Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ

Δεκ 03, 2022 Κινηματογράφος 0


ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η ΣΤΕΙΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ

ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση: γράφει ο Σπύρος Ταραβήρας*

ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση: Κινηματογράφος. Η στείρα κομματική αντιπαράθεση στο βωμό της αλήθειας. Όταν η μνήμη έχει κοντά πόδια.

ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ: ΟΣΑ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΒΕΙ

Στρατευμένη δημοσιογράφος που εργάζεται στα κομματικά όργανα «Το κόκκινο», «Η Αυγή» του ΣΥΡΙΖΑ μας «ενημερώνει». Όπως και ο πρώην Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Λευτέρης Κρέτσος. Για διάφορα αρνητικά περί του ΕΚΟΜΕ που συμβαίνουν επί διακυβέρνησης ΝΔ. Αλλά αποσιωπούν τα ευτράπελα που συνέβησαν επί ΣΥΡΙΖΑ.

Να μην αναφερθώ στο διεθνές ρεζιλίκι με την παραγωγή του BBC στο Σούνιο. Όπως και πολλά άλλα επί Υπουργού Πολιτισμού Λυδίας Κονιόρδου.

“ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση: θα έπρεπε

να θυμούνται ακόμα καλύτερα τι συνέβη επί ΣΥΡΙΖΑ.”

Κατηγορούν τον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη: Ότι έκανε «γκράντε» εμφάνιση στο πρόσφατο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους. Ότι στη ΝΔ χρησιμοποιούν τον πολιτισμό ως εργαλείο προβολής. Εργαλείο συναλλαγής με μεγάλα οικονομικά συμφέροντα.

Απορώ με τα likes ανθρώπων του χώρου κάτω από την εν λόγω ανάρτηση στο facebook της δημοσιογράφου. Αυτοί ξέρουν πολύ καλά και θα έπρεπε να θυμούνται ακόμα καλύτερα τι συνέβη επί ΣΥΡΙΖΑ. Αναρωτιέμαι γιατί «ξεχνούν».

ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ: ΟΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΡΕΤΣΟΥ

Εξηγούμαι:

Ξέχασαν όλοι οι ανωτέρω ότι ο Υφυπουργός Λευτέρης Κρέτσος, ο Πρόεδρος του ΕΚΟΜΕ όσα εξήγγειλαν πολλές φορές για δύο συνεχόμενα χρόνια (2017-2019). Από τα πάνελ του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης μεγαλεπήβολα σχέδια. Για γυρίσματα της μεγαλειώδους χολυγουντιανών προδιαγραφών παραγωγής «Σεβάχ ο θαλασσινός». Θα γυριζόταν σε στούντιο ή αλλού στη Θεσσαλονίκη.

ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση

Κανείς δεν θυμάται από όλους τους προαναφερθέντες τα αμέτρητα άρθρα σε εφημερίδες, ραδιοφωνικούς σταθμούς, τηλεοπτικές εκπομπές κλπ των άνω ιθυνόντων για την τεράστια αυτή παραγωγή; Δεν μπορεί!

Ένα απλό γκουγκλάρισμα θα σας τα θυμίσει.

Όχι μόνο ρωτούσαμε και αμφισβητούσαμε από αυτόν εδώ τον τοίχο το τι θα συμβεί.

“ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση: ο ιδρυτικός Νόμος

4487/17 του ΕΚΟΜΕ ήταν ανταπόκριση

στο πάγιο αίτημα του κινηματογραφικού χώρου.”

Όπως και να έχει 5 χρόνια αργότερα δεν έχει γυριστεί ούτε ένα καρέ αυτής της παραγωγής παρότι εμείς επανερχόμασταν όλο εκείνο το διάστημα 2017-2019.

Αυτή η παραγωγή αντιστοιχούσε στους μουσαμάδες από τα εγκαίνια του μετρό της Θεσσαλονίκης επί ΣΥΡΙΖΑ.

ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ: ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ

Επειδή η μνήμη τους έχει κοντά πόδια να υπενθυμίσουμε και κάποια άλλα πράγματα:

Υποστηρίζει η δημοσιογράφος και ο Λευτέρης Κρέτσος, ότι ο ιδρυτικός Νόμος 4487/17 του ΕΚΟΜΕ ήταν ανταπόκριση στο πάγιο αίτημα του κινηματογραφικού χώρου. Αφορούσε στην προσέλκυση διεθνών κινηματογραφικών παραγωγών στην Ελλάδα.

Αυτό ισχύει μεν αλλά αποσιωπούν και οι άνω δύο ότι το αίτημα του κινηματογραφικού χώρου ήταν για προσέλκυση διεθνών κινηματογραφικών παραγωγών. Όχι για να χρηματοδοτούνται ελληνικές τηλεοπτικές σειρές.

Ας σοβαρευτούν:

Ο ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν μας λέει ότι πολεμούσε και πολεμάει τα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα. Εν προκειμένω των ελλήνων ιδιωτών καναλαρχών. Έβαλε από την πίσω πόρτα μέσω αυτού του Νόμου ως δικαιούχους των προνομίων του Νόμου 4487/17 του ΕΚΟΜΕ τα ιδιωτικά κανάλια: Εκπτώσεις, επιστροφές μετρητών 25% αρχικά, αργότερα 30%, 35%. Για παραγωγές τριτοκοσμικών ελληνικών σήριαλς, χωρίς κανένα ποιοτικό έλεγχο.

Τώρα οι ίδιοι, Κρέτσος και άλλοι, παραπονιούνται για το επίπεδο ελληνικών σήριαλς. Επιδοτούνται από τον Νόμο που αυτοί ψήφισαν. Αυτό που τους ενοχλεί είναι το ύψος του προϋπολογισμού των σήριαλς. Με κατώφλι τα €15.000.

Αιδώς Αργείοι!

ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση

ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ: ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ

Μας μιλάει ο κύριος Λευτέρης Κρέτσος για αλλεπάλληλες τροπολογίες του Νόμου 4487/17 του ΕΚΟΜΕ. Τον στρεβλώνουν. Ο ίδιος σε άρθρο του στην «Αυγή» τον Οκτώβριο του 2019, ως αντιπολίτευση πλέον, απαριθμούσε πάνω από 20 τροπολογίες και ΚΥΑ του 4487/ 17 του ΕΚΟΜΕ. Για να περιγράψει τις επιδόσεις του. Σε μεγάλο βαθμό επικροτώ ως γνώστης του αντικειμένου για το οποίο γράφω και ενημερώνω για τα διεθνώς τεκταινόμενα επί τους θέματος. Εδώ και 15 χρόνια στον τοίχο μου στο facebook. Mε πάνω από 100 αναλυτικά άρθρα. Σχετικά με αυτά που επέφερε επί θητείας του.

“ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση: θα εφήρμοζαν,

όταν γίνουν εξουσία, τον υφιστάμενο για πάνω

από 20 και χρόνια Νόμο Βενιζέλου.”

Ήταν τόσες οι με μυστικότητα τροπολογίες και ΚΥΑ σε άλλα νομοσχέδια επί θητείας του που ακόμα και εγώ που τηρούσα λεπτομερές αρχείο δεν τις είχα αντιληφθεί.

Επίσης εδώ είναι εξαιρετικά καίριο και σημαντικό να υπομνηθεί: Ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ, ο Υπουργός Ν. Παπάς κ.ά. μιλούσαν για χρόνια και προεκλογικά του 2015: Ότι θα εφήρμοζαν, όταν γίνουν εξουσία, τον υφιστάμενο για πάνω από 20 και χρόνια Νόμο Βενιζέλου για την επιβολή 1,5% φόρου στον ετήσιο τζίρο των ιδιωτικών καναλιών. Υπέρ του ελληνικού κινηματογράφου!!! Όχι σήριαλς. Εισπρακτέο από το υπουργείο Πολιτισμού, προς πίστωση στο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΕΚΚ).

ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ: Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

Αφορά στην χρηματοδότηση ελληνικών αμιγώς κινηματογραφικών έργων. Νόμος που μέχρι το 2015 δυστυχώς δεν είχε εφαρμοστεί από καμία προηγούμενη κυβέρνηση. Ούτε εκείνες του ΠΑΣΟΚ που τον ψήφισαν. Όχι μόνο δεν τήρησαν τις προεκλογικές δεσμεύσεις τους. Δεν τον εφήρμοσαν αλλά επέφεραν και αλλαγή της βάσης φορολόγησης και σε πιο ποσό θα επιβάλλεται το 1,5%. Δηλαδή, όχι επί του τζίρου αλλά επί των διαφημιστικών εσόδων των ιδιωτικών καναλιών.

Για να το πούμε πιο πεζά με ένα παράδειγμα: Στα ελληνικά ιδιωτικά συνδρομητικά κανάλια, που λόγω της φύσης τους δεν βιοπορίζονται από τα διαφημιστικά τους έσοδα αλλά από τις συνδρομές τους, έγινε μια τεράστια έκπτωση από τους ΣΥΡΙΖΑ , Παπά και Κρέτσο.

“ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση: τα ζητούμενα σχεδιασμού

ενός σύγχρονου πλαισίου κινηματογραφικών ή οπτικοακουστικών

παραγωγών γίνονται εν Ελλάδι θύματα της στείρας κομματικής αντιπαράθεσης.”

Και παρά ταύτα ο λεγόμενος Νόμος του 1,5% δεν εφαρμόστηκε ποτέ ούτε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Δεν το κυνήγησαν οι αρμόδιοι στο Υπουργείο Παπά-Κρέτσου. Ούτε στο αρμόδιο υπουργείο Πολιτισμού επί υπουργών Μπαλτά, Ξυδάκη, Κονιόρδου και Ζορμπά.

Αυτά λέγονται λοιπόν παραπλάνηση και αλχημείες στην καθομιλουμένη: Στο πόπολο λέμε ότι πολεμάμε το κεφάλαιο και τα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα. Αλλά στα μουλωχτά και εν κρυπτώ τα ευνοούμε.

ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ: ΣΤΕΙΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ

Αυτά τα γνωρίζουν όσοι επικροτούν με like τις δημοσιογραφικές αναρτήσεις. Παρά του ότι φωνασκούσαν για χρόνια, ότι δεν τηρείται ο Νόμος του 1,5%.

ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση

Αυτά συμβαίνουν όταν οι Τέχνες και τα ζητούμενα σχεδιασμού ενός σύγχρονου πλαισίου κινηματογραφικών ή οπτικοακουστικών παραγωγών γίνονται εν Ελλάδι θύματα της στείρας κομματικής αντιπαράθεσης που έρχονται πλήρως σε αντίθεση με τα διεθνώς ισχύοντα σε αυτόν τον τομέα, που είναι ισχυρός μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας μιας χώρας.

Άπειρες φορές έχουμε τονίσει από ότι διεθνείς (ΟΥΝΕΣΚΟ, Γαλλία, Γερμανία) και ελληνικές (Τράπεζα της Ελλάδας, ΕΒΕΑ) μελέτες πολλών οίκων έχουν καταδείξει ότι 1 ευρώ κρατικές ενισχύσεις στον τομέα πολιτισμού/κινηματογράφου επιφέρουν μόχλευση της οικονομίας και του ΑΕΠ μια χώρας σε λόγο 1:7.

Αποτέλεσμα αυτών ήταν να πεισθεί εν τέλει η Ελληνική Πολιτεία να θεσπίσει επί Κρέτσου τον 4487/17 του ΕΚΟΜΕ.

Όμως και αυτό έγινε α λα ελληνικά με ατέλειες, λάθη, παραποιήσεις και στρεβλώσεις στον ανταγωνισμό και νομικούς παραλογισμούς.

“ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση: τα επιβράβευσε

επί πλέον, αντί να τους επιβάλλει

τις προβλεπόμενες ποινές.”

Σκαστό λοιπόν παράδειγμα των εν Ελλάδι νομικών τεράτων ήταν η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με υπουργούς Παπά και Κρέτσο να ψηφίσει μεν τον 4487/17 του ΕΚΟΜΕ. Όπως προείπαμε, έβαλε από την πίσω πόρτα και τα ελληνικά ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια στους ευνομούμενους αυτού του νόμου. Όχι μόνο τις κινηματογραφικές παραγωγές.

Παρατηρούμε από το 2017 το μοναδικό νομικό φαινόμενο παγκοσμίως. Ήτοι τα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια, που παρανομούν βάναυσα εδώ και 20 και πλέον χρόνια. Όχι μόνο να μην καταβάλλουν το εκ του Νόμου 1,5% προβλεπόμενο ποσό. Επί του τζίρου τους ή έστω επί των διαφημιστικών τους εσόδων όπως το άλλαξε ο ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά τα επιβράβευσε επί πλέον, αντί να τους επιβάλλει τις προβλεπόμενες ποινές. Τα κατέστησε δικαιούχους λήψης κρατικών ενισχύσεων ύψους αρχικά 25% αργότερα 30% και 35% επί του 80% του προϋπολογισμού των σήριαλς που παρήγαγαν και παράγουν μέχρι σήμερα (cash rebate του ΕΚΟΜΕ).

ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ: ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

Επισημάνσεις που υποβάλλαμε από εδώ, στην πλατφόρμα διαβούλευσης του νομοσχεδίου του 4487/17 του ΕΚΟΜΕ και με κάθε ευκαιρία στον Λευτέρη Κρέτσο, ουδέποτε εισακούστηκαν.

ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση

Στην Ελλάδα ο παρανομών αμοιφθήσεται επί ΣΥΡΙΖΑ… και τα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα που κατά τα άλλα κυνηγάει.

Επίσης εξαιρετικά σημαντικό είναι να επισημανθεί εδώ ότι, μετά από πρόσκληση τους σε συναντήσεις που υπήρξαν επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ερωτήθηκαν οι αρμόδιοι στο Υπουργείο Ψηφιακής γιατί δεν ενσωματώνουν την ισχύουσα Ευρωπαϊκή Οδηγία περί φορολόγησης των πλατφορμών streaming τύπου ΝΕΤΦΛΙΞ, DISNEY +, AMAZON PRIME, HULU κ.λπ. Αυτών που εκπέμπουν στην ελληνική επικράτεια. Άρα εισπράττουν έσοδα από τον Έλληνα φορολογούμενο αλλά αυτή η φορομογητέα ύλη δεν υπόκειται σε νόμιμη φορολόγηση από την Ελληνική Πολιτεία. Όπως όλες οι άλλες εταιρείες που λειτουργούν και αποκομίζουν έσοδα στην Ελλάδα.

Η απάντηση ήταν θα δούμε. Για 2 χρόνια.

ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ: Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ

Όσοι διαβάζουν τα άρθρα μου τακτικά, γνωρίζουν ότι έχουμε αναφερθεί ως πρώτοι και μοναδικοί στο θέμα φορολόγησης πλατφορμών streaming εδώ και χρόνια. Με πάνω από 100 άρθρα για το τι συμβαίνει και πως το πέτυχαν χώρες της ΕΕ (Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ιταλία κ.λπ.). Αλλά και παγκοσμίως για να τις φορολογούν. Να τις εξαναγκάσουν να γυρίζουν ταινίες και σήριαλς με εγχώριο έμψυχο δυναμικό.

“ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση: εφήρμοσε

τελικά ως ουραγός στην Ευρώπη την Ευρωπαϊκή Οδηγία

το 2020 επί Υπουργού Πιερακάκη.”

Για ενημέρωση: η Ελλάδα «εξαναγκάστηκε» και εφήρμοσε τελικά ως ουραγός στην Ευρώπη την Ευρωπαϊκή Οδηγία το 2020 επί Υπουργού Πιερακάκη. Προβλέπει επιβολή φόρου 1,5% στις πλατφόρμες αυτές και είσπραξή του από τον ΕΚΟΜΕ. Για χρηματοδότηση ελληνικών οπτικοακουστικών παραγωγών.

Καίριο και σημαντικό ζητούμενο όμως αποτελεί σήμερα επίσης το ακόλουθο: Κανείς μα κανείς, ούτε ο ΕΚΟΜΕ έχει δημοσιεύσει. Ούτε οι αρμόδιοι φορείς της Πολιτείας, οργανισμοί, σωματεία κ.λπ. έχουν ζητήσει την δημοσιοποίηση οικονομικών στοιχείων του ειδικού λογαριασμού. Αυτός πρέπει να τηρείται και να πιστοποιεί την είσπραξη και ύψος εσόδων από την συγκεκριμένη φορολόγηση με 1,5% των αλλοδαπών πλατφορμών για την δραστηριοποίησή τους στην Ελλάδα.

Απορώ. Κανείς δεν ενδιαφέρεται να μεγαλώσει η πίττα χρηματοδότησης ελληνικών οπτικοακουστικών παραγωγών;

“ΕΚΟΜΕ-αντιπαράθεση: τι συμβαίνει

όταν θέματα κινηματογράφου γίνονται

θέματα στείρας κομματικής αντιπαράθεσης.”

Δεν θα έπρεπε να είναι επισπεύδοντες το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΕΚΚ), η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου (ΕΑΚ). Τα σωματεία του χώρου, που ζητούν συνεχώς μεγαλύτερες επιχορηγήσεις του ΕΚΚ από το Υπουργείο Πολιτισμού για την χρηματοδότηση κινηματογραφικών παραγωγών;

ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ;

Θα μπορούσα να γράφω για μέρες επί του θέματος και τι συμβαίνει όταν θέματα κινηματογράφου γίνονται θέματα στείρας κομματικής αντιπαράθεσης. Όχι μόνο από τα κόμματα αλλά και από τους φορείς του χώρου που όλοι μαζί και ανάλογα με το ποιος κυβερνά φοράνε διαφορετικά ροζ γυαλιά. Όχι αντικείμενο εποικοδομητικής αντιπαράθεσης και σύνθεσης προτάσεων: Για την πρόοδο και ευημερία του κινηματογραφικού και οπτικοακουστικού πεδίου, εν τέλει και της χώρας μας.

*Ο Σπύρος Ν. Ταραβήρας είναι σκηνοθέτης, σεναριογράφος, παραγωγός. Απόφοιτος, αναπληρωτής καθηγητής και μέλος της Συγκλήτου της Ανωτάτης Ακαδημίας Τηλεόρασης και Κινηματογράφου του Μονάχου. Μέλος της Ευρωπαϊκής και Γερμανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

 

Διαβάστε τα άρθρα πολιτικής που έχουμε δημοσιεύσει

Δείτε τα βίντεο που έχουμε δημιουργήσει


  • Επικαιρότητα
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΜΑΕΣΤΡΟ
    ΜΑΕΣΤΡΟ

    Οκτ 16, 2022 0

  • Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗ FOCUS 2020
    Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗ...

    Δεκ 16, 2020 0

  • ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ 1,5%
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ 1,5%

    Δεκ 12, 2020 0

  • ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ
    ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ

    Μάι 12, 2020 1

Στην ίδια κατηγορία
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz