Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΪΣ

Ιούλ 30, 2022 Κινηματογράφος 0


ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΪΣ

ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ

LES AMOURS D’ANAIS

Οι έρωτες της Αναΐς: γράφει ο Κώστας Γιαννόπουλος

Η One from the Hear παρουσιάζει το ντεμπούτο της Σαρλίν Μπουρζουά-Τακέ (Charline Bourgeois – Tacquet). Στην ταινία «Οι έρωτες της Αναΐς» («Les amours d’ Anais»). H γαλλική παραγωγή έκανε πρεμιέρα ως ειδική εορταστική προβολή για την επέτειο των 60 χρόνων της Εβδομάδας Κριτικής (Semaine de la Critique) στο πρόσφατο Φεστιβάλ Καννών. Ήταν υποψήφια για το Prix Louis-Delluc για το καλύτερο ντεμπούτο της χρονιάς.

ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΪΣ: Η ΥΠΟΘΕΣΗ

Πρόσφατα κέρδισε το νεοσύστατο βραβείο Best Emerging Filmmaker Award στο Rendez Vous with French Cinema. Αυτό πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Lincoln Center στη Νέα Υόρκη. Στην Ελλάδα παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου. Παρουσία της σκηνοθέτιδας. Η ταινία  «Οι έρωτες της Αναΐς» συμπεριλήφθηκε στις καλύτερες κυκλοφορίες του πρώτου εξαμήνου του 2022 στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με το περιοδικό Hollywood Reporter.

Πρωταγωνιστούν οι ακαταμάχητες Αναΐς Ντεμουστιέ, Βαλέρια Μπρούνι Τεντέσκι και ο Ντενί Πονταλιντέ από την Comédie Française.

Η Αναΐς είναι τριάντα και άνεργη. Έχει έναν εραστή, αλλά δεν είναι σίγουρη αν τον αγαπά. Συναντά τον Ντανιέλ, που την ερωτεύεται αμέσως. Αλλά ο Ντανιέλ ζει με την Εμιλί, την οποία ερωτεύεται η Αναΐς. Αυτή είναι η ιστορία μιας ανήσυχης νέας γυναίκας και μιας βαθιάς επιθυμίας.




ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΪΣ: ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ

Με όχημα δυο αφοπλιστικές γυναικείες ερμηνείες. Ή αν προτιμάτε μια συνάντηση κορυφής δυο τολμηρών ηθοποιών από διαφορετικές γενιές. Η Σαρλίζ Μπουρζουά- Τακέ χτίζει μεθοδικά όσο και ανάλαφρα το πορτρέτο μιας νεαρής γυναίκας. Μοιάζει αποφασισμένη να διεκδικήσει με κάθε τρόπο το δικαίωμά της στον παθιασμένο έρωτα.

Με διαλόγους που θα ζήλευε ο Ρομέρ. Αλλά και με μια θαυμαστή, λεπτομερή σκιαγράφηση του κοινωνικού περίγυρου. Θυμίζει τον μεγάλο Κλοντ Σοτέ, «Οι έρωτες της Αναΐς» είναι ένα αληθινά ξεχωριστό ντεμπούτο για το γαλλικό σινεμά.

ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΪΣ: ΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ

«Το καλύτερο ντεμπούτο της φετινής γαλλικής παραγωγής», αναφέρεται στους New York Times.

«Ελαφριά και δροσερή σαν καλοκαιρινό αεράκι. Η ταινία «Οι έρωτες της Αναḯς» παρουσιάζει το πορτρέτο μιας νέας γυναίκας που ζει τις ανατροπές της ζωής και του έρωτα. Με γνώμονα τις παρορμήσεις της και τον αυθορμητισμό της στιγμής. Το ντεμπούτο της Σαρλίν Μπουρζουά – Τακέ τοποθετείται ανάμεσα στους κόσμους του Ερίκ Ρομέρ, της Γκρέτα Γκέργουικ και της Ανιές Ζαουί. Ο ρόλος είναι μια φανταστική ευκαιρία για την Αναḯς Ντεμουστιέ. Φωτίζει την οθόνη με την ασταμάτητη ενέργεια και την λαμπερή γοητεία της», γράφει το Screen.

«Μια ηλιόλουστη ταινία» διαβάζουμε στο Paris Match.

«Μια ερωτική ιστορία ζεστή και ανανεωτική όπως το παρισινό καλοκαίρι. Το ντεμπούτο της Σαρλίν Μπουρζουά Τακέ είναι μια ευφορική απόλαυση»,  λέει το The Upcoming.

«Η Σαρλίν Μπουρζουά-Τακέ παραδίδει μια γρήγορη, υπαρξιακή κωμωδία που είναι δροσιστική, διασκεδαστική και επιδέξια υπόγεια. Συναισθηματική και ειλικρινής, γεμάτη ενέργεια. Αίσθηση ελευθερίας και συχνά αισθησιακή», γράφει το Cineuropa. 

«Η ενέργεια της Αναḯς Ντεμουστιέ αποπνέει ευτυχία σε αυτό το θελκτικό ντεμπούτο», αναφέρει το Premiere.

«Καταφέρνει να διατηρήσει σε όλη την ταινία μια τρομερή και μυστικιστική ενέργεια», διαβάζουμε στο ICS Film.

«Διασκεδαστική ρομαντική κομεντί με λογοτεχνικές πινελιές. Μια πορφυρή αισθητική και  μια ζωηρή λεσβιακή ανατροπή», δημοσιεύεται στο Filmuforia.

«Ένα ακριβές πορτρέτο μιας γυναίκας γεμάτη πόθο», αναφέρει το Les Inrocks.

Οι έρωτες της Αναΐς

ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΪΣ: ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΔΑΣ

Η Αναΐς είναι μια νέα γυναίκα που ακολουθεί τις ξαφνικές παρορμήσεις της. Όσο τρελές κι αν είναι. Ζει στο παρόν χωρίς να αναρωτιέται για τίποτα. Χωρίς να σκέφτεται το μέλλον. Μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι αυτό την κάνει εγωίστρια. Αλλά για μένα είναι απλά ένα κορίτσι που γνωρίζει την ευθραυστότητα της ζωής. Έχει αποφασίσει να αρπάξει κάθε πιθανή ευκαιρία για να είναι χαρούμενη. Αγαπώ την ζωντάνια και την τόλμη της. Το κλειδί του χαρακτήρα είναι η ικανότητα της να ακολουθεί τις επιθυμίες της.

Μπορεί να είναι τρομαχτικά τα τριάντα. Ξαφνικά βρίσκεσαι σε ένα σταυροδρόμι στη ζωή σου και πρέπει να ακολουθήσεις τον σωστό δρόμο για σένα. Είναι μια στιγμή που πρέπει να πάρεις αποφάσεις για το επόμενο κεφάλαιο: Καριέρα, ερωτική ζωή, γάμος; Με ή χωρίς παιδιά; Αν είσαι γυναίκα έχεις δέκα χρόνια να χτίσεις τη ζωή σου γιατί πιο μετά θα είναι αργά.

Έχω μεγάλο πρόβλημα με αυτή την «ηρωική» εικόνα της «μοντέρνας» γυναίκας που έχει μια ικανοποιητική καριέρα, με τον ιδανικό σύντροφο και υπέροχα παιδιά. Ειλικρινά, μοιάζει σχεδόν απίθανη και ακατόρθωτη. Διαμετρικά αντίθετη με αυτό το μυθικό πλάσμα. Ήθελα να απεικονίσω το πορτρέτο μιας πολύπλοκης νέας γυναίκας, πιασμένη σε έναν ιστό πρακτικών και υπαρξιακών δυσκολιών. Αντιστοιχούν στην ηλικία της και στην εποχή. Το πορτρέτο μιας νέας γυναίκας που προσπαθεί να βρει ποια είναι.

ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΪΣ: ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ

Μια κουβέντα για τον διάλογο: Συχνά λέγεται ότι όλα στον κινηματογράφο πρέπει να εκφράζονται με εικόνες. Δεν συμφωνώ. Πιστεύω ότι ο διάλογος καθοδηγεί την ταινία. Δίνοντας στο έργο την ταυτότητά και την κατεύθυνσή του. Η διαρκής ομιλία της Αναΐς δίνει αμέσως στην ταινία αυτή την αίσθηση ανεμοστρόβιλου. Η σκηνοθεσία βασίζεται σε αυτή την ενέργεια της γλώσσας. Στις κινήσεις της ηθοποιού, που για μένα ενώνονται σωματικά με τις λέξεις της. Η λεκτική ενέργεια είναι ταυτόχρονα η σωματική ενέργεια.

Ο χρυσός κανόνας για μένα είναι ο Ζαν Πολ Ραπενό και πιο συγκεκριμένα η ταινία του «Le sauvage». Ακολουθώ τα ίχνη του. Ο Ρομέρ επίσης. «Η νύχτα με τη Μοντ» είναι μια από τις αγαπημένες μου ταινίες. Ωστόσο, δεν θεωρώ ότι «Οι έρωτες της Αναΐς» είναι μια ρομερική ταινία. Κάποιες από τις ταινίες που σκεφτόμουν περισσότερο όσο έγραφα το σενάριο ήταν οι ταινίες «Σεζάρ και Ροζαλί», του Κλοντ Σοτέ, «Λουλού», του Πιαλά και «Μανχάταν», του Γούντι Άλεν.

Οι έρωτες της Αναΐς

ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΪΣ: ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ

Ο πόθος είναι το βασικό θέμα της ταινίας. Μιλάω για τον πόθο με την ευρύτερη έννοια. Αυτό που μας παρακινεί και μας προωθεί προς τους άλλους και τον κόσμο. Όταν η Αναΐς αρχίζει να δείχνει ενδιαφέρον για την Εμιλί, η ίδια δεν γνωρίζει τι την σπρώχνει προς αυτήν τη γυναίκα: Περιέργεια, μια τυφλή έλξη και επιθυμία να είναι πιο κοντά σε αυτό το πρόσωπο. Μια διαίσθηση επίσης. Μια διαίσθηση ότι έχουν κάτι κοινό να ζήσουν μαζί. Ήθελα να εξερευνήσω αυτό το μαγικό πράγμα που μας προκαλεί ο πόθος. Αυτή τη δύναμη που μας κινεί μπροστά. Παρά τα εμπόδια. Μετά από λίγο τα πράγματα σχηματίζονται. Μια εντελώς αναπάντεχα ερωτική και συγκινητική επιθυμία εμφανίζεται μεταξύ της Αναΐς και της Εμιλί.

Η ταινία μου «Οι έρωτες της Αναḯς» δεν είναι για την ανακάλυψη της ομοφυλοφιλίας μιας νέας γυναίκας. Ακόμα κι αν αυτή η νέα επιθυμία προβληματίζει την Αναΐς. Δεν αμφιβάλλει ποτέ για την σεξουαλικότητά της. Και είναι σημαντικό για μένα να μην γίνει θέμα. Σε μια περίοδο όπου οι άνθρωποι επιτέλους επιτρέπουν στον εαυτό τους να αγαπήσει διαφορετικά. Είναι ξεκάθαρα ζήτημα επιθυμίας που σπάει τα όρια και τους κοινωνικούς κώδικες. Η ιστορία της Αναΐς και της Εμιλί είναι η αφήγηση μιας δυναμικής συνάντησης μεταξύ δύο υποκειμενικοτήτων. Μια ιστορία αγάπης και πόθου που συμπεριλαμβάνει το μυαλό και την εξυπνάδα.

 

Διαβάστε τα νέα του κινηματογράφου

Δείτε τα βίντεο που έχουμε ετοιμάσει


  • Κινηματογραφικά νέα
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0

  • EΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ
    EΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ...

    Ιούν 04, 2025 0

  • KILLERWOOD
    KILLERWOOD

    Μάι 27, 2025 0

  • ΟΔΟΣ ΜΑΛΧΟΛΑΝΤ
    ΟΔΟΣ ΜΑΛΧΟΛΑΝΤ

    Μάι 22, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz