Μάι 04, 2017 Κινηματογράφος 0
Ο Γιοακίμ Λαφός μας φέρνει μία νέα δραματική ταινία που αναφέρεται στη δομή της οικογένειας. Η Μαρί και ο Μπορίς έχουν παντρευτεί και ζουν μαζί για 15 χρόνια. Έχουν αποκτήσει δύο κόρες και ίσα δικαιώματα για το σπίτι στο οποίο ζουν. Μετά από 15 χρόνια συμβίωσης αποφασίζουν να χωρίσουν. Δεν μπορούν όμως να αποχωριστούν το σπίτι στο οποίο ζουν. Η Μαρί το έχει αγοράσει και ο Μπορίς το έχει ανακαινίσει. Είναι αναγκασμένοι να συγκατοικούν. Κανένας τους δεν είναι πρόθυμος να υποχωρήσει.
Ο Γιοακίμ Λαφός περιγράφει στις ταινίες του την αποτυχημένη προσπάθεια εν συγχύσει αθώων χαρακτήρων να κάνουν το καλό μέσα σε έναν κόσμο που από τη συζυγική κλίνη («Πέρα Από τη Λογική» ) μέχρι τη διεθνή πολιτική («Λευκοί Ιππότες» ) τους εγκλωβίζει σε διαδοχικά ηθικά και ψυχολογικά αδιέξοδα. Εδώ διερευνά με εντυπωσιακή ακρίβεια τη… λογιστική πλευρά των ανθρωπίνων σχέσεων, όπου το ιδιωτικό, το κοινωνικό και προπάντων το οικονομικό διαπλέκονται αξεδιάλυτα, με τα χρήματα να γίνονται το μέσο με το οποίοι όλοι κρίνονται για τα αληθινά συναισθήματα και τις πραγματικές προθέσεις τους… Περισσότερα
Μετά από 15 χρόνια συμβίωσης, η Marie (Bérénice Bejo) και ο Boris (Cédric Kahn) αποφασίζουν να πάρουν διαζύγιο. Η Marie έχει αγοράσει το σπίτι στο οποίο μένουν με τις δύο κόρες τους, αλλά ήταν ο Boris που το ανακαίνισε εξολοκλήρου. Δεδομένου ότι o Boris δεν μπορεί να νοικιάσει άλλο σπίτι για να μείνει, η μόνη λύση είναι να το μοιραστούν. Πόσο εύκολο είναι αυτό, όταν κανείς δεν θέλει να υποχωρήσει; Περισσότερα
Αν και ο τίτλος της ταινίας μιλάει για το τέλος ενός έρωτα, ο Βέλγος σκηνοθέτης υπενθυμίζει με υπαινικτικούς τρόπους την αγάπη που δένει αυτούς τους δυο ανθρώπους και εστιάζει κυρίως στα προβλήματα που προκαλούν τη μεγάλη τους ρήξη. Προβλήματα κυρίως οικονομικά και κοινωνικά, όπως αυτά που αντιμετωπίζει κάθε σύγχρονο ζευγάρι αυτή την εποχή… Περισσότερα
Το ενδιαφέρον κομμάτι της ταινίας είναι το πώς, μέσα από τους διαλόγους και τη σκηνοθετική παρατήρηση, καταγράφεται η συνεχής μάχη του συναισθήματος/τιμωρού με το common sense και το αυτονόητο, η οργισμένη αντίδραση που δίνει τη θέση της στην πεισματική αντίσταση… Περισσότερα
Ο Γιοακίμ Λαφός (με καλύτερη στιγμή της καριέρας του το υπέροχο «Πέρα από τη Λογική» του 2014) τους κλείνει μέσα στο επίμαχο «σπίτι» και αρχίζει να ανιχνεύει όλα όσα τους χωρίζουν. Αυτό που βρίσκει είναι όλες εκείνες οι αδιόρατες γραμμές που γράφονται πάνω στον καμβά μιας άβολης συνθήκης. Τα θέλω και τα μη ενός χωρισμού που δεν μπορεί να είναι κανονικός και τις διακυμάνσεις μιας συναισθηματικής μεταβατικής περιόδου που δε διαθέτει αρκετά εφόδια για να καταλήξει κάπου με ασφάλεια για όλους τους εμπλεκόμενους… Περισσότερα
Απλό σε δομή και λογική αλλά ποτέ απλοϊκό ή συγκινησιακά εκβιαστικό, το νέο φιλμ του Λαφός αρκείται στην επικέντρωση σ’έναν οικογενειακό μικρόκοσμο σε κατάσταση αδιεξόδου, παρακάμπτοντας την ευκολία του μελοδράματος. Και για να κάνεις μια καλή ταινία τα παραπάνω αρκούν, ακόμα και αν δε διαθέτεις την περίτεχνα ανεπτυγμένη ιδιοσυγκρασία του «Ένας Χωρισμός»… Περισσότερα
Μετά από 15 χρόνια συμβίωσης, η Μαρί (Μπερενίς Μπεζό) και ο Μπορίς (Σεντρίκ Καν) αποφασίζουν να πάρουν διαζύγιο. Η Μαρί έχει αγοράσει το σπίτι στο οποίο μένουν με τις δύο κόρες τους, αλλά ήταν ο Μπορίς εκείνος που το ανακαίνισε εξολοκλήρου. Δεδομένου ότι o Μπορίς δεν μπορεί να νοικιάσει άλλο σπίτι για να μείνει, η μόνη λύση είναι να το μοιραστούν, μία λύση που συναντά αρκετά εμπόδια. Ταυτόχρονα, η Μαρί και ο Μπορίς πρέπει να βρουν τρόπους να συννενοηθούν για να μεγαλώσουν τις δίδυμες κόρες τους… Περισσότερα
Το θέμα, ο ρυθμός, η ένταση, οι φορτισμένοι διάλογοι και ο χειρισμός της κάμερας « μέσα στους τέσσερις τοίχους», που παρατηρεί ψυχρά και αποστασιοποιημένα, προκαλεί μια θεμιτή «ασφυξία» στο θεατή. Από τις φλόγες ενός σπίρτου, δηλαδή μιας αφορμής, ξεσπούν διαρκώς εκρήξεις, τονώνοντας την κινηματογραφική δράση. Περισσότερα
Αντιθέσεις, διαφορετική άποψη ζωής, αλλιώτικη σχέση με τα παιδιά (το κλισέ του πατέρα «μεγάλου παιδιού» σε αντίθεση με την πιο αυστηρή μητέρα) αλλά και μια σημάδια επανάληψης, βαρεμάρας σε κάποιες στιγμές ή απλώς αδιέξοδες καταστάσεις, κάνουν το χρονικό ερωτικής διάλυση του Λαφός να πιάσει το αληθινό νόημά του όταν η κουβέντα πάει στο οικονομικό… Περισσότερα
Ο Lafosse θέλει να μας πει μια συγκεκριμένη ιστορία και στην ταινία του βλέπουμε όλα όσα θα περιμέναμε ίσως να δούμε σε ένα ζευγάρι, όταν “στερέψει” η αγάπη (με την έννοια του ερωτικού πάθους περισσότερο…) ανάμεσά τους. Όλες οι σκηνές σχεδόν είναι γεμάτες ένταση και εκτυλίσσονται στο εσωτερικό του σπιτιού, που λειτουργεί σαν μια σκηνή θεάτρου, απ’ όπου περνάνε όλοι οι “κλισέ” χαρακτήρες παρόμοιων ιστοριών: ο γονιός ενός από τους δύο, οι οικογενειακοί φίλοι, που παίρνουν το μέρος κάποιου, τα ίδια τα παιδιά του ζευγαριού… Περισσότερα
Σκηνοθεσία: Joachim Lafosse
Σενάριο: Joachim Lafosse, Fanny Burdino Mazarine Pingeot, Thomas van Zuylen
Φωτογραφία: Jean-Francois Hensgens
Μοντάζ: Yann Dedet
Παραγωγοί: Jacques-Henri Bronckart, Olivier Bronckart, Sylvie Pialat, Benoit Quainon
Παίζουν: Bérénice Bejo (Μαρί), Cedric Kahn (Μπορίς), Marthe Keller (Χριστίνα), Jade Soentjens (Γιαντ), Margaux Soentjens (Μαργκό), Philippe Jeusette (Γκοράν), Maxime Kesteman (Μαξίμ)
Χώρα παραγωγής: Γαλλία, Βέλγιο
Έτος παραγωγής: 2016
Γλώσσα: γαλλικά
Διάρκεια: 100΄
Είδος: δράμα
Ημερομηνία εξόδου: 4/5/2017
Εταιρεία διανομής: Feelgood.
Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.
Γιάννης Φραγκούλης
Σεπ 15, 2024 0
Σεπ 15, 2024 0
Αυγ 25, 2024 0
Σεπ 14, 2024 0
Σεπ 08, 2024 0
Σεπ 07, 2024 0
Ιούν 09, 2017 138
Μαρ 08, 2014 2
Μαρ 22, 2014 2
Μάι 28, 2014 2
Οκτ 12, 2014 2
Νοέ 09, 2014 2
Σεπ 15, 2024 0
Σεπ 15, 2024 0
Σεπ 14, 2024 0
Σεπ 08, 2024 0
Σεπ 08, 2024 0
4 έτη ago
Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ
Email: info@filmandtheater.gr
Τηλ: (+30) 6974123481
Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |