Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • MAMLUQI
  • ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ
  • ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
  • ΟΔΟΣ ΜΑΛΧΟΛΑΝΤ
  • ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΕΝΑ ΕΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ

Σεπ 04, 2017 Κινηματογράφος 0


ΕΝΑ ΕΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ

A UNITED KINGDOM

του Γιάννη Φραγκούλη

Στις 24/8/2017 στις κινηματογραφικές αίθουσες. Μετά την ανάγνωση αυτής της κριτικής μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές των άλλων κριτικών κινηματογράφου που παρατίθενται μετά από αυτό το κείμενο.

ΣΥΝΟΨΗ

Ο Seretse Khama, βασιλιάς της Μποτσουάνα, συναντά την Αγγλίδα Ruth Williams και η έλξη μεταξύ τους είναι μοιραία. Εκείνη μαγεύτηκε από το όραμα του για έναν καλύτερο κόσμο, εκείνος από τη θέληση της να εμπλακεί με αυτό. Ήταν ιδανικοί ο ένας για τον άλλο, η σχέση τους όμως προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, οικογενειακές, αλλά και πολιτικές.




 

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Το τοπίο είναι στη Νότιο Αφρική. Η Αγγλία έχει επιβάλλει ένα ρατσιστικό καθεστώς και θέλει να εκμεταλλευτεί και τις γύρω περιοχές. Ο φύλαρχος της Μποτσουάνα θα γνωρίσει τον έρωτα στα μάτια της Ρουθ Ουίλιαμς, της ταπεινής δακτυλογράφου, η οποία μαγεύεται από την προσωπικότητά του. Στόχος του είναι να υπηρετήσει το λαό του και να κάνει ότι καλύτερο για αυτόν. Στο Σερέτσε Χάμα η Ρουθ θα δει ένα ιδανικό: του ηγέτη που θέλει το καλό του λαού του, του οραματιστή, του παθιασμένου ανθρώπου για το καλό της κοινωνίας, του άντρα που έχει, κατά συνέπεια, να της προσφέρει.

Όμως αυτός ο γάμος δεν μπορεί να ιδωθεί με καλό μάτι ούτε από τις υπηρεσίες εξωτερικής πολιτικής της Αγγλίας, που ήθελαν ένα λαό υποταγμένο και να μην υπάρχουν γέφυρες συμφιλίωσης, ούτε από τον ηγετικό κύκλο της Μποτσουάνα, που δεν ήθελαν να χαλάσει η ροή του βασιλικού γένους.

Ένας Ρωμαίος και μία Ιουλιέτα, αυτή τη φορά στην αφρικάνικη ήπειρο, με διαφορετικό περιεχόμενο. Η Amma Asante, νοτιοαφρικανικής καταγωγής, γεννημένη και μεγαλωμένη στην Αγγλία, βλέπει αυτό το κομμάτι της ιστορίας σαν ένα ρομάντσο. Καλά κάνει. Έχει σίγουρα και αυτή την πλευρά, αλλά δεν είναι η δεσπόζουσα. Η αγάπη και ο έρωτας είναι μία παράμετρος που τονίζει τις άλλες, δεν τονίζεται όμως από αυτές. Με άλλα λόγια, ο εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας, όσον αφορά στη δύναμή και τους στόχους του, μπορεί να παίρνει δύναμη από τον έρωτα, αλλά δεν μπορεί ο δεύτερος να υπερτερεί σε σπουδαιότητα. Αυτό είναι το λάθος της Asante.

a united kingdom foto3

Βλέπουμε την ιστορία όπως την ξέρουμε, σα μία μικρή λεπτομέρεια, ενώ η ερωτική σχέση αυτών των δύο ανθρώπων κυριαρχεί και τονίζονται μόνο οι αντιδραστικές δυνάμεις, από τη μία και από την άλλη πλευρά, που ενισχύουν το ρατσισμό. Ενδιαφέρον έχει η θεώρησή της ότι ο ρατσισμός έχει δύο πλευρές, μία άσπρη και μία μαύρη, σε αυτή την περίπτωση. Μόνο που στη μαύρη υπάρχει το ελαφρυντικό της αντίδρασης σε έναν εξευτελισμό της ανθρώπινης υπόστασης. Υπάρχει όμως και ελάχιστα έχει μελετηθεί.

Η ταινία βλέπει την ιστορία με ρομαντική ματιά, ιδεαλιστικά. Ο επιστημονικός υλισμός που προτάσσει τη μελέτη όλων των  πλευρών και των παραμέτρων, μέσα από τη διαλεκτική, δεν υπάρχει για τη σκηνοθέτιδα, με αποτέλεσμα να κάνει μία αφελή ταινία που έχει λόγο ύπαρξης μόνο για προβληματισμό που θα μελετήσει και αυτή τη παράμετρο του ρατσισμού, αλλά και για να διαβάσει για την ιστορία αυτής της άγνωστης χώρας ή για να την επισκεφτεί για να τη γνωρίσει καλύτερα.

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Κριτική Γιάγκος Αντίοχος (Αθηνόραμα)

Όσο, μάλιστα, το αντιρατσιστικό ρομάντζο της Άμα Ασάντε βυθίζεται στα αναφιλητά τόσο τα προβλήματα της παραγωγής γίνονται και πιο εμφανή, αφού οι μαζικές συγκεντρώσεις των Μπουτσουανών μοιάζουν με… παρεάκια, οι αγγλικές δυνάμεις κατοχής μετριούνται στα δάχτυλα των δύο χεριών και το Λονδίνο είναι –για ανεξήγητους λόγους– αραιοκατοικημένο. Αλλά τι τα θέλεις όλα αυτά, όταν έχεις τον έρωτα;.. Περισσότερα

Κριτική Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

Ο Ντέιβιντ Ογιέλο και η Ρόζαμουντ Πάικ κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν για να αποδώσουν τη δύναμη της σχέσης του ζευγαριού, καταλήγουν όμως και αυτοί όμηροι μιας ενοχλητικά δακρύβρεχτης και επαναλαμβανόμενης από ένα σημείο και έπειτα ταινίας, αλλά και μιας παραγωγής με εμφανείς αδυναμίες που δυσκολεύεται να αναπαραστήσει μεγάλες σκηνές με ιστορικό υπόβαθρο έξω από τα στενά όρια του απαγορευμένου αυτού έρωτα… Περισσότερα

Κριτική Δημήτρης Δημητρακόπουλος (flix.gr)

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η Ασάντε έχει καλές προθέσεις. Ομως το τελικό αποτέλεσμα περισσότερο λειτουργεί ως μια δυνατή ερωτική ιστορία κόντρα στις αντιξοότητες, παρά ως ένα χρήσιμο (και κρίσιμο) ιστορικό μάθημα. Το θέμα είναι τι από τα δύο τελικά επιθυμεί να δει ο θεατής αυτού του «Ενωμένου Βασιλείου»… Περισσότερα

a united kingdom foto4

Κριτική Γιάννης Πατλάκας (cinefreaks.gr)

Έρωτας, ρατσισμός και πολιτική σε μία αληθινή ιστορία για τον Seretse Khama από την Botswana, ένα Βρετανικό προτεκτοράτο με το κεντρικό ζευγάρι του καστ να είναι οι  David Oyelowo (Selma) και Rosamund Pike (Gone Girl). Οι φήμες για Οσκαρ λόγω και της μη εκπροσώπησης μαύρων ηθοποιών για δύο σερί χρόνια στα βραβεία, είναι παραπάνω από έντονες… Περισσότερα

Κριτική Ευτυχία Τερζή (filmakias.gr)

Παρόλο που η ταινία δεν έχει πολλά να προσφέρει καλλιτεχνικά ή συναισθηματικά και επομένως δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ότι έχει πραγματική κινηματογραφική αξία, η θέασή της δεν είναι χάσιμο χρόνου καθώς μας παρουσιάζει μια πραγματικά δυνατή ιστορία γεμάτη από την έμπνευση ενός ανθρώπου που προσπάθησε να κάνει τον κόσμο καλύτερο με όποιο κόστος κι αν είχε αυτό για τον ίδιο μέχρι να τα καταφέρει. Φυσικά, όλα αυτά μπορείτε να τα διαβάσετε και σε κάποιο βιβλίο ή ακόμα και στη Wikipedia όπως προανέφερα, χωρίς να κερδίσετε κάτι λιγότερο από αυτά που έχει να σας προσφέρει η ταινία… Περισσότερα

Κριτική Θόδωρος Γιαχουστίδης (moviesltd.gr)

Ο Βρετανός επιτετραμμένος να προσπαθεί κάθε φορά να μειώσει τον Σερέτσε, να τα καταφέρνει και τελικά να ηττάται! Πώς γκένεν αυτό, χαμπάρι δεν πήρα. Η πολιτική διπλωματία με όρους… Τάκη Τσουκαλά: «άντε γεια ρε, άντε γεια»! Ακόμα και σε επίπεδο κάστινγκ έχει σημασία που στο ρόλο του «κακού» βλέπουμε τον Tom Felton, τον Ντράκο Μάλφοϊ από τη σειρά ταινιών του Χάρι Πότερ! Να είναι άμεσα αναγνωρίσιμος βρε παιδί μου ο κακός, να μην του δώσουμε βάθος ή να αναπτύξουμε τον χαρακτήρα του. Γενικά, ανάπτυξη χαρακτήρα σε βάθος δεν βλέπουμε για κανέναν από τους ήρωες της ταινίας. Και συγνώμη κιόλας, αλλά ανάμεσα στο πρωταγωνιστικό ζευγάρι δεν υπάρχει καμία φλόγα. Απόλυτα πετυχημένη δεν λες ούτε μια άλλη ταινία που ασχολήθηκε με μια διαφυλετική σχέση σε εποχές παράξενες και δύσκολες για κάτι τέτοιο, όπως ήταν το Loving του Jeff Nichols, αλλά μπροστά σε τούτο το φιλμ μοιάζει με αριστούργημα… Περισσότερα

Κριτική Τατιάνα Καποδίστρια (tospirto.net)

Και κάθεσαι και ταξιδεύεις στις κοκκινωπές αχανείς εκτάσεις της μποτσουανικής γης, αλλά και στα παρασκήνια της νεότερης διεθνούς γεωπολιτικής, μέσα από μια ιστορία αγάπης, που πραγματικά δύσκολα βρίσκεις παρόμοια. Οι δε ασπρόμαυρες φωτογραφίες του αληθινού Χάμα και της αληθινής Ουίλιαμς, που συνοδεύουν τους τίτλους τέλους, δίνουν –όπως συνήθως με τις αληθινές ιστορίες– μια πολύ δυνατή νέα προοπτική στην ιστορία… Περισσότερα

Κριτική Βαρβάρα Κοντονή (freecinema.gr)

Αυτή η διαρκής εναλλαγή σκηνών ανάμεσα στα δυο πρόσωπα αποδυναμώνει αισθητά την – αναμφίβολα – ηχηρή αντικομφορμιστική σε κοινωνικοπολιτικό επίπεδο δράση των Σερέτσε και Γουίλιαμς, με το «Ένα Ενωμένο Βασίλειο» να αποτελεί ουσιαστικά μια καλή αν και υπέρ του δέοντος «γλυκερή» απόδοση της ιστορίας του βασιλιά Σερέτσε, του πρώτου δημοκρατικά εκλεγμένου άρχοντα της Mποτσουάνας…Περισσότερα

a united kingdom foto5

Κριτική Αγγελική Στελλάκη (cinepivates.gr)

Το «Ένα Ενωμένο Βασίλειο» είναι μία ταινία προορισμένη να αρέσει σε όλους και πέρα από τις ερμηνείες, εντυπωσιάζει με την ποιότητα της παραγωγής: σκηνικά, κοστούμια, ενώ ο τρόπος που η Ασάντε συνδυάζει την προσωπική ιστορία με το πολιτικό σχόλιο, είναι αυτός που κάνει τόσο ενδιαφέρον το τελικό αποτέλεσμα… Περισσότερα

Κριτική Στράτος Κερσανίδης (kersanidis.wordpress.com)

Η σκηνοθέτιδα παραμένει κυρίως στη σχέση των δύο πρωταγωνιστών και η ταινία αντί μιας πολιτικής βιογραφίας, γίνεται περισσότερο μια αισθηματική ρομαντική βιογραφία. Όχι πως κάτι τέτοιο είναι κατ’ ανάγκην κακό αλλά νομίζω πως ένας παραπάνω βάσανος της σκηνοθέτιδας αναφορικά με το πολιτικό μέρος και τους χαρακτήρες θα βοηθούσε την ταινία να απογειωθεί… Περισσότερα

Κριτική Αλέξανδρος Κυριαζής (filmboy.gr)

Έχουμε λοιπόν μια ταινία -με τη καλή έννοια- διπρόσωπη.
Από τη μία ένα love story που αποτελεί βάση για τα μετέπειτα γεγονότα αλλά το ίδιο δεν αναπτύσσεται, και από την άλλη ένα ιστορικό πολιτικό δράμα, με πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον, με ίντριγκες, προδοσίες και μεγάλα συμφέροντα, πλεγμένα άριστα από τη σκηνοθέτιδα Amma Asante που φαίνεται ότι ξέρει πολύ καλά τι κάνει, παρά τις κάποιες παραλείψεις της πλοκής… Περισσότερα

Κριτική Νίνος Φένεκ-Μικελίδης (enetpress.gr)

Απλή, άμεση, δοσμένη με λεπτότητα, σκηνοθεσία, με ευαίσθητες ερμηνείες, με ξεχωριστή εκείνη του Ντέιβιντ Ογέλοου… Περισσότερα

Κριτική Άγγελος Πολύδωρος (aggelospolidoros.bolgspot.gr)

Η πιστή απόδοση της εποχής από άποψη ντεκόρ και κοστουμιών και η εξαιρετική φωτογραφία, συμβάλλουν στην άνετη παρακολούθηση του φιλμ, το οποίο δεν αφήνει απέξω και τα πολιτικά και διπλωματικά παρασκήνια, όπου επικρατούσε το δόγμα της εξυπηρέτησης των συμφερόντων της Κοινοπολιτείας με κάθε τρόπο,,, Περισσότερα

ΕΝΑ ΕΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ

(A UNITED KINGDOM)

Σκηνοθεσία: Amma Asante

Σενάριο: Guy Hibbert, Susan Williams (μυθιστόρημα)

Φωτογραφία: Sam McCurdy

Μοντάζ: Jonathan Amos, Jon Gregory

Μουσική: Patrick Doyle

Παραγωγοί: Brunson Green, Peter Heslop, Charlie Mason, Rick McCallum, Justin Moore-Lewy, David Oyelowo

Παίζουν: David Oyelowo (Σερέτσε Χάμα), Rosamund Pike (Ρουθ Ουίλιαμς), Tom Felton (Ρούφους Λανκάστερ), Jack Davenport (Σερ Άλιστερ Κάνινγκ), Laura Carmichael (Μίριελ Ουίλιαμς), Terry Pheto (Ναλέντι Χάμα), Jessica Oyelowo (Λαίδη Λίλι Κάνινγκ), Vusi Kunene (Τσεκέντι Χάμα), Nicholas Lyndhurst (Τζορτζ Ουίλιαμς), Arnold Oceng (Σαρλ)

Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ, Αγγλία, Τσεχία

Έτος παραγωγής: 2016

Γλώσσα: αγγλικά

Διάρκεια: 111΄

Είδος: βιογραφία, δράμα, ρομαντική

Ημερομηνία εξόδου: 31/8/2017

Εταιρεία διανομής: Feelgood.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΜΕΡΑΡΧΙΑ 999
    ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΜΕΡΑΡΧΙΑ...

    Μάι 20, 2025 0

  • ΘΕΪΚΟ ΤΥΡΙ
    ΘΕΪΚΟ ΤΥΡΙ

    Μάι 16, 2025 0

  • ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ
    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ

    Μάι 15, 2025 0

  • Η ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ
    Η ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ

    Μάι 02, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • MAMLUQI
    MAMLUQI

    Μάι 24, 2025 0

  • ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ
    ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ

    Μάι 23, 2025 0

  • ΟΔΟΣ ΜΑΛΧΟΛΑΝΤ
    ΟΔΟΣ ΜΑΛΧΟΛΑΝΤ

    Μάι 22, 2025 0

  • ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ
    ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ

    Μάι 21, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • MAMLUQI
    MAMLUQI

    Μάι 24, 2025 0

  • ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ
    ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΡΤΑ

    Μάι 23, 2025 0

  • ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
    ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    Μάι 22, 2025 0

  • ΟΔΟΣ ΜΑΛΧΟΛΑΝΤ
    ΟΔΟΣ ΜΑΛΧΟΛΑΝΤ

    Μάι 22, 2025 0

  • ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ
    ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ

    Μάι 21, 2025 0

  • Πειθαρχική Μεραρχία 999
    Πειθαρχική Μεραρχία 999

    Μάι 21, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    3 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    7 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« Απρ    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (331)
  • Κινηματογράφος (1.389)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz