Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΑΛΕΞΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ
  • ΤΟ 47
  • 48o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ
  • ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ
  • ΑΓΓΕΛΑ
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗ ΛΕΟΝΤΑΡΗ

Μαρ 28, 2017 Θέατρο 0


Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗ ΛΕΟΝΤΑΡΗ

και ότι αυτή φέρνει μαζί της

Δημοσιεύουμε την επιστολή παραίτησης του Προέδρου του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (Ε.Κ.Κ.), κ. Γιάννη Λεοντάρη, προς την υπουργό Πολιτισμού, κα. Λυδία Κονιόρδου. Στη θητεία αυτού του Δ.Σ. έγιναν ενέργειες που φάνηκε ότι το Ε.Κ.Κ. άρχισε να επαναλειτουργεί. Οι κόντρες όμως καλά κρατούν και κάνουν την εργασία και τη συνεργασία των κινηματογραφιστών πολύ δύσκολη.

Η γνώμη μας είναι ότι η υπουργός θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη της τα δεδομένα που αναφέρει αυτή η μακροσκελής επιστολή και να διερευνήσει σοβαρά τα τεκταινόμενα. Το Ε.Κ.Κ. ιδρύθηκε από τη Μελίνα Μερκούρη για να συντονίζει τις κινηματογραφικές δραστηριότητες και όχι να τις αποσυντονίζει. Χρειάζεται ένας συμπαγής φορέας που θα διοικείται από στελέχη με σοβαρότητα, πυγμή, τιμιότητα και επιθυμίες να αναδείξουν την ελληνική κινηματογραφία. Η παρούσα διοίκηση έδειξε ότι πράττει προς αυτή την κατεύθυνση.

Η αλήθεια είναι ότι δεν είχαμε την ευκαιρία στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για έναν πρώτο απολογισμό, λόγω της μικρής χρονικής διάρκειας του Δ.Σ., αλλά και στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης δεν είχαμε κάποια πρώτη ενημέρωση. Νομίζω ότι ένα πρώτο έμπρακτο απολογισμό θα έχουμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2018 και στο Φεστιβάλ της Δράμας, δύο μήνες νωρίτερα.

Εμείς θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μία έρευνα και να διαφωτίσουμε κάπως την κατάσταση. Πιστεύουμε όμως ότι στη θέση του Προέδρου και του Γενικού Διευθυντή θα πρέπει να τοποθετηθούν μάνατζερ και όχι καλλιτέχνες, με δεδομένο ότι οι κόντρες, οι παρεξηγήσεις, ο ανταγωνισμός, άρρωστος πολλές φορές, εμποδίζουν τη σωστή επιλογή λύσεων και την επιβολή αυτών με τον πιο σωστό τρόπο.

epistoli paraitisis lontari foto2

«Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ
Όταν, τον Ιανουάριο του 2016 μου ανατέθηκαν από τον τότε Υπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού κύριο Μπαλτά τα καθήκοντα του Προέδρου του Δ.Σ. του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, μου επισημάνθηκε με έμφαση η ανάγκη για εφαρμογή της νομιμότητας στον Φορέα σε διοικητικό και οικονομικό επίπεδο. Αφού ενημερώθηκα για τις δυσλειτουργίες αλλά και τις χρόνιες παθογένειες του Ε.Κ.Κ., διαπίστωσα ότι στην ουσία το νέο Δ.Σ. εκλήθη να φέρει εις πέρας μία διαδικασία «ειδικού σκοπού» καθώς όλες μας οι προσπάθειες θα έπρεπε πρωτίστως να εστιαστούν στο νοικοκύρεμα του Φορέα.

»Όπως σας έχω ήδη ενημερώσει με την κατάθεση των πεπραγμένων της περιόδου 2016-17, μετά από πάροδο δεκατεσσάρων μηνών ο παραπάνω στόχος έχει επιτευχθεί απολύτως, καθώς πέρα από την πλήρη εφαρμογή του Ν. 3905/10 και το οικονομικό νοικοκύρεμα του Ε.Κ.Κ. εξασφαλίστηκαν και πολύ σημαντικές υποδομές για την άρτια λειτουργία του. Δεν θα μπορούσα ωστόσο να μην επισημάνω το γεγονός ότι σχεδόν για κάθε απόφαση του παρόντος Δ.Σ. του Ε.Κ.Κ. η οποία απέβλεπε στην εφαρμογή του ισχύοντος νομικού πλαισίου, υπήρξαν ισχυρές αντιδράσεις είτε από φορείς της κινηματογραφικής κοινότητας, είτε από εργαζόμενους του Ε.Κ.Κ. είτε από μερίδα των Μ.Μ.Ε.

»Είναι εντυπωσιακό, ως αρνητικό φαινόμενο, το γεγονός ότι κατ’επανάληψη μας ζητήθηκε να μην εφαρμόσουμε τον Ν.3905/10, αν και ως όργανο διοίκησης εποπτευόμενου Φορέα αυτό ακριβώς οφείλαμε πρωτίστως να πράξουμε. Αυτό το -τουλάχιστον παράδοξο- αίτημα διατυπώθηκε για ζητήματα όπως ο διορισμός των Διευθυντών του Ε.Κ.Κ., η ίδρυση και στελέχωση του HELLENIC FILM COMMISSION, η διενέργεια οικονομικού και διαχειριστικού ελέγχου για παλαιότερες χρήσεις, η επωφελής για το Δημόσιο επίλυση του κτηριακού κ.ά.

»Παρ’ όλ’ αυτά, έστω και με καθυστερήσεις οι οποίες κατά κύριο λόγο οφείλονταν στις παραπάνω αντιδράσεις, οι αποφάσεις αυτές εφαρμόστηκαν, γεγονός που μας κάνει υπερήφανους ως Δ.Σ. του Ε.Κ.Κ. Ειδικότερα δε, σε ό,τι αφορά στα πορίσματα του διαχειριστικού ελέγχου τα οποία αναμένονται εντός των προσεχών εβδομάδων, αυτά θα αποτελέσουν σημαντικό εργαλείο για τη διαμόρφωση σαφούς εικόνας της διαχείρισης δημόσιου χρήματος από τον Φορέα, κατά την περίοδο από το 2011 μέχρι το 2016.

»Η κάλυψη, μέσω της συγχώνευσης περιόδων κρίσεων και της διασφάλισης πλαισίου διαφάνειας με τον ορισμό γνωμοδοτικής επιτροπής, εγκρίσεων του συνόλου των καθυστερούμενων καλλιτεχνικών προτάσεων οι οποίες εκκρεμούσαν από το τέλος του 2014 και οι συνολικές προεγκρίσεις ύψους περίπου 3.500.000 ευρώ, έδωσαν σημαντική ανάσα στην κινηματογραφική παραγωγή. Επίσης, η επιλογή του Τίμωνα Κουλμάση για τη θέση του νέου εθνικού εκπροσώπου στο Ταμείο EURIMAGES, μας δικαίωσε απολύτως μόλις δύο μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του: στην τελευταία σύνοδο του EURIMAGES εγκρίθηκαν τέσσερεις από τις πέντε ελληνικές προτάσεις, κάτι που δεν έχει συμβεί σχεδόν ποτέ στο παρελθόν.

»Σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του HELLENIC FILM COMMISSION, θα ήθελα να σας ενημερώσω για τα εξής: η ίδρυση και στελέχωση του HELLENIC FILM COMMISSION στο Ε.Κ.Κ., η οποία ολοκληρώθηκε σε εφαρμογή του Ν. 3905/10 είναι μείζονος σημασίας για την ανάπτυξη όχι μόνο της κινηματογραφικής παραγωγής αλλά γενικότερα για την ελληνική οικονομία και τον τουρισμό, σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο.

»Θέματα που αφορούν την προσέλκυση για πραγματοποίηση ξένων κινηματογραφικών παραγωγών στην Ελλάδα, όπως: το πλέγμα των επιχειρήσεων του κινηματογραφικού κλάδου, η υλικοτεχνική υποδομή τους, οι τεχνικές δυνατότητες του εξοπλισμού τους, το είδος των παρεχόμενων υπηρεσιών, οι τεχνικές ειδικότητες του κλάδου, το καλλιτεχνικό δυναμικό που εμπλέκεται στην παραγωγή του έργου, οι απαιτούμενες εργασίες, ο έλεγχος κοστολόγησης των εργασιών που θα γίνουν στην Ελλάδα, η επιλεξιμότητα των δαπανών που αφορούν στο έργο, τα προσδοκώμενα άμεσα οφέλη για την εθνική μας κινηματογραφία, (μεταφορά τεχνογνωσίας από μεγάλες παραγωγές, απασχόληση επαγγελματιών κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων κ.ά) από την κυκλοφορία του έργου στη διεθνή αγορά και άλλα πολλά εξειδικευμένα στοιχεία όπως η συμβατότητα του έργου με τις ευρωπαϊκές οδηγίες για τον κινηματογράφο, τις διακρατικές ή διεθνείς συμφωνίες για τις κινηματογραφικές παραγωγές και συμπαραγωγές, η αναγνωρισιμότητα της χώρας μας στο σενάριο και στην οθόνη, οι πιθανές επιδράσεις που θα έχει στον ξένο θεατή και πολλά άλλα, είναι ορισμένα από τα στοιχεία που απαιτούν εξειδικευμένη γνώση και τα οποία πρέπει να συνεκτιμώνται από εξειδικευμένα στελέχη στο πλαίσιο ενός εξειδικευμένου οργανισμού, όπως το Ε.Κ.Κ. με το Film Commission.

»Εξαιρετικά σημαντικός είναι και ο ρόλος του δημόσιου Hellenic Film Commission, ως εγγυητή της διαφάνειας και της τήρησης των κανόνων υγιούς ανταγωνισμού ανάμεσα στους ιδιωτικούς φορείς (γραφεία παραγωγής, εταιρείες post production, επαγγελματίες στον κλάδο των οπτικοακουστικών) οι οποίοι εμπλέκονται στις διαδικασίες παροχής υπηρεσιών προς τις ξένες παραγωγές. Η πληρότητα των παρεχόμενων πληροφοριών προς τους ξένους παραγωγούς και η -χωρίς διακρίσεις, αποκλεισμούς ή προνομιακή αντιμετώπιση- προβολή προς το εξωτερικό, των εξαιρετικά υψηλών δυνατοτήτων που έχει ο κλάδος των οπτικοακουστικών στην Ελλάδα, εξαλείφει απολύτως τον κίνδυνο δημιουργίας ενός εγχώριου ολιγοπωλίου το οποίο ενδεχομένως θα μπορούσε να αποκομίζει κατά προτεραιότητα οικονομικά οφέλη από τη δραστηρίοτητα ξένων παραγωγών στην Ελλάδα, σε βάρος μικρών, νέων ή περιφερειακών γραφείων παραγωγής και post production. Υπό το πρίσμα αυτό, ο δημόσιος χαρακτήρας του Hellenic Film Commission, μπορεί να εγγυηθεί διαφάνεια και ίσους κανόνες ανταγωνισμού ανάμεσα στους ιδιωτικούς φορείς, στο πλαίσιο της υγιούς λειτουργίας της αγοράς.

» Εκτίμησή μου είναι ότι η ενδεχόμενη διαφαινόμενη εκχώρηση των αρμοδιοτήτων του HELLENIC FILM COMMISSION στον νέο υπό ίδρυση φορέα (Ε.Κ.Ο.ΜΕ.) στο πλαίσιο νέου νομοθετικού πλαισίου, αν τελικά πραγματοποιηθεί, εγκυμονεί τον κίνδυνο της εκχώρησης του ελέγχου αυτής της δραστηριότητας στον ιδιωτικό τομέα σε αντίθεση με την συνήθη ευρωπαϊκή πρακτική, με όλες τις συνέπειες που αυτό θα επιφέρει.
»Θα ήθελα επίσης να σας ενημερώσω σχετικά με μία σημαντική δυσλειτουργία την οποία, ως Δ.Σ. δεν καταφέραμε μέχρι σήμερα να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά. Θεωρώ προσωπική μου αποτυχία το ότι το όργανο εκπροσώπησης των εργαζομένων του Ε.Κ.Κ. στάθηκε σταθερά από τον πρώτο μήνα της θητείας μας απέναντι στην παρούσα Διοίκηση και όχι δίπλα της, ιδιαίτερα όταν με αποφάσεις μας έγινε φανερή η πρόθεσή μας να εφαρμόσουμε πλήρως το νόμο και να επιβάλουμε κανόνες ισονομίας για όλο το προσωπικό.

»Αποφάσεις που αφορούσαν απλά ζητήματα εφαρμογής του νόμου όπως (αναφέρω ενδεικτικά) η διακοπή της παράνομης πρόσθετης ιδιωτικής ασφάλισης του προσωπικού ή η αυτονόητη τοποθέτηση μηχανισμού ελέγχου της προσέλευσης των υπαλλήλων στην υπηρεσία τους, συνάντησαν την αντίδραση του οργάνου εκπροσώπησης των εργαζομένων. Η δεύτερη απόφαση μάλιστα, με ευθύνη της Γενικής Διευθύντριας, δεν εφαρμόστηκε ποτέ. Θα πρέπει βεβαίως να αναγνωρίσω ότι με αρκετούς εργαζόμενους του Φορέα υπήρξε γόνιμη και αρμονική συνεργασία, γεγονός για το οποίο αισθάνομαι υποχρέωση να τους ευχαριστήσω, ωστόσο εντός του Ε.Κ.Κ. αυτοί οι εργαζόμενοι δεν αποτελούν τον κανόνα αλλά την εξαίρεση.

»Δυστυχώς, τα παραπάνω προβλήματα δεν αντιμετωπίστηκαν αποτελεσματικά ούτε από τη νέα Γενική Διευθύντρια. Μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις προέκυψαν προβλήματα συνεργασίας μεταξύ των οργάνων Διοίκησης του Ε.Κ.Κ. λόγω επιλεκτικής εφαρμογής από την Γενική Διευθύντρια, αποφάσεων του Δ.Σ. Στην πορεία της συνεργασίας του Δ.Σ. με την Γενική Διευθύντρια, έγινε φανερό ότι η κυρία Βενάκη δεν εφάρμοσε την πολιτική που χάραξε το Δ.Σ. σε ζητήματα διαχείρισης προσωπικού, και υπηρέτησης σκοπών του Ε.Κ.Κ. που προβλέπονται από τον νόμο 3905/10.

»Είναι λυπηρό το γεγονός ότι σε κλήση που απευθύναμε στην Γενική Διευθύντρια για να εξηγήσει την στάση της αυτή, το περιεχόμενο και το ύφος της απάντησής της προς το Δ.Σ. καθιστά -σε ό,τι με αφορά- αδύνατη τη συνέχεια της συνεργασίας μαζί της. Θα ήθελα και γι’αυτή τη δυσλειτουργία να αναλάβω την ευθύνη που μου αναλογεί, καθώς κατά τη διαδικασία επιλογής του Γενικού Διευθυντή δεν κατάφερα να διακρίνω και να προβλέψω την απόσταση ανάμεσα στην πολιτική που κληθήκαμε να εφαρμόσουμε και στις επιδιώξεις του προσώπου που επελέγη τελικά για τη θέση αυτή. Είμαι ωστόσο βέβαιος ότι με την έγκριση και θέση σε ισχύ του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Ε.Κ.Κ. τον οποίο σας καταθέσαμε, θα υπάρχει πλέον ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την επίλυση των παραπάνω προβλημάτων βάσει συγκεκριμένου και σαφούς κανονιστικού πλαισίου, σε εφαρμογή του γράμματος και του πνεύματος του ν.3905/10.

»Θα ήθελα τέλος να αναφερθώ στο γεγονός ότι το παρόν Δ.Σ. λειτούργησε από τον Ιανουάριο του 2016 μέχρι σήμερα με απόλυτη σύμπνοια και άψογες δημοκρατικές διαδικασίες. Τα μέλη του συμμετείχαν ενεργά, με καθημερινή και επίπονη εργασία στην επεξεργασία και χάραξη πολιτικής, έχοντας αναλάβει η κάθε μία και ο καθένας επιμέρους τομείς δράσης. Η ομοψυχία, η συλλογικότητα και οι κοινοί στόχοι μας, αποτέλεσαν τα ισχυρά όπλα για την εφαρμογή αυτής της πολιτικής. Στηρίζοντας απολύτως και ανεπιφύλακτα όλες τις ενέργειες και αποφάσεις του παρόντος Δ.Σ., επιθυμώ να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς τον Αντιπρόεδρο κύριο Κώστα Τερζή και όλα τα μέλη για την άψογη συνεργασία μας και τη στήριξη που μου παρείχαν σε δύσκολες στιγμές και να ευχηθώ ολόψυχα την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου που έχουν αναλάβει.

»Δυστυχώς, οι δυσλειτουργίες στις οποίες αναφέρθηκα ήδη, σε συνδυασμό με τις αυξημένες απαιτήσεις των ακαδημαϊκών μου καθηκόντων, τις καλλιτεχνικές μου υποχρεώσεις αλλά κυρίως το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισα πρόσφατα λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας και έντονου στρες, δεν μου επιτρέπουν πλέον να είμαι συνεπής, αποτελεσματικός και χρήσιμος ως προς τα καθήκοντα που μου ανατέθηκαν στο Ε.Κ.Κ.

»Ελπίζοντας ότι κατά το διάστημα της θητείας μου συνέβαλα έστω και λίγο στην αποκατάσταση της νομιμότητας και της διαφάνειας, το οικονομικό και διοικητικό νοικοκύρεμα, την εξασφάλιση σημαντικών υποδομών για το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και την ενίσχυση της ελληνικής κινηματογραφικής παραγωγής, σας ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη σας, ζητώ προκαταβολικά την κατανόησή σας και σας παρακαλώ να αποδεχτείτε την παραίτησή μου για σοβαρούς προσωπικούς λόγους από τη θέση του Προέδρου του Δ.Σ. του Ε.Κ.Κ.»

Γιάννης Φρακούλης


  • Επικαιρότητα
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ
    ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ

    Δεκ 03, 2022 0

  • ΜΑΕΣΤΡΟ
    ΜΑΕΣΤΡΟ

    Οκτ 16, 2022 0

  • Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗ FOCUS 2020
    Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗ...

    Δεκ 16, 2020 0

  • ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ 1,5%
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ 1,5%

    Δεκ 12, 2020 0

Στην ίδια κατηγορία
  • ΑΓΓΕΛΑ
    ΑΓΓΕΛΑ

    Ιούλ 06, 2025 0

  • ΤΟ ΨΕΜΑ
    ΤΟ ΨΕΜΑ

    Ιούλ 06, 2025 0

  • ΜΗΔΕΙΑ
    ΜΗΔΕΙΑ

    Ιούλ 04, 2025 0

  • ΣΟΦΙΑ ΜΟΥΤΙΔΟΥ
    ΣΟΦΙΑ ΜΟΥΤΙΔΟΥ

    Ιούν 30, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΑΛΕΞΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ
    ΑΛΕΞΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ

    Ιούλ 11, 2025 0

  • ΤΟ 47
    ΤΟ 47

    Ιούλ 10, 2025 0

  • 48o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ
    48o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ

    Ιούλ 09, 2025 0

  • ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ
    ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ

    Ιούλ 07, 2025 0

  • ΑΓΓΕΛΑ
    ΑΓΓΕΛΑ

    Ιούλ 06, 2025 0

  • ΤΟ ΨΕΜΑ
    ΤΟ ΨΕΜΑ

    Ιούλ 06, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021 Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου Αθήνας
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    5 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    6 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    8 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    9 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« Ιούν    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (2)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (337)
  • Κινηματογράφος (1.413)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz