Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Δεκ 23, 2017 Κινηματογράφος 0


ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

ALL THE MONEY IN THE WORLD

του Στράτου Κερσανίδη

Στις 21/12/2017 στις κινηματογραφικές αίθουσες.

ΣΥΝΟΨΗ

Η απαγωγή του εγγονού ενός δισεκατομμυριούχου, στην Ιταλία, η περιπέτεια της απαγωγής, η κόντρα νύφης και πεθερού, το δράμα αυτής της οικογένειας, αλλά και ο αυταρχισμός και ο παραλογισμός αυτού του πάμπλουτου ανθρώπου αποτυπώνονται σε αυτή την ταινία που βασίστηκε σε πραγματικά περιστατικά.




Μετά την ανάγνωση αυτής της κριτικής μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές των άλλων κριτικών κινηματογράφου που παρατίθενται μετά από αυτό το κείμενο.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Το Μάιο του 1973 στη Ρώμη, μια ομάδα κουκουλοφόρων, απάγει τον 16χρονο Τζον Πολ Γκέτι Γ΄. Ο στόχος των απαγωγέων δεν ήταν τυχαίος αφού ο νεαρός ήταν εγγονός του δισεκατομμυριούχου μεγιστάνα, Τζον Πολ Γκέτι Α΄, ο οποίος εθεωρείτο ως ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.  Οι απαγωγείς ζήτησαν 17 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία ο απόμακρος και σφιχτοχέρης παππούς του αρνήθηκε αρχικά να καταβάλει.

Μάλιστα οι απαγωγείς για να πιέσουν την οικογένεια του 16χρονου του έκοψαν το δεξί αυτί το οποίο και έστειλαν σε μια εφημερίδα ζητώντας τώρα 3,2 εκατομμύρια δολάρια για να τον απελευθερώσουν. Ενώ ο παππούς προσπαθεί να μειώσει κι άλλο το ποσό, η μητέρα του Τζον Πολ, προσπαθεί να τον μεταπείσει, για να σώσει τη ζωή του γιου της. Αρωγός στην προσπάθειά της γίνεται ο Φλέτσερ Τσέις, σωματοφύλακας του μεγιστάνα. Η ταινία είναι βασισμένη σε πραγματικό γεγονός.

Να σημειώσουμε πως η ταινία ολοκληρώθηκε με τον Κέβιν Σπέισι στο ρόλο του Τζον Πολ Γκέτι Α΄. Μετά όμως από το σκάνδαλο που ξέσπασε με τις κατηγορίες εναντίον του, ο Ρίνλεϊ Σκοτ αποφάσισε να γυρίσει από την αρχή όλες τις σκηνές αντικαθιστώντας τον με τον Κρίστοφερ Πλάμερ.

(σε συνεργασία με το kersanidis.wordpress.com)

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Κριτική Γιάννης Καντέας-Παπαδόπουλος (Αθηνόραμα)

Η νύφη του συγκρούεται μαζί του στην προσπάθειά της να τον μεταπείσει, ενώ ταυτόχρονα κάνει ό,τι μπορεί για να σώσει τον γιο της. Η κόντρα τους εξελίσσεται σε μια ατέρμονη επίδειξη δύναμης που επαναλαμβάνεται χωρίς δραματικό ενδιαφέρον, ενώ απουσιάζουν η ένταση και η αγωνία που θα περίμενε κάποιος από μια ταινία απαγωγής. Παρά την τριπλή υποψηφιότητά του στις επερχόμενες Χρυσές Σφαίρες (σκηνοθεσίας, α΄ γυναικείου και β΄ αντρικού ρόλου), το φιλμ στερείται νεύρου και σκηνοθετικής ευρηματικότητας, χωρίς να αποφεύγει την τυποποιημένη αναπαράσταση των γεγονότων της πρωτοφανούς απαγωγής… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

Το λαϊκό επιμύθιο «έτσι βγαίνουν τα χρήματα» υφαίνεται εμπνευσμένα μέσα στο Όλα τα λεφτά του κόσμου μέσα από τον χαρακτήρα ενός εμπειρικού αυτοκράτορα που ποτέ δεν κατάφερε, γιατί δεν θέλησε πραγματικά, να διαιωνίσει ορθά τη δυναστεία που θα κατοχύρωνε την υστεροφημία του. Ο Πλάμερ αποπνέει τον μοχθηρό υπολογισμό του ανθρώπου που κρύβει το απόλυτο τέρας πίσω από την καλλιεργημένη αβρότητα του υπερόπτη… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Πόλυ Λυκούργου (flix.gr)

Κι όσο για τον ίδιο τον Σκοτ: αποδεικνύεται για άλλη μία φορά μάστερ στιγμών σασπένς, έτσι όπως χτίζει την ατμόσφαιρα κάποιων σεκάνς με πυκνότητα, νεύρο και R-rated βία, αλλά στην ουσία αυτό που παραδίδει είναι αρκετά κλασικό, αναγνωρίσιμο, αναμενόμενο. Ενα mainstream θρίλερ που στόχευε σε μία δεύτερη ανάγνωση και κέρδισε τρεις. Κάπου από την κόλαση, ο τζογαδόρος Γκέτι πρέπει να χαμογελάει… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Λουκάς Κατσίκας (cinemagazine.gr)

Χωρίς το παχύ προσθετικό μακιγιάζ, που έκανε τον Σπέισι να φαντάζει στο τρέιλερ ελάχιστα αληθοφανής, και έχοντας ως βασικά εργαλεία του την ταιριαστή ηλικία, τη διαπεραστική του ματιά, το αριστοκρατικό παρουσιαστικό και την εκφραστικότητά του, ο 88χρονος Πλάμερ καταφέρνει και σε μεγάλο βαθμό διαπερνά τις σεναριακές συμβάσεις που απειλούν να εγκλωβίσουν τον χαρακτήρα του στο άχαρο σχήμα ενός πομπώδους συμβόλου. Παρά τις προσπάθειές του, όμως, δεν είναι κι εκείνος τίποτα παραπάνω από μια αξιοσημείωτη λεπτομέρεια στην προσεκτικά οργανωμένη και εκτελεσμένη στην εντέλεια επιχείρηση διεκπεραιώσης που ο Ρίντλεϊ Σκοτ αντιλαμβάνεται πλέον ως σινεμά… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Γιάννης Ζουμπουλάκης (Το Βήμα)

Την ίδια ώρα, στην αντίθετη πλευρά, η μητέρα του απαχθέντος παιδιού (Μισέλ Γουίλιαμς) βλέπει ότι δεν μπορεί να βρει λύση στο πρόβλημα χωρίς τη βοήθεια του πρώην πεθερού της από τον οποίο ποτέ δεν ζήτησε τίποτε και στον οποίο τόλμησε να στρέψει την πλάτη. Δεν είναι σπουδαίος ρόλος και μπροστά στον Γκέτι του Πλάμερ εξαφανίζεται, όμως η Γουίλιαμς τον χειρίζεται όσο καλύτερα μπορεί σε μια ταινία που ενώ μιλάει πολύ, δεν έχει να πει και τίποτε πέραν του αυτονόητου… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Λήδα Γαλανού (Εφημερίδα των Συντακτών)

Με τη βοήθεια των πανέμορφων ντεκόρ και μια ώριμη ειρωνεία προς τα παιχνίδια εξουσίας, η ταινία μοιάζει με τους ήρωές της: γεμάτη πλούτο, υπερβολή και δυσδιάκριτα, αλλά συναρπαστικά μυστικά… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Νίκος Παλάτος (freecinema.gr)

Η σκιαγράφηση των Ιταλών κακοποιών είναι αρκετά σχηματοποιημένη, υπάρχουν μια-δυο ευκολίες στην εξέλιξη της ιστορίας, ειδικότερα σε ό,τι αφορά τον ρόλο του Ρομέν Ντουρίς (που υποδύεται έναν εκ των εμπνευστών του σχεδίου απαγωγής), ενώ ελάχιστα μαθαίνουμε για το ίδιο το θύμα, κάτι που όμως έχει γίνει μάλλον σκόπιμα, αφού αυτό που ενδιαφέρει εδώ είναι ο προβληματισμός για την ηθική του χρήματος και το χάος που χωρίζει (διαχρονικά) τους πλούσιους και τους φτωχούς. Κάποια πολιτικά σχόλια που έχουν να κάνουν με τις Ερυθρές Ταξιαρχίες (οι οποίες μπλέκουν με την υπόθεση λόγω… εντοπιότητας, προφανώς) περνάνε ξώφαλτσα, όπως και η σχετική υποπλοκή. Το φιλμ του Σκοτ, όμως, παρά τη γεμάτη δίωρη διάρκεια και τις μικρές εδώ κι εκεί αστοχίες, δεν λαθεύει σε αυτό που υπόσχεται. Ψυχαγωγικό σινεμά, δηλαδή, με άρτια παραγωγή (η αναπαράσταση εποχής είναι αψεγάδιαστη) και γυρίσματα σε διάφορα μέρη του κόσμου που προσδίδουν έναν πλούσιο, κοσμοπολίτικο τόνο… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Κωνσταντίνος Καϊμάκης (monopoli.gr)

Γύρω από το δίπολο αυτό, ο σπουδαίος βρετανός τυλίγει το ωμό πορτρέτο μιας κοινωνίας σε αποσύνθεση, όπου η θεοποίηση του χρήματος υμνείται από όλους. Τόσο η ομάδα της απαγωγής που χρησιμοποιεί μαφιόζικες μεθόδους για να πετύχει τον σκοπό της όσο και η ανυποχώρητη στάση του κυνικού Γκέτι που δεν δίνει τα λύτρα για την απελευθέρωση του εγγονού του (ενώ δεν έχει πρόβλημα την ίδια ώρα να αγοράζει έργα τέχνης για την προσωπική συλλογή του) είναι ένα δηκτικό σχόλιο για την πλήρη ηθική κρίση και τον απόλυτο μηδενισμό που μαστίζει τη σύγχρονη εποχή. Όχι, δεν κάναμε λάθος. Το 1973 φαίνεται τόσο μακρινό αλλά στην πραγματικότητα είναι πιο κοντά από όσο πιστεύαμε… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Νίνος Φένεκ Μικελίδης (enetpress.gr)

Αν κάποια στιγμή, όταν οι απαγωγείς στέλνουν ταχυδρομικά το κομμένο αυτί του αγοριού σε εφημερίδα, ο άσπλαχνος παππούς πείθεται να δώσει μέρος των λύτρων, αυτό το κάνει μόνο και μόνο γιατί το ποσό εκπτίπτει από τους φόρους – μέσα από διάφορα ενδιάμεσα φλας-μπακ μαθαίνουμε το αληθινό ποιον του ανθρώπου και τα μέσα που χρησιμοποιεί για να αυξήσει και να διατηρήσει την περιουσία του, σε μια σκηνή μάλιστα εξηγεί πώς αγόρασε ενα ανεκτίμητο αγαλματίδιο από την Κρήτη με 13 μόνο δολάρια, παζαρεύοντας την τιμή
με τον πωλητή που αρχικά ζητούσε 17 δολάρια! Ρόλο, αξίζει να σημειώσω, που ο Πλάμερ ερμηνεύει με τη δύναμη και το ταλέντο που τον διακρίνει, αν και, προσωπικά, πιστεύω πως ο Σπέισι θα τόνιζε περισσότερο τη σατανική πλευρά του χαρακτήρα… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Αγγελική Στελλάκη (cinepivates.gr)

Και αν το δεις κανείς ως μία περιπέτεια απαγωγής, δεν μπορεί να μην σχολιάσει την μεγάλη διάρκεια της ταινίας (φτάνει τα 130 λεπτά), μια διάρκεια που δεν δικαιολογείται και σίγουρα αναμένεται να κουράσει σε κάποια στιγμή τον θεατή… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Cast member Christopher Plummer poses for a portrait while promoting the movie “All the Money in the World” in Los Angeles, California, U.S., December 16, 2017. Picture taken December 16, 2017. REUTERS/Mario Anzuoni

Κριτική Γιώργος Νυκταράκης (filmboy.gr)

Από τους υπόλοιπους ηθοποιούς ξεχωρίζει η Michelle Williams (Manchester by the Sea) στο ρόλο της μητέρας, η οποία δημιουργεί μια τραγική φιγούρα που προσπαθεί απελπισμένα να σώσει το γιο της.
Τελικά αυτό που έχουμε είναι μια καλογυρισμένη αλλά όχι εντυπωσιακή ταινία, που διατηρεί το ενδιαφέρον κάνοντας παράλληλα ένα σχόλιο στον σύγχρονο οικονομικό κόσμο μέσα από το πρόσωπο του Getty… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Άγγελος Πολύδωρος (aggelospolidoros.blogspot.gr)

Φυσικά, έχει στη διάθεσή του και μια σειρά πολύ καλών ερμηνευτών, μεταξύ των οποίων και τον Κρίστοφερ Πλάμερ στο ρόλο του Ζαν Πολ Γκετί, ο οποίος αντικατέστησε τον Κέβιν Σπέισι μετά τις σκανδαλιστικές αποκαλύψεις που ακολούθησαν το σκάνδαλο Γουάινστιν στο Χόλιγουντ. Τα κοστούμια και τα σκηνικά, αναπαριστούν με ακρίβεια τη δεκαετία του ’70, καλύπτοντας διαφορετικές γενιές και κοινωνικές τάξεις, με πλούσια γκάμα από τους πλουσιότερους της εποχής, έως τους τρομοκράτες και την μεσοαστή μητέρα… διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Τατιάνα Καποδίστρια (tospirto.net)

Ο Γκέτι του δεν είναι απλά η καρικατούρα ενός απύθμενα εγωιστή και σκληρού άντρα –είναι μια περίπλοκη προσωπικότητα, που, εκτός των άλλων, εκμαιεύει σεβασμό. Αλλά κεντρικό πρόσωπο της ταινίας είναι η Γκέιλ της Ουίλιαμς. Μια γυναίκα που καταφέρνει να μετατρέψει την μητρική αγωνία της σε τόλμη και ευρηματικότητα στην αντιμετώπιση των απαγωγέων του γιού της. Α, ναι, με την βοήθεια του Φλέτσερ Τσέις (Ουόλμπεργκ), ενός πρώην πράκτορα της CIA που αναλάμβανε επικίνδυνες αποστολές για λογαριασμό του παππού…  διαβάστε όλη την κριτική εδώ

ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

(ALL THE MONEY IN THE WORLD)

Σκηνοθεσία: Ridley Scott

Σενάριο: David Scarpa , John Pearson  (μυθιστόρημα)

Φωτογραφία: Dariusz Wolski

Μοντάζ: Claire Simpson

Μουσική: Daniel Pemberton

Παραγωγοί: Chris Clark , Quentin Curtis, Aidan Elliott, Dan Friedkin, Mark Huffam, Marco Valerio Pugini, Ridley Scott, Bradley Thomas, Kevin J. Walsh

Παίζουν: Michelle Williams (Γκέιλ Χάρις), Christopher Plummer (Ζαν Πολ Γκέτι), Mark Wahlberg (Φλέτσερ Τσέις), Romain Duris, Timothy Hutton (Όσβαλντ), Charlie Plummer (Ζαν Πολ Γκέτι ΙΙΙ), Charlie Shotwell (Ζαν Πολ Γκέτι ΙΙΙ 7 χρονών), Andrew Buchan (Ζαν Πολ Γκέτι ΙΙ)

Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ

Έτος παραγωγής: 2017

Γλώσσα: αγγλικά

Διάρκεια: 132΄

Είδος: δράμα, βιογραφία, αστυνομική

Ημερομηνία εξόδου: 21/12/2017

Εταιρεία διανομής: Odeon.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz