Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ-ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

Σεπ 02, 2014 Θέατρο 0


ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ-ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ

Η ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ

Το πρώτο μέρος της τριλογίας του Αισχύλου, με τον τίτλο «Ορέστεια», «Αγαμέμνων» είναι, θα μπορούσαμε να πούμε, η εισαγωγή και η τοποθέτηση του προβλήματος. Ακολουθούν οι «Χοηφόροι» και οι «Ευμενίδες». Για να καταλάβει κάποιος όλα τα μέρη της τραγωδίας θα πρέπει να έχει μελετήσει πρώτα τον «Αγαμέμνονα» και να έχει οριοθετήσει το θέμα του φόνου, της βίας, της εκδίκησης και, τελικά, της μητροκτονίας, για να φτάσει στο σημείο να τα συσχετίσει και να τους αποδώσει τη σύγχρονή τους μορφή.

Ο ποιητής βάζει στο στόμα του φρουρού, οποίος είναι επιφορτισμένος να παρατηρεί τα σημάδια που θα δείξουν αν και πότε θα επιστρέψει ο βασιλιάς του Άργους, αυτά τα λόγια που εξιστορούν τον πόλεμο της Τροίας και αυτά που έχουν γίνει σ’αυτόν. Ο θεατής θα πρέπει να ξέρει τι ακριβώς έγινε για να μπορέσει να κρίνει τη θέση του Αγαμέμνονα και αυτή της Κλυταιμνήστρας. Θα πρέπει όμως να πάμε στις προετοιμασίες του πολέμου για να καταλάβουμε τι ακριβώς έχει γίνει και τι πρόκειται να συμβεί. Η γυναίκα του βασιλιά τον κατηγορεί για το φόνο της κόρης τους, της Ιφιγένειας, διότι έτσι καταλαβαίνει τη θυσία που κάνει ο Αγαμέμνονας στους θεούς για να έχουν τα πλοία καλό άνεμο έτσι ώστε να πετύχουν το σκοπό τους και να φτάσουν στην Τροία, για να πάρουν τελικά εκδίκηση για την αρπαγή μίας γυναίκας.

Ήταν όμως αυτή η γυναίκα η αφορμή ή υπήρχε κάτι άλλο που ήταν η κυριότερη αιτία αυτού του πολέμου; Το όνομα Ελένη άλλωστε σημαίνει γυναίκα, στη δωρική διάλεκτο, άρα απ’την αρχή έχουμε ένα σύμβολο το οποίο έχει τη σημασία του. Η γυναίκα παίζει ακόμα σημαντικό ρόλο στην κοινωνία, άρα η δράση τοποθετείται προς τα τέλη της μητριαρχίας και στις αρχές της πατριαρχίας, κάτι που θα το δούμε και στα υπόλοιπα μέρη της τριλογίας. Υπάρχει πάντως η διαμάχη πατέρα-μητέρας και το αντίστροφο, κάτι που μεταβιβάζεται και στα παιδιά και δημιουργεί μία κοινωνική κατάσταση που θέτει ένα ηθικό, πρώτα, και νομικό, κατόπιν, θέμα. Η γυναίκα παθαίνει και αυτή εκδικείται.

agamemnon domiki analisi foto2

Είναι γνωστό ότι δεν έχουμε το θάνατο της Ιφιγένειας αλλά την ανάληψή της, ένα από τα αρχέτυπα που έχουν να κάνουν με το θάνατο και τη μεταθανάτιο ζωή, το οποίο το βρίσκουμε σε διαφορετικές μυθολογίες, θρησκευτικές ή κοσμικές, σε πολλούς λαούς. Θα περίμενε κάποιος να έχει μαλακώσει η ψυχή της Κλυταιμνήστρας αλλά αυτή μισεί τον άντρα της και τον απαξιώνει, λέγοντάς του ότι δεν είναι αξιοζήλευτος επειδή δεν τον φθονούν! Μία θέση λίγο περίεργη, η οποία δικαιολογείται από το μίσος της και από τον έρωτα που νιώθει για τον Αίγισθο. Μπαίνουν εδώ οι πρώτες υπόνοιες.

Η δεύτερη νύξη έρχεται από το χορό των γερόντων που εκφράζουν τη διστακτικότητά τους. Αυτή η διστακτικότητα μπορεί να έχει δύο σκέλη: το πρώτο είναι ότι υπάρχει ένα κενό εξουσίας, αφού ο βασιλιάς δεν έχει επιστρέψει και δεν έχει οριστεί ακόμη ο διάδοχός του, αν αυτός υπάρξει, το δεύτερο είναι η νόμιμη και παράνομη συγχρόνως εξουσία της Κλυταιμνήστρας, νόμιμη διότι αντικαθιστά τον άντρα της και παράνομη γιατί βαρύνεται από τον παράνομο έρωτά της με τον Αίγισθο. Το Άργος άλλωστε βρίσκεται ανάμεσα στην Αθήνα και στη Σπάρτη, κάτι που φαίνεται ξεκάθαρα στον «Ορέστη» του Ευριπίδη, άρα υπάρχει και η πολιτική αντιπαλότητα της δημοκρατίας με την ολιγαρχία, Αθήνα έναντι Σπάρτης, κατά συνέπεια έχουμε μια κριτική στην κοινωνία του Άργους που χαρακτηρίζεται σα διστακτική ή συντηρητική.

Πρέπει όμως να προετοιμαστούμε για αυτά που πρόκειται να συμβούν. Αυτό το ρόλο θα το παίξει η Κασσάνδρα. Μαντεύει το φονικό, υπονοεί με άμεσο τρόπο ότι η Κλυταιμνήστρα και ο Αίγισθος θα σκοτώσουν τον Αγαμέμνονα και θρηνεί για τη δική της τύχη. Είναι μία γυναίκα που έχει κληρονομήσει από τον Απόλλωνα τις μαντικές ιδιότητές της, έρχεται από ξένο μέρος, ο λόγος της ακουμπά την παγκοσμιότητα, αφού ξεφεύγει απ’τα πολιτισμικά όρια της Ελλάδας. Μπορεί κανείς να τη θεωρήσει βάρβαρη, αλλά η σημαντικότητα που τελικά της δίνεται είναι βαρύνουσα για την προετοιμασία του θεατή και για την κορύφωση του τραγικού μέρους.

agamemnon domiki analisi foto3

Το φονικό γίνεται με τρόπο μεγαλοπρεπή, έτσι όπως αρμόζει σ’ένα βασιλιά. Τον υποδέχονται με τιμές, αυτός τις αρνείται, τελικά υποκύπτει, μπαίνει στο παλάτι, πέφτει στην παγίδα και εμφανίζονται οι δύο θύτες ως εκδικητές και εξουσιαστές του Άργους. Ο χορός παγώνει και δεν μπορεί να αντιδράσει. Εδώ έχουμε την ελίτ της κοινωνίας του Άργους, τους πιο σοφούς και έμπειρους, τους γέροντες, οι οποίοι υπομένουν παθητικά την αλλαγή της εξουσίας. Απ’την άλλη, δεν τολμούν να αποδώσουν δικαιοσύνη, είτε στον ηθικό-εθιμοτυπικό είτε στον ποινικό νόμο. Με αυτή την έννοια έχουμε και ένα νομικό κενό.

Το έγκλημα ξεκινά από τη θυσία της Ιφιγένειας. Οι θεοί αποφασίζουν για τους ανθρώπους και αυτοί, αν και υπακούουν, θα πρέπει να τιμωρηθούν. Με αυτή την έννοια ο Αγαμέμνονας θα πρέπει να τιμωρηθεί που ουσιαστικά σκότωσε την κόρη του, την Ιφιγένεια, έστω και αν δέχτηκε να γίνει αυτός ο φόνος, χωρίς να είναι άμεσα ο θύτης. Έχει χάσει το σεβασμό του από τους υπηκόους του και ειδικά απ’τη γυναίκα του. Είχε δύναμη και έγινε αρχιστράτηγος στο ελληνικό στράτευμα και επέστρεψε νικητής στην πατρίδα του, έχοντας όμως χάσει ένα μέρος από τους στρατιώτες του, μεγαλώνοντας τη νομή εξουσίας, μετά την κατάκτηση και την καταστροφή της Τροίας. Το αίμα πληρώνεται με αίμα, μάλιστα από την ίδια οικογένεια. Έτσι είναι «λογικό» να τιμωρηθεί με το θάνατό του από μέλη της οικογένειάς του.

Η Κασσάνδρα έχει αναφερθεί στην ιστορία της οικογένειας του Αγαμέμνονα και του Μενέλαου, ειδικά στο κομμάτι της εκδίκησης, και έχει πει ότι αυτή η εκδικητική πράξη θα συνεχιστεί. Προβληματίζει τους γέροντες του Άργους, αλλά αυτοί είναι ανίκανοι να αντιδράσουν. Ο φόνος του Αγαμέμνονα και ο δικός της είναι η απόδειξη. Η Κλυταιμνήστρα προσπαθεί να σταματήσει αυτή την ιστορική συνέχεια δείχνοντας ισχύ και αλαζονεία, εγκαθιστώντας ουσιαστικά την τυραννία, τη δική της και του Αίγισθου.

Έχουμε ένα ανοιχτό παράθυρο για την εκδίκηση του Ορέστη, ο οποίος απουσιάζει απ’την πόλη του. Έχουμε επίσης την τυραννία που «πατάει» σε μία ανήθικη και άδικη πράξη, η οποία έχει τις βάσεις της στη νόμιμη νομή της εξουσίας, η οποία αντλεί δύναμη από την Κλυταιμνήστρα που, κατά κάποιο τρόπο, συστήνει τον Αίγισθο ως το νέο βασιλιά και το νέο ισχυρό άντρα. Η κατάσταση δηλαδή είναι διφορούμενη. Ουσιαστικά και πραχτικά η γυναίκα, πιο ειδικά η μητέρα, φαίνεται ότι εξουσιάζει και θεμελιώνει το δίκαιό της.

agamemnon domiki analisi foto4

Στην αντιδικία πατέρα-μητέρα τα δύο παιδιά, η Ηλέκτρα και ο Ορέστης, οφείλουν πλέον να τοποθετηθούν ξεκάθαρα. Απ’αυτούς μόνο η Ηλέκτρα μένει στο Άργος, ο Ορέστης είναι στη Θήβα και κάποια στιγμή αναμένεται να γυρίσει. Το σύνδρομο της Ηλέκτρας, όπως παρουσιάζεται εδώ, έχει ελάχιστα ερευνηθεί απ’την ψυχανάλυση.

Αν εξαιρέσουμε το Ράιχ, η αναφορά στην κόρη που συνδέεται περισσότερο με τον πατέρα και έχει έντονη αντιπαλότητα με τη μητέρα δεν αναφέρεται συχνά ούτε στις κλινικές παρατηρήσεις. Από κάποιες έρευνες ξέρουμε (βλέπε τη μελέτη του Βίλχελμ Ράιχ για το μαζοχιστικό χαρακτήρα, «Ο μαζοχιστικός χαρακτήρας», εκδ. Ελεύθερος Τύπος, Αθήνα) ότι αυτό το σύνδρομο οδηγεί την κοπέλα είτε στο να υποταχθεί και να αναζητεί να εξουσιαστεί είτε σε ομοφυλοφιλικές τάσεις. Ο Αισχύλος δεν κάνει νύξη γι’αυτό το θέμα, αλλά το βρίσκουμε στον «Ορέστη», του Ευριπίδη. Η Ηλέκτρα υποτάσσεται στην εξουσία του Αίγισθου, όχι της μητέρας της, και η κοινωνική θέση της πλησιάζει στην κατάσταση της δούλας.

Προσπαθεί να πλησιάσει τη μητέρα της, να την ανακαλύψει, σχεδόν την ερωτεύεται, θέλει να βρει την αιτία της, αγαπά αυτό το αρχέτυπο της μάνας που αυτή έχει δημιουργήσει στον ψυχικό της κόσμο, όμως αυτό είναι ανέφικτο. Έχει συνδιαλλαγή με τον Άλλο, ο οποίος, σ’αυτή την περίπτωση, είναι ο Αίγισθος, το υποκατάστατο του πατέρα που δεν είναι ούτε μπορεί να γίνει πατέρας της, είναι όμως ο εξουσιαστής της. Σε αυτή τη σχέση βολεύεται και αισθάνεται πρόσκαιρα ευτυχισμένη, γεμίζει όμως με νευρωτικά φορτία που θα αποδυναμωθούν με το φόνο της μάνας της. Μπορούμε να πούμε ότι έχουμε μια διαμάχη μάνας-κόρης και συγχρόνως μια προσπάθεια αλλαγής της διακυβέρνησης της κοινωνίας, η οποία δε θα γίνει με ήπιο τρόπο, θα αλλάξει όμως εντελώς την κοινωνία του Άργους. Τι γίνεται όμως με τον Ορέστη;

agamemnon domiki analisi foto5

Εδώ το πρόβλημα είναι πολύ σύνθετο. Αυτός δε συνδέεται ούτε με τον πατέρα του ούτε με τη μητέρα του. Ο πατέρας του, στα μάτια του, είναι ένοχος για το φόνο της αδελφής του. Η μητέρα του είναι ένοχη για την παράνομη ερωτική σχέση με τον εραστή της, τον Αίγισθο, και το φόνο του πατέρα του. Διαφωνεί με τον πόλεμο εναντίον στην Τροία για την αρπαγή μίας γυναίκας. Κατά συνέπεια, ο Ορέστης είναι ο εκφραστής μίας εντελώς διαφορετικής τάξης πραγμάτων. Η εξουσία που θέλει να επιβάλλει είναι εντελώς διαφορετική απ’την ήδη υπάρχουσα στο Άργος. Αυτός είναι ο λόγος που η μητροκτονία του ξενίζει και φαίνεται αποκρουστική στους πολίτες του Άργους, οι οποίοι, στον Ευριπίδη, δεν εκφράζονται με άμεσο αλλά με έμμεσο τρόπο, με την ψηφοφορία που απλά ανακοινώνεται.

Ο Ορέστης επιθυμεί την αποκοπή απ’τους οικογενειακούς δεσμούς, χωρίς όμως να το έχει αποφασίσει με σαφή τρόπο. Αυτή η σχάση του χαρακτήρα του τον οδηγεί στη σχιζοφρένεια, η οποία, στον Αισχύλο, έρχεται με τις Ερινύες, στο έργο του «Χοηφόροι». Εδώ όμως μπαίνει το πολιτικό πρόβλημα σε μεγαλύτερο βαθμό απ’το ψυχολογικό-κοινωνικό. Το Άργος έχει δεσμούς με τη Σπάρτη, που την αντιπροσωπεύει ο Τυνδάρεος, και με την Αθήνα, με την οποία έχει σχέσεις ο Ορέστης. Αυτό το θέμα θα αναλύσουμε σε μεγαλύτερη έκταση στη δομική ανάλυση του «Ορέστη», του Ευριπίδη.

Ας κρατήσουμε προσωρινά αυτές τις παρατηρήσεις για να τις βάλουμε σε ένα σύγχρονο κοινωνικό περιεχόμενο. Η γυναίκα αγανακτεί και σκοτώνει τον άντρα της, μερικώς τυφλώνεται απ’τον έρωτα και εξασκεί μια τυραννική διακυβέρνηση, πολύ πιο τυραννική και δεσποτική από αυτή του άντρα της, διότι υπάρχει μέσα η εκδίκηση και η απέχθεια στη θέση της, ως αδικημένη απ’την αντρική εξουσία. Εδώ υπάρχει μια ψυχωτική κατάσταση που της υπαγορεύει να πάρει απάνθρωπες και ανήθικες αποφάσεις, οι οποίες έρχονται ενάντια στο ισχύον νομικό κατεστημένο. Περιπτώσεις τέτοιες έχουμε δει πολλές φορές στην σύγχρονή μας κοινωνία. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να δώσουμε μια κατεύθυνση εξήγησης και να τις δούμε σε σύγχρονά μας έργα, όπως η «Αναπαράσταση», του Θόδωρου Αγγελόπουλου, και η «Miss Violence», του Αλέξανδρου Αβρανά.

Γιάννης Φραγκούλης


  • Δομική ανάλυση
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ
    Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ...

    Μαρ 27, 2020 0

  • ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
    ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗΝ...

    Ιαν 25, 2017 0

  • ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ-ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ
    ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗΝ...

    Ιαν 25, 2017 0

  • ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ-ΕΙΣΑΓΩΓΗ
    ΔΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗΝ...

    Νοέ 01, 2016 0

Στην ίδια κατηγορία
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
    ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    Μάι 22, 2025 0

  • ΑΝΤΙΓΟΝΗ
    ΑΝΤΙΓΟΝΗ

    Μάι 20, 2025 0

  • CINDERELLA
    CINDERELLA

    Μάι 03, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz