Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ, ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΑΓΟΡΑ

Σεπ 01, 2023 Θέατρο 0


Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ, ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΑΓΟΡΑ

ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΘΕΑΤΡΟΥ

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΛΟ;

Ο Αριστοφάνης ονειρεύεται, Λυσιστράτη και Πραξαγόρα: γράφει ο Γιάννης Φραγκούλης

Η Λυσιστράτη, με όπλο την ερωτική επιθυμία, επιχειρεί  να σταματήσει τον πόλεμο. Να συμφιλιώσει τους Έλληνες. Η Πραξαγόρα, από τις «Εκκλησιάζουσες», με τις συντρόφους της, επιστρατεύει την τακτική του θεάτρου και της μεταμφίεσης. Καταλαμβάνει τη συνέλευση και περνάει το νόμο να αναλάβουν οι γυναίκες την εξουσία. Να επιβάλλουν κοινοκτημοσύνη στην πόλη. Η παράσταση, «Ο Αριστοφάνης ονειρεύεται, Λυσιστράτη και Πραξαγόρα», είναι μια σύνθεση των δύο κωμωδιών του Αριστοφάνη. Τις συνδέει η δράση των γυναικών για το κοινό καλό. Οι δύο αυτές γυναικείες κωμωδίες του ποιητή εκφράζουν τις ιδέες του για έναν κόσμο συμφιλιωμένο και δίκαιο. Η συμφιλίωση δεν έχει νόημα χωρίς υλική ευημερία για όλους τους πολίτες. Ο πόλεμος και το μεταπολεμικό όνειρο μιας άλλης ζωής συνδέουν τα δύο έργα. Οι δύο γενιές γυναικών επιμένουν να ονειρεύονται. Είδαμε την παράσταση στα 30α Μερκούρεια.

Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ, ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΑΓΟΡΑ: ΤΟ ΕΡΓΟ

Τα δύο κεντρικά πρόσωπα του έργου, «Ο Αριστοφάνης ονειρεύεται, Λυσιστράτη και Πραξαγόρα», είναι η Λυσιστράτη και η Πραξαγόρα. Είναι σαφές ότι τα έργα του Αριστοφάνη έχουν πειραχθεί. Πιστεύω ότι είναι θεμιτό να αλλάζουμε ένα θεατρικό κείμενο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι αυτές οι αλλαγές να υπηρετούν μια αφήγηση και να οδηγούν σε ένα αφηγηματικό μοντέλο. Αυτό θα είναι η πρότασή μας για έναν τρόπο ζωής, σε μεγάλο ή μικρό πεδίο. Αν όλα αυτά συμβαίνουν, τότε η αλλαγή μέρους του θεατρικού έργου είναι κάτι ευχάριστο. Το κάθε θεατρικό έργο αν παραμείνει έτσι όπως ήταν όταν γράφτηκε δε θα είναι παρά ένα μουσειακό είδος. Με άλλα λόγια νεκρό.

Η Κυριακή Σπανού τόλμησε να πραγματοποιήσει αυτές τις αλλαγές. Επίσης σχεδίασε με μεγάλη ακρίβεια την ένωση των δύο έργων, έτσι ώστε να φαίνεται και να είναι ένα ενιαίο έργο. Είναι αυτονόητο ότι πάρθηκαν αποσπάσματα από το ένα και το άλλο έργο του Αριστοφάνη. Αυτό που έπρεπε να γίνει ήταν η σύνδεση ακολουθώντας μια ενιαία αφήγηση. Το θέμα ήταν το εξής: Μπορούν οι γυναίκες να αναλάβουν την εξουσία, η κοινωνία μπορεί να αλλάξει, έτσι, προς το καλύτερο; Το πεδίο είναι ευρύ. Ο ποιητής δεν μπορεί παρά να δώσει κάποια ερεθίσματα. Άλλωστε αυτή είναι η λειτουργία της ποίησης, να προβληματίζει και να προτείνει.

Ο Αριστοφάνης ονειρεύεται, Λυσιστράτη και Πραξαγόρα

Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ, ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΑΓΟΡΑ: ΟΙ ΔΟΜΕΣ

Στο έργο που είδαμε, «Ο Αριστοφάνης ονειρεύεται, Λυσιστράτη και Πραξαγόρα», τα δύο έργα έδεναν αριστουργηματικά. Τα κεντρικά πρόσωπα ήταν η Λυσιστράτη (Βερόνικα Δαβάκη) και η Πραξαγόρα (Μυρσίνη Μαργαρίτη). Ακολουθείται, σε γενικές γραμμές, ο προβληματισμός και οι βασικές δομές που πρότεινε ο Αριστοφάνης. Για να έρθουν αυτά στη σημερινή εποχή έγιναν κάποιες αλλαγές. Τα σκηνικά και τα ενδύματα είναι σύγχρονα. Ο χορός των γυναικών έχει και έναν άντρα που είναι ντυμένος γυναίκα. Ένας άντρας που ντύνεται γυναίκα και υποδύεται τη γυναίκα είναι ένα σημείο της αφήγησης που μας φέρνει πιο κοντά στη συμφιλίωση και στην ανατροπή. Κάποια λόγια έχουν αλλάξει έτσι ώστε να μη προδίδεται το έργο του Αριστοφάνη, αλλά να δίνει μια σύγχρονη νότα.

Το θέμα λοιπόν επανέρχεται. Οι γυναίκες μπορούν να πάρουν τα ηνία της κοινωνίας και να λειτουργήσουν καλύτερα; Η απάντηση από τους άντρες είναι ένα ξερό όχι. Οι δύο από αυτούς που έχουν μια κάποια εξουσία δε δέχονται αυτή την αλλαγή. Ο τρίτος, ένας λαϊκός τύπος, είναι έτοιμος να δεχτεί κάποιες αλλαγές, αφού συμπάσχει με τις γυναίκες και βλέπει το όλο θέμα από τη μεριά του πολίτη, όπως και οι γυναίκες. Το θέμα του αγώνα είναι απλό: Δε θα τους κάτσουν μέχρι να σταματήσουν τον πόλεμο. Να επέλθει ειρήνη και όλοι να ζήσουν μια ήρεμη ζωή. Η προσπάθεια των αντρών να πάρουν αυτό στο οποίο κυριαρχούν οι γυναίκες, το ταμείο του κράτους, αποτυγχάνει. Οι γυναίκες έχουν μια πρώτη νίκη, άρα μπορούν να θέσουν τους όρους τους.

Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ, ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΑΓΟΡΑ: ΤΑ ΑΡΧΕΤΥΠΑ

Όλα αλλάζουν σιγά σιγά και οι άντρες δέχονται αυτή την πολιτική αλλαγή. Τι σημαίνει όμως αυτό; Έχει αλλάξει κάτι όσον αφορά στη ζωή των πολιτών; Η απάντηση είναι αρνητική. Δε φτάνει να πάρουν την εξουσία, πρέπει, πολύ περισσότερο, να αλλάξουν την κοινωνία. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να κυριαρχήσουν στη συνέλευση των πολιτών. Στο έργο «Ο Αριστοφάνης ονειρεύεται, Λυσιστράτη και Πραξαγόρα» η Πραξαγόρα αναλαμβάνει να το εκπληρώσει. Αυτή και οι συντρόφισσές της μεταμφιέζονται σε άντρες. Η αρχηγός τους είναι καλή ρήτορας και πείθει τη συνέλευση να γίνει νόμος η διακυβέρνηση των γυναικών.

Ο Αριστοφάνης ονειρεύεται, Λυσιστράτη και Πραξαγόρα

Από εδώ αρχίζει το πιο σοβαρό έργο. Όλα θα αλλάξουν αφού θα υπάρξει άλλη συμπεριφορά των πολιτών ως προς την εξουσία και το αντίστροφο. Αυτό θα γίνει με την αλλαγή των αρχετυπικών μύθων. Όπως άλλαξε ο Αριστοφάνης το αρχέτυπο του άντρα κυρίαρχου, έτσι ο καθένας θα ακολουθήσει τις σταδιακές αλλαγές μύθων, άρα και προτάσεων διακυβέρνησης στην κοινωνία. Αν αυτό σας θυμίζει κάτι δεν έχετε πέσει έξω.

Η πρόταση των δημιουργών αυτής της παράστασης, «Ο Αριστοφάνης ονειρεύεται, Λυσιστράτη και Πραξαγόρα», της Κυριακής Σπανού, στη σκηνοθεσία, και του Θωμά Ψύρρα, στη μετάφραση, έρχεται να μιλήσει για τα τεκταινόμενα στην ελληνική πολιτική σκηνή στις μέρες μας. Μια προοδευτική αλλαγή θα πρέπει να συνοδεύεται από μια αλλαγή των στερεοτύπων. Με αυτό τον τρόπο παράγεται μια άλλη ιδεολογία που έρχεται να αντιπαρατεθεί στην ήδη ισχύουσα. Δημιουργεί ένα άλλο προτεινόμενο κοινωνικό μοντέλο. Αν αυτό δε γίνει τότε είναι πολύ εύκολο να πάμε πίσω, να επιστρέψουμε στην προηγούμενη κοινωνική κατάσταση και όλες οι αλλαγές να ακυρωθούν. Το είδαμε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.

Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ, ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΑΓΟΡΑ: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΕΣ

Δε θα μπορούσε κανείς να εκθέσει το θέμα με πιο σαφή τρόπο. Η τέχνη, το θέατρο, μπορεί να μιλήσει πιο ελεύθερα και πιο ουσιαστικά. Αφήνει τον «ξύλινο» λόγο των πολιτικών και μιλά με απλό τρόπο για αυτά που γίνονται στην κοινωνία. Αυτή η παράσταση το πέτυχε απόλυτα. Το σκηνικό και τα ενδύματα μας έφερναν στο σήμερα. Ο λόγος, σε κάποιες αποστροφές του, ήταν καθημερινός και ελεύθερος. Δεν ήταν πρόστυχος γιατί μιλούσε για θέματα που αυτά ήταν πρόστυχα, απάνθρωπα.

Το ζητούμενο στο έργο «Ο Αριστοφάνης ονειρεύεται, Λυσιστράτη και Πραξαγόρα» είναι η ειρηνική συνύπαρξη των πολιτών. Η εξουσία σε αυτό  θα πρέπει να αποβλέπει. Αλλιώς καταργείται. Μπορεί αυτό να ακούγεται ως ένα αναρχικό σύνθημα. Μπορεί και να είναι, μπορεί και όχι. Το θέμα είναι ότι μπαίνει στον πυρήνα της ανθρώπινης ψυχής και δοκιμάζει την ύπαρξή της. Ο Αριστοφάνης ξαναγεννιέται. Παίρνει μια σύγχρονη μορφή που, είμαι σίγουρος, ότι αν αυτός ζούσε, θα τη δεχόταν χωρίς καμιά επιφύλαξη.




Οι ηθοποιοί πίστεψαν στο έργο και το απόδωσαν με απόλυτη επιτυχία. Ο ρυθμός ήταν οξύς εκεί που έπρεπε να δημιουργήσει στίξεις στο λόγο. Πιο χαλαρός ήταν όταν δομούσε τους χαρακτήρες. Προκαλούσε τις αντιδράσεις του κοινού. Δεν άφηνε τους θεατές να αντιδράσουν, στα επιμέρους σημεία της παράστασης, με τρόπο εκδηλωτικό. Αυτό το άφηναν για το τέλος. Πράγματι, το «μπράβο» που ακουγόταν μας έπεισε ότι αυτό το πανανθρώπινο μήνυμα πέρασε, προβλημάτισε και, ίσως, κάτι δρομολόγησε. Αυτό μένει να το δούμε. Η τέχνη λειτούργησε πολιτικά, όπως αυτή το ξέρει καλά. Με απόλυτη επιτυχία. Το Θεσσαλικό Θέατρο μας έφερε ένα θεατρικό έργο που υπηρετεί τη θεατρική τέχνη με απόλυτη συνέπεια, όπως προείπαμε.

Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ, ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΑΓΟΡΑ

Κείμενο: Αριστοφάνης

Σκηνοθεσία: Κυριακή Σπανού

Μετάφραση: Θωμάς Ψύρρας

Βοηθός σκηνοθέτης: Μαρία Παπουτσή

Μουσική σύνθεση: Λευτέρης Βενιάδης

Διδασκαλία κίνησης: Κέλλυ Καραχάλια

Σκηνικά: Ολυμπία Σιδερίδου

Βοηθός σκηνογράφος: Ανδρονίκη Τσαγκαράκου

Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου

Κατασκευή κοστουμιών: Νικολέτα Καΐση

Σχεδιασμός φωτισμών: Ζωή Μολυβδά Φαμέλη

Φώτα: Γιώργος Γκόλαντας, Μάκης Παπατριανταφύλλου, Παναγιώτης Γιαννούλας

Ήχος: Γιώργος Γκόλαντας, Νίκος Γεωργάκης

Μουσικοί: Σπύρος Καβαλλιεράτος (κιθάρα, μαντολίνο, φλογέρα), Γιάννης Μακρυγιάννης (κρουστά)

Διεύθυνση παραγωγής: Νίκος Γεωργάκης

Ερμηνεύουν: Βερόνικα Δαβάκη (Λυσιστράτη), Φρόσω Ζαγοραίου (Λαμπιτώ), Θανάσης Ζέρβας (Βλέπυρος), Βασίλης Κουλακιώτης (Κινησίας), Μαρσέλα Λένα (Μυρρίνη), Χάρις Λούπα (Ισμηνία), Μυρσίνη Μαργαρίτη (Πραξαγόρα), Δημήτρης Όντος (Καλονίκη), Ντίνος Ποντικόπουλος (Επίτροπος)

Παραγωγή: Θεσσαλικό Θέατρο

Θέατρο: Ανοιχτό Θέατρο Μάνος Κατράκης, Συκιές, Θεσσαλονίκη

Ημερομηνία παράστασης: 29/8/2023.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ-ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΑΡΘΡΩΝ

 

Διαβάστε τις κριτικές θεάτρου που έχουμε δημοσιεύσει

Δείτε τα βίντεο που έχουμε δημιουργήσει


  • Κριτικές θεάτρου
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • CINDERELLA
    CINDERELLA

    Μάι 03, 2025 0

  • ΠΑΛΙΑΑ ΔΙΑΘΗΚΗ
    ΠΑΛΙΑΑ ΔΙΑΘΗΚΗ

    Φεβ 12, 2025 0

  • ΤΡΑΥΛΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ-ΦΑΛΤΣΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
    ΤΡΑΥΛΟΣ...

    Φεβ 04, 2025 0

  • ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΘΕΑΤΡΟΥ
    ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΘΕΑΤΡΟΥ

    Ιαν 13, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
    ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    Μάι 22, 2025 0

  • ΑΝΤΙΓΟΝΗ
    ΑΝΤΙΓΟΝΗ

    Μάι 20, 2025 0

  • ETERNAL HUSBAND
    ETERNAL HUSBAND

    Απρ 30, 2025 0


4 1 ψήφος
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz