Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
  • ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ
  • ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ
  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ
  • ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΜΙΚΡΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΟΓΑ

Μαρ 21, 2021 Κινηματογράφος 0


ΜΙΚΡΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΟΓΑ

ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΩΝ

ή αντιμέτωποι με το σκοτεινό εαυτό μας

Μικρά όμορφα άλογα | γράφει ο Γιάννης Φραγκούλης

Μία ταινία με θέμα την κρίση. Βλέπει αυτό το θέμα με την οικονομική και ηθική του διάσταση. Ένα ζευγάρι δοκιμάζεται. Η συνοχή του, η αγάπη τους, η προσφορά και των δύο στο παιδί τους. Απλός τρόπος κινηματογράφησης, γρήγορος ρυθμός, καλή φωτογραφία σε αυτή την ταινία.

ΜΙΚΡΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΟΓΑ | ΣΥΝΟΨΗ

Μετά από μία απότομη αλλαγή στη ζωή τους, η Αλίκη και ο Πέτρος βρίσκουν πρόσκαιρο καταφύγιο σε μία μικρή παραθαλάσσια επαρχιακή πόλη. Θα πάνε μαζί με το μικρό τους γιο, τον Παναγιώτη. Και οι δύο έχουν βρει προσωρινές δουλειές. Μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου να επιστρέψουν γρήγορα και μόνιμα στην Αθήνα. Η Αλίκη όμως αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι το σχέδιο τους δε λειτουργεί. Ακόμα χειρότερα ότι μπορεί καν να μην υπάρχει. Ο Πέτρος αντιλαμβάνεται τη συναισθηματική απομάκρυνσή τη. Μία σιωπηρή αποδοκιμασία για αυτά που δεν μπορεί να της προσφέρει. Η απόσταση ανάμεσά τους μεγαλώνει επικίνδυνα. Οι δυο τους κινδυνεύουν να παγιδευτούν σε έναν ιστό από ψέματα που οι ίδιοι έπλεξαν.

ΜΙΚΡΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΟΓΑ | Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Ο Μιχάλης Κωνσταντάτος έρχεται με τη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, έχοντας κάνει ήδη τρεις μικρού μήκους ταινίες. Τη «Διαφάνεια» (2000), «Μόνο για πάντα» (2003), «Δύο φορές τώρα» (2007). Τέσσερις τηλεοπτικές παραγωγές, πριν την πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους «Luton» (2013). Με τα «Μικρά όμορφα άλογα» (2020) θα κάνει ένα εντελώς διαφορετικό θρίλερ από τα συνηθισμένα, όσον αφορά τόσο στην αγωνία όσο και στην ψυχολογική ένταση των χαρακτήρων.

Η πλοκή του έργου έχει στο επίκεντρό του τη γυναίκα του ζευγαριού. Η ζωή αυτού του ζεύγους εξιστορείται ως ένα σημαίνον της ελληνικής κοινωνίας. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτό το ζευγάρι είναι ένα τυπικό παράδειγμα μιας κοινωνίας που βάλλεται από παντού. Χάνει, με αυτό και με άλλους τρόπους, την ταυτότητά της. Στο βλέμμα της γυναίκας βλέπουμε την απελπισία, την απόγνωση, το φόβο για το άγνωστο. Στο βλέμμα του άντρα βλέπουμε τη βεβαιότητα. Στις πράξεις της γυναίκας υπάρχει η σιγουριά ενώ στον άντρα η αμφιβολία. Παρατηρούμε και στους δύο την υποτροπιασμένη νεύρωση. Βαδίζουν το δρόμο προς την υστερία, έχουν χτυπήσει ήδη το κατώφλι της.

Η γυναίκα προσπαθεί να ζήσει ειρηνικά. Ο άντρας καταπιέζει με αξιοθαύμαστη δύναμη τις καταστροφικές του ορμές. Η κοινωνία γύρω τους είναι γεμάτη από αδιαφορία. Βία που υπονοείται, όπως στον τύπο με τα σκυλιά και στο μεσίτη. Προσποιητό ενδιαφέρον, όπως στο φιλικό ζευγάρι. Η απόσταση μεταξύ των ανθρώπων φαίνεται στην ιδιοκτήτρια του σπιτιού που ο άντρας φροντίζει. Ο αυτοματοποιημένος τρόπος ενδιαφέροντος, η ψεύτικη ευγένεια της τη δείχνει να είναι κλεισμένη στο κουκούλι της. Καταλαβαίνει μέρος της πραγματικότητας στο τέλος όταν ο άντρας και η γυναίκα του αποχωρούν. Προηγουμένως της έχουν στερήσει ένα από τα δύο σκυλιά της που, δείχνει, ότι τα αγαπάει. Τα σκυλιά όμως δεν είναι παρά το αντικείμενο του πόθου της, του υστερικού που τη διακατέχει.

ΜΙΚΡΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΟΓΑ | Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ

Σε όλες τις συμπεριφορές παρατηρούμε την υστερική συμπεριφορά που αδυνατεί να παράξει λόγο. Ούτε, ακόμα, να εγγράψει δράσεις μέσα στο κοινωνικό πεδίο. Το ίδιο συμβαίνει στο μεσίτη που επιθυμεί να βιάσει τη γυναίκα. Όμως, με την πρώτη αντίσταση, επανέρχεται στην υστερική ύπνωσή του. Το ίδιο με την ερωτική πράξη που είναι σχεδόν αυτοματοποιημένη. Η ένταση που υπάρχει σε αυτούς τους ανθρώπους είναι εσωτερική. Ξεκινά από το Υπερ-εγώ τους για να φτάσει στον Άλλο εαυτό τους. Αυτόν που έχουν οι ίδιοι κατασκευάσει. Εκεί η διαδρομή διακόπτεται. Το μικρό παιδί, ο Παναγιώτης, είναι το στοιχείο στο οποίο αναφέρονται οι συμπεριφορές και καταγράφονται οι εντάσεις τους.  Ανά πάσα στιγμή είναι εύκολο να δούμε την έκρηξη. Όμως αυτή δεν έρχεται ποτέ. Είναι σαν ένα ηφαίστειο που είναι έτοιμο να εκραγεί. Μία υπερφυσική δύναμη όμως είναι σα να του έχει φράξει την ενεργειακή του οδό.

Στα «Μικρά όμορφα άλογα» οι δύο πρωταγωνιστές είναι απόλυτα πειστικοί στο ρόλο τους. Το ίδιο και η ιδιοκτήτρια του σπιτιού, η Κατερίνα Διδασκάλου. Οι Γιώτα Αργυροπούλου και Δημήτρης Λάλος κρατούν, σε όλη τη διάρκεια της ταινίας, την εσωτερική ένταση του ρόλου τους. Η σκηνογραφία αφηγείται με μεγάλη ακρίβεια, αποδίδοντας το περίγραμμα των ρόλων. Η φωτογραφία αποτυπώνει την πραγματικότητα, σύμφωνα με το σενάριο. Το μοντάζ μας δίνει το χρόνο να δομήσουμε τους χαρακτήρες. Αυτό το «αλλόκοτο» θρίλερ μας κρατά μέχρι το τέλος σε αγωνία. Υπονοεί ένα εκρηκτικό τέλος που ποτέ δεν έρχεται,  σκιαγραφώντας μία ουσιαστικά νεκρή κοινωνία.




ΜΙΚΡΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΟΓΑ

Σκηνοθεσία: Μιχάλης Κωνσταντάτος

Σενάριο: Μιχάλης Κωνσταντάτος

Φωτογραφία: Γιάννης Φώτου

Μοντάζ: Γιώργος Μαυροψαρίδης

Μουσική: Liesa Van der Aa

Παραγωγή: Horsefly Productions, A Private View, Massah Film, ΕΡΤ, EZ Films

Παίζουν: Γιώτα Αργυροπούλου (Αλίκη), Δημήτρης Λάλος (Πέτρος), Δημήτρης Καπετανάκος (Ηλίας), Αλέξανδρος Καραμούζης (Παναγιώτης), Θάλεια Παπακώστα (Λίτα), Κώστας Ανταλόπουλος (μεσίτης), Θανάσης Νάκος (αγρότης), Κατερίνα Διδασκάλου (Άννα)

Χώρα παραγωγής: Ελλάδα, Βέλγιο, Γερμανία

Γλώσσα: ελληνική

Διάρκεια: 107΄

Έτος παραγωγής: 2020

Είδος: ψυχολογικό θρίλερ, κοινωνική

Εταιρεία διανομής: Feelgood

Έξοδος στις αίθουσες: 25/3/2021 (με ψηφιακή προσομοίωση της αίθουσας).

Περισσότερες πληροφορίες για συντελεστές και τεχνικές λεπτομέρειες δείτε εδώ


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ
    ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ

    Μαρ 19, 2023 0

  • ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ
    ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ

    Μαρ 06, 2023 0

  • ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΝΙΣΕΡΙΝ
    ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ...

    Φεβ 02, 2023 1

  • ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΗΣ ΘΛΙΨΗΣ
    ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΗΣ ΘΛΙΨΗΣ

    Ιαν 28, 2023 0

Στην ίδια κατηγορία
  • Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ...

    Μαρ 19, 2023 0

  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ
    25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ...

    Μαρ 04, 2023 0

  • ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
    ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

    Φεβ 26, 2023 0

  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
    25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ...

    Φεβ 26, 2023 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΕΝΙΚΟ
    ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΕΝΙΚΟ

    Μάι 28, 2014 2

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
    Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ

    Μαρ 19, 2023 0

  • ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ
    ΔΙΑΚΟΣ Ο ΗΡΩΟΜΑΡΤΥΣ

    Μαρ 19, 2023 0

  • ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ
    ΤΟ ΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ

    Μαρ 06, 2023 0

  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ
    25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ

    Μαρ 04, 2023 0

  • ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
    ΚΘΒΕ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

    Φεβ 26, 2023 0

  • 25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
    25ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

    Φεβ 26, 2023 0

Performance Art Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    4 εβδομάδες ago

  • πολυ καλή κριτική αν και γω θα ελεγα μια ταινία που ξεχειλίζει φιλοσοφία!!!...

    4 εβδομάδες ago

  • Please, make a small nice translation to me or foreign people for I am not able to catch nothing at ...

    2 έτη ago

  • I love Sotos and Athanassios !

    2 έτη ago

  • Θα θελα μαθω...ημερομηνια προβολης κ ωρα ακριβης...

    2 έτη ago

  • Bonjour, Je ne comprends rien car tout est en grec et je ne le lis pas ni ne le parle non plus, hé...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Μάρτιος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« Φεβ    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (271)
  • Κινηματογράφος (1,187)
  • Νέα (94)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz