Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΓΑΛΛΙΑΣ

Μαρ 08, 2015 Νέα 0


ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΓΑΛΛΙΑΣ

Η συμφωνία που υπεγράφη στις 19 Μαΐου 2014 στις Κάννες μεταξύ του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (ΕΚΚ) και του Εθνικού Κέντρου Κινηματογράφου και Κινούμενης Εικόνας της Γαλλίας (CNC) θέσπισε για τρία έτη (2014-2016), ένα διμερές ταμείο για την ενθάρρυνση των συμπαραγωγών κινηματογραφικών έργων μεγάλου μήκους μεταξύ της Γαλλίας και της Ελλάδας.   

Το συνολικό κονδύλι του Ταμείου καθορίζεται στα 1.000.000 ευρώ,  εκ των οποίων τα 800.000 ευρώ θα προέρχονται από το CNC και τα 200.000 ευρώ από το EKK. Η επιχορήγηση δεν μπορεί να υπερβαίνει το 50% του οριστικού κόστους της ταινίας, με ανώτατο όριο τα 500.000 ευρώ. Αθροίζεται με οποιεσδήποτε άλλες δημόσιες ενισχύσεις, ώστε να τηρούνται τα ανώτατα όρια έντασης της ενίσχυσης που καθορίζει η «ανακοίνωση για τον κινηματογράφο» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ

Το Ταμείο έχει ως αντικείμενο να χορηγεί μη επιστρέψιμες επιχορηγήσεις σε σχέδια ταινιών μεγάλου μήκους που εμπίπτουν στο πλαίσιο του συμφώνου συμπαραγωγής («σύμφωνο ελληνο-γαλλικών κινηματογραφικών σχέσεων»), που υπεγράφη την 20η Οκτωβρίου 1973 ανάμεσα στην Ελληνική και τη Γαλλική Δημοκρατία ή σε κάθε νέο σύμφωνο που θα το υποκαταστήσει.

Δεδομένων των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζει η Ελλάδα και οι οποίες πλήττουν ιδιαιτέρως την κινηματογραφική της παραγωγή, τα σχέδια συμπαραγωγής ελληνικής πρωτοβουλίας τυγχάνουν ιδιαίτερης προσοχής.

ΟΡΟΙ ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΤΗΤΑΣ

Οι επιχορηγήσεις αφορούν σε σχέδια κινηματογραφικών έργων όλων των ειδών (μυθοπλασία, κινούμενο σχέδιο, ντοκιμαντέρ), που προορίζονται να κυκλοφορήσουν κατ’ αρχάς σε κινηματογραφικές αίθουσες και των οποίων η τελική διάρκεια είναι τουλάχιστον ίση με εξήντα λεπτά Οι φάκελοι των σχεδίων πρέπει να κατατίθενται πριν από την έναρξη των γυρισμάτων.

Για να είναι επιλέξιμα επιχορήγησης, τα κινηματογραφικά σχέδια οφείλουν να εμπλέκουν, αφενός, μια τουλάχιστον εταιρεία παραγωγής με έδρα την Ελλάδα και αφετέρου, μια τουλάχιστον εταιρεία παραγωγής με έδρα τη Γαλλία. Επίσης, θα πρέπει να πληρούν τους κανόνες αποδοχής του ευεργετήματος της συμπαραγωγής έτσι όπως προβλέπονται στο κινηματογραφικό σύμφωνο που υπεγράφη την 20η Οκτωβρίου 1973.

Τα ποσοστά συμμετοχής των συμπαραγωγών των δύο χωρών μπορεί να κυμαίνονται μεταξύ 30% και 70% (ή, κατά παρέκκλιση, συμφωνημένη από το ΕΚΚ και το CNC, μεταξύ 20% και 80%). Οι χρηματοδοτικές αυτές συνεισφορές πρέπει να είναι ανάλογες της τεχνικής και καλλιτεχνικής συμμετοχής των συμπαραγωγών.

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΕΔΙΩΝ

Το ΕΚΚ και το CNC απευθύνουν από κοινού μια τουλάχιστον πρόσκληση υποβολής σχεδίων κάθε χρόνο, στην Ελλάδα και τη Γαλλία. Μετά την εξέταση των φακέλων από τις υπηρεσίες του ΕΚΚ και του CNC, οι αιτήσεις επιχορήγησης υποβάλλονται για γνωμοδότηση σε μια επιτροπή που αποκαλείται «ελληνο-γαλλική επιτροπή υποστήριξης της συμπαραγωγής» (εφεξής θα αποκαλείται «η επιτροπή») που αποτελείται από 6 μέλη, τρία εκ των οποίων διορίζει το ΕΚΚ και τρία το CNC.

Προκειμένου να σχηματίσει την άποψή της η επιτροπή, εφαρμόζει τα ακόλουθα κριτήρια επιλογής:

τεχνική και καλλιτεχνική ποιότητα του σχεδίου,

σπουδαιότητα του σχεδίου για τις κινηματογραφικές σχέσεις των δύο χωρών,

επίπεδο τεχνικής και καλλιτεχνικής συμμετοχής της μειοψηφικής χώρας στη συμπαραγωγή,

δυναμική διεθνούς κυκλοφορίας της ταινίας

Χορήγηση επιχορήγησης σε ένα σχέδιο συνεπάγεται ότι το ΕΚΚ και το CNC, σύμφωνα με τη γνώμη της επιτροπής, αποφασίζουν μαζί να υποστηρίξουν το εν λόγω σχέδιο. Λαμβάνοντας υπόψη την αντίστοιχη εισφορά τους και το συνολικό διαθέσιμο προϋπολογισμό, αποφασίζουν από κοινού το ποσό της επιχορήγησης και την κατανομή του μεταξύ των συμπαραγωγών.

Ωστόσο, το χρηματοδοτικό κονδύλι του ΕΚΚ  μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για να υποστηρίξει εταιρεία/ες παραγωγής/ών με έδρα την Ελλάδα και το χρηματοδοτικό κονδύλι του CNC μόνο για να υποστηρίξει εταιρεία/ες παραγωγής/ών με έδρα τη Γαλλία. Η επιχορήγηση έχει περίοδο ισχύος 24 μήνες, που μπορεί, όμως, να παραταθεί, κατ’ εξαίρεση, σε 36 μήνες σε αιτιολογημένες περιπτώσεις και για λόγους που κρίνονται βάσιμοι.

Με κοινή απόφαση, αφού πρώτα ληφθεί η γνώμη της επιτροπής, ένα μη επιλεγμένο σχέδιο μπορεί να κατατεθεί ως υποψήφιο για μια ακόμα φορά αν τα γυρίσματα δεν έχουν ξεκινήσει. Σ’ αυτή την περίπτωση η καινούργια αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από μια δήλωση που θα περιγράφει τις εξελίξεις και τις αλλαγές που έλαβαν χώρα στο διάστημα που μεσολάβησε από την πρώτη υποψηφιότητα.

ΠΟΣΑ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΩΝ

Η συνολική επιχορήγηση ενός σχεδίου δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να υπερβαίνει το 50% του τελικού κόστους της ταινίας, με ανώτατο όριο τα 500.000 ευρώ. Αθροίζεται με οποιεσδήποτε άλλες δημόσιες ενισχύσεις, ώστε να τηρούνται τα ανώτατα όρια έντασης της ενίσχυσης που καθορίζει η «ανακοίνωση για τον κινηματογράφο» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Η κατανομή σε κάθε συμπαραγωγό της συμφωνηθείσας από το ΕΚΚ και το CNC επιχορήγησης του σχεδίου μπορεί να μην είναι ανάλογη της σχετικής συμμετοχής του στη συμπαραγωγή. Ωστόσο, το ΕΚΚ και το CNC  θα πρέπει να μεριμνήσουν ώστε η κατανομή των καταβληθεισών επιχορηγήσεων να μην μετατρέψει μια συμπαραγωγή από πλειοψηφικά ελληνική σε πλειοψηφικά γαλλική ή το αντίστροφο.

ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ

Η χορηγηθείσα επιχορήγηση προορίζεται αποκλειστικά για το επιλεγμένο σχέδιο, το οποίο οφείλει να υλοποιείται από τον αρχικώς προβλεπόμενο σκηνοθέτη.

Η επιχορήγηση καταβάλλεται ως δύο διακριτές ενισχύσεις. Η καταβολή της ενίσχυσης στην εταιρεία παραγωγής με έδρα την Ελλάδα βαρύνει το ΕΚΚ, η καταβολή της ενίσχυσης στην εταιρεία παραγωγής με έδρα τη Γαλλία βαρύνει το CNC.

Όταν η καταβολή της ενίσχυσης βαρύνει το ΕΚΚ, η ενίσχυση αποτελεί αντικείμενο συμφωνητικού μεταξύ του ΕΚΚ και της εταιρείας παραγωγής με έδρα την Ελλάδα. Η υπογραφή του συμφωνητικού με το ΕΚΚ προϋποθέτει την επιλεξιμότητα του σχεδίου σε ό,τι αφορά την πλήρη χρηματοδότηση του προϋπολογισμού παραγωγής του σχεδίου και την τήρηση των όρων του συμφώνου συμπαραγωγής μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας.

Όταν η καταβολή της ενίσχυσης βαρύνει το CNC, η ενίσχυση αποτελεί αντικείμενο συμφωνητικού μεταξύ του CNC και της εταιρείας παραγωγής με έδρα τη Γαλλία. Η υπογραφή του συμφωνητικού με το CNC προϋποθέτει την επιλεξιμότητα του σχεδίου σε ό,τι αφορά l’agrément des investissements και την τήρηση των όρων του συμφώνου συμπαραγωγής μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας.

Για να καταβληθεί το υπόλοιπο της επιχορήγησης, θα πρέπει πρώτα να πιστοποιηθεί ότι το σύνολο της επιχορήγησης δαπανάται για το σχέδιο για το οποίο προορίζεται. Ωστόσο, ένα μέρος της ενίσχυσης, που δεν μπορεί να ξεπερνά το 10% του συνολικού ποσού, μπορεί να δαπανηθεί για να καλύψει γενικά έξοδα του παραγωγού που δικαιούται την ενίσχυση.

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΔΑΠΑΝΩΝ ΑΝΑ ΧΩΡΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Για τις ενισχύσεις που καταβάλλονται από το ΕΚΚ, ένα μέρος των επιλέξιμων δαπανών, ίσο τουλάχιστον με το 50% της χορηγηθείσας ενίσχυσης, πρέπει να πραγματοποιείται σε ελληνικό έδαφος. Το υπόλοιπο πρέπει να δαπανάται σε γαλλικό έδαφος. Για τις ενισχύσεις που καταβάλλονται από το CNC, ένα μέρος των επιλέξιμων δαπανών, ίσο τουλάχιστον με το 50% της χορηγηθείσας ενίσχυσης, πρέπει να πραγματοποιείται σε γαλλικό έδαφος. Το υπόλοιπο πρέπει να δαπανάται σε ελληνικό έδαφος.

Ο κατάλογος των επιλέξιμων δαπανών καταρτίζεται από το ΕΚΚ για τους δικαιούχους με έδρα την Ελλάδα και από το CNC για τους δικαιούχους με έδρα τη Γαλλία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟΥ

Οι παραγωγοί με έδρα την Ελλάδα ή τη Γαλλία που ζητούν ενίσχυση από το Ταμείο πρέπει να καταθέσουν ταυτόχρονα στο ΕΚΚ και στο CNC, ένα φάκελο που θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

I) Έντυπο αίτησης, συμπληρωμένο (τηλεφορτώνεται από τους ιστότοπους www.gfc.gr και www.cnc.fr)

II) Καλλιτεχνικός φάκελος

Πλήρες σενάριο (μια βερσιόν είναι υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα)

Σύνοψη (μέχρι 3000 χαρακτήρες)

Treatment (για τα ντοκιμαντέρ μόνο)

Storyboard (για κινούμενο σχέδιο)

Σκεπτικό προθέσεων σκηνοθέτη (ή σκηνοθετών)

Οπτικό υλικό (πιθανόν)

Βιογραφικό σημείωμα σεναριογράφου (ή σεναριογράφων)

Βιογραφικό σημείωμα σκηνοθέτη (ή σκηνοθετών).

Χρηματοδοτικός και διοικητικός φάκελος

Βιογραφικό σημείωμα των εταιρειών παραγωγής, που θα περιλαμβάνει κυρίως τη φιλμογραφία τους

Χρηματοδοτικό πλάνο

Προϋπολογισμός παραγωγής με κατανομή δαπανών ανά χώρα παραγωγής

Σκεπτικό προθέσεων των παραγωγών

Deal memo ή συμφωνητικό συμπαραγωγής που να δεσμεύει τους συμπαραγωγούς

Χρονοδιάγραμμα των γυρισμάτων

Χρονοδιάγραμμα της μεταπαραγωγής (post-production)

Συμφωνητικό σκηνοθέτη -παραγωγού

Συμφωνητικό (εκχώρησης) για τα δικαιώματα του σεναρίου

Συμφωνητικά με όλα τα άτομα που έχουν συνεργαστεί στη συγγραφή του σεναρίου

Ο φάκελος αποστέλλεται μέσω δύο ξεχωριστών ηλεκτρονικών μηνυμάτων σε δύο αντίτυπα, στην ελληνική και τη γαλλική γλώσσα αντίστοιχα, στις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις:

Για το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου: info@gfc.gr

Για το CNC : ACFG@cnc.fr

ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

EΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ:

Γιάννης Ηλιόπουλος, Λίνα Μανωλοπούλου

Διεύθυνση Ανάπτυξης και Παραγωγής

Διονυσίου Αρεοπαγίτου 7, 11742

Αθήνα, ΕΛΛΑΔΑ,

Τ.: 210 36 78 501

see@gfc.gr, lina.mano@gfc.gr

Επαφή και πληροφορίες CNC:
CΕΝΤΡΕ ΝΑΤΙΟΝΑL DU CINEMA ET DE L’IMAGE ANIMEE :
Jacqueline Ada

11 rue Galilée  75116 Paris, FRANCE

Τηλ: 331 44 34 38 17

jacqueline.ada@@cnc.fr

Γιάννης Ιωαννίδης


  • Επικαιρότητα
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ
    ΕΚΟΜΕ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ

    Δεκ 03, 2022 0

  • ΜΑΕΣΤΡΟ
    ΜΑΕΣΤΡΟ

    Οκτ 16, 2022 0

  • Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗ FOCUS 2020
    Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗ...

    Δεκ 16, 2020 0

  • ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ 1,5%
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ 1,5%

    Δεκ 12, 2020 0

Στην ίδια κατηγορία
  • ΣΟΥΣΟΥΡΑΔΑ
    ΣΟΥΣΟΥΡΑΔΑ

    Μάι 20, 2025 0

  • ΟΙ ΝΥΦΕΣ
    ΟΙ ΝΥΦΕΣ

    Οκτ 01, 2022 0

  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
    ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ...

    Απρ 19, 2020 0

  • ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΣΤΟ BOLLYWOOD
    ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΣΤΟ

    Φεβ 20, 2015 1


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz