Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
  • ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ
  • ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ
  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ
  • ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

THE PARTY

Δεκ 29, 2017 Κινηματογράφος 0


THE PARTY

του Γιάννη Φραγκούλη

Στις 28/12/2017 στις κινηματογραφικές αίθουσες.

ΣΥΝΟΨΗ

Για να γιορτάσει την εξέλιξη της πολιτικής της καριέρας, η Τζάνετ οργανώνει μία βραδιά στο σπίτι της. Οι καλεσμένοι ανήκουν στην «καλή κοινωνία», είναι λίγοι φίλοι που θα συμμετάσχουν σε μία μικρή έκτασης βραδιά. Πριν όμως να σερβιριστεί το δείπνο τα παράπονα αρχίζουν να εκφράζονται και οι κακίες εκστομίζονται. Τι θα γίνει στο τέλος;

[vsw id=”yRqlxPWYp7c” source=”youtube” width=”680″ height=”480″ autoplay=”no”]

Μετά την ανάγνωση αυτής της κριτικής μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές των άλλων κριτικών κινηματογράφου που παρατίθενται μετά από αυτό το κείμενο.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Σε μία ταινία του Quentin Tarantino μετά από μία άφιξη κάποιων ανθρώπων σε ένα συγκεκριμένο χώρο μπορεί να έπονται σκηνές αίματος. Στη Sally Potter τα πράγματα είναι διαφορετικά, το κωμικό στοιχείο θα πρωτοστατήσει και οι λεκτικές φωτιές θα διεκδικήσουν το χώρο τους. Οι σατιρικές προεκτάσεις των ατόμων που δε θέλουν να φανούν προς τα έξω, κινηματογραφημένες σε σκληρό ασπρόμαυρο φωτισμό, μας φέρνουν στη μνήμη τη «Διακριτική γοητεία της μπουρζουαζίας». Ο Luis Bunuel κάνει μία υπερρεαλιστική ταινία για τη μεσαία τάξη, όταν κάποιοι θα παρευρεθούν σε ένα δείπνο. Εδώ  οι πόρτες είναι κλειστές, οι εχθροπραξίες θα εκδηλωθούν ξαφνικά και με απρόσμενο τρόπο. Κανένας δεν περιμένει να γίνει κάτι. Θα έχουμε μία κλειστοφοβική διάθεση που θα μας βυθίσει στα ήθη της μεσαίας τάξης.

Αυτή η συνάθροιση θα γίνει από τη Τζάνετ, μία γρήγορα ανερχόμενη πολιτικό, και τον Μπιλ, έμπιστο συνεργάτη της και ακαδημαϊκό. Είναι η εορτή της προαγωγής της Τζάνετ σε σκιώδη υπουργό της αντιπολίτευσης, όμως όταν οι φίλοι της φτάνουν στο σπίτι της, ο σύζυγός της πετάει «ρουκέτες» που ανεβάζουν την ένταση. Ο Τομ, οικονομικός επενδυτής, διαθέτει αμυντικά όπλα που θα φανούν αργότερα. Η Τζίνι και η Μάρθα, ένα σκληρό δίδυμο, βρίσκονται «πάνω στη φωτιά», ενώ η Τζάνετ συνεχίζει να εκφέρει το μυστηριώδη και ήρεμο λόγο της και πετάει τις πολυαναμενόμενες ευγένειες για να «γλυκάνει» την ατμόσφαιρα. Μετά από λίγο, τα παράθυρα θα κλείσουν, οι φωνές θα ψηλώσουν και η ένταση θα ανέβει.

Η Sally Potter φτιάχνει ένα σύνολο που έχει στη διάθεσή του ένα κοκτέιλ έκρηξης με συγκεκριμένους στόχους και με διαφορετικές εναλλαγές. Υπάρχει ποικίλο άρωμα, στη υποκριτική ομάδα, που η σκηνοθέτης και σεναριογράφος θέλει να το ανακατέψει για να κάνει ένα εκρηκτικό μίγμα. Ο Bruno Ganz, σε ένα όμορφο ρόλο, που λες ότι έχει έρθει από το «Downfall», παίζει το πνευματικό στοιχείο όπου οι Αμερικάνοι φίλοι του θα στηριχτούν, ειδικά η Patricia Clarkson. Θα εκστομισθούν βαριές κουβέντες, προσβλητικές για κάποιους, όταν δεν υπάρχει ανοχή στο διαφορετικό, ενώ πάντα επιχειρείται να διατηρηθεί η ηρεμία.

Οι Άγγλοι γρήγορα θα βρεθούν στην άκρη, σε αυτό το χώρο που η εθνική τους καταγωγή τους επιφυλάσσει όταν οι άσχημες συνομιλίες απειλούν την καλή διάθεση και την πολιτική, ενώ η μουσική και η ολοκληρωτική αντίληψη δημιουργεί εντάσεις. Αυτές έρχονται τόσο από τις οικογενειακές όσο και από τις εθνικές καταβολές των ξένων. Τα λεκτικά πισωγυρίσματα δοκιμάζουν την οξύτητά τους, τη σκληρή όψη. Η διάθεση είναι άγρια, η ένταση δεν σε κάνει να βαριέσαι για 70 λεπτά, τα ήθη της καλής κοινωνίας δοκιμάζονται. Η σάτιρα λειτουργεί και τα θεμέλια της καθώς πρέπει κοινωνίας κλυδωνίζονται σοβαρά. Η πολιτική αποκτά καθημερινό πρόσωπο: το είδωλο μιας κοινωνίας σε κάθετη πτώση.

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Κριτική Χρήστος Μήτσης (Αθηνόραμα)

Με ένα σοφά υπολογισμένο ντεκουπάζ, απομονώνει ή φέρνει σε πρώτο πλάνο το πεδίο δράσης μιας­ σκηνής, φορτίζει με κλειστοφοβική ένταση τις φαινομενικά αθώες συζητήσεις, που θα εξελιχτούν σε λεκτικές ξιφομαχίες, και σαρκάζει με κατάμαυρο χιούμορ αυτήν την επίδειξη φτηνής αλλά ντυμένης με Prada κοστούμια ματαιοδοξίας, τυλιγμένης σε επαναστατικά, φεμινιστικά, new age, κυνικά, φιλελεύθερα και διανοουμενίστικα ιδεολογήματα. Υπό τους ήχους μιας μελαγχολικής τζαζ και φωτογραφημένο σε ένα «ξερό», επιθετικό ασπρόμαυρο, το πρωτο­κλασάτο καστ απολαμβάνει στο έπακρον αυτήν την γκροτέσκο, κωμικοτραγική ανθρωποφαγία, σερβιρισμένη στην ιδανική διάρκεια των μόλις 71 λεπτών… διαβάστε όλη την κριτιική εδώ

Κριτική Τάσος Μελεμενίδης (Lifo)

Το μείγμα λειτουργεί, οι προφανείς θεατρικές καταβολές της ιστορίας δεν αδυνατίζουν την κάμερα της Πότερ και το αποχρωματισμένο περιβάλλον, σε συνδυασμό με τη βρετανικότητα των διαλόγων, αναδεικνύει τη μικρότητα της χώρας όσο αυτή προσπαθεί να την κρύψει κάτω από καλούς τρόπους. Τίποτα, πάντως, δεν θα δούλευε χωρίς τη στοχευμένη επιλογή του καστ, καθώς η Κριστίν Σκοτ Τόμας, η Κλάρκσον, ο Σπαλ, η Μόρτιμερ και ο Μέρφι υπενθυμίζουν ότι ακόμα και αν δεν λογίζονται ως σταρ με τα σημερινά δεδομένα, είναι έξοχοι ηθοποιοί και ιδανικοί για ensemble ταινίες… διαβάστε όλη την κριτιική εδώ

Κριτική Γιώργος Κρασσακόπουλος (flix.gr)

Πλούσιο σε αληθινά αστείες ατάκες και αποφασισμένο να κρατήσει τις ανατροπές ως το τέλος, το φιλμ είναι απολαυστικό μέσα στις συνειδητά περιορισμένες φιλοδοξίες μιας αστείας και καυστικής κοινωνικής σάτιρας τις οποίες και πραγματώνει δίχως σημαντικά στραβοπατήματα…  διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Κωστής Μπίτσιος (apotis4stis5.com)

Η σκηνοθέτις δούλεψε με τον κάθε ηθοποιό ξεχωριστά πριν την τελική ένωση για τις ομαδικές πρόβες. Την παράσταση κλέβει η θαυμαστή Clarkson, η οποία εκσφενδονίζει την μία φαρμακερή ατάκα μετά την άλλη. Χτίζει μία κυνική προσωπικότητα, φανερώνοντας ότι αυτό αποτελεί πιο πολύ άμυνα, παρά εκ γενετής χαρακτηριστικό του ρόλου που υποδύεται. Με την Mortimer συμμετέχουν φέτος και στο The Bookshop…  διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Κωνσταντίνος Καϊμάκης (Athns Voice)

Όλες οι ερμηνείες είναι υποδειγματικές αλλά εκείνη που κλέβει το χειροκρότημα είναι η απολαυστικά ειρωνική Πατρίσια Κλάρκσον που σαν καθαρόαιμος γουντιαλενικός χαρακτήρας μοιράζει εγκεφαλικά όποτε ανοίγει το στόμα της!.. διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Θόδωρος Γιαχουστίδης (moviesltd.gr)

Εκείνοι, όμως, που ξεχωρίζουν ως καλύτεροι από ίσους είναι οι μη Βρετανοί! Ο (γερμανόφωνος) Ελβετός Bruno Ganz, που δείχνει να έχει εξαιρετικό κωμικό τάιμινγκ και σε κάνει να γελάσεις με κάθε ατάκα του, διάολε, με κάθε του βλέμμα και χαμόγελο και η Αμερικανίδα Patricia Clarkson, στο ρόλο της συζύγου του, που έχει έτσι κι αλλιώς τις καλύτερες ατάκες και στάζει δηλητήριο με πρόσωπο παγωμένο. Απίστευτοι, όλοι τους! Είναι μια ταινία ηθοποιών, είναι μια ταινία σεναρίου, είναι μια ταινία όπου και η φωτογραφία είναι επίτηδες ασπρόμαυρη και η μουσική και τα τραγούδια τόσο έξυπνα επιλεγμένα, είναι μια ταινία που πέρα και πάνω από όλα θα διασκεδάσει τους θεατές τόσο με το πανέξυπνο χιούμορ της όσο και με τις ανατροπές της, την ίντριγκα που επικρέμεται, τη λοξή ματιά στις ανθρώπινες σχέσεις. Μία από τις καλύτερες κωμωδίες που είδαμε μέσα στη χρονιά που κλείνει – μια χρονιά όπου συνεχίζουν να σπανίζουν οι κωμωδίες γενικότερα και οι καλές κωμωδίες ειδικότερα!.. διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Γιάννης Ζουμπουλάκης (Το Βήμα)

Ολα αυτά όμως δεν θα είχαν καμία σημασία αν η σκηνοθέτρια δεν είχε καταφέρει να δημιουργήσει ζουμερούς, ενδιαφέροντες χαρακτήρες, που χάρη στο εκλεκτό καστ της ταινίας αποκτούν ισάξιο βάρος. Εκτός από τη Σκοτ Τόμας, παίζουν επίσης οι Κίλιαν Μέρφι, Τίμοθι Σπολ, Τσέρι Τζόουνς, Εμιλι Μόρτιμερ, Πατρίτσια Κλάρκσον και ο πάντα γοητευτικός ελβετός ηθοποιός Μπρούνο Γκαντζ… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Παναγιώτης Παναγόπουλος (freecinema.gr)

Είναι η υστερία με την οποία αυτά τα στοιχεία αναπτύσσονται και ξεδιπλώνονται, παρά την προσπάθεια του καλού καστ να τα συγκρατήσει, με την εξαίρεση του Κίλιαν Μέρφι που είναι ανεξέλεγκτος στον ρόλο τού Τομ. Υπάρχει (έστω) μια ερμηνεία που υπερβαίνει όλες τις άλλες, αυτή της Πατρίσια Κλάρκσον, η οποία είναι σκέτη απόλαυση όταν μπήγει στους άλλους το δηλητήριό της. Είναι, όμως, μια τέτοια καλεσμένη αρκετή για να χαρακτηριστεί επιτυχημένο ένα party;.. διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Αγγελική Στελλάκη (cinepivates.gr)

Το The Party δεν παίρνει ιδιαίτερα σοβαρά τον εαυτό του, φαίνεται να γνωρίζει τις αδυναμίες του, αλλά με την υπέροχη ασπρόμαυρη φωτογραφία και τις απολαυστικές ερμηνείες των βασικών χαρακτήρων της ταινίας -λειτουργούν σαν ένα καλοκουρδισμένο σύνολο-, τότε μπορούμε να μιλάμε για μία από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες του είδους της… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική iefimerida.gr

Η κάμερα  παρακολουθεί στενά την κρίση των προσώπων, αποκαλύπτοντας τις ρωγμές τους  και την κατάρρευση   των ψευδαισθήσεων τους, σε μια ταινία όπου  μέσα από τα ασπρόμαυρα πλάνα της περιγράφει με αρτιστίκ διάθεση τη διττότητα των πολιτικών ιδεολογιών και των προσωπικών σχέσεων… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Στράτος Κερσανίδης (kersanidis.wordpress.com)

Η Σάλι Πότερ, σημειώνει: «Το ‘Πάρτι’ είναι μία τραγωδία σε περιτύλιγμα κωμωδίας, όπου η εορταστική συγκέντρωση μερικών φίλων κλιμακώνεται γρήγορα σε ένα βίαιο ξέσπασμα. Μπορεί στην πολιτική η μία εβδομάδα να μετράει ως μεγάλο διάστημα, αλλά σε μία σχέση μερικά λεπτά μετράνε πολύ περισσότερο (…)Ήθελα να προκαλέσω το γέλιο στην κόψη του ξυραφιού, καθώς γινόμαστε μάρτυρες, μέσα από την εξεταστική ματιά του φακού, μιας παρέας που αποτυγχάνει παταγωδώς να ορίσει τι είναι ηθικό ή πολιτικώς ορθό»…  διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Τατιάνα Καποδίστρια (tospirto.net)

Γυρισμένη εν μέσω δημοψηφίσματος για το Μπρέξιτ, η ταινία –μέσα από απολαυστικούς διαλόγους που υπηρετεί θαυμάσια το λαμπρό καστ– σχολιάζει διάφορα θέματα που απασχολούν τη σημερινή Βρετανία, και όχι μόνο: νεοφεμινισμός, διαδικτυακό τρολάρισμα, πολιτικά αδιέξοδα, ή το Εργατικό Κόμμα, και το πασίγνωστο Εθνικό Σύστημα Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου δίνουν αφορμές για ατάκες που βγάζουν γέλιο στην κόψη του ξυραφιού. Αλλά η Πότερ τα προσεγγίζει όλα αυτά ακροθιγώς. Γιατί εκείνο που την ενδιαφέρει είναι η φαρσική κορύφωση της αντιπαράθεσης μεταξύ των χαρακτήρων. Μυστικά –για θανατηφόρες ασθένειες, εξωσυζυγικές σχέσεις και χρόνιες αντιπάθειες– έρχονται στο φως, το τραγικό πάει αλά μπρατσέτα με το κωμικό –και στο τέλος, βγαίνει και το προρηθέν όπλο… Ωραίο αγγλικό σινεμά. διαβάστε όλη την κριτική εδώ

THE PARTY

Σκηνοθεσία: Sally Potter

Σενάριο: Sally Potter

Φωτογραφία: Aleksei Rodionov

Μοντάζ: Emilie Orsini, Anders Refn

Παραγωγοί: Kurban Kassam, Heidi Levitt, Michael Manzi, Christopher Sheppard

Παίζουν: Patricia Clarkson (Άπριλ), Bruno Ganz (Γκόφριντ), Cherry Jones (Μάρθα), Emily Mortimer (Τζίνι), Cillian Murphy (Τομ), Kristin Scott Thomas (Τζάνετ), Timothy Spall (Μπιλ)

Χώρα παραγωγής: Αγγλία

Έτος παραγωγής: 2017

Γλώσσα: αγγλικά

Διάρκεια: 71΄

Είδος: κομεντί

Ημερομηνία εξόδου: 28/12/2017

Εταιρεία διανομής: Feelgood.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ
    ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ

    Μαρ 19, 2023 0

  • ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ
    ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ

    Μαρ 06, 2023 0

  • ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΝΙΣΕΡΙΝ
    ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ...

    Φεβ 02, 2023 0

  • ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΗΣ ΘΛΙΨΗΣ
    ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΗΣ ΘΛΙΨΗΣ

    Ιαν 28, 2023 0

Στην ίδια κατηγορία
  • Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ...

    Μαρ 19, 2023 0

  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ
    25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ...

    Μαρ 04, 2023 0

  • ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
    ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

    Φεβ 26, 2023 0

  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
    25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ...

    Φεβ 26, 2023 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΕΝΙΚΟ
    ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΕΝΙΚΟ

    Μάι 28, 2014 2

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ

    Μαρ 19, 2023 0

  • ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ
    ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ

    Μαρ 19, 2023 0

  • ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ
    ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ

    Μαρ 06, 2023 0

  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ
    25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ

    Μαρ 04, 2023 0

  • ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
    ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

    Φεβ 26, 2023 0

  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
    25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

    Φεβ 26, 2023 0

Performance Art Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • Please, make a small nice translation to me or foreign people for I am not able to catch nothing at ...

    2 έτη ago

  • I love Sotos and Athanassios !

    2 έτη ago

  • Θα θελα μαθω...ημερομηνια προβολης κ ωρα ακριβης...

    2 έτη ago

  • Bonjour, Je ne comprends rien car tout est en grec et je ne le lis pas ni ne le parle non plus, hé...

    2 έτη ago

  • ?✌

    3 έτη ago

  • 1. Κατά την διάρκεια της καραντίνας έμεινα στο σπίτι και δραστηριοποιήθηκα κυρίως μέσω των μέσων κοι...

    3 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Μάρτιος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« Φεβ    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (271)
  • Κινηματογράφος (1,187)
  • Νέα (94)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz