάναμε σε ένα έφηβο ή μεγάλο δεν τίθενται και δεν μπορούν να απαντηθούν, πράγμα που σημαίνει ότι δε δομείται ο συναισθηματικός του χώρος. Το πετυχημένο μυθιστόρημα της R. J. Palacio, του 2012, έδωσε τροφή για το σενάριο της ταινίας και, σύμφωνα με πληροφορίες, η επιρροή της συγγραφέως ήταν μία τρομερή εμπειρία της με ένα κορίτσι που αντιμετώπιζε το ίδιο πρόβλημα. Η μεταβίβαση του θέματος όμως από το κορίτσι στο αγόρι, ελαφρύνει σχετικά το συναισθηματικό φόρτο.

Θα μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα σα μία τηλεοπτική μελοδραματική ταινία, όπως η «My so-called life», αφού η ανάπτυξη της ιστορίας μας θυμίζει μία σαπουνόπερα. Η είσοδός του στο σχολείο γίνεται με ήπιο τρόπο, με την εισαγωγή των παιδιών στο θέμα, τελικά βρίσκει ένα φίλο, με τον οποίο αναπτύσσει μία αληθινή σχέση. Εισάγοντάς μας στην παιδική επιθετικότητα, χωρίς να υπάρχει καθόλου ανοχή σε αυτό το θέμα, όσον αφορά πρώτα στο σχολείο, δε μας δείχνει μόνο το βίαιο παιδικό κόσμο, αλλά και τη βία που ελλοχεύει μέσα στην οικογένεια, μεταφέρεται από τους γονείς στα παιδιά. Αυτό που δοκιμάζεται είναι το θάρρος και το κουράγιο του Όγκι, η καρτερικότητά του για να ενταχθεί στην κοινωνία.

Η αδελφή του αντιμετωπίζει την καλύτερη της φίλη, η οποία επανέρχεται από τις καλοκαιρινές διακοπές της, με εντελώς διαφορετική εμφάνιση και με διάθεση να την απορρίψει. Βρίσκει καταφύγιο στη γιαγιά της. Θα βρει όμως συντροφιά σε ένα επίσης διαφορετικό αγόρι που δείχνει να ενδιαφέρεται για αυτήν.

Όλοι αυτοί οι χαρακτήρες είναι ουσιαστικά παραπλήσιοι. Υπάρχει ένα παρελθόν στη ζωή τους, το οποίο είναι προσωπική τους υπόθεση. Ακόμη και αυτοί που εξασκούν βία έχουν να δείξουν έναν  αλλόκοτο εαυτό. Το βάθος της ανάλυσης του χαρακτήρα τους είναι πολύ ρηχό. Δε μας δίνει αυτό το χώρο όπου θα μπορούσαμε να σταθούμε, να ταυτιστούμε ή να αναρωτηθούμε, ακόμη και για την ίδια τη ζωή μας. Μας αφήνει στο κενό χωρίς κανένα εφόδιο.

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Κριτική Χρήστος Μήτσης (Αθηνόραμα)

Μια εμπειρία που θα αποδειχτεί καταλυτική όχι μόνο για τον ίδιο αλλά και για όλους γύρω του, με το μελόδραμα, την πολιτική ορθότητα (η αδερφή του τα φτιάχνει με έναν Αφροαμερικανό!) και τα ουμανιστικά διδάγματα να χτυπάνε κόκκινο, σε ένα crowd pleasure οικογενειακό δράμα για πολλά χαρτομάντιλα… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

Το υπόστρωμα της ταινίας, ότι δηλαδή ένα παιδί είναι ένα ον που όχι μόνο αναζητά την ταυτότητά του μέσα από τις συγκρούσεις της κοινωνικοποίησης αλλά κυρίως δεν σταματά να αποτελεί την προβολή των ελπίδων και των φαντασιώσεων των γονιών του, οι οποίοι, ανάλογα με τη μόρφωση και το επίπεδό τους, τα χρησιμοποιούν για να εξιλεωθούν ή να διαφημιστούν, μένοντας συνήθως στα εξωτερικά χαρακτηριστικά και την επιφάνεια, είναι ό,τι πιο ενδιαφέρον σε μια ταινία που μοιάζει με διασταύρωση της «Μάσκας» του Πίτερ Μπογκντάνοβιτς και του «Έπους του κυρίου Χόλαντ» και είναι αναμφισβήτητα καλοφτιαγμένη και αναμφίβολα χειριστική στο σύνολο του αντι-κυνισμού της… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Έλενα Χριστοπούλου (Πρώτο Θέμα)

Εκεί που ο Όγκι πρέπει να μάθει πως δεν είναι το κέντρο του κόσμου, η αδερφή, οι γονείς κι οι κολλητοί του πρέπει να διεκδικήσουν τη δική τους θέση δίπλα του. Θαύμα δεν το λες, αλλά είναι μια καλή αρχή… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Ρόμπι Εκσιέλ (flix.gr)

Περίπατο πάει ακόμη και η μοναδική ίσως ενδιαφέρουσα ιδέα στην αφηγηματική δομή. Δεν έχουμε διαβάσει το νεανικό μυθιστόρημα της Ρακέλ Παλάτσιο όπου βασίστηκε το σενάριο, πάντως το μεγαλύτερο μέρος του φιλμ ξεδιπλώνεται μέσα από το υποκειμενικό πρίσμα (με voiceover) των τεσσάρων νεώτερων ηρώων: του Ογκι, του μόνου φίλου που θα κάνει τελικά στο σχολείο, της αδελφής του Ογκι και της κολλητής φίλης της. Τύπου κεφάλαια, που αρχικά νομίζεις πως θα λειτουργήσουν σαν μηχανισμοί αποστασιοποίησης, όμως βαθμιαία διαπιστώνεις πως πρόκειται για απολογίες φίλων προς φίλους, δηλαδή ενοχικών τόνων ψυχολογισμούς που αποσκοπούν μονάχα στη χειραγώγηση του θυμικού σου και σε απομακρύνουν ακόμη περισσότερο από το προς μελέτη πρόβλημα… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Τάσος Μελεμενίδης (cinemagazine.gr)

Όπως και να ‘χει, το «Θαύμα» είναι πρωτίστως αξιοπρεπές, τουλάχιστον στη μεγαλύτερη διάρκειά του, λόγω της μάχης που δίνει να μην καταλήξει δακρύβρεχτο. Η κορύφωσή του δε βοηθά προς αυτό το σχέδιο, όμως σε σχέση με αντίστοιχες ταινίες του παρελθόντος που βγαίνουν κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και αποτελούν ένα επιθετικό κύμα προσποιημένης ανθρωπιάς, εδώ ξεχωρίζει η προσπάθεια αποφυγής της αμετροέπειας… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Νίκος Δρίβας (filmboy.gr)

Η ταινία δεν είναι κακή και ίσα ίσα που σε αρκετά σημεία εντυπωσιάζουν οι εικόνες, ωστόσο το περιεχόμενο της και η αργή εξέλιξη ήθελε μια κάπως καλύτερη αξιοποίηση και διαχείρηση από τον σκηνοθέτη, ο οποίος μπορεί οπτικά να εντυπωσιάζει αλλά σεναριακά έπρεπε να δώσει μεγαλύτερη έμφαση σε χαρακτήρες και πλοκή… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Αγγελική Στελλάκη (cinepivates.gr)

Πάντως, η ταινία κάπως καταφέρνει να βρει τις ισορροπίες ώστε να μην γίνει υπερβολικά μελοδραματική, ενώ σε αυτό το σημείο βοηθάνε και οι αναφορές στην ποπ κουλτούρα (και ειδικότερα στον κόσμο του Star Wars), δείχνοντας πώς μπορεί ένα ψεύτικο σύμπαν, μια ταινία να βοηθήσει κάποιον να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Τατιάνα Καποδίστρια (tospirto.net)

Μέσα από τη σχέση του μικρού δύσμορφου «θαύματος» και του Τζακ αναδύεται το ζουμί της ταινίας (βοηθάει και η παρουσία του αναπόφευκτου συμμαθητή-εκφοβιστή, που υποδύεται ο Γκρέισαρ). Που δεν είναι άλλο από την αποδοχή της διαφορετικότητας, την συμπόνοια και την θετική πλευρά ακόμη και των πιο δύσκολων καταστάσεων. Ήγουν, θέματα που εμπνέουν (ελπίζω) παιδιά στην ηλικία του Όγκι, στα οποία απευθύνεται το «Θαύμα»…  διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Άγγελος Πολύδωρος (aggelospolidoros.blogspot.gr)

Μια τυπική ταινία για τη συμπόνοια και την αποδοχή και ένα σχόλιο για την ευρύτερη κοινωνία και το πως πρέπει να αντιμετωπίζει τα άτομα με ιδιαιτερότητες, αλλά και ένα μάθημα ζωής από τον κεντρικό ήρωα που θα αποδείξει ότι δεν μπορείς να είσαι σαν τους άλλους όταν έχεις γεννηθεί για να ξεχωρίζεις. Η Τζούλια Ρόμπερτς και ο Όουεν Γουίλσον διεκπεραιώνουν τυπικά τους χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις ρόλους τους…  διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Γιάννης Ζουμπουλάκης (Το Βήμα)

Το γεγονός προκαλεί προβλήματα στο παιδί. Στο σχολείο, στις σχέσεις και φυσικά στον εαυτό του· ως και με κράνος είναι αναγκασμένο να κυκλοφορεί. Μοιρασμένη σε κεφάλαια, όπου οι αφηγητές διαφέρουν, η ταινία δεν κρύβει τη διάθεσή της να μεταφέρει ενάρετα μηνύματα, αλλά με χαμόγελο. Βασισμένη στο ομότιτλο best seller της Ρ.Τζ. Παλάσιο (κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος), το «Θαύμα» είναι φτιαγμένο με όλα τα συστατικά μιας ταινίας προορισμένης να συγκινήσει. Και αυτό ακριβώς καταφέρνει… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Κωνσταντίνος Καϊμάκης (Athens Voice)

Όλες οι ερμηνείες είναι υποδειγματικές αλλά εκείνη που κλέβει το χειροκρότημα είναι η απολαυστικά ειρωνική Πατρίσια Κλάρκσον που σαν καθαρόαιμος γουντιαλενικός χαρακτήρας μοιράζει εγκεφαλικά όποτε ανοίγει το στόμα της!.. διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Λήδα Γαλανού (Εφημερίδα των Συντακτών)

Οι ερμηνείες είναι θαυμάσιες, η πρόθεση φιλότιμη –όπως και το μήνυμα ότι συχνά το «διαφορετικό» σημαίνει ξεχωριστό–, αλλά η ταινία εκτυλίσσεται τόσο βαρύγδουπα και τόσο προβλέψιμα, που μοιάζει σαν κανείς να την έχει ήδη δει… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Ηλίας Φραγκούλης (freecinema.gr)

Μπορεί το φιλμ να έχει σκίσει εισπρακτικά στις ΗΠΑ, όμως είναι ντροπή να βλέπει κανείς το πόσο αναξιοποίητη είναι η Τζούλια Ρόμπερτς (η μητέρα), που αλλάζει δύο-τρεις μούτες ανάλογα με το «συναίσθημα» της σκηνής, όσο και το παιδί… θαύμα (εδώ ισχύει) του περσινού «Δωματίου», Τζέικομπ Τρέμπλεϊ, εντελώς χαμένου πίσω από το υποχρεωτικό μακιγιάζ της παραμόρφωσης του Όγκι. Μέχρι να τελειώσει, ήθελα κι εγώ να γίνω αστροναύτης της NASA… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

ΘΑΥΜΑ

(WONDER)

Σκηνοθεσία: Stephen Chbosky

Σενάριο: Stephen Chbosky, Steve Conrad, Jack Thorne, R.J. Palacio (μυθιστόρημα)

Φωτογραφία: Don Burgess

Μοντάζ: Mark Livolsi

Μουσική: Marcelo Zarvos

Παραγωγοί: David Hoberman, Todd Lieberman

Παίζουν: Jacob Tremblay (Όγκι), Owen Wilson (Νέιτ), Izabela Vidovic (Βία), Julia Roberts (Ισαμπέλ), Mark Dozlaw (δόκτορ), Rukiya Bernard (νοσοκόμα), Jennifer March (γιατρός), Mandy Patinkin (Τάσμαν), Noah Jupe (Τζακ), Bryce Gheisar (Τζούλιαν), Elle McKinnon (Σαρλότ)

Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ. Χονγκ Κονγκ

Έτος παραγωγής: 2017

Γλώσσα: αγγλικά

Διάρκεια: 113΄

Είδος: δράμα, οικογενειακή

Ημερομηνία εξόδου: 28/12/2017

Εταιρεία διανομής: Σπέντζος Film.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ
    ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ

    Μαρ 19, 2023 0

  • ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ
    ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ

    Μαρ 06, 2023 0

  • ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΝΙΣΕΡΙΝ
    ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ...

    Φεβ 02, 2023 0

  • ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΗΣ ΘΛΙΨΗΣ
    ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΗΣ ΘΛΙΨΗΣ

    Ιαν 28, 2023 0

Στην ίδια κατηγορία
  • Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ...

    Μαρ 19, 2023 0

  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ
    25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ...

    Μαρ 04, 2023 0

  • ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
    ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

    Φεβ 26, 2023 0

  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
    25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ...

    Φεβ 26, 2023 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΕΝΙΚΟ
    ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΕΝΙΚΟ

    Μάι 28, 2014 2

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ

    Μαρ 19, 2023 0

  • ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ
    ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ

    Μαρ 19, 2023 0

  • ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ
    ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ

    Μαρ 06, 2023 0

  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ
    25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ

    Μαρ 04, 2023 0

  • ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
    ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

    Φεβ 26, 2023 0

  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
    25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

    Φεβ 26, 2023 0

Performance Art Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • Please, make a small nice translation to me or foreign people for I am not able to catch nothing at ...

    2 έτη ago

  • I love Sotos and Athanassios !

    2 έτη ago

  • Θα θελα μαθω...ημερομηνια προβολης κ ωρα ακριβης...

    2 έτη ago

  • Bonjour, Je ne comprends rien car tout est en grec et je ne le lis pas ni ne le parle non plus, hé...

    2 έτη ago

  • ?✌

    3 έτη ago

  • 1. Κατά την διάρκεια της καραντίνας έμεινα στο σπίτι και δραστηριοποιήθηκα κυρίως μέσω των μέσων κοι...

    3 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Μάρτιος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« Φεβ    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (271)
  • Κινηματογράφος (1,187)
  • Νέα (94)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz