Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ
  • ΜΗΔΕΙΑ
  • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΡΩΠΟΡΙΑΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
  • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
  • ΣΟΦΙΑ ΜΟΥΤΙΔΟΥ
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΒΗΡΥΤΟΣ

Μάι 10, 2018 Κινηματογράφος 0


ΒΗΡΥΤΟΣ

BEIRUT

του Γιάννη Φραγκούλη

Στις 10/5/2018 στις κινηματογραφικές αίθουσες. Αξιολόγηση 6,4/10 στο imdb.com από 1421 χρήστες.

ΣΥΝΟΨΗ

Ένας Αμερικάνος διπλωμάτης, μετά από πολλά χρόνια, επιστρέφει στη Βηρυτό για να βοηθήσει στην απαγωγή ενός πράκτορα της CIA. Μία ιστορία σχεδόν κατασκοπευτική, με κάποιες εντάσεις, γοητευτική όσον αφορά τον κεντρικό της χαρακτήρα που ενσαρκώνει ο πολύ καλός Jon Hamn.

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία (στην πρώτη έξοδό της) πηγαίνετε εδώ.

 




Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Ο Jon Hamn έχει την εικόνα ενός σταρ του κινηματογράφου, ο οποίος παίζει σα να μην είναι τέτοιος, στην ταινία «Βηρυτός» («Beirut»), του Brad Anderson. Είναι σπάνιο για τα στούντιο του Χόλιγουντ να είναι στον κεντρικό ρόλο ηθοποιός όπως ο Hamn που θα αισθανόταν πιο άσχημα σε ένα «Batman», σε αντίθεση με τον Ben Affleck. Τον είχαμε δει να είναι τέλειος στο «Mad Men», όπου παρουσίαζε μία παράξενη φιγούρα ενός παλιού σταρ του Χόλιγουντ, όπως ο John Gavin. Αυτός ο απλός στο παίξιμο του σταρ πρωταγωνιστεί σε αυτή την ταινία.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Hamn είναι ο σπουδαιότερος λόγος να δεις αυτή την ταινία, όπου ενσαρκώνει ένα πρώην Αμερικάνο διπλωμάτη, συνταξιούχο εδώ και μία δεκαετία, ο οποίος εμπλέκεται σε μία περίπλοκη ίντριγκα στη Μέση Ανατολή. Έχουμε έναν μεγαλωμένο υπερήρωα, κοντά στους χαρακτήρες του John Le Carré, που λειτουργεί κάπως σοφά, έχοντας μία πολιτική ιστορία πίσω του και την ωριμότητα στην ψυχή του. Ένα είδος μυστηρίου που μας δίνεται σαν ένα παζλ, μία εικόνα που έχει από πίσω της μία μεγάλη ιστορία, όπου η αποσάρθρωση παρουσιάζεται μέσα από ενδιαφέρουσες καταστάσεις, συμμορίες σκληρών και γλυκών ανθρώπων, μία αντιφατική εικόνα.

Επιστρέφουμε στο 1972, η χρονιά που ο Νίξον είχε επανεκλεγεί Πρόεδρος και όταν έσκασε η ιστορία του Watergate, ο Αμερικάνος διπλωμάτης άφησε την καλή ζωή της Βηρυτού, τον κοσμοπολίτικο τρόπο ζωής. Η καταστροφική βία απειλούσε τη ζωή του, επέστρεψε στις ΗΠΑ, άρχισε να πίνει και περιορίστηκε στο ρόλο ενός μεσολαβητή. Τώρα, επτά χρόνια μέσα στον εμφύλιο πόλεμο του Λιβάνου, θα επιστρέψει στη Βηρυτό για να βοηθήσει στις διαπραγματεύσεις για την απαγωγή ενός πράκτορα της CIA.

Ο σεναριογράφος Tony Gilroy, γνωστός από το «Bourne», αλλά και από το σενάριο και τη σκηνοθεσία του «Michael Clayton», συμπαθεί τα σχετικά έντονα θρίλερ που έχουν κάποια πολιτική χροιά στην ιστορία τους. Η «Beirut» είναι μία αργή ταινία και έχει κάποια συγγένεια με αυτές τις ταινίες που προαναφέραμε. Ο κεντρικός χαρακτήρας της δεν είναι κατάσκοπος, μιλά περισσότερο και λιγότερο μάχεται ή εμπλέκεται σε καυγάδες. Είναι ένας σκοτεινός αλλά δυναμικός χαρακτήρας, που θα τραβήξει το ρόλο του, ικανός να φέρει σε πέρας μία υπόθεση, χωρίς καταστροφικές συνέπειες. Περιορίζεται από την ιστορία του, όπως στο «Bourne», αυτό σημαίνει ότι η αποστολή του δεν είναι να μπει σε κίνδυνο παρά να περάσει μέσα από το πεδίο έντασης με τον πιο εύκολο τρόπο.

Μετά από κάποια αφηγηματικά πισωγυρίσματα, θα πάει στη Βηρυτό και θα εστιάσουμε σε αυτό το χώρο. Θα κάνει μία παράξενη βόλτα στην πόλη, θα δει την αποδόμησή της, θα συναντήσει κάποιους παλιούς φίλους της CIA και του υπουργείου Εξωτερικών. Η απαγωγή έχει γίνει από μία ομάδα τρομοκρατών, θα συνεργαστεί  με μία γοητευτική γυναίκα, η οποία αρέσκεται στον κίνδυνο.

Ο σκηνοθέτης Brad Anderson χειρίζεται καλά τα κυριότερα μέρη της ιστορίας, την υπόθεση και τους διαμεσολαβητές της, τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν και τις νυχτερινές συζητήσεις. Κάποια από αυτά τα αφηγήματα είναι πολύ οικεία στους Αμερικάνους που γοητεύονται από τις επικίνδυνες καταστάσεις, όπου εμπλέκονται τόσο Αμερικάνοι όσο Ισραηλινοί και Παλαιστίνιοι, δίνουν την εικόνα ενός κόσμου που ποτέ δε γνωρίζει την ευχαρίστηση και την ανθρωπιά. Στο μεγαλύτερο μέρος, οι χαρακτήρες που δεν είναι Ισραηλινοί έχουν υποδεέστερους ρόλους. Είναι σχεδόν ανώνυμοι, γλεντζέδες και τύποι που κυκλοφορούν οπλισμένοι στα σημεία ελέγχου. Μπορούμε εδώ να διακρίνουμε μία απαξίωση στο αραβικό στοιχείο.

Η απουσία της αραβικής γλώσσας κάνει την ταινία επίπεδη, δεν της δίνει μία ικανοποιητική δομή. Ένα μέρος του προβλήματος είναι ότι η ιστορία φεύγει από το πολιτικό πεδίο, παραμένει στη γεωπολιτική αμερικάνικη σκακιέρα, η οποία έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, με άλλα λόγια το ενδιαφέρον επιστρέφει στο ίδιο σημείο, παλινδρομεί. Η δουλειά του Hamn είναι εύκολη, όλη η ιστορία βασίζεται πάνω του, ειδικά πάνω στη γοητεία των κινήσεών του και του τρόπου που συμπεριφέρεται. Έτσι όμως η ταινία χάνει μεγάλο μέρος από το ενδιαφέρον της, αποδομείται η πλοκή της, μένει σε ένα ασαφές αφηγηματικό τοπίο.

ΒΗΡΥΤΟΣ

(BEIRUT)

Σκηνοθεσία: Brad Anderson

Σενάριο: Tony Gilroy

Φωτογραφία: Björn Charpentier

Μοντάζ: Andrew Hafitz

Μουσική: John Debney

Παραγωγοί: Ted Field,  Tony Gilroy,  Monica Levinson, Shivani Rawat,  Mike Weber

Παίζουν: Rosamund Pike (Σάντι), Jon Hamm (Μάσον), Mark Pellegrino (Καλ), Dean Norris (Ντόναλντ), Shea Whigham (Γκάρι), Douglas Hodge (Σάλι), Jonny Coyne (Μπερνάρ), Kate Fleetwood (Άλις), Leïla Bekhti (Νάντια), Alon Aboutboul (Ρόνι)

Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ

Έτος παραγωγής: 2018

Γλώσσα: αγγλικά

Διάρκεια: 109΄

Είδος: δράμα, θρίλερ

Ημερομηνία εξόδου: 10/5/2018

Εταιρεία διανομής: Feelgood.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ
    ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΟ ΙΔΙΟ...

    Ιούν 18, 2025 0

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ
    ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ

    Ιούλ 05, 2025 0

  • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΡΩΠΟΡΙΑΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
    ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΡΩΠΟΡΙΑΚΟΥ...

    Ιούλ 01, 2025 0

  • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
    ΦΕΣΤΙΒΑΛ...

    Ιούλ 01, 2025 0

  • ΡΙΒΙΕΡΑ
    ΡΙΒΙΕΡΑ

    Ιούν 29, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ
    ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ

    Ιούλ 05, 2025 0

  • ΜΗΔΕΙΑ
    ΜΗΔΕΙΑ

    Ιούλ 04, 2025 0

  • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΡΩΠΟΡΙΑΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
    ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΡΩΠΟΡΙΑΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

    Ιούλ 01, 2025 0

  • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
    ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΘΗΝΑΣ

    Ιούλ 01, 2025 0

  • ΣΟΦΙΑ ΜΟΥΤΙΔΟΥ
    ΣΟΦΙΑ ΜΟΥΤΙΔΟΥ

    Ιούν 30, 2025 0

  • ΡΙΒΙΕΡΑ
    ΡΙΒΙΕΡΑ

    Ιούν 29, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021 Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου Αθήνας
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    6 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    8 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« Ιούν    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (335)
  • Κινηματογράφος (1.409)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz