Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ

Οκτ 15, 2017 Κινηματογράφος 0


Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ

THE SNOWMAN

του Γιάννη Φραγκούλη

Στις 12/10/2017 στις κινηματογραφικές αίθουσες. Μετά την ανάγνωση αυτής της κριτικής μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές των άλλων κριτικών κινηματογράφου που παρατίθενται μετά από αυτό το κείμενο.

ΣΥΝΟΨΗ

Ένας κατά συρροή δολοφόνος προκαλεί την αστυνομία να το βρει. Αφήνει στον τόπο του εγκλήματος ένα χιονάνθρωπο, αυτοαποκαλείται Χιονάνθρωπος, δρα γύρω από το παγωμένο Όσλο. Ο ντετέκτιβ θα πρέπει να το βρει και να σταματήσει τη δολοφονική δραστηριότητά του. Ένταση, ατμοσφαιρικές σκηνές, καλά δομημένη αφήγηση, δυνατές υποκριτικές.




 

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Είναι λίγο απογοητευτικό να μη βλέπουμε το Fassbender να είναι το κυρίαρχο αστέρι σε αυτή την ταινία. Να κάνει το κομμάτι του και να δείχνεται. Και όμως, αυτή η ταινία «Ο χιονάνθρωπος» («The snowman») έχει το σπίρτο και την παιδική αθωότητα μέσα της. Εδώ ο Fassebender είναι ο σκληρός. Υπάρχει ένας κατά συρροή δολοφόνος που αυτοαποκαλείται Χιονάνθρωπος. Ο αστυνόμος που θα τον κυνηγήσει ονομάζεται Χάρι Χολ, είναι ώριμος και έχει παραβατικές συμπεριφορές. Άρα το αστέρι είναι πάλι ο Fassebender.

Το 2007 ο Jo Nesbo έκανε το μπεστ σέλερ στο οποίο βασίστηκαν οι Peter Sraughan και Hossein Amini για να κάνουν το σενάριο αυτής της ταινίας. Ο Tomas Alfredson που έκανε, μαζί με τη Maria Djurkovic, το «Tinker tailor soldier spy», το 2011, όπως και μία σύγχρονη εκδοχή των βαμπίρ «Let the right one in», το 2008, τώρα βουτά στο χιόνι για να κάνει ένα θρίλερ στο οποίο προσφέρεται για να κάνει κανείς ανάλυση χαρακτήρων.

Είναι ένα διαχειρήσιμο και εύκολο να το δεις θρίλερ, με φρικτές εικόνες, αντίρροπες δυνάμεις που φέρνουν ψυχολογικές συγκρούσεις, φτάνουν στις εμμονές στην πλευρά του πατέρα και του γιου, διαδραματίζεται ανάμεσα στις παγωμένες πόλεις του Όσλο και του Μπέργκεν, μέρη που είναι κοσμοπολίτικα, δύσκολα τα ξεχνάς και βρέχονται από το νερό, το οποίο είναι στοιχεία της κάθαρσης. Στην ταινία βλέπουμε ένα μπάτσο που είναι αλκοολικός και φαίνεται ότι δεν έχει το μυαλό του στη δουλειά του, ακόμα και όταν αυτό θέλει να εκδηλώσει. Όπως η ιστορία εξελίσσεται πιάνουμε τον εαυτό μας να αρέσκεται στο να παρακολουθεί αυτούς τους συνδέσμους ανάμεσα στο ντετέκτιβ και τα στοιχεία της έρευνας, στα στοιχεία της προηγμένης τεχνολογίας και στο μυστήριο που υπάρχει.

the snowman foto2

Στο κέντρο του ενδιαφέροντος είναι φυσικά ο Fassbender και το κυνήγι του για να βρει το Χιονάνθρωπο, ένα κατά συρροή δολοφόνο που αφήνει, στο μέρος του εγκλήματος, έναν χιονάνθρωπο. Αυτό είναι ένα στοιχείο που θα πρέπει να μας προβληματίσει γιατί για να φτιάξεις έναν χιονάνθρωπο απαιτεί αρκετό χρόνο και μπορεί εύκολα κάποιος να δει αυτόν που τον κατασκευάζει σε δημόσιο χώρο.

Τα στοιχεία που βρίσκονται στο παρασκήνιο δίνονται από την αρχή της ταινίας, βρίσκονται στις τραυματικές σχέσεις των γονιών και των παιδιών που έχουν βιώσει την απώλεια. Τυχαία, ο Χολ έχει παρόμοιες εμπειρίες. Πίνει για να ξεχάσει τη σχέση που διαλύθηκε με τη Ρακέλ, η οποία όμως επιμένει να διατηρεί φιλικές σχέσεις μαζί του, επειδή ο Χολ θυμίζει την πατρική φιγούρα στον έφηβο γιο της Ρακέλ, τον Όλεγκ, και είναι για αυτόν κάτι σαν ο βιολογικός του πατέρας. Στη δουλειά του συνεργάζεται με μία νέα ντετέκτιβ, την Κατρίν, η οποία έχει προσωπικούς λόγους για να βρει τη λύση στο μυστήριο του Χιονάνθρωπου, έχει σχέση με τον επιφανή και τον απειλητικό επιχειρηματία Άρβε.

Ο δύστροπος Γκερτ είναι ένα πρόσωπο-κλειδί. Οι γλάροι πετάνε πάνω από το σώμα του τελευταίου θύματος του Χιονανθρώπου. Ο μπάτσος παίρνει το πιστόλι του και πυροβολεί στον αέρα, τα πουλιά φεύγουν και αφήνουν το χώρο που θέλει ο δολοφόνος να είναι κοντά στο θύμα του, όπως ο Saul Bass στην «Ανατομία ενός εγκλήματος». Η βία είναι η βάση όπου κτίζεται όλη η ιστορία.

Ο Fassbender παίζει εξαιρετικά τον πότη, έχει όλα τα χαρακτηριστικά του, δεν βλέπει ξεκάθαρα, έχει όμως φτιάξει ένα καλογυμνασμένο σώμα. Εκφράζεται πολύ καλά με γκριμάτσες, δημιουργώντας μία μανιέρα στην υποκριτική του. Μπορεί να τα κάνει όλα αυτά γιατί υποστηρίζεται από τους χαρακτήρες της Ρακέλ και της Κατρίν. Ο Άρβε είναι ο δυσλειτουργικός άνθρωπος που έχει τη συνήθεια να τραβά φωτογραφίες από τις γυναίκες που έχει συναντήσει, κάτι όμως που αποδομεί αυτές τις σχέσεις. Υπάρχουν και οι χαρακτήρες που τους βοηθούν για να θεμελιώσουν τους δεσμούς στη σύνθεση τους, οι οποίοι έχουν και μία χωρική συνάφεια.

the snowman foto3

Πάντως, ήταν κατόρθωμα να γίνει μία ταινία από ένα ογκώδες μυθιστόρημα χωρίς αυτό να προδωθεί. Το πιο δύσκολο ήταν ότι η δομή της αφήγησης σε αυτό το έργο του Nesbo ήταν πολύ καλά δεμένη, δεν έχει χάσματα που στην αφήγηση της ταινίας θα μπορούσαν να είχαν παραβληθεί, άρα οι σεναριογράφοι έκαναν πολύ σκληρή δουλειά για να συμπυκνώσουν τη μυθιστορηματική γραφή. Η σκηνοθεσία δημιουργεί μικρά αφηγηματικά κομμάτια, αυξάνει έτσι την ένταση, αποστασιοποιεί το θεατή, του δημιουργεί το σασπένς και κάνει οικονομία στον αφηγηματικό χρόνο.

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Κριτική Κωνσταντίνος Καϊμάκης (Athens Voice)

Εκεί που πίσω από τη βιτρίνα καθωσπρεπισμού κρύβονται σημάδια που όχι μόνο δεν επιτρέπουν διαλείμματα αισιοδοξίας, αλλά επιπλέον δικαιώνουν την ύπαρξη και τη δράση (βλέπε αυτοδικία) μιας ειδικής κατηγορίας ανθρώπων με σοβαρά ψυχολογικά και συναισθηματικά προβλήματα που χρίζουν άμεσης ιατρικής βοήθειας… Περισσότερα

Κριτική Χρήστος Μήτσης (Αθηνόραμα)

Η υποβλητική σκηνοθεσία –με τα γεωμετρικά πλάνα, το κοφτερό μοντάζ (έχει βάλει και η Θέλμα Σουνμέικερ το χεράκι της) και την υποβλητική ατμόσφαιρα– εκμεταλλεύεται το παγωμένο τοπίο, νεκρώνει τις διόδους επικοινωνίας των ανθρώπων κι επιβάλλει μια αποστασιοποιημένα απειλητική αίσθηση, πολύτιμα σημάδια κινηματογραφικής έμπνευσης σε ένα μονοδιάστατο αστυνομικό θρίλερ με αδικαιολόγητα βεβιασμένη εμμονή στην αγωνιώδη δράση… Περισσότερα

Κριτική Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

Ο Άλφρεντσον καταφέρνει μεν να στήσει την ατμόσφαιρα που επιθυμεί (ένα κλίμα διαφορετικό από τα συνηθισμένα νεο-νουάρ), να αρθρώσει διαφορετικά το σκανδιναβικό gore και να δώσει υπόσταση σε έναν Χόλε που φλερτάρει αδιάκοπα με την αυτοματαίωση, χάρη στο ταλέντο του Μάικλ Φασμπέντερ να παίζει καλά χωρίς τη μπάλα, αλλά δυσκολεύεται να χωρέσει μια εμφανώς μεγαλύτερη και καλύτερα απλωμένη στις 600 σελίδες του μυθιστορήματος υπόθεση στις δύο ώρες που έχει στη διάθεσή του. Παρά τις καλές του στιγμές, με μερικές άψογα εκτελεσμένες σκηνές, η μεταφορά του Χιονάνθρωπου δεν είναι ακριβώς pageturner… Περισσότερα

Κριτική iefimerida.gr

Ο Μάικλ Φασμπέντερ στον ρόλο του θρυλικού πλέον Χάρι Χόλε, που έχει γίνει μέχρι και πόλος έλξης των τουριστών στο Όσλο, με τη σκοτεινή του γοητεία αποδίδει την ευάλωτη συναισθηματική κατάσταση του ήρωά του, όχι όμως και τις ικανότητες που έχει ως ντετέκτιβ.
Δίπλα του η Σάρλοτ Γκενσμπούρ και η Ρεμπέκα Φέργκιουσον που δίνουν έναν ευρωπαϊκό αέρα στην ταινία, μαζί με μια πλειάδα πολλών γνωστών και καλών ηθοποιών που εμφανίζονται ελάχιστα, (Τζέι Κ. Σίμονς, Κλόι Σεβινί, Τόμπι Τζόουνς κι έτσι δεν προλαβαίνουν να προσφέρουν και πολλά, εκτός από τον Βαλ Κίλμερ που κουβαλάει μια ροκ παρακμή… Περισσότερα

Κριτική Κωστής Μπίτσιος (apotis4stis5.gr)

Η παραγωγή του Martin Scorsese μεταφέρθηκε εξ ολοκλήρου στην χιονισμένη Νορβηγία. Για αυτό Ο Χιονάνθρωπος αποτελεί την καλύτερη υποδοχή του κινηματογραφικού χειμώνα. H ατμοσφαιρική φωτογραφία του Dion Beebe (Memoir sofa Geisha, Chicago) και η ενδιαφέρουσα μουσική του Marco Beltrami (First They Killed My Father) δίνουν στο φιλμ τον απαραίτητο νουάρ τόνο. Λόγω Χόλιγουντ από την μέση του έργου υποψιάζεσαι ποιος είναι ο δολοφόνος… Περισσότερα

the snowman foto4

Κριτική Χρυσαφούλα Λαγού (filmakias.gr)

Περνώντας στους ηθοποιούς, ο Fassbender είναι ένας εύλογος και πειστικός πότης, αν και οι περισσότεροι δεν είναι τόσο γυμνασμένοι όσο αυτός. Ωστόσο, περνάει το συναίσθημα αρκετά καλά και είναι απαλλαγμένο από γκριμάτσες που μερικές φορές χρησιμοποιεί. Ο ίδιος είναι σε θέση να τα πετύχει όλα αυτά με την εξαιρετική υποστήριξη από τους χαρακτήρες γύρω του. O μεγάλος JK Simmons δουλεύει καλά ως ο δυσλειτουργικός μεγιστάνας που έχει τη συνήθεια να τραβάει φωτογραφίες γυναίκες με τις οποίες μόλις συναντήθηκε. Βέβαια, ως γενικό σύνολο στην ταινία υπάρχει μία αμηχανία εξαιτίας των κυριολεκτικά άπειρων ρόλων με αποτέλεσμα από ένα σημείο και μετά να χάνονται το βαθύτερο νόημα και η υπόθεση… Περισσότερα

Κριτική Τατιάνα Καποδίστρια (tospirto.net)

Ας μην πούμε περισσότερα για το δια ταύταˑ μόνο ότι η λύση του μυστηρίου σχετίζεται με ένα παιδικό τραύμα του δολοφόνου… Σε μικρούς, αλλά καθοριστικούς, ρόλους εμφανίζονται ο Σίμονς (ως γκράντε επιχειρηματίας), ο Τζόουνς (ως συνάδελφος του Χόλε από την αστυνομική διεύθυνση του Μπέργκεν), και ο Κίλμερ, μεταλλαγμένος (από τις πλαστικές;) στο ρόλο ενός… μακαρίτη. Α, και παράλληλα με την αστυνομική υπόθεση, εξελίσσεται και η σχέση του Χάρι με την πρώην του (Γκενσμπούρ), η οποία ζει με τον επίσης αγνώστου πατρός έφηβο γιό της και τον τωρινό σύντροφό της (Κάρλσον, καλός). Κι επειδή όλα κάπως συνδέονται –προσοχή στις παγωμένες λίμνες. Και στα κομμένα δάχτυλα… Περισσότερα

Κριτική Γιώργος Κρασσακόπουλος (flix.gr)

Ισως οι καλύτερες στιγμές του να είναι στην εξαιρετικά σκηνοθετημένη αρχική σεκάνς, η οποία έχει όλη την σκοτεινιά, τον εσωτερικό τρόμο και την γιατί όχι διαστροφή που θα περίμενες από ένα ενήλικο, βίαιο, θρίλερ και το φινάλε που παραδίνεται στην δράση και ανακαλύπτει μια καλοδεχούμενη κυνική αίσθηση του χιούμορ στην ανακήρυξη του Χάρι Χόλε σε ήρωα μιας επερχόμενης σειράς υποθέσεων που θα λυθούν στην οθόνη… Περισσότερα

Κριτική Αγγελική Στελλάκη (cinepivates.gr)

Η ταινία διατηρεί, ωστόσο, το στοιχείο του λεγόμενου «pageturner», της αγωνίας που σε κάνει να γυρίζεις τις σελίδες. Η ταινία διατηρεί αν όχι το επίπεδο της αγωνίας, τουλάχιστον το στοιχείο της έκπληξης. Πολλοί είναι εκείνοι που σημειώνουν ότι η ταινία δεν ακολουθεί την πλοκή του βιβλίου του Νέσμπο και ο ίδιος ο Νέσμπο έχει παραδεχθεί ότι «αυτός δεν είναι ο δικός του Χιονάνθρωπος», αλλά η εκδοχή του Άλφρεντσον, κάτι που ίσως να μπερδέψει τον θεατή, καθώς κάποια πράγματα δεν εξηγούνται ιδιαίτερα… Περισσότερα

Κριτική Γιάννης Ζουμπουλάκης (Το Βήμα)

Πάντως, το χιονισμένο σκανδιναβικό τοπίο συμβάλλει δημιουργικά στην ατμόσφαιρα και το κυριότερο, ο Αλφρεδσον αποδεικνύει ότι ο καθαρός τρόμος δεν είναι απαραιτήτως κρυμμένος πίσω από τη διαπασών, αλλά μπορεί να παραχθεί μέσα από την απόλυτη ησυχία (όλα τα βιβλία του Νέσμπο κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μεταίχμιο και ο συγγραφέας θα βρίσκεται εδώ την ερχόμενη εβδομάδα για μια παρουσίαση στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών)… Περισσότερα

Για το μυθιστόρημα Αντώνης Καρπετόπουλος (oneman.gr)

Βρίσκω τον περίεργο αυτό ανταγωνισμό του συγγραφέα με τον ήρωα του σπάνιο και υπέροχο. Συνήθως οι συγγραφείς των αστυνομικών λατρεύουν τους ήρωές τους, ώστε κι εμείς να τους αγαπήσουμε. Ο Χόλμς είναι σχεδόν σούπερ ήρωας. Ο Πουαρό έχει απίστευτα κοφτερό μυαλό. Ο επιθεωρητής Μεγκρέ  είναι έτοιμος να μπει στο μυαλό του δολοφόνου. Οι ήρωες του Τσάντλερ και του Χάμετ είναι ατακαδόροι και κάνουν θραύση στις γυναίκες: οι πιο πολλοί μοντέρνοι αμερικάνοι τους μιμούνται. Οι ήρωες του Ελρόι είναι τόσο σπάνια brutal που καταντούν υπερβολικά γοητευτικοί. Ο αστυνόμος Μολνταλμπάνο του Καμιλέρι είναι καλοφαγάς και χιουμορίστας. Ο Πέπε Καρβάλιο του Μανουέλ Βάσκεθ Μολνταλμπάν πολιτικά προβληματισμένος και ευαίσθητος – άσε που τον κυνηγάνε όλες! Ο επιθεωρητής Βαλάντερ του Μάνκελ πολύ οργανωτικός και ώριμος όσο λίγοι. Μόνο ίσως ο Ιαν Ράτκιν ταλαιπωρεί τον επιθεωρητή Ρέμπους, όσο ο Νέσμπο τον Χάρι Χόλε, αλλά αν ήξερε ο Ρέμπους ό,τι έχει περάσει ο Χόλε, θα άφηνε αναστεναγμούς ανακούφισης… Περισσότερα

Κριτική Γιώργος Νυκταράκης (filmboy.gr)

Προφανώς το έργο της μεταφοράς ενός αρκετά πυκνογραμμένου βιβλίου είναι εξαιρετικά δύσκολο. Όταν μάλιστα επιλέγεται η αναπαραγωγή πολλών επεισοδίων και προσώπων σε έναν περιορισμένο κινηματογραφικό χρόνο, η προσπάθεια δείχνει αδύνατη. Έτσι το αποτέλεσμα είναι πιθανό να απογοητεύσει τους αναγνώστες, και μάλλον θα αφήσει κενά στους κινηματογραφόφιλους. Παρόλα αυτά είναι μια ταινία η οποία βλέπεται ευχάριστα αλλά και εύπεπτα, με αυτά που μένουν να είναι η παγωμένη ατμόσφαιρα των Νορβηγικών τοπίων, και η στιβαρή παρουσία του Michael Fassbender… Περισσότερα

the snowman foto5

Κριτική Άγγελος Πολύδωρος (aggelospolidoros.blogspot.gr)

Η σκηνοθεσία του Τόμας Άλφρεντσον (Άσε το κακό να μπει, Κι ο κλήρος έπεσε στον Σμάιλι) είναι αρκετά σφιχτή με νεύρο και διαθέτει αγωνία και ένταση παρά τα flashbacks, με τα οποία προσπαθεί να μπερδέψει το θεατή και καταφέρνει την έκπληξη σε όσους δεν έχουν διαβάσει το μυθιστόρημα. Το σενάριο διαθέτει ολοκληρωμένους χαρακτήρες, που υποδύονται γνωστά ονόματα, και στους οποίους εμβαθύνει σωστά με την κίνηση της κάμερας ο Τόμας Άλφρεντσον, ενώ και η φωτογραφία του χειμωνιάτικου τοπίου (Όσλο, Μπέργκεν και οι μεταξύ τους εκτάσεις) είναι εξαιρετικά υποβλητική και τάσσεται στα υπέρ της ταινίας… Περισσότερα

Κριτική Απόστολος Κίτσος (moveitmag.gr)

Την ίδια στιγμή όμως οι (παραδόξως) πολύ έμπειροι σεναριογράφοι Xουσεϊν Αμίνι (Drive, Jude, The four feathers) και Πίτερ Στρον (Tinker Tailor Soldier Spy, The man who stared at goats, Frank), μάλλον… φοβήθηκαν κατά κάποιο τρόπο το πλούσιο και αρκετά πολυδιάστατο υλικό που είχαν στα χέρια τους: στα βιβλία του ο Νέσμπο εκτός από την συναρπαστική ίντριγκα προσφέρει για όλους σχεδόν τους βασικούς χαρακτήρες του και ένα δεύτερο ψυχολογικό υπόστρωμα ανάλυσης σκιαγραφόντας ουσιαστικά. Τούτοι εδώ προτίμησαν να εστιάσουν αποκλειστικά και μόνο στο αστυνομικό μυστήριο, το οποίο προσφέρει μεν συγκινήσεις (αυτό έλειπε), αλλά δοσμένο με έναν clean cut “επαγγελματισμό” που είναι κατά διαστήματα αποτελεσματικός, γοητεύει στο μάτι, αλλά έχεις την αίσθηση ότι συνολικά παρακολουθείς ένα μονοδιάστατο αστυνομικό θρίλερ μυστηρίου, διεκπεραιωμένο φυσικά με υψηλού επιπέδου επαγγελματισμό, αλλά χωρίς ορίτζιναλ ταχυπαλμίες… Περισσότερα

Κριτική Γιώργος Ζερβόπουλος (moviesltd.gr)

Εντέλει αν κατέληξα κάπου, με την πτώση των τίτλων τέλους του Χιονάνθρωπου, είναι πως προφανέστατα αδίκησα προ αρκετών ετών, την απόπειρα ενός έτερου Βόρειου, να αποτυπώσει σε φιλμ τα πολυπρόσωπα επίσης μπεστ σέλλερς με το Κορίτσι του Τατουάζ, δίνοντας τους τόνο τηλεοπτικό μεν, αλλά σίγουρα παρακολουθήσιμο. Το κυρίως πιάτο, δεν προσεγγίζει έστω ούτε το Headhunters, την πρώτη αξιόλογη μεταφορά έργου του Nesbo στο σινεμά. Η προσπάθεια εδώ, να τονιστεί η παράνοια που ενδέχεται να προκαλέσει σε έναν έφηβο αρχικά και κατοπινό ενήλικα, ο κατακερματισμός των απρόσωπων οικογενειακών αξιών, σκαλώνει σημαντικά ως βάση του χιονισμένου θρίλερ και τον κατ επέκταση αλληγοριών που μπορεί να πρεσβεύει. Αν προσθέσουμε σε όλα αυτά τον καταφανέστατα ντεφορμέ και ανεξήγητα εκτός υδάτων, Michael Fassbender, που συνοδεύεται από τις κάκιστα κασταρισμένες, πενιχρού ταλέντου, Rebecca Ferguson και Charlotte Gainsbourg (ούτε μισή χάρη να μην κληρονομήσει αυτό το κορίτσι από την κούκλα μάνα του, τι ασχήμια Θεέ μου!) καταλαβαίνουμε πως ούτε οι ερμηνείες δύνανται να σώσουν το ναυάγιο. Το οποίο αύτανδρο βουλιάζει στην παγωμένη τρύπα, που μονάχο του άνοιξε, με τις φρούδες ματαιοδοξίες που σκόρπισε πέρα δώθε, όσο καλά κρατούσε η περίοδος των τρέιλερ… Περισσότερα
the snowman foto6

Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ

(THE SNOWMAN)

Σκηνοθεσία: Tomas Alfredson

Σενάριο: Hossein Amini, Peter Straughan, Søren Sveistrup, Jo Nesbø (μυθιστόρημα)

Φωτογραφία: Dion Beebe

Μοντάζ: Thelma Schoonmaker, Claire Simpson

Μουσική: Marco Beltrami

Παραγωγοί: Tim Bevan, Eric Fellner, Peter Gustafsson, Richard Hewitt, Alexander O’Neal, Robyn Slovo

Παίζουν: Michael Fassbender (Χάρι Χολ), Rebecca Ferguson (Κατρίν), Chloë Sevigny (Σύλβια), Val Kilmer (Γκερτ), J.K. Simmons (Άρβε), Charlotte Gainsbourg (Ρακέλ), Jamie Clayton (Έντα), James D’Arcy (Φιλίπ), David Dencik (Ίνταρ), Toby Jones (ερευνητής)

Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ, Αγγλία, Σουηδία

Έτος παραγωγής: 2017

Γλώσσα: αγγλικά

Διάρκεια: 119΄

Είδος: έγκλημα, δράμα, τρόμος

Ημερομηνία εξόδου: 12/10/2017

Εταιρεία διανομής: UIP.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz