Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΑΛΕΞΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ
  • ΤΟ 47
  • 48o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ
  • ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ
  • ΑΓΓΕΛΑ
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

41ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ ΣΑΒΒΑΤΟ

Σεπ 28, 2018 Κινηματογράφος 0


41ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ ΣΑΒΒΑΤΟ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ

ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018

του Γιάννη Φραγκούλη

Τελευταία μέρα για το Φεστιβάλ, το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου, με τους σκηνοθέτες των ταινιών που προβλήθηκαν χθες, Παρασκευή, διεκδικώντας τα βραβεία του 41ου Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, να συστήνουν τη δουλειά τους στους κριτικούς κινηματογράφου Κώστα Κωνσταντινίδη και Κωνσταντίνο Καϊμάκη και το κοινό του Φεστιβάλ.

«Έξοδος», σκηνοθέτης Αλκιβιάδης Παπαδόπουλος.

Η ταινία αναφέρεται στην ιστορία ενός νέου ζευγαριού που ετοιμάζεται να παντρευτεί. Παρατηρείται όμως μία έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ τους. Καθώς τρώνε σε ένα εστιατόριο η κοπέλα συναντά έναν άγνωστο άνδρα που τις θυμίζει έναν παλιό της φίλο. «Αυτό συνέβη επειδή είχε η ίδια την ανάγκη να θυμηθεί κάτι από το παρελθόν, κάτι από τον παλιό της εαυτό που έχασε με το πέρασμα των χρόνων. Στην ουσία η γνωριμία αυτή λειτούργησε ως μία ώθηση ώστε η κοπέλα να βάλει τέλος σ’ αυτήν την σχέση.». Ο νεαρός που γνωρίζει η κοπέλα, ξαφνικά πέφτει αναίσθητος από κρίση επιληψίας μέσα στο εστιατόριο. «Επιχείρησα έναν παραλληλισμό μεταξύ της ζωής του νεαρού, η οποία μέσα σε μία στιγμή μπορεί να τελειώσει, και με της σχέσης του ζευγαριού, η οποία από τη μια στιγμή στην άλλη μπορεί να τελειώσει.».

«Ομπρέλα», σκηνοθέτης Αμέρισσα Μπάστα.

Ένα επεισόδιο από ζωή ενός ηλικιωμένου ζευγαριού που αρχικά φαίνεται ότι έχουν πολλά που τους χωρίζουν, αλλά το τέλος διαψεύδει αυτήν την εντύπωση. Η απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου τους ενώνει. «Η ομπρέλα, που είναι και ο τίτλος της ταινίας, έχει διττή σημασία. Ερμηνεύεται και μεταφορικά και κυριολεκτικά. Μεταφορικά γιατί επιστεγάζει τον έρωτα τους, και κυριολεκτικά γιατί στην τελευταία σκηνή την χρησιμοποιούν για να προφυλαχτούν από την βροχή». Η σκηνοθέτρια, αναφερόμενη στους πρωταγωνιστές της ταινίας, τον Άλκη Παναγιωτίδη και την Σοφία Σεϊρλή, που ήταν παρόντες στην παρουσίαση, δήλωσε πως εξ αρχής είχε αυτούς τους δυο ηθοποιούς στο μυαλό της γι’αυτήν την ταινία. «Για έναν ηθοποιό δεν παίζει ρόλο αν ο σκηνοθέτης είναι νέος ή μεγάλος», υπογράμμισαν, «σημασία έχει το καλό σενάριο και ο ωραίος ρόλος». «Έχω κάνει πολλές ταινίες μικρού μήκους γιατί θέλω να στηρίζω τους νέους σκηνοθέτες», είπε ο κ. Παναγιωτίδης. «Το ευτυχές είναι ότι υπάρχει καλή χημεία με την ηθοποιό κα. Σοφία Σεϊρλή με την οποία είμαστε χρόνια φίλοι.». Η κ. Σεϊρλή είπε πως χάρηκε πολύ την ταινία αυτή διότι της άρεσε πολύ το σενάριο, η δομή του, και το γεγονός ότι δεν είναι αναμενόμενο το τέλος. «Δυστυχώς δεν μου προτείνουν συχνά ρόλους στον κινηματογράφο, γιατί είμαι κυρίως γνωστή από το θέατρο», είπε χαμογελώντας.

«Versus», σκηνοθέτης Κώστας Τατάρογλου.

Η ουσία της ταινίας είναι ότι τα φαινόμενα απατούν. Το θέμα της είναι οι άστεγοι και νεόπτωχοι που είναι ένα νέο κοινωνικό φαινόμενο. Όπως είπε ο σκηνοθέτης, «με την κρίση, άνθρωποι με ομαλή ζωή βρέθηκαν αίφνης στους δρόμους». Από εκεί άντλησε την έμπνευσή του και τους ήρωές του που και οι δύο ξαφνιάζουν με την αποκάλυψη της κατάστασής τους.

«La ultima hija», σκηνοθέτης Εύη Καραμπάτσου.

Ντοκιμαντέρ βασισμένο σε μία πολύ δυνατή και συγκινητική  ιστορία: μία γυναίκα προσπαθεί να δώσει ζωή, υπόσταση και ταυτότητα σε μωρά που τα παρατούν οι μητέρες τους στα σκουπίδια στην Χιλή. Η ιδέα προέκυψε όταν η σκηνοθέτης διάβασε ένα σχετικό άρθρο την ημέρα της παγκόσμιας μέρας της γυναίκας. Η ιστορία την άγγιξε τόσο που πήρε την απόφασή να ταξιδέψει στην Χιλή, να βρει την γυναίκα και να της προτείνει να γυρίσουν την ιστορία της σε ταινία μικρού μήκους. Η γυναίκα υιοθέτησε δύο μωρά που βρέθηκαν σε ημιθανή κατάσταση στην χωματερή, ενώ μικρή απέκτησε και ένα βιολογικό παιδί. Η πρωταγωνίστρια είναι καθηγήτρια πανεπιστημίου του Santiago ενώ η σκηνοθέτης  έκανε μόνη της τα πάντα, μοντάζ, ηχοληψία κ.λπ. «Το πιο δύσκολο ήταν να στέκομαι ως μητέρα δίπλα στην μητέρα αυτή. Ακούγοντας όλα όσα μου εξιστορούσε μου ήταν πολύ δύσκολο να κοιμάμαι τα βράδια…», είπε.

«Έκτορας Μαλό-Η τελευταία μέρα της χρονιάς», σκηνοθέτης Ζακλίν Λέντζου.

Είναι μία πυκνή ιστορία σε νοήματα και συμβολισμούς, με θέμα τη μοναξιά και συμπρωταγωνιστές έναν σκύλο αλλά και τη μουσική της ταινίας. «Το τραγούδι στο τέλος σηματοδοτεί πολλά για εμένα και έχω πολλές αναμνήσεις από αυτό». Αν και εκ πρώτης όψεως η ταινία μοιάζει να μην έχει κορυφώσεις η σκηνοθέτης εξήγησε πως η πρόθεσή της δεν ήταν να γυρίσει μία ταινία με την συμβατική έννοια της κορύφωσης, αλλά να δημιουργήσει μία έντονη αίσθηση για όσα συμβαίνουν στην ψυχή της μοναχικής ηρωίδας της.

«Ο ευρωπαίος πολίτης», σκηνοθέτης Νίκος Καμπέρης.

Η ιστορία είναι προϊόν κοινωνιολογικής έρευνας που αφορά την κρίση της μεσαίας τάξης στην Ευρώπη και την Ελλάδα και ο ήρωας της ταινίας είναι ο αντιπροσωπευτικός τύπος που προκύπτει από την έρευνα. «Για εμένα ο κινηματογράφος είναι το μέσο ώστε κατανοηθούν και να ερμηνευτούν πράγματα που δεν μπορούν με άλλους τρόπους», εξήγησε ο κ. Καμπέρης ο οποίος είναι κοινωνιολόγος και διευθυντής ερευνών του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Κοινωνίας στην Ακαδημία Αθηνών. Στην ταινία του η αδυναμία της ΕΕ να αντιμετωπίσει τα κρίσιμα προβλήματα της Ευρώπης οδηγεί στην δημιουργία μιας νέας Ένωσης.

«The penal colony», σκηνοθέτες Μάνος Τσίζεκ και Lindsey Aliksanyan.

Η υπόθεσή της ταινίας είναι η ιστορία ζωής της Νάντιας, μιας ακτιβίστριας Ρωσίδας μέλους του πανκ συγκροτήματος Pussy Riots, η οποία συνελήφθη και καταδικάστηκε σε δυο χρόνια φυλακής για την ακτιβιστική της δράση. Με αφορμή αυτή την υπόθεση, η ταινία κάνει μια γενικότερη αναφορά στη διαφθορά, το σωφρονισιτκό σύστημα και τη δομή της εξουσίας στην Ρωσία. Η περίπτωση της Νάντιας λειτούργησε για τον ίδιο ως ένα ηθικό χρέος, καθώς ένοιωσε πως έπρεπε οπωσδήποτε να τη μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη. Προκειμένου να την αποτυπώσει καλύτερα ήρθε σε επαφή με το δικηγόρο και το σύζυγο της κοπέλας, τότε που αγνοούνταν η Νάντια -όταν δηλαδή την μετέφεραν σε άλλες, άγνωστες φυλακές μετά την απεργία πείνας της. Με την ίδια είχε τηλεφωνική επικοινωνία αφού αποφυλακίστηκε. Οι δημιουργοί της ταινίας επέλεξαν την αγγλική γλώσσα και όχι την ελληνική ή τη ρωσική για να έχει η ταινία όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση διεθνώς.

«En partie», σκηνοθέτης Αναστασία Μελία Ελευθερίου.

Στην ταινία βλέπουμε μία γυναίκα που βρίσκεται αντιμέτωπη με αυτό που δημιουργεί, αφού η κατασκευή βαρκών πλέον είναι ένα επάγγελμα υπό εξαφάνιση.  Η ταινία δεν έχει διαλόγους. Γνώρισε τρείς γυναίκες που κατασκευάζουν βάρκες και ενθουσιάστηκε από το γεγονός πως προσπαθούν κάποιες γυναίκες ακόμη και σήμερα να κρατήσουν ζωντανή αυτή την ιδιαίτερη τέχνη που πεθαίνει –-καθώς ο χώρος αυτός είναι ανδροκρατούμενος. Όπως εξήγησε, οι μινιατούρες αποτελούν κομμάτι της κατασκευής και πολλές φορές όταν δεν τους βγαίνει η βάρκα οι κατασκευαστές κρατούν αυτές ως ενθύμιο.

«Τυφλόμυγα», σκηνοθέτης Δέσποινα Μαυρίδου.

Στην ταινία βλέπουμε έναν παππού -μια στερεότυπη αγαπημένη φιγούρα- που θα μπορούσε να είναι ο παππούς όλων μας. Δεν μιλάει καθόλου, με τα παιδιά έχει μία πολύ καλή σχέση, θέλει να τα ευχαριστήσει και να παίξει μαζί τους. Όμως κάποια στιγμή μοιάζει να χάνει τις αισθήσεις του. Όταν συνέρχεται συνειδητοποιεί πως ο μεγάλος εγγονός κάνει ένα μικρό μπούλινγκ στο μικρό, «πατώντας» σε όλο αυτό το δυσάρεστο συμβάν. Το ζητούμενό της σκηνοθέτριας ήταν να δει όλη αυτή τη συνθήκη του θανάτου μέσα από μία παιδική ματιά. «Στην ουσία τα παιδιά παίζουν με το θάνατο, καθώς δεν το συνειδητοποιούν. Αυτό που τους πυροδοτεί είναι η φαντασία τους, αφού δεν καταλαβαίνουν πραγματικά  τι γίνεται».

«Τεμπέλης», σκηνοθέτης Διονύσιος Χρονόπουλος.

Η ταινία μιλά για έναν ψαρά που δεν πιάνει ψάρια αλλά δεν πτοείται και συνεχίζει, αποτελώντας έμπνευση για έναν νεαρό να δραπετεύσει από μία παρέα που δεν τον εκφράζει ουσιαστικά. Είναι δυο διαφορετικές ιστορίες και στην πραγματικότητα ο τίτλος, ο «Τεμπέλης», είναι ένα παρατσούκλι που δίνουν οι ψαράδες στο κουδουνάκι που στήνουν πάνω στο καλάμι. Τα γυρίσματα έγιναν στην Δραπετσώνα, την Ανάβυσσο και την Ελευσίνα. «Στην ουσία το point της ιστορίας είναι να δείξει πως ο ψαράς αποτελεί σημαντική έμπνευση για το μικρό να δραπετεύσει από τον τρόπο ζωής που έχει επιλέξει».

«Τέταρτος τοίχος», σκηνοθέτης Δημήτρης Γκότσης.

Μία «κατάθεση» εικόνων με κοινή βάση τη φτώχεια και τον εμφύλιο πόλεμο, η οποία βασίζεται πάνω στις σημειώσεις ενός οδοιπορικού που διήρκησε συνολικά 18 μήνες. Όπως υπογράμμισε ο σκηνοθέτης, «η ρίζα των κοινωνικών προβλημάτων που σχετίζονται  με την ανθρώπινη φτώχεια και δυστυχία ξεκινά με την αφαίμαξη των φυσικών πόρων και αυτό το συναντάμε εδώ και  πολλά χρόνια». Γύρισε άπειρο υλικό, όμως ο ίδιος επέλεξε συνειδητά να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ μικρού μήκους καθώς δεν εμπιστεύεται ακόμα τον εαυτό του. Όπως υποστήριξε, το πρόβλημα της καταστροφής είναι οικουμενικό, όλοι είμαστε ουσιαστικά συνδεδεμένοι μέσα από αυτό».

«Deathcar», σκηνοθέτης Ανδρέας Βακαλιός.

Έξι άτομα μέσα σε ένα αυτοκίνητο που τρέχει, χωρίς φραγμούς και κανόνες. Μία κοπέλα με τον πατέρα της στον νοσοκομείο, βρίσκεται ανάμεσά τους. Η ανεύθυνη κούρσα τους κάποια στιγμή οδηγείται σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Η αρχική ιδέα ήταν ένα θρίλερ επηρεασμένο από το «Μεροκάματο του τρόμου», από το οποίο δανείστηκε αρκετά στοιχεία. Ο σκηνοθέτης έβαλε όσους περισσότερους μπορούσε μέσα σε ένα αυτοκίνητο -και ο καθένας από αυτούς έχει το δικό του χαρακτήρα. Το αμάξι τελικά καταλήγει να πετάει οδηγώντας κατευθείαν στο νοσοκομείο…

«Sunday 11.00 – 12.00», σκηνοθέτης Στέλιος Κουκουβιτάκης.

Μέσα από ένα τυχαίο γεγονός, ο σκηνοθέτης, θέλησε να δείξει τι σημαίνει να αντιμετωπίζεις ένα ηθικό δίλημμα. Η ηρωίδα της ταινίας αντιμετωπίζει μία τέτοια κατάσταση καθώς «ο ήρωας σύντροφός της διαπράττει ένα φόνο και παραδίνεται σηκώνοντας το βάρος της ευθύνης του, ωριμάζει μέσα από αυτό και ίσως το κάνει για να προστατέψει και τη κοπέλα του, άρα σε κάθε περίπτωση δείχνει μια ωριμότητα». Υπάρχουν αρκετά φλας μπακ, και δυο χρονικοί περίοδοι, το παρελθόν και το παρόν. Το παρελθόν αντιμετωπίζεται με θερμά χρώματα, που δηλώνουν την ένταση της στιγμής και είναι γυρισμένο με μια κάμερα στο χέρι, ενώ το παρόν, με ψυχρά χρώματα και στατική κάμερα.


  • Φεστιβάλ Δράμας
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • 48o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ
    48o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ

    Ιούλ 09, 2025 0

  • ΒΡΑΒΕΙΑ
    ΒΡΑΒΕΙΑ

    Σεπ 14, 2024 0

  • ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ
    ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ

    Σεπ 14, 2024 0

  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
    ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

    Σεπ 08, 2024 0

Στην ίδια κατηγορία
  • ΑΛΕΞΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ
    ΑΛΕΞΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ

    Ιούλ 11, 2025 0

  • ΤΟ 47
    ΤΟ 47

    Ιούλ 10, 2025 0

  • ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ
    ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΚΙ...

    Ιούλ 07, 2025 0

  • ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ
    ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ

    Ιούλ 05, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΑΛΕΞΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ
    ΑΛΕΞΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ

    Ιούλ 11, 2025 0

  • ΤΟ 47
    ΤΟ 47

    Ιούλ 10, 2025 0

  • 48o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ
    48o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ

    Ιούλ 09, 2025 0

  • ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ
    ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ

    Ιούλ 07, 2025 0

  • ΑΓΓΕΛΑ
    ΑΓΓΕΛΑ

    Ιούλ 06, 2025 0

  • ΤΟ ΨΕΜΑ
    ΤΟ ΨΕΜΑ

    Ιούλ 06, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021 Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου Αθήνας
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    5 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    6 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    8 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    9 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« Ιούν    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (2)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (337)
  • Κινηματογράφος (1.413)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz