Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΙΝΓΚ, ΣΤΟ ΜΙΣΟΥΡΙ

Ιαν 18, 2018 Κινηματογράφος 1


ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΙΝΓΚ, ΣΤΟ ΜΙΣΟΥΡΙ

THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING, MISSOURI

του Γιάννη Φραγκούλη

Στις 18/1/2018 στις κινηματογραφικές αίθουσες.

ΣΥΝΟΨΗ

Η απαγωγή και η δολοφονία της κόρης της Μίλντρεντ είναι η αφορμή για να δούμε το αμερικάνικο κοινωνικό τοπίο έτσι όπως είναι, τη βία και το παράλογο, το μηδενισμό και την απαξίωση, την αγάπη και την άρνηση της φιλίας, σε ένα κινηματογραφικό ψυχογράφημα που «πλέει» ανάμεσα στα κινηματογραφικά είδη, προσφέρει την ευκαιρία στο θεατή να μπει μέσα σε αυτό και, κατόπιν, να το δει «αντικειμενικά».




Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Ζωή και θάνατος, παράδεισος και κόλαση, καταδίκη και λύτρωση σε αυτή την πολύ γοητευτική και, με έκπληξη, πολλά υποσχόμενη τραγοκωμωδία από το Βρετανό σκηνοθέτη και σεναριογράφο, το Martin McDonagh. Το δέσιμο με το αίσθημα της δικαιοσύνης πέρα από το νόμο, με το έγκλημα και την εκδίκηση, στη δεύτερη αμερικάνικη ταινία του McDonagh, μας δίνουν μία ιστορία μιας μητέρας που εκφράζει το παράπονό της και ντροπιάζει ένα δικηγόρο, ο οποίος αποτυγχάνει να βάλει στη φυλακή το δολοφόνο της κόρης της.

Το κωμικό δεν υπάρχει για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά, όπως στην πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους «Αποστολή στην Μπριζ» (2008), εστιάζει στο αίσθημα του αισχρού, προκαλεί το γέλιο, τα χαχανητά και το άγχος στις συνθήκες που δεν είναι τόσο αποδεκτές. Πιο σημαντικό είναι ότι δείχνει τον αναρχικό μηδενισμό, μέσα από την αφήγησή του μέσα από το σφυροκόπημα της τοξικής δύναμης της οργής. Όταν οι χαρακτήρες προσπαθούν με όλες τους τι δυνάμεις να βάλουν τάξη σε όλο αυτό το χάος, όπου ο θυμός δίνει τη θέση του σε μεγαλύτερο θυμό και η αγάπη μπορεί να μας ηρεμήσει, αυτό τότε φαίνεται λιγότερο σαν ένα ανέκδοτο και περισσότερο σα μία παράξενη αποστολή για δικαιοσύνη.

Επτά μήνες μετά την απαγωγή και τη δολοφονία της κόρης της, Άνγκελα, η Μίλντρεντ γεμίζει τον κόσμο με σαρκαστικές ανακοινώσεις σχετικά με τον αρχηγό της αστυνομίας, Γουίλεμπι, που αφορούσαν την αποτυχία του να πιάσει τους δράστες. Πιστεύει ότι η αστυνομία του Έμπινγκ είναι πολύ απασχολημένη με το να κυνηγά μαυροδιάβολους, παρά να διαλευκάνει ένα έγκλημα. Οι αστυνομικοί ειρωνεύεται αυτή τη θέση της.

Ανάμεσα σε αυτές τις καρικατουρίστικες φιγούρες, η ζωή στο Έμπινγκ είναι πολύ περίπλοκη και δημιουργεί δυσάρεστα συναισθήματα στους κατοίκους του. Ο Ρεντ διαβάζει με προσοχή το μυθιστόρημά του, ο Γουίλεμπι διερευνά την ηθική του και η Μίλντρεντ έχει τους δαίμονές της που τη βασανίζουν, την κάνουν να είναι μηδενίστρια, να μην ενδιαφέρεται πλέον για τους άλλους, ειδικά τους συμπολίτες της, να αρνείται κάθε έννοια του Θεού.

Η μαγική παραβολή που η ταινία θέλει να κάνει υποστηρίζεται και από τη μουσική, η οποία θα μας θυμίσει το «Psycho», όπως και κάποιες σκηνές, ειδικά αυτές που έχουν να κάνουν με τη Μίλντρεντ. Άλλες σκηνές και ο τόνος της ταινίας θα μας φέρουν σε ψυχολογικά θρίλερ, όπως το «Seven Psychopaths». Ακόμη το στοιχείο του ρατσισμού που υπονοείται, οι δραστηριότητες των πολέμιων των  έγχρωμων, η λάμψη του μαχαιριού, τοποθετούν την αφήγηση της ταινίας ανάμεσα στο κωμικό και τον τρόμο, στην αντάρα και τη μελαγχολία.

Ενώ το σενάριο περιέχει κανιβαλιστικά στοιχεία, άτομα με παράξενες ψυχοσυνθέσεις, η εξαιρετική ομάδα των ηθοποιών διασφαλίζει το βάθος των χαρακτήρων. Οι Amanda Warren και Darrell Britt-Gibson δουλεύουν υπέροχα με μικρούς αλλά σημαντικούς ρόλους που υποστηρίζουν το χαρακτήρα της Μίλντρεντ και προσδιορίζουν περισσότερο την ατμόσφαιρα της πόλης, ενώ ο Clarke Peters δίνει τη σοβαρότητα που πρέπει σε έναν αστυνομικό διευθυντή, δείχνοντας το κοντόφθαλμο βλέμμα που χαρακτηρίζει τους δημόσιους λειτουργούς, ο Peter Dinklage βγάζει πάθος στο ρόλο του πωλητή αυτοκινήτων, ενώ η Abbie Cornish και ο John Hawkes πηγαίνουν παραπέρα από την απλή υποστήριξη στους κύριους ρόλους.

Στη Frances McDormand , τη στοϊκή και χωρίς αισθήματα Μίλντρεντ, που είναι πάντα έτοιμη για δράση, θα βρούμε αυτό το όχημα που θα τραβήξει όλους τους χαρακτήρες, κάτι που θα μας θυμίσει τη «Fargo». Οι διάλογοι του McDonagh είναι κοφτοί και αιχμηροί, η McDormand έχει την ικανότητα να δίνει δύναμη σε στιγμές σιωπής. Αυτό μπορούμε να το δούμε σε σκηνές που το σώμα της και οι κινήσεις του δημιουργούν ένταση και ερωτηματικά για το τι θα ακολουθήσει και πως, φτιάχνοντας ένα ψυχολογικό τοπίο όπου θα γεννηθεί η αγωνία του θρίλερ, η οποία ποτέ δε θα αναπτυχθεί τόσο ώστε η ταινία να είναι μία αμιγώς ταινία τρόμου.

Ο κάθε χαρακτήρας λειτουργεί έτσι ώστε να δίνει την εντύπωση της εγκατάλειψης και της καταστροφής, αφήνοντας όμως το τέλος ανοιχτό για κάθε προσδοκία. Ο McDonagh παίζει με τα διάφορα είδη κινηματογράφου, ελίσσεται ανάμεσά τους, παίρνει δύναμη για να κάνει μία βαθιά κριτική στην αμερικάνικη κοινωνία, σε αυτούς που τη διοικούν, στις αντιλήψεις που υπάρχουν, στη βία μεταξύ των ανθρώπων και στις ψυχωτικές καταστάσεις που εγγράφονται στο κοινωνικό τοπίο των ΗΠΑ. Λείπει -και καλά κάνει- ο διδακτισμός, καλεί το θεατή να πάρει θέση και να τοποθετηθεί πρώτα μέσα και μετά έξω από αυτό το ψυχόδραμα για να δομήσει την ιδεολογική του θέση.

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

Πότε μαύρη κωμωδία υψηλού επιπέδου και πότε δράμα που καίει τα σωθικά, η ταινία Οι τρεις πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι, που απέσπασε 4 Χρυσές Σφαίρες για την παραγωγή, το σενάριο, την κυρία «Φραν ΜακΝτι» και τον φοβερά ψυχαγωγικό Σαμ Ρόκγουελ, δεν σταματά να ξαφνιάζει με τη ζωηράδα της, σαν αλλόκοτο γουέστερν που αγκαλιάζει μια αληθινή τραγωδία. Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Χρήστος Μήτσης (Αθηνόραμα)

Με βιτριολική ειρωνεία, διεισδυτική ματιά στην ανθρώπινη ψυχοσύνθεση, συγκινητική μελαγχολία, αναφορές στο γουέστερν, στους αδερφούς Κοέν και στη Φλάνερι Ο’Κόνορ («Και βιασταί αρπάζουσιν αυτήν»), ο ΜακΝτόνα τις περιπλέκει με πολιτικά μη ορθή διάθεση και μοναδική κινηματογραφική δεινότητα, αποσπώντας 4 Χρυσές Σφαίρες (ταινίας, σεναρίου, α΄ γυναικείου ρόλου και β΄ αντρικού) και βάζοντας πλώρη για άλλα τόσα Όσκαρ… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κωνσταντίνος Καϊμάκης (documentonews.gr)

Μόνο που ο ΜακΝτόνα ψάχνει απεγνωσμένα να βρει το φως ακόμη κι όταν το σκοτάδι μοιάζει να απλώνεται από άκρη σε άκρη στο παραδομένο στην ιλαρότητα και τον τρόμο, Έμπινγκ του Μιζούρι. Το αν θα τα καταφέρει είναι άλλη υπόθεση…

Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Δημήτρης Δημητρακόπουλος (flix.gr)

Πέρα όμως από την ιδιοφυή δηκτικότητα των διαλόγων, πέρα από τις λιτές μουσικές γραμμές του Κάρτερ Μπεργουέλ, πέρα από τις έντονα συναισθητικές ερμηνείες ολόκληρου του καστ, οι «Τρεις Πινακίδες Εξω από το Εμπινγκ, στο Μιζούρι» είναι μια ταινία για την ελπίδα, το μέλλον και την αντίσταση στην αλλαγή, γεμάτο πολύπλοκες καταστάσεις αλλά πάντα διαυγή ματιά. Μπορεί να μην θυμίζει δομικά σε τίποτα αρχαία τραγωδία, όμως λίγοι σκηνοθέτες αντιλαμβάνονται τόσο καλά την έννοια της κάθαρσης όπως αποδεικνύει εδώ ο ΜακΝτόνα. Και αυτή είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή μιας (ήδη) εκπληκτικής ταινίας που κανένας τίτλος τέλους δεν μπορεί να ανακόψει την ορμή της…

Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

 

Ελένη Χριστοπούλου (Πρώτο Θέμα)

Γη των εξερευνήσεων για τους Ευρωπαίους, απολίτιστος καυτός βούρκος για τον Ζάμα, αλλά και πρόσφορος για ερωτικούς πειραματισμούς και επαγγελματικές απατεωνιές, το περιβάλλον της Παραγουάης ξεπροβάλλει ως τόπος υπαρξιακής αγωνίας για έναν χαρακτήρα που δεν κερδίζει ακριβώς τις εντυπώσεις με τα προσόντά του, δεν είναι καν αντι-ήρωας, αλλά δεν περνά ούτε δευτερόλεπτο απαρατήρητος. Ιδιαιτέρως ιδιαίτερη φάση… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Λήδα Γαλανού (Εφημερίδα των Συντακτών)

Τόσο ο Γούντι Χάρελσον ως σερίφης, σ’ έναν μικρό αλλά θαυμάσιο ρόλο, όσο κι ο αστυνομικός τού Σαμ Ρόκγουελ, που έχει και την πιο απολαυστική μεταστροφή από τους ήρωες της ταινίας, είναι γραμμένοι με τη συναρπαστική μεταβλητότητα του υδράργυρου. Η πνευματική και ιδεολογική παρακμή του αμερικανικού Midwest εναλλάσσεται με μονολόγους γραμμένους σαν θεατρική πρόζα, με τη μεγαλοπρέπεια και την οξυδέρκεια του Σέξπιρ. Και το διαρκές κωμικό στοιχείο εμπεριέχει τη βιαιότητά του, προκαλώντας το γέλιο μέσα από την τρομερή ανθρώπινη σκληρότητα…

Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Νίνος Φένεκ Μικελίδης (enetpress.gr)

Στην ταινία, όπως σταδιακά ανακαλύπτουμε, κανένας δεν είναι εντελώς αθώος ή εντελώς ένοχος. Κι αυτό οφείλεται στο σωστά δομημένο, και με καλή ανάπτυξη των χαρακτήρων, σενάριο, που έγραψε ο ίδιος ο ΜακΝτόνα, παράλληλα με έξυπνα αναπτυγμένες καταστάσεις και εξαιρετικούς, ζωντανούς, γεμάτους χιούμορ και ειρωνεία, διαλόγους, από τους οποίους δεν λείπει και η κριτική πάνω στη σύγχρονη αμερικανική κοινωνία. Σενάριο που ο Μακ Ντόνα αναπτύσσει με σιγουριά, διορατικότητα και ωραία στημένα πλάνα, για να μας προσφέρει μια από τις καλύτερες ταινίες της νέας χρονιάς… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Άκης Καπράνος (Τα Νέα)

Και ο ΜακΝτόνα διατηρεί, με χαρισματική άνεση, μια ισορροπία ανάμεσα στη γελοιότητα και στο δράμα, όπως ακριβώς και στην αριστουργηματική «Αποστολή στην Μπριζ», αποσπώντας σπουδαίες ερμηνείες απ’ όλο το καστ, έστω κι αν εδώ, ανά στιγμές, μοιάζει να σκοντάφτει σε έναν παράταιρο (με το ύφος του) σεντιμενταλισμό. Επί της ουσίας όμως, κοιτάζει βαθιά μέσα στο σκοτάδι των χαρακτήρων του, απ’ όπου δείχνει ικανός να ανασύρει και το γέλιο, αλλά και την ελπίδα. Λίγες ταινίες φέτος έχουν λύσει τόσο πετυχημένα αυτή την εξίσωση… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Γιάννης Ζουμπουλάκης (Το Βήμα)

Αυτό που σίγουρα παίρνει μπροστά όμως είναι ο μηχανισμός της θαυμάσιας αυτής ταινίας που για τις επόμενες δύο ώρες σε κρατά σε αναμμένα κάρβουνα, τόσο σε ό,τι αφορά την ίδια την υπόθεση όσο (κυρίως) σε σχέση με τους χυμώδεις χαρακτήρες που την περιστοιχίζουν. Οπως στις ταινίες των αδελφών Κόεν, εδώ δεν θα βρούμε ούτε ένα αδιάφορο πρόσωπο, ακόμα και ο πιο μικρός, ασήμαντος ρόλος – του νάνου (Πίτερ Ντίνκεϊλ) για παράδειγμα, ή της γυναίκας του αρχηγού (η αυστραλέζα ηθοποιός Αμπι Κόρνις) – είναι ψηφίδες που αποκτούν σημασία στον κόσμο της ταινίας… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Ηλίας Φραγκούλης (freecinema.gr)

Άλλα ελαττώματα δύσκολα συναντάς εδώ (θα ονομάτιζα μονάχα τη χρεία για ένα μικρό τριμάρισμα στη διάρκεια, ξεχωρίζοντας την εντελώς περιττή σκηνή με το ελάφι ή την επίσκεψη ενός άγνωστου άνδρα που θα απειλήσει τη Μίλντρεντ μέσα στο κατάστημα όπου εργάζεται, η οποία διακόπτεται από την απότομη εμφάνιση… της συζύγου τού Σερίφη – έλεος κάπου!). Προφανές μέγα ατού η δουλειά ενός σπουδαίου ensemble καστ ηθοποιών, με οδηγό την ερμηνεία – ήρεμη δύναμη της Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, με ένα «πετρωμένο» από την οδύνη πρόσωπο αλλά την ενέργεια να παλέψει με μια ολόκληρη πόλη, σαν ήρωας παλιού γουέστερν που θα συνεχίσει να στέκει όρθιος μέχρι να δικαιωθεί το αίτημά του, όσα χτυπήματα κι αν εισπράξει από τους πάντες, ακόμη κι από το ίδιο το σπιτικό της. Χωρίς να νοιάζεται για το αν θα σταματήσεις να τη συμπαθείς και να ταυτίζεσαι μαζί της. Έχει το δίκιο της. Μέχρι να φτάσει στα όρια της εκδίκησης, όμως… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Τάσος Ντερτιλής (grandmagazine.gr)

Και είναι η τρίτη μόλις ταινία του 47χρονου συγγραφέα του Πουπουλένιου, κινηματογραφικά διάσημου κυρίως για το απολαυστικό θρίλερ, «Αποστολή στην Μπριζ», που προτάθηκε για Όσκαρ σεναρίου και βραβεύτηκε με το αντίστοιχο BAFTA. Αυτή τη φορά με τις Τρεις Πινακίδες του έχει βάλει πλώρη για μεγάλη συγκομιδή από Όσκαρ, όπως φάνηκε και από την μέχρι τώρα υποδοχή της ταινίας: μεταξύ άλλων 4 βραβεία στις Χρυσές Σφαίρες 2018, (Καλύτερη Ταινία – Δράμα, Α’ Γυναικείος Ρόλος σε Δραματική Ταινία, Β’ Ανδρικός Ρόλος και Καλύτερο Σενάριο) και 9 Υποψηφιότητες στα British Academy Film Awards (BAFTA)…

Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Άγγελος Πολύδωρος (aggelospolidoros.blogspot.gr)

Μια ταινία για το δίκιο και πως μπορεί να το έχεις και να το χάνεις ταυτόχρονα και αυτό αφορά και στους δύο χαρακτήρες, τόσο της χαροκαμένης μάνας Μίλντρεντ, όσο και του τυπικού και by the book αρχηγού Γουίλομπι. Όσο δε, η ένταση κλιμακώνεται, τόσο η ταινία μπαίνει και σε άλλα θέματα, όπως του διχασμού, της οργής και της ηθικής… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κωστής Μπίτσιος (apotis4stis5.com)

Ο Woody Harrelson συγκινεί, ο Peter Dinklage δικαιώνει, ο John Hawkes επιβεβαιώνει την αξία του, ο Lucas Hedges αποτελεί μια ήρεμη δύναμη, η Sandy Martin δημιουργεί με πειθώ έναν αντιπαθή χαρακτήρα και η Samara Weaving ξεχωρίζει σε έναν ρόλο εντελώς διαφορετικό από αυτόν της Babysitter (7/10). Καλύτερος όλων ο 50χρονος Sam Rockwell σε έναν ρόλο, που ακολουθεί το δικό του ταξίδι μέσα στην ταινία. Ο Rockwell μάς συστήθηκε λίγο πριν τα 30 του με το Lawn Dogs (1997) και συμμετέχει σε καλές δουλειές εδώ και χρόνια. Το καστ περιλαμβάνει και τους Amanda Warren (Black Mirror) και Clarke Peters (Chance)… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Αχιλλέας Βασιλείου (cinepivates.gr)

Αγάπη και θυμός, χιούμορ και οδύνη, απώλεια και ευθύνη, δράμα χαρακτήρων και κινηματογραφικό παράδοξο, το Three Billboards επιβεβαιώνει το ταλέντο του σκηνοθέτη και των ηθοποιών και συγκαταλέγεται σε μία από τις καλύτερες ταινίες της νέας χρονιάς. Βραβευμένο ήδη με 4 Χρυσές Σφαίρες και πληθώρα βραβείων από κινηματογραφικές ενώσεις, αποτελεί μεγάλο Οσκαρικό χαρτί και θα αναμετρηθεί ξανά με το The Shape Of Water του Guillermo Del Toro στις 4 Μαρτίου αυτή την φορά στο Dolby Theatre της Ακαδημίας…

Διαβάστε όλη την κριτική εδώ 

THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING, MISSOURI

(ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΙΝΓΚ, ΣΤΟ ΜΙΣΟΥΡΙ)

Σκηνοθεσία: Martin McDonagh

Σενάριο: Martin McDonagh

Φωτογραφία: Ben Davis

Μοντάζ: John Gregory

Μουσική: Carter Burwell

Παραγωγοί: Graham Broadbent, Peter Czernin, Ben Knight, Martin McDonagh

Παίζουν: Frances McDormand (Μίλντρεντ), Caleb Landry Jones (Ρεντ), Kerry Condon (Πάμελα), Sam Rockwell (Ντίξον), Alejandro Barrios (λατινοαμερικάνος), Jason Redford (λατινοαμερικάνος), Darrell Britt-Gibson (Τζέρομ), Woody Harrelson (Γουίλεμπι), Abbie Cornish (Αν)

Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ, Αγγλία

Έτος παραγωγής: 2017

Γλώσσα: αγγλικά

Διάρκεια: 115΄

Είδος: δράμα, έγκλημα

Ημερομηνία εξόδου: 18/1/2018

Εταιρεία διανομής: Odeon.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
1 Σχολίασε
Newest
Oldest Most Voted
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Bennett
Bennett
6 years ago

I think this is one of the most vital info for me. And
i’m glad reading your article. But want to remark on some general things, The
website style is perfect, the articles is really nice :
D. Good job, cheers

0
Reply

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz