Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

Ιαν 23, 2015 Νέα 0


ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ  ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

Α΄ ΜΕΡΟΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Είναι κοινοτοπία να λέμε, ότι ο κινηματογράφος είναι η τέχνη της συλλογικής δουλειάς, της συνεργασίας. Σημασία έχει να τον αντιμετωπίζουμε ως τέτοιον και στην πράξη, εμπεδώνοντας μια κουλτούρα συνεργασίας και όχι ανταγωνισμού. Η ποιότητα δεν αρκεί για να κερδίσει κανείς την αγορά. Ο όγκος και η ποικιλία της παραγωγής είναι απαραίτητα για κάθε στρατηγική. Το εθνικό προϊόν είναι αυτό που μπορεί να λειτουργήσει ως αντιστάθισμα στην εισαγωγή ξένων ταινιών.

Οι διακρίσεις των νέων Ελλήνων δημιουργών, τα τελευταία χρόνια σε διεθνή φεστιβάλ, δεν μπορούν να κρύψουν την αδυναμία του ελληνικού κινηματογράφου σε θεσμικό επίπεδο. Έχει τεράστια σημασία οι ταινίες μας να πηγαίνουν καλά στο εσωτερικό της χώρας και όχι μόνο στα διεθνή φεστιβάλ.

Η ευρωπαϊκή πολιτική, αν και με αδυναμίες, είναι δεδομένη. Η Κομισιόν σε επίσημο κείμενό της το 2001, έχει χαρακτηρίσει τις κινηματογραφικές ταινίες «ουσιαστικό στοιχείο για την καλή λειτουργία των δημοκρατιών μας, λόγω της μεγάλης επιρροής τους στην κοινωνία».

Στόχοι που ορίζεται ότι πρέπει να επιτευχθούν είναι: «ο πλουραλισμός, η πολιτιστική και γλωσσική ποικιλομορφία και η προστασία των ανηλίκων».

Είναι ξεκάθαρο, ότι οι ταινίες είναι διφυείς: ταυτόχρονα, οικονομικά αγαθά και πολιτιστικά αγαθά. Διαμορφώνουν τις κοινωνίες μας.

ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Απαιτείται μια εθνική πολιτική, που θα περιλαμβάνει ουσιαστική κινηματογραφική παιδεία-εκπαίδευση, αύξηση του συνολικά επενδυόμενου ποσού στον κινηματογράφο, ώστε να επιτευχθούν οι επιζητούμενες από τη διεθνή αγορά production values, που θα διασφαλίζουν, ότι το ελληνικό κινηματογραφικό προϊόν δε θα είναι ένας διάττοντας αστέρας στο διεθνές στερέωμα, αλλά θα κατακτά συνεχή παρουσία στις ευρύτερες αγορές, θα βασίζεται δε σε εθνική πολιτική, που θα εκτείνεται σε βάθος χρόνων.

Πρέπει επίσης, να αντιμετωπίσουμε τις νέες πλατφόρμες του οπτικοακουστικού, από τις ταμπλέτες μέχρι την on line παρακολούθηση ταινιών, η οποία έχει εξελιχθεί σε μεγάλη σε μέγεθος on line πειρατεία. Πρόκειται για εξαιρετικά δυναμικό κλάδο, με μεγάλες δυνατότητες οικονομικής ανάπτυξης, αφού, βεβαίως, διασφαλιστούν τα πνευματικά και συγγενικά δικαιώματα των δικαιούχων του κάθε οπτικοακουστικού προϊόντος.

Οι έλληνες δημιουργοί οπτικοακουστικού προϊόντος που ζουν απ’τα έργα τους, εκτός των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν από την εγχώρια οπτικοακουστική παραγωγή που καταρρέει, βρίσκονται ήδη αντιμέτωποι και με την on line πειρατεία, η οποία ήδη έχει αφανίσει τη μουσική βιομηχανία.

Η τηλεόραση είναι ο μεγάλος ωφελημένος από την ύπαρξη, την εκμετάλλευση της ιστορίας του κινηματογράφου.

Ελάχιστη ανταπόδοση αποτελεί το νομοθετημένο εδώ και 25 χρόνια «1,5%», που ουδέποτε εφαρμόστηκε από τα ιδιωτικά κανάλια (πλην NOVA). Είναι φανερό, ότι λείπει η πολιτική βούληση. Ενδεικτικό, για την αμφίδρομη σχέση αίθουσας-τηλεόρασης, είναι ότι στη Γαλλία ακόμα ισχύει η απαγόρευση προβολής ταινιών τα Σάββατα στα τηλεοπτικά κανάλια, προκειμένου να ενισχυθεί η κινηματογραφική αίθουσα.

Οι μικρές αίθουσες κλείνουν συνεχώς και αντιμετωπίζουν ήδη το κόστος μετάβασης στην ψηφιακή τεχνολογία, που πιθανότατα να δώσει το τελειωτικό χτύπημα. Επιπλέον, η κατάργηση του Εθνικού Οπτικοακουστικού Αρχείου είναι σοβαρό βήμα οπισθοδρόμησης.

ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το ουσιαστικά νέο που θα εισφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μια εθνική αναπτυξιακή πολιτική για τον κινηματογράφο που ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρξε.

Θα δεσμευτούμε για ένα νόμο αναπτυξιακό που να λαμβάνει υπόψη τις ιδιορρυθμίες και τις συγκυρίες της ελληνικής οικονομίας και θα συντελεί στην επανεκκίνηση της νεκρωμένης, τα τρία τελευταία χρόνια, αγοράς.

Ένα νέο νόμο -πολιτικό εργαλείο κοινωνικής παρέμβασης- που θα φέρει οφέλη και στον κρατικό προϋπολογισμό. Ένα νόμο που θα διασφαλίζει πολιτική κύρους στην καταρρακωμένη εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας, με τον άγνωστο και υποτιμημένο στο εξωτερικό σύγχρονο πολιτισμό. Ολοκληρωμένη εθνική πολιτική σημαίνει, ότι ο ένας τομέας συντονίζεται με τον άλλον και δημιουργούνται παραγωγικές συνέργειες.

Η συμμετοχή στην παραγωγή ταινιών δε θα περιορίζεται στην χρηματοδότηση, αλλά θα ενισχύει συνεχώς τη διαδικασία, από τη φάση της συγγραφής του σεναρίου, μέχρι την προώθηση της ταινίας. Το μεγαλύτερο Φεστιβάλ της χώρας, της Θεσσαλονίκης, αλλά και το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Χαλκίδας, το καταξιωμένο εδώ και χρόνια Φεστιβάλ μικρού μήκους της Δράμας, το Φεστιβάλ Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους, θα υπηρετούν τις ανάγκες της ελληνικής παραγωγής.

(Στο διεθνές περιβάλλον, τα τελευταία χρόνια έχουμε «έκρηξη» της οπτικοακουστικής παραγωγής και αύξηση των εισιτηρίων στις αίθουσες. Κίνα, Ινδία, αραβικές χώρες, Λατινική Αμερική, Νότιος Αφρική, ακόμα και στη Βόρεια Αμερική το 2012, είχαμε παντού αύξηση εισιτηρίων -έκρηξη αιθουσών. Μόνο στην Ευρώπη σημειώνεται μικρή πτώση. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θεσπίσει κανόνες για τη συστηματική ενίσχυση των αιθουσών τέχνης και των σινε-κλαμπ. Πρέπει να διδαχτούμε από τη συσσωρευμένη εμπειρία εκεί.)

Β. ΜΕΡΟΣ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 

Α. ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Θα πρέπει να παρέχεται γενικευμένη οπτικοακουστική παιδεία από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, για την κατανόηση του σύγχρονου κόσμου, που κυριαρχείται από την εικόνα και τα πολλαπλά νοήματά της ή τις «παρανοήσεις» της… Η Παιδεία θα πρέπει να παρέχεται σε ανώτατο επίπεδο σε Σχολή Παραστατικών Τεχνών (κινηματογράφος, θέατρο, μουσική, χορός), που θα προβλέπει, επίσης, μία διαρκή εκπαίδευση των επαγγελματιών του χώρου.

Μια τέτοια σχολή θα υπηρετεί τις ανάγκες του ελληνικού κινηματογράφου και των άλλων παραστατικών τεχνών σε αριθμό εισακτέων, κριτήρια εισαγωγής, συγκεκριμένη ύλη εκπαίδευσης, κάτι ανάλογο που έχει θεσπιστεί για άλλους καλλιτεχνικούς κλάδους.

Β. ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ-ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ

Επιδιώκουμε αύξηση του ειδικού φόρου των παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και νέων τεχνολογιών (νέα ψηφιακά μέσα) σε ποσοστό 4% επί του συνόλου του εσόδου που πραγματοποιούν οι εταιρείες τηλεφωνίας (ανεξαρτήτως αντικειμένου και δραστηριότητας, από τη μετάδοση και διακίνηση οπτικοακουστικών έργων), όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη.

ΝΕΟΣ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΦΟΡΟΣ: Θα νομοθετηθεί ένα ποσόν για 8% επί των εσόδων που πραγματοποιούν εταιρείες από τη μετάδοση ταινιών με χρέωση σε Ιντερνετ, βίντεο on demand, κινητά τηλέφωνα. Το ποσό αυτό θα πηγαίνει στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ.

Γ. ΘΕΣΜOI-NOMOI

Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο. Επαναλειτουργία με νομοθετημένο καθεστώς υποχρεωτικής κατάθεσης αντιγράφων των παραγόμενων έργων, δημόσιου χαρακτήρα, ώστε να διασφαλίζεται και για το μέλλον η μη εκποίηση-πώληση, αντιγραφή των έργων, που καταθέτουν οι δημιουργοί-παραγωγοί.

Ανάδειξη και διασφάλιση του Εθνικού Αρχείου της ΕΡΤ, που αποτελεί ιστορική οπτικοακουστική κληρονομιά της χώρας.

Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου οφείλει να έχει αποτελεσματική συνεισφορά στην ανάπτυξη της ελληνικής κινηματογραφίας. Να ενθαρρύνει τους νέους δημιουργούς, τα νέα ρεύματα, σε συνδυασμό με την προώθηση διαφορετικών κινηματογραφικών εκφράσεων. Απαιτείται ριζική αναδιάρθρωση της λειτουργίας του, αύξηση του αναγραφόμενου ποσού στον κωδικό του προϋπολογισμού του.

Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου θα πρέπει να ελέγχει και να διανέμει τους πόρους σε όλους τους τομείς:

της προπαραγωγής (ανάπτυξη, συγγραφή σεναρίων, φάκελος παραγωγής, ανεύρεση πόρων παραγωγής)

παραγωγής,

post production,

διανομής,

προώθησης,

ανάπτυξης μηχανισμού χρηματοδότησης συγγραφής και

ανάπτυξης σεναρίων.

Θα εξεταστεί η αυτόματη, χωρίς διαμεσολάβηση, χρηματοδότηση του παραγωγού, που έχει συγκεντρώσει το ήμισυ του προϋπολογισμού του σχεδίου παραγωγής της νέας του ταινίας.

Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου θα πρέπει να είναι:

κέντρο όσμωσης των ελλήνων κινηματογραφιστών,

κέντρο διακίνησης ιδεών,

κέντρο συσπείρωσης και συνέργειας της ελληνικής παραγωγής,

να διαθέτει χώρους προβολής και προώθησης της ελληνικής ταινίας,

να είναι ο χώρος που θα φιλοξενεί νέους και έμπειρους κινηματογραφιστές.

Δημοτικοί κινηματογράφοι. Είναι απαραίτητη η οικονομική τους ενίσχυση από την πολιτεία και την αυτοδιοίκηση. Θα λειτουργούν με πρόνοια για προβολή του ελληνικού και γενικότερα του ποιοτικού κινηματογράφου, κυρίως ευρωπαϊκού.

Πηγές χρηματοδότησης οφείλουν να αναζητούνται παντού.

Σημαντικά κίνητρα στους ιδιώτες που επενδύουν στις κινηματογραφικές ταινίες.

Επιστροφή φόρου από τις εισπράξεις των αιθουσών σε παραγωγούς, αιθουσάρχες, ενδεχομένως και σε διανομείς.

Φοροαπαλλαγή των ποσών που επενδύονται σε παραγωγή ελληνικών ταινιών. Έχει φαινομενικά έμμεσο οικονομικό αντίκτυπο, αλλά είναι πάγιο και ισχυρό αίτημα της κινηματογραφικής κοινότητας και εφαρμόζεται στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Είναι αυτό που ονομάζουμε tax shelter και θα κινήσει ουσιαστικά την κινηματογραφική αγορά, λειτουργώντας προσθετικά και μεσοπρόθεσμα αυτοχρηματοδοτικά, στην παραγωγή και τη διανομή.

Θέσπιση ευνοϊκών φορολογικών κινήτρων για τη «μικρή» αίθουσα (έως δύο οθόνες), αλλά και το δίκτυο των δημοτικών κινηματογράφων και των λεσχών.

Ουσιαστικότερη εκμετάλλευση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων συμπαραγωγής.

Για τον ειδικό φόρο επί των εισιτηρίων, να προβλέπεται, ότι μέχρι ενός αριθμού εισιτήριων θα επιστρέφεται το σύνολο του φόρου. Όσο τα εισιτήρια αυξάνονται, θα μειώνεται κλιμακωτά το ποσοστό επιστροφής και ο υπόλοιπος φόρος θα αποδίδεται σε νέο κωδικό του Κέντρου Κινηματογράφου, που θα ονομάζεται «νέος κινηματογράφος», για πρώτες ή δεύτερες ταινίες νέων δημιουργών.

Διασφάλιση και υπεράσπιση του 1,5% από τα τηλεοπτικά κανάλια, για τη στήριξη της κινηματογραφικής παραγωγής, συνδέοντάς το δεσμευτικά με τη δυνατότητα απόκτησης ή διατήρησης τηλεοπτικής άδειας χρήσης συχνοτήτων.

Ως θεσμός ελεύθερης ανταλλαγής παγκόσμιων ρευμάτων και ιδεών νέων δημιουργών, το φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης θα λειτουργεί με συγκροτημένη οικονομική πολιτική. Θα ενισχυθεί η παρουσία του ελληνικού κινηματογράφου, μέσα σε ένα πλαίσιο υποστήριξης συμπαραγωγών με εξωτερικό. Θα αποτελέσει φόρουμ ολόκληρης της ελληνικής παραγωγής. Επαναφορά του διαγωνιστικού μέρους

Αναβαθμίζοντας το φεστιβάλ ντοκιμαντέρ, επιδιώκουμε την απόλυτη συνεργασία της κρατικής τηλεόρασης.

Στο παράλληλο κύκλωμα-λέσχες θα προσαρμοστεί το νομοθετικό πλαίσιο, σύμφωνα με τις ανάγκες μιας συγκροτημένης εθνικής πολιτικής για τον κινηματογράφο.

Μια ριζοσπαστική πολιτική απαιτεί από τη διανομή, ποσόστωση ελληνικών ταινιών, αλλά και δημιουργία παράλληλου δίκτυο διανομής, όπως γίνεται στις ΗΠΑ, με τον ανεξάρτητο κινηματογράφο και τους εναλλακτικούς χώρους προβολής.

Για την ανάδειξη και προβολή των ελληνικών τεχνών σε όλο τον κόσμο, θα αξιοποιηθούν οι διπλωματικές μας αποστολές, για τη διοργάνωση «Εβδομάδας» παρουσίασης Ελληνικών Παραστατικών Τεχνών (κινηματογράφος, θέατρο, μουσική, χορός).


  • Επικαιρότητα
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ
    ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ

    Δεκ 03, 2022 0

  • ΜΑΕΣΤΡΟ
    ΜΑΕΣΤΡΟ

    Οκτ 16, 2022 0

  • Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗ FOCUS 2020
    Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗ...

    Δεκ 16, 2020 0

  • ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ 1,5%
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ 1,5%

    Δεκ 12, 2020 0

Στην ίδια κατηγορία
  • ΣΟΥΣΟΥΡΑΔΑ
    ΣΟΥΣΟΥΡΑΔΑ

    Μάι 20, 2025 0

  • ΟΙ ΝΥΦΕΣ
    ΟΙ ΝΥΦΕΣ

    Οκτ 01, 2022 0

  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
    ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ...

    Απρ 19, 2020 0

  • ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΣΤΟ BOLLYWOOD
    ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΣΤΟ

    Φεβ 20, 2015 1


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz