Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΙΚΟΥ ΖΕΡΒΟΥ

Ιαν 25, 2020 Κινηματογράφος 0


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΙΚΟΥ ΖΕΡΒΟΥ

Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΕΣ

Ο Νίκος Ζερβός συνομιλεί με το Γιάννη Φραγκούλη*

«Βίτσια γυναικών», η τελευταία ταινία του Νίκου Ζερβού, είναι μία κωμωδία ηθών, σύγχρονων ηθών, λίγο ακραία, είναι η αλήθεια. Η ταινία δοκιμάζεται στις αίθουσες, το κοινό θα είναι ο μοναδικός κριτής της. Μία ανεξάρτητη παραγωγή που δε στηρίζεται παρά στις προσπάθειες ενός ανεξάρτητου παραγωγού και όχι στις πλάτες ενός τηλεοπτικού καναλιού, με ότι αυτό συνεπάγεται… Ο Νίκος Ζερβός μας μιλά για την ταινία του, αλλά κυρίως για την αισθητική του κινηματογράφου.

Θα ήθελα να μας μιλήσεις για το στόρι της ταινίας, για το σενάριο.

Το σενάριο της ταινίας «Βίτσια γυναικών» δεν είναι δικό μου. Είναι της Αλίνας Φωτέτσου, είναι το πρώτο σενάριό της που γίνεται ταινία. Έχει να κάνει με μία παρέα γυναικών, τέσσερις γυναίκες που αποφασίζουν τη ζωή τους, κυρίως να ζήσουν τα προνόμια των αντρών, να κάνουν ότι κάνουν οι άντρες, αλλά με μία χιουμοριστική ματιά, όχι για να νοιώσουν άντρες, με μία διάθεση αυτοσαρκαστική και σαρκαστική. Μπαίνουν σε ένα τριπ να κάνουν κάποια πράγματα δυναμικά, δυναμικές ενέργειες, πάντα σαρκαστικά και αυτοσαρκαστικά.

Στην ταινία σου «Γυναίκες δηλητήριο», δεν ήταν βέβαια το ίδιο θέμα, αλλά και εκεί οι γυναίκες είχαν το πάνω χέρι, υπήρχαν συγγενή στοιχεία. Γιατί εστιάζεις σε αυτό το θέμα, δηλαδή οι γυναίκες να έχουν το πάνω χέρι;

«Κόλλησα» εκεί γιατί πιστεύω ότι γενικώς η γυναίκα έχει το πάνω χέρι. Όσοι δεν το παραδέχονται λένε ψέματα. Τα πάντα γίνονται για τις γυναίκες! Από την πολιτική, τις συγκρούσεις, τα πάντα, για να μη φτάσω σε πιο φανερά πράγματα, οι πράξεις βίας, οι φόνοι, όλα γίνονται για τις γυναίκες. Για αυτό πιστεύω ότι η γυναίκα έχει το πάνω χέρι. Απλά, όσοι άντρες πιστεύουν ότι έχουν το πάνω χέρι βρίσκονται στον κόσμο τους, βαυκαλίζονται ότι έχουν το πάνω χέρι. Έχω έναν ήρωα στην ταινία, το Μιχάλη Ιατρόπουλο, που είναι ο μάγκας που καταπιέζει και δέρνει τη γυναίκα του. Στην ταινία περνά τα πάνδεινα, γίνεται θύμα του θύματος. Όλα αυτά, βέβαια, πρέπει να τα βλέπουμε χιουμοριστικά, γιατί αν δεν τα δούμε έτσι τότε χαθήκαμε, εγώ και αυτός που θα τη δει. Η ταινία είναι ένα παιχνίδι σχέσεων, σύγχρονων ηθών.

Στους συντελεστές βλέπω το Δημήτρη Πουλικάκο που έχει παίξει σε παρόμοιες ταινίες. Το διάλεξες επίτηδες;

Ο Πουλικάκος είναι φετίχ. Από πιτσιρικάς το θαύμαζα, τον ήξερα σα ροκά, βέβαια, τότε. Κάναμε μία ταινία, τη «Σουβλίστε τους». Κυρίως είναι καλός ηθοποιός. Εδώ υποκρίνεται ένα γκέι κομμωτή, αλλά είναι γκεστ. Το γκέι κάνει και ο Μπονάτσος. Υπάρχει μία συμπαθητική ματιά στους γκέι, υπέρ είναι. Έχουν απόψεις προχωρημένες, προχωρούν πιο πέρα και από τις κοπέλες.

Έχουν φιλικές σχέσεις με τις κοπέλες;

Βεβαίως έχουν φιλικές σχέσεις με την τετράδα των κοριτσιών. Του Μπονάτσου είναι πρώτος ρόλος.

Βλέπω ότι στις τελευταίες ταινίες σου εστιάζεις σε κωμωδίες που είναι σαρκαστικές.

Θα ήθελα να είναι σαρκαστικές και δεικτικές. Και να γελάς και να τσιγκλιέσαι, να μην είναι κωμωδίες ανώδυνες, δηλαδή κωμωδίες όπου μόνο γελάς και όταν βγαίνεις συνεχίζεις να γελάς. Κατά τη γνώμη μου και σε αυτή, αλλά και σε άλλες ταινίες, όταν βγαίνεις κάπου ψάχνεσαι. Πέρα από το γέλιο κάτι να σου βγάζει. Δε θέλω να πω την περιβόητη λέξη «μηνύματα», που λένε άλλοι συνάδελφοι, αυτό είναι γελοίο.

Η χρηματοδότηση έρχεται από το Κέντρο Κινηματογράφου;

Είναι μία ανεξάρτητη παραγωγή του Βασίλη Αλατά και δική μου. Ο Αλατάς έχει κάνει και κάνει και άλλες ταινίες. Χρειάζονται αυτοί οι παραγωγοί, γιατί αυτή τη μανία με το Κέντρο εγώ δε τη θεωρώ σωστή.

Όταν λες όμως ανεξάρτητες, φαντάζομαι ότι εννοείς εντελώς ανεξάρτητες, γιατί έχουν γίνει παραγωγές που βασίζονται σε κάποια κανάλια.

Όταν έχεις την πλάτη κάποιου μεγάλου καναλιού, σίγουρα δεν είσαι ελεύθερος, μπαίνεις σε ένα λούκι αυτολογοκρισίας. Σαφώς δε λέγονται ανεξάρτητες παραγωγές, αυτές που υποστηρίζονται από τα κανάλια. Είναι ταινίες εξαρτώμενες. Η ταινία, πάντως, ακούστηκε, την υποστήριξαν κάποιοι δημοσιογράφοι «ανεξάρτητοι» που ήρθαν χωρίς να τους καλέσω. Δεν ξέρω αν αυτό είναι αρκετό για να μπορεί να αντέξει το σφυροκόπημα των καναλιών, θα το δείξει η ταινία.

Πιστεύεις ότι αυτή η εποχή είναι καλή μετά την έκρηξη των εισιτηρίων που παρατηρήθηκε την περασμένη χρονιά;

Είναι καλή εποχή, γιατί ο κόσμος μπήκε στον κινηματογράφο. Αλλά εγώ είμαι επιφυλακτικός γιατί δε σημαίνει ότι αυτές οι ταινίες, όπως το «Safe sex», είναι η ελπίδα του κινηματογράφου. Είναι καλογραμμένη συρραφή τηλεοπτικών σκετς. Είναι τηλεοπτική αισθητική. Εγώ θα πω ότι ο ελληνικός κινηματογράφος θα πάει καλά όταν θα πάνε καλά οι ταινίες του Κόκκινου, του Νικολαΐδη, του Φέρρη, του Τάσιου, άνθρωποι που δοκίμασαν την ανανέωση του κινηματογράφου. Βέβαια, οι άνθρωποι φέρθηκαν πανέξυπνα, έκαναν μία ταινία για να κόψουν εισιτήρια και το πέτυχαν.

Έχοντας κάνει αυτή την ταινία, ποια είναι τα σχέδια για το μέλλον, σχεδιάζεις τίποτε για την τηλεόραση;

Πολύ δύσκολα για την τηλεόραση γιατί οι ιδέες που έχω δεν ταιριάζουν. Βλέπω τα σίριαλ, είναι σαν το ένα να αντιγράφει το άλλο, μία κατάσταση τραγελαφική. Οι προτάσεις που έκανα, παλιότερα, απορρίφθηκαν, με θεωρούν ότι είμαι λίγο τρελός για να συνεργαστώ μαζί τους, δεν τους ταιριάζει το στιλ, θέλουν ανθρώπους που θα είναι πειθήνιοι. Άλλωστε μεγάλο κανάλι που έχει απορρίψει την ταινία μας μάς την έχει κλέψει, ακόμα και το τρέιλερ. Είναι ανήθικο.

*Η συνέντευξη πρωτοδημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Αθηναϊκή», το Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2000.


  • Συνεντεύξεις
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΠΑΝΙΔΑ
    ΠΑΝΙΔΑ

    Μάι 12, 2025 0

  • ΘΟΛΟΣ ΒΥΘΟΣ
    ΘΟΛΟΣ ΒΥΘΟΣ

    Μαρ 07, 2025 0

  • QUIET LIFE
    QUIET LIFE

    Φεβ 03, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz