Ιούν 16, 2018 Κινηματογράφος 0
THE INCREDIBLES 2 – του Γιάννη Φραγκούλη
Στις 14/6/2018 στις κινηματογραφικές αίθουσες. Αξιολόγηση 8,8/10 στο imdb.com από 4.208 χρήστες.
Η Έλεν Παρ μπαίνει σε νέες περιπέτειες ενώ ο άντρας της, κοιτάζει τις οικογενειακές υποθέσεις, σε μία παραγωγή της Pixar που θα μας προσφέρει ένα ακόμη μεγάλο θέαμα από την οικογένεια υπερηρώων, που έρχονται με καθυστέρηση δεκατεσσάρων χρόνων.
Για να βρείτε που παίζεται η ταινία (στην πρώτη έξοδό της) πηγαίνετε εδώ.
Για να διαβάσετε περισσότερες κριτικές για την ταινία πηγαίνετε εδώ.
Πριν από 14 χρόνια, η Pixar είχε κάνει την πρώτη ταινία αυτής της (πλέον) σειράς. Η ταινία «The Incredible» ανέβασε τον πήχη των υπερηρώων, όσον αφορά σε αυτές τις ταινίες. Βλέποντας το δεύτερο «επεισόδιο» λες ότι δεν πέρασε ούτε ένα δευτερόλεπτο.
Η ταινία «Οι Απίθανοι 2» («The Incredibles 2») έχει ομαλή ροή στη δράση, η υπόθεση σε παρασέρνει και έχει γίνει κάποια δουλειά στη μυθολογία της. Ο υπερήρωας είναι σκοτεινός, με ιδέες, ακολουθεί τη σειρά και βυθίζεται στην παρουσία του που είναι πανταχού παρούσα. Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος, Brad Bird, βασίζεται στις ψυχολογικές κρίσεις, στις κρίσεις ταυτότητας.
Η απόφαση να αρχίσει αυτή η ταινία από το τέλος της προηγούμενης είναι πολύ συντηρητική. Μπορεί όμως η Pixar να θέλει να φτιάξει τη δική της μυθολογία των σειρών, πάντως έχει γίνει κατανοητό ότι στοχεύει στα μεγάλα νούμερα των εισιτηρίων. Μάλλον έχει δίκιο.
Ο Bird έχει την ελευθερία να χτίσει τους χαρακτήρες του και να τους στείλει σε μία νέα αποστολή, χωρίς να νοιάζεται τι θα γίνει με τη DC και τη Marvel, με άλλα λόγια δεν τον ενδιαφέρει ποιο συναίσθημα θα είναι στη μόδα και θα πουλάει.
Υπάρχουν πολλά σύγχρονα σύμβολα, αυτά που μας θυμίζουν στιγμές από τη ζωή μας και από τη σύγχρονη τεχνολογία, κάτι που είναι ένα δώρο στους υπερήρωές του, οι οποίοι δε χρειάζεται να ανακαλύψουν τις σύγχρονες συσκευές. Όπως όλες οι οικογένειες, έχουμε και εδώ μία σημαντική πρόοδο.
Όλες οι ιδέες δεν μπορούν να γεννήσουν μία αφήγηση. Δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια σε υπερβολικές ιδέες που η κοινωνία θα ήθελε να προβάλλει σε υπερήρωες, για να κάνουν κάτι περισσότερο από το καλό, όπως επίσης στη λογική να απλοποιήσεις ένα λόγο και να το φτάσεις στον πολιτικάντικο, για να αποφανθείς ότι ο άνθρωπος κάνει κάτι καλό.
Έτσι, σε αυτή την ταινία, ξεκινούμε με μία φρέσκια ιδέα όπου όμως το ειδικό βάρος δεν αναγνωρίζεται πάντα, ειδικά όταν μία αποστολή, όπως το μπλοκάρισμα του Υπονομευτή έχει σαν αποτέλεσμα περισσότερες καταστροφές στη δημόσια περιουσία, γέφυρες που καταστρέφονται, ένα γιγαντιαίο αντικείμενο που πέφτει στο Δημαρχείο, τόσο που θα πρέπει να προστατεύσουμε τα χρηματικό απόθεμα στις τράπεζες.
Οι υπερήρωες παραμένουν παράνομοι, αφήνουν τον Κο. Απίθανο, το Κορίτσι Λάστιχο και τα τρία παιδιά τους χωρίς σπίτι και δουλειά, ζουν σε ένα μοτέλ, παραιτούνται από μία καλοβολεμένη ζωή.
Παίρνει καιρό μέχρι να βρεθεί μία νέα ευκαιρία και η ταινία να αρχίσει να αναπτύσσεται. Ένας μηντιακός δισεκατομμυριούχος και η παθιασμένη με την τεχνολογία αδελφή του πιστεύουν ότι οι υπερήρωες θα φέρουν κέρδος στην κοινωνία και τους βάζουν πίσω από την Κοπέλα Λάστιχο, για να ξεκινήσει αυτό που λέμε δημόσιες σχέσεις.
Ενώ αυτοί μπαίνουν στο ρόλο τους, ο Κος Απίθανος παίζει με ένα παιδικό παιχνίδι, ενώ τα παιδιά του έχουν ήδη ανώτερες δυνάμεις. Όλη η οικογένεια καλείται να πολεμήσει εναντίον ενός μυστήριου και επικίνδυνου ανθρώπου. Αυτός μπορεί να υπνωτίσει και να ελέγξει τις μάζες των ανθρώπων, μέσω των τηλεοράσεων, των μόνιτορς και των δεκτών που βρίσκονται στα σπίτια.
Εδώ υπάρχει η συγκίνηση, όταν βλέπουμε τη μάχη του Παρ, αυτό που θα μας οδηγήσει στο κοινωνικό βόλεμα.
Όμως οι περισσότερες από τις απίθανες απολαύσεις της ταινίας «Οι Απίθανοι 2» είναι απλοϊκές και εκδικητικές. Έχουμε την εισαγωγή νέας γενιάς ηρώων που θα αναζωογονήσει τον κόσμο της Pixar και θα τον ανεβάσει, σε σχέση με άλλες παραγωγές, εξαιρουμένων αυτών της Marvel, φυσικά.
Μπορούμε όμως να αναρωτηθούμε, τι άραγε χρησιμεύει μία τέτοια παθητική στάση, όταν η δράση περιορίζεται στο δίπολο δράση-αντίδραση και όχι στη δημιουργία ενός μυθικού κόσμου.
Που θα μας οδηγήσει η δημιουργική λογική της Pixar, μετά από την σειρά «Toy story» και των «Cars», αν και η ιστορία των παιχνιδιών είχε κάποιες αρετές να μας παρουσιάσει.
Αυτή η ταινία έχει άμεσο λόγο, ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της καταφέρνει να αναστήσει τα πεθαμένα μυθικά στοιχεία της πρώτης ταινίας, να μας τα παρουσιάσει από μία άλλη οπτική γωνιά, να μεγεθύνει τα χαρακτηριστικά τους, να τα κάνει πιο ανθρώπινα, να τα φέρει στο ύψος μιας συνηθισμένης οικογένειας.
Δεν καταφέρνει όμως να φτιάξει ένα εντελώς δικό του κόσμο, βλέπε Marvel, και, πολύ περισσότερο δεν μπορεί να φτάσει στο ύψος της κοινωνικής θεώρησης και κριτικής των παλιών ανιμέισιον, τα οποία είχαν παρουσιαστεί στον Καναδά και τις ΗΠΑ. Να δομήσει τη δική του αφήγηση που θα σταθεί όρθια στη σύγχρονη μυθολογία.
Σκηνοθεσία: Brad Bird
Σενάριο: Brad Bird
Φωτογραφία: Mahyar Abousaeedi
Μοντάζ: Stephen Schaffer
Μουσική: Michael Giacchino
Παραγωγοί: Nicole Paradis Grindle, John Walker
Παίζουν: (φωνές των) Craig T. Nelson (Μπομπ Παρ/Κος Απίθανος), Craig T. Nelson (Έλεν Παρ/Κορίτσι Λάστιχο), Sarah Vowell (Βιολέτα Παρ), Huck Milner (Ντάσιελ Παρ), Catherine Keener (Έβελιν Ντίβορ), Eli Fucile (Τζακ-Τζακ Παρ), Bob Odenkirk (Ουίνστον Ντίβορ), Samuel L. Jackson (Φροζόν), Michael Bird (Τόνι Ρίντινγκέρ), Sophia Bush (Βόιντ)
Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ
Έτος παραγωγής: 2018
Γλώσσα: αγγλικά
Διάρκεια: 118΄
Είδος: δράση, περιπέτεια, ανιμέισιον
Ημερομηνία εξόδου: 14/6/2018
Εταιρεία διανομής: Feelgood.
Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.
Σεπ 15, 2024 0
Σεπ 15, 2024 0
Αυγ 25, 2024 0
Σεπ 14, 2024 0
Σεπ 08, 2024 0
Σεπ 07, 2024 0
Ιούν 09, 2017 138
Μαρ 08, 2014 2
Μαρ 22, 2014 2
Μάι 28, 2014 2
Οκτ 12, 2014 2
Νοέ 09, 2014 2
Σεπ 15, 2024 0
Σεπ 15, 2024 0
Σεπ 14, 2024 0
Σεπ 08, 2024 0
Σεπ 08, 2024 0
4 έτη ago
Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ
Email: info@filmandtheater.gr
Τηλ: (+30) 6974123481
Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |