Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΠΑΝΙΔΑ
  • CINDERELLA
  • ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ
  • 1822 ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ
  • Η ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

PERSONAL SHOPPER

Μάι 11, 2017 Κινηματογράφος 0


PERSONAL SHOPPER

Η Μορίν δουλεύει στο Παρίσι. Κατάγεται από την Αμερική.  Πρόσφατα έχει χάσει τον αδελφό της. Η δουλειά της είναι σύμβουλος αγορών σε ένα τοπ μόντελ. Όπως ο αδελφός της, έτσι και αυτή έχει την ικανότητα να επικοινωνεί με τα πνεύματα. Προσπαθεί να επικοινωνήσει με τον αδελφό της, αλλά εκείνη τη στιγμή δέχεται κάποιο μήνυμα στο κινητό της. Ο Ασάγιας είναι γνωστός για τη γλαφυρότητα της αφήγησής του. Εδώ δοκιμάζεται στο μεταφυσικό θρίλερ, πράγμα που απαιτεί να δημιουργήσει και την απαραίτητη ατμόσφαιρα. Πάντως, με αυτή την ταινία, έφυγε με το βραβείο σκηνοθεσία από το Φεστιβάλ Καννών.

Κριτιική Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

Βραβείο Σκηνοθεσίας που δίχασε στο περσινό Φεστιβάλ Καννών για τον Ολιβιέ Ασαγιάς για ένα ζουλαφσκικό, μείον τη σωματοποίηση, δραματικό θρίλερ που σπαταλά την κινηματογραφική δεξιοτεχνία της Κρίστεν Στιούαρτ να κρατά το ενδιαφέρον ακόμη κι όταν στέλνει (άπειρα) μηνύματα στο κινητό της τηλέφωνο με μια απροσπέλαστη, μάλλον εξωφρενική ιστορία φαντασμάτων… Περισσότερα

Κριτική Νίκος Γαργαλάκος (filmplanet.gr)

Ένα μυσταγωγικό σκηνικό περισυλλογής και διαχείρισης των εσωψύχων (η κοπέλα πάσχει από την ίδια γενετική καρδιακή δυσλειτουργία με τον αδελφό της) στήνεται βήμα βήμα, αλλά προς το μέσον της ταινίας η πλοκή εκτρέπεται, διαφοροποιώντας τα δεδομένα. Όταν αρχίζει να λαμβάνει μηνύματα στο κινητό της από κάποιον άγνωστο, η Μορίν ταράσσεται, αλλά σταδιακά ενδίδει σε ένα παιχνίδι που παίρνει έως και φετιχιστικές διαστάσεις… Περισσότερα

Κριτική Γιάννης Πατλάκας (cinefreaks.gr)

o μόνο που ίσως διασώζεται από την ταινία, είναι η υποφερτή – για τόσο άσχημη ταινία – ερμηνεία της Stewart που ακόμα και σε τέτοια ταινία, δείχνει πόσο πολύ έχει ωριμάσει σαν ηθοποιός. Ίσως στα κάπως θετικά να κρατήσουμε και την χρήση της τεχνολογίας στην ταινία, καθώς η Stewart στην μισή ταινία κάπου παίζει απέναντι στα μηνύματα που κάποιος άγνωστος της στέλνει στο κινητό της τηλέφωνο… Περισσότερα

Κριτική Γιώτα Τσιορβά (cinepivates.gr)

Με δεξιοτεχνία ο Ασαγιάς πλέκει μια ιστορία μυστηρίου βασιζόμενος στην ερμηνεία της Στιούαρτ και στην ανταλλαγή  μηνυμάτων μέσω κινητού τηλεφώνου. Όμως…. ενώ το σενάριο αγωνίζεται να προσθέτει πληροφορίες στην ιστορία αυτό που μένει τελικά είναι ένα συνονθύλευμα από καλές σκηνές – κάποιες από αυτές μ’ ένα υψηλό βαθμό αγωνίας- που όμως τελικά δεν καταλήγουν πουθενά… Περισσότερα

Κριτική Λουκάς Κατσίκας (cinemag.gr)

Με ένα πολλά υποσχόμενο πρώτο μέρος, ο Ασαγιάς βουτά με το φιλμ του στην αποξένωση, τον γεωγραφικό αποπροσανατολισμό και το βάρος της απώλειας και του πένθους, όπως τα  βιώνει μια μοναχική ηρωίδα που βρίσκεται ξένη σε ξένη χώρα και φορτωμένη μια δουλειά που καθόλου δεν την ευχαριστεί… Περισσότερα

Κριτική Δημήτρης Μπάμπας (ciephilia.gr)

Όπως πάντα και σ’ αυτήν την ταινία του Olivier Assayas στο φόντο έχουμε ένα πολύπλοκο πολιτιστικό τοπίο: ο κόσμο της επιφανειακής ομορφιάς και των διασημοτήτων, ο κόσμος της μόδας, η ζωγραφική (και οι σημασίες της) με αναφορά στο έργο της Hilma af Klint, μια ζωγράφος της αφηρημένης τέχνης γεμάτης με πνευματιστικές αναφορές -, τέλος και κυριότερο, ο νέος διαδικτυομένος κόσμος και οι τεχνολογίες της επικοινωνίας. Και στο προσκήνιο ό,τι υπάρχει είναι κάτι πραγματικά παλιό: μια ιστορία φαντασμάτων, με πνεύματα που προέρχονται από το κόσμο των νεκρών. Και όπως συμβαίνει πάντα σ’ αυτές τις περιπτώσεις, είναι ο χώρος που είναι σημαντικός: το παλιό αρχοντικό είναι ο τόπος όπου η ηρωίδα επιζητεί την επικοινωνία με τον αγαπημένο κάτοικο του άλλου κόσμου… Περισσότερα

Κριτική Γιώργος Κρασσακόπουλος (flix.gr)

Στην πραγματικότητα το μεγαλύτερο κατόρθωμα του «Personal Shopper» είναι ότι αποφεύγει να ακολουθήσει τα κλισέ ενός θρίλερ ή μιας ταινίας τρόμου, αλλά να γίνει όταν πρέπει, όσο πρέπει υπαινικτικό και τρομακτικό. Και συχνά με τρόπο απρόσμενα ευρηματικό όπως σε εκείνη τη σκηνή όπου η Μοριν ανοίγει το κινητό της και τα μηνύματα που έχουν σταλεί λίγο πριν κι έρχονται το ένα πίσω από το άλλο, φέρνουν την απειλή όλο και πιο κοντά της. Σε κάθε περίπτωση η ταινία του Ασαγιάς δεν είναι τυπική ταινία τρόμου, όμως ο τρόπος που φέρνει το μεταφυσικό και το απόκοσμο σε μια καθημερινότητα που δεν θα μπορούσε να είναι πιο γνώριμη, είναι αξιοθαύμαστος… Περισσότερα

Κριτική Παναγιώτης Παναγόπουλος (freecinema.gr)

Ασαγιάς έχει τολμήσει να συνθέσει μια ιστορία που θα μπορούσε να οδηγήσει στον εξευτελισμό τόσο του ίδιου, όσο και της Στιούαρτ. Σε κάποιες σκηνές η ευαίσθητη ισορροπία γίνεται ακόμη πιο εμφανής. Η Στιούαρτ, όμως, έχει αποδείξει με τις περισσότερες πρόσφατες ταινίες της ότι θέλει να δοκιμάζει, να τολμά και να παίρνει πάνω της ρίσκα. Σκηνοθετικά, ο Ασαγιάς, με το παρελθόν του κριτικού κινηματογράφου, επηρεάζεται από το σινεμά του Άλφρεντ Χίτσκοκ και του Ρομάν Πολάνσκι, αφήνοντας για το φινάλε ανοιχτά μέτωπα… Περισσότερα

Κριτική Δέσποινα-Ηλέκτρα Βούλγαρη (screeneye.net)

Θρίλερ, ταινία τρόμου, μεταφυσική ταινία με φαντάσματα, το χαρακτηριστικό και ατού της ταινίας είναι ότι συνδυάζει στοιχεία από κινηματογραφική είδη, αποφεύγοντας τα κλισέ του τυπικού μεταφυσικού θρίλερ. Ο Ασαγιάς χτίζει ένα σταθερό αφηγηματικό ρυθμό, που κρατά σε εγρήγορση το θεατή, αλλά η σκηνοθετική προσπάθεια χάνει το στόχο της, καθώς οι χαρακτήρες απουσιάζουν, το σενάριο παραμένει απλοϊκό και δίχως ουσία με ένα διφορούμενο τέλος στα όρια του κωμικού… Περισσότερα

Κριική Στράτος Κερσανίδης (left.gr)

Η Μορίν επισκέπτεται ακριβές μπουτίκ, εξερευνά σπίτια για πνεύματα, προσπαθεί να επικοινωνήσει με το νεκρό αδελφό της και τότε αρχίζει να παίρνει παράξενα μηνύματα στο κινητό της. Κάποιος την παρακολουθεί, την υποβάλλει και την αναγκάζει να κάνει ό,τι θέλει. Αρχίζουμε να μπαίνουμε στο χώρο του θρίλερ ο οποίος ενισχύεται και από ένα φόνο. Ο σκηνοθέτης βάζει το θεατή μέσα στο μυστήριο, μπερδεύει το μεταφυσικό με το μυστήριο του θρίλερ, η αλήθεια είναι πως δημιουργεί μια έντονη ατμόσφαιρα μυστηρίου και αγωνίας. Που καταλήγει όλο αυτό; Έλα μου ντε! Άβυσσος η ψυχή του Ολιβιέ Ασαγιάς, ο οποίος αν και σκηνοθετικά άψογος καταλήγει σε ένα τεράστιο ερωτηματικό… Περισσότερα

 

PERSONAL SHOPPER

(PERSONAL SHOPPER: η βοηθός)

Σκηνοθεσία: Olivier Assayas

Σενάριο: Olivier Assayas

Φωτογραφία: Yorick Le Saux

Μοντάζ: Marion Monnier

Παραγωγοί: Artemio Benki, Fabian Gasmia, Charles Gillibert, Olivier Père

Παίζουν: Kristen Stewart (Μορίν), Lars Eidinger (Ίνγκο), Sigrid Bouaziz (Λάρα), Anders Danielsen Lie (Έρβιν), Ty Olwin (Γκάρι), Hammou Graïa (αστυνομικός), Nora von Waldstätten (Κίρα), Benjamin Biolay (Βίκτορ Ουγκό)

Χώρα παραγωγής: Γαλλία, Γερμανία

Έτος παραγωγής: 2016

Γλώσσα: αγγλικά, γαλλικά, σουηδικά

Διάρκεια: 105΄

Είδος: μυστήριο, δράμα, θρίλερ

Ημερομηνία εξόδου: 11/5/2017

Εταιρεία διανομής: StraDa Films.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Γιάννης Φραγκούλης


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • Η ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ
    Η ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ

    Μάι 02, 2025 0

  • BABY
    BABY

    Μάι 02, 2025 0

  • ΣΜΙΛΕΜΕΝΕΣ ΨΥΧΕΣ
    ΣΜΙΛΕΜΕΝΕΣ ΨΥΧΕΣ

    Απρ 29, 2025 0

  • ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
    ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

    Απρ 23, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • ΠΑΝΙΔΑ
    ΠΑΝΙΔΑ

    Μάι 08, 2025 0

  • ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ
    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ

    Μάι 03, 2025 0

  • 1822 ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ
    1822 ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΗΣ...

    Μάι 02, 2025 0

  • SCULPED SOULS
    SCULPED SOULS

    Απρ 29, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΠΑΝΙΔΑ
    ΠΑΝΙΔΑ

    Μάι 08, 2025 0

  • CINDERELLA
    CINDERELLA

    Μάι 03, 2025 0

  • ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ
    ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΤΙΑ

    Μάι 03, 2025 0

  • 1822 ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ
    1822 ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ

    Μάι 02, 2025 0

  • Η ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ
    Η ΤΡΕΛΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ

    Μάι 02, 2025 0

  • BABY
    BABY

    Μάι 02, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    2 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    4 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    6 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    6 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« Απρ    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (329)
  • Κινηματογράφος (1.379)
  • Νέα (94)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz