Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

MARIA BY CALLAS: Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΑΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ

Ιαν 20, 2018 Κινηματογράφος 0


MARIA BY CALLAS: Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΑΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ

MARIA BY CALLAS

του Γιάννη Ιωαννίδη

Στις 18/1/2018 στις κινηματογραφικές αίθουσες.

ΣΥΝΟΨΗ

Ντοκιμαντέρ για τη μεγάλη Ελληνίδα ντίβα, τη Μαρία Κάλλας. Άγνωστα στοιχεία, προσωπικές στιγμές, απόλυτος σεβασμός στο πρόσωπό της είναι αυτά που χαρακτηρίζουν αυτή την ταινία.




Μετά την ανάγνωση αυτής της κριτικής μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές των άλλων κριτικών κινηματογράφου που παρατίθενται μετά από αυτό το κείμενο.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

O Tom Volf είναι ο σκηνοθέτης της ταινίας που, από το 2013, ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο συναντώντας φίλους και συνεργάτες της θρυλικής Ελληνίδας πριμαντόνας, μαζεύοντας άγνωστες φωτογραφίες της. Με τη στήριξη της καλύτερης φίλης της Νάντια Σταντσιοφ, και του αγαπημένου της μαέστρου, Ζορζ Πρετρ (ο οποίος έφυγε από τη ζωή τον περασμένο Ιανουάριο), ο Βολφ έγραψε το βιβλίο «Maria by Callas».

Με βάση αυτό το υλικό ετοιμάστηκε το ντοκιμαντέρ «Maria by Callas: Η Μαρία Κάλλας εξο­μολογείται». Για πρώτη φορά, λοιπόν, 40 χρόνια μετά τον θάνατό της η Μαρία Κάλλας, η διασημότερη τραγουδίστρια όπερας όλων των εποχών, εξιστορεί τη ζωή της με τα δικά της λόγια. Η ταινία περιλαμβάνει συνεντεύξεις της (εκ των οποίων οι περισσότερες παρουσιάζονται για πρώτη φο­ρά στη δημοσιότητα), σπάνια αλληλογραφία προς τους φίλους και την οικογένειά της, ερω­τικές επιστολές της προς τον Ιταλό βιομήχανο Τζοβάνι Μπατίστα Μενεγκίνι, με τον οποίο υπήρξε παντρεμένη, αλλά και μια αποκαλυπτι­κή ερωτική επιστολή προς τον Ωνάση λίγους μή­νες πριν χωρίσουν. Εκτός από την ίδια, στη με­γάλη οθόνη εμφανίζονται ο Αριστοτέλης Ωνά­σης, η Μέριλιν Μονρόε, ο Αλεν Ντελόν, ο Ιβ Σεν Λοράν, οΤζον Κενεντι, ο Λουκίνο Βισκόντι, η Μπριζίτ Μπορντό, ο Γουίνστον Τσόρ-τσιλ, η Γκρέις Κελί, η Λιζ Τέιλορ κ.ά., ενώ τα λόγια της Κάλλας ζωντανεύει η φω­νή της Φανί Αρντάν.

Μέσα από το ντοκιμαντέρ, η Κάλλας φανερώνει μία προσωπικότητα φλογε­ρή όσο και ευάλωτη. Η ταινία μας προ­σφέρει στιγμές οικειότητας με έναν θρύ­λο και με ολόκληρο το φάσμα συναισθη­μάτων που προκαλεί, μέχρι σήμερα, αυ­τή η μοναδική φωνή στο κοινό.

Για να προχωρήσει στο έργο του ο σκηνοθέτης είχε την ευλογία των δύο κοντινότε­ρων ανθρώπων της σοπράνο: του μπάτλερ και της καμαριέρας της τους οποίους εκείνη έβλεπε σαν μέλη της οικογένειάς της. «Αυτοί οι δύο άνθρωποι υπέφεραν βλέποντας όλα όσα συνέβαιναν στη Μαρία επί 25 χρόνια», δηλώνει ο σκηνοθέτης «Τα σκάνδαλα, η εικόνα της ντίβας, οι υπερβολές σχετικά με την προσωπική της ζωή συνέβαλαν στη δημιουργία εντυπώσεων. Πιστεύω, όμως ότι και οι δύο κατάλαβαν ότι η δική μου αντιμετώπιση ήταν γεμάτη εκτίμηση, ότι δεν έψαχνα για συναρπαστικά κουτσομπολιά, ότι την προσέγγιζα σεβόμενος και τη γυναίκα και την καλλιτέχνιδα. Γι’ αυτόν τον λόγο με βοήθησαν τόσοι. Επειδή ήλπιζαν ότι μια τέτοια προσέγγιση θα γινόταν πραγ­ματικότητα μια μέρα».

Όσον αφορά στις φήμες, το ντοκιμαντέρ επιχειρεί να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Το 1958, στη Ρώμη, μια κίνηση της Κάλλας θεωρήθηκε πως έβλαψε πολύ την καριέρα της. Λόγω βρογχίτιδας εγκατέλειψε τη σκηνή στη διάρκεια της παράστασης «Νόρμα». Τότε κατηγορήθηκε για αγένεια και «ντιβισμό» απέναντι στον Ιταλό Πρόεδρο, αλλά και απέναντι στους αστέρες που είχαν έρθει να την απολαύσουν. «Κατά τη γνώμη μου, το σκάνδαλο δεν ήταν ότι η Κάλλας εγκατέλειψέ τη σκηνή», λέει ο Βολφ. «Το σκάνδαλο ήταν ότι την πίεσαν υπερβολικά να ανέβει στη σκηνή τη στιγμή που ήταν άρρωστη και χωρίς φωνή». Το ντοκιμαντέρ αγγίζει, επίσης όσα την ταλαιπωρούσαν στην προσωπική της ζωή, όπως ήταν η ταραχώδης σχέση με την οικογένεια της και η θλίψη που της προκάλεσε η σχέση του Αριστοτέλη Ωνάση με την Τζάκι Κένεντι. Το κάνει, όμως με διακριτικότητα, χωρίς να υπεραναλύει τις συναισθηματικές της δοκιμασίες. Επίσης ενώ η Κάλλας περιγράφει το πόσο της αρέσει να συλλέγει συνταγές για παράξενα φαγητά -τα οποία μάλλον δεν έτρωγε ποτέ-, ο σκηνοθέτης επέλεξε να μην εστιάσει στη διατροφική διαταραχή που τη στοίχειωνε από τότε που αναγκάστηκε να χάσει πάρα πολλά κιλά για έναν ρόλο.

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Χρήστος Μήτσης (Αθηνόραμα)

Μέσα από αυτό η Ελληνοαμερικανίδα σοπράνο αποκαλύπτεται ως μια συγκροτημένη, αλλά μάλλον απλοϊκή γυναίκα, συναρπαστική μπροστά στο κοινό (είναι συγκλονιστικές οι ερμηνείες της, από την «Casta Diva» και το «La mamma morta» μέχρι το «Vissi d’arte»), θλιμμένη κι ευάλωτη όταν εκείνο την αφήνει μόνη με τον εαυτό της. Ακόμη κι έτσι, λοιπόν, η «λαμπερή», γνωστή εικόνα της παραμένει πεισματικά και η πιο ενδιαφέρουσα… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

Επίκεντρο, οι άριες που ακούμε και βλέπουμε σε ολοκληρωμένη μορφή, επιλεγμένες δραματικά για να ταιριάζουν και να σχολιάζουν έμμεσα τις συναισθηματικές φάσεις που διένυε… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Νεκτάριος Σάκκας (cinemagazine.gr)

Τελικά, παρότι αρκετά ρυθμικό και οργανικά δεμένο, το εγχείρημα του Βολφ αφήνει αντί για την αίσθηση μιας εκ βαθέων αποκάλυψης, μια επίγευση μεγαλοαστικού θαμπώματος, τέτοιου που να μοιάζει σε ύφος με κοσμικό ρεπορτάζ πάνω στον ταραχώδη βίο και πολιτεία μιας οποιασδήποτε εξέχουσας προσωπικότητας του διεθνούς jet set… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Γιάννης Ζουμπουλάκης (Το Βήμα)

Εν ολίγοις, μετά από αυτήν την ταινία δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ξαναγυριστεί τίποτε για την Κάλλας. Τα έχουμε όλα για αυτήν, κυρίως την ολοζώντανη ανάμνησή της… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

tospisto.net

Το ντοκιμαντέρ περιλαμβάνει αποσπάσματα από ξακουστές παραστάσεις της, ανέκδοτες φωτογραφίες από τα παιδικά της χρόνια ή απ’ το ντεμπούτο της στην Αθήνα, ακριβοθώρητα φιλμάκια από εν πλω διακοπές στην «Χριστίνα» του Ωνάση, κι άλλα τέτοια… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Άκης Καπράνος (Τα Νέα)

Ενα βλέμμα που κουβαλά από μόνο του όλο το δράμα. Λίγο τόλμη ήθελε για να αποκτήσει το όλο οικοδόμημα μια ξεκάθαρα κινηματογραφική υπόσταση, αλλά και πάλι θες να το δεις μέχρι τέλους… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Λήδα Γαλανού (flix.gr)

Και, φυσικά, ολόκληρο το φιλμ είναι φτιαγμένο με θαυμασμό και λατρεία – αλλά γιατί όχι, γιατί να υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για απομυθοποίηση μιας γυναίκας που έζησε και πέθανε για την τέχνη της και για τους έρωτές της, παρά για κατανόηση και συμπάθεια…

Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Βικτώρια Μιχαήλ (cinepivates.gr)

Δεν θα σειστεί εξάλλου κι η αίθουσα στο πιο mezzo δεύτερο μισό, όπου το κρύσταλλό μου ράγισε κυρίως το tête-à-tête με τον Ρόμπερτ Φροστ όταν επανέρχεται. Αλλά, είπαμε, τον εσωτερικό κόσμο της prima donna φιλοδόξησε και πέτυχε να αντηχήσει αυτό το concerto. «Όλα τα απομνημονεύματά μου περιλαμβάνονται στη μουσική που τραγουδώ», λέει σημαδιακά πριν πέσει η αυλαία. Δεν ισχύει. Και στο δίωρο τούτο μελώδημα του αντι-καστράτου νεαρούλη στο πανί βρίσκονται πλέον κάμποσα. «O mio Babbino Caro»… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κωνσταντίνος Καϊμάκης (Athens Voice)

Δεν μαθαίνουμε πράγματα που δεν τα ξέραμε ήδη, αλλά η γοητεία της Κάλλας γεμίζει την οθόνη παρότι υπάρχουν στιγμές που η ίδια απομυθοποιείται έντονα –και δίχως να το επιδιώκει– αφού κάποιες κουβέντες της ακούγονται… κάπως («ρόλος της γυναίκας σήμερα είναι να κάνει ευτυχισμένο έναν άντρα» λέει κάποια στιγμή αναφερόμενη προφανώς στη σχέση της με τον Ωνάση), ενώ σε πολλά σημεία η τραγική της ζωή συγκινεί και προβληματίζει. Η φωνή της Φανί Αρντάν δίνει πνοή στις λέξεις που έγραψε η Κάλλας στο χαρτί… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Άγγελος Πολύδωρος (aggelospolidoros.blogspot.gr)

Πολλές αδημοσίευτες φωτογραφίες της από διαφορετικές περιόδους της ζωής της (από την παιδική της ηλικία στην Ελλάδα και το ντεμπούτο της στην ηλικία των 15 ετών, όπως και τις σπάνιες φωτογραφίες του τελευταίου έτους της ζωής της). Τέλος, ζωντανές ηχογραφήσεις από πολλές συναυλίες της, που επιτρέπουν στους θεατές να συνειδητοποιήσουν το εύρος του φωνητικού της πλούτου… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Χρυσαυγή Πατσάκη (moveitmag.gr)

Είναι ένα ερωτικό γράμμα στη μεγαλύτερη ερμηνεύτρια του 20ου αιώνα, το οποίο μένει μακριά από ηδονοβλεπτικές προσεγγίσεις και μας παρουσιάζει επιτυχώς, με λεπτότητα και σεβασμό, την άλλη πλευρά του μύθου. Όσοι αρέσκονται σε αναπαραγωγές των κλισέ για την Κάλλας δεν θα ικανοποιηθούν, αλλά όσοι ενδιαφέρονται για τη γυναίκα πίσω από την ντίβα, θα το λατρέψουν… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Τάσος Ντερτιλής (grandmagazine.gr)

Σωστά οργανωμένο το υλικό, επιτρέπει την άμεση πρόσβαση και του πλέον αδαή με την τέχνη της όπερας στα «παρασκήνια» μαζί με τη Θεά αλλά και έξω από αυτά, στη ζωή που της στέρησε τον έρωτα, που την πρόδωσε και την έστειλε να κλειστεί σε ένα διαμέρισμα, φθίνοντας ψυχικά μέχρι τον πρόωρο θάνατό της…  Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Βένα Γεωργακοπούλου (Εφημερίδα των Συντακτών)

Ο Τομ Βολφ πιστεύει με πάθος ότι ζούμε μια «παγκόσμια αναγέννηση της λατρείας για την Κάλας από μια νέα γενιά, που σαν κι εμένα άρχισε τώρα να τη μαθαίνει. Οπου πήγα αυτό έζησα. Το φαινόμενο Κάλλας παθιάζει τον κόσμο, γιατί ξεπερνά την όπερα, δεν είναι μόνο τέχνη, αφορά μια μοναδική γυναικεία προσωπικότητα»… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Αιμίλιος Χαρμπής (Η Καθημερινή)

Οταν μένεις για κάποιο διάστημα μακριά από το κορυφαίο επίπεδο, είναι δύσκολο μετά να επανέλθεις, χρειάζεται τρομερή “προπόνηση”. Σε κάθε περίπτωση, πιστεύω πως για να κατανοήσει κανείς βαθιά την Κάλλας, πρέπει πρώτα να καταλάβει καλά τη Μαρία… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

MARIA BY CALLAS: Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΑΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ

(MARIA BY CALLAS)

Σκηνοθεσία: Tom Volf

Σενάριο: Tom Volf

Μοντάζ: Janice Jones

Παραγωγοί: Thierry Bizot, Emmanuel Chain, Gaël Leiblang, Emmanuelle Lepers, Tom Volf

Χώρα παραγωγής: Γαλλία

Έτος παραγωγής: 2017

Γλώσσα: γαλλικά

Διάρκεια: 113΄

Είδος: ντοκιμαντέρ

Ημερομηνία εξόδου: 18/1/2018

Εταιρεία διανομής: Filmtrade.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz