Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΟΙ ΑΠΙΘΑΝΟΙ 2

Ιούν 16, 2018 Κινηματογράφος 0


ΟΙ ΑΠΙΘΑΝΟΙ 2

THE INCREDIBLES 2

THE INCREDIBLES 2 – του Γιάννη Φραγκούλη

Στις 14/6/2018 στις κινηματογραφικές αίθουσες. Αξιολόγηση 8,8/10 στο imdb.com από 4.208 χρήστες.

ΣΥΝΟΨΗ

Η Έλεν Παρ μπαίνει σε νέες περιπέτειες ενώ ο άντρας της, κοιτάζει τις οικογενειακές υποθέσεις, σε μία παραγωγή της Pixar που θα μας προσφέρει ένα ακόμη μεγάλο θέαμα από την οικογένεια υπερηρώων, που έρχονται με καθυστέρηση δεκατεσσάρων χρόνων.




Για να βρείτε που παίζεται η ταινία (στην πρώτη έξοδό της) πηγαίνετε εδώ.

Για να διαβάσετε περισσότερες κριτικές για την ταινία πηγαίνετε εδώ.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Πριν από 14 χρόνια, η Pixar είχε κάνει την πρώτη ταινία αυτής της (πλέον) σειράς. Η ταινία «The Incredible» ανέβασε τον πήχη των υπερηρώων, όσον αφορά σε αυτές τις ταινίες. Βλέποντας το δεύτερο «επεισόδιο» λες ότι δεν πέρασε ούτε ένα δευτερόλεπτο.

Η ταινία «Οι Απίθανοι 2» («The Incredibles 2») έχει ομαλή ροή στη δράση, η υπόθεση σε παρασέρνει και έχει γίνει κάποια δουλειά στη μυθολογία της. Ο υπερήρωας είναι σκοτεινός, με ιδέες, ακολουθεί τη σειρά και βυθίζεται στην παρουσία του που είναι πανταχού παρούσα. Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος, Brad Bird, βασίζεται στις ψυχολογικές κρίσεις, στις κρίσεις ταυτότητας.

Η απόφαση να αρχίσει αυτή η ταινία από το τέλος της προηγούμενης είναι πολύ συντηρητική. Μπορεί όμως η Pixar να θέλει να φτιάξει τη δική της μυθολογία των σειρών, πάντως έχει γίνει κατανοητό ότι στοχεύει στα μεγάλα νούμερα των εισιτηρίων. Μάλλον έχει δίκιο.

Ο BIRD

Ο Bird έχει την ελευθερία να χτίσει τους χαρακτήρες του και να τους στείλει σε μία νέα αποστολή, χωρίς να νοιάζεται τι θα γίνει με τη DC και τη Marvel, με άλλα λόγια δεν τον ενδιαφέρει ποιο συναίσθημα θα είναι στη μόδα και θα πουλάει.

Υπάρχουν πολλά σύγχρονα σύμβολα, αυτά που μας θυμίζουν στιγμές από τη ζωή μας και από τη σύγχρονη τεχνολογία, κάτι που είναι ένα δώρο στους υπερήρωές του, οι οποίοι δε χρειάζεται να ανακαλύψουν τις σύγχρονες συσκευές. Όπως όλες οι οικογένειες, έχουμε και εδώ μία σημαντική πρόοδο.

Όλες οι ιδέες δεν μπορούν να γεννήσουν μία αφήγηση. Δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια σε υπερβολικές ιδέες που η κοινωνία θα ήθελε να προβάλλει σε υπερήρωες, για να κάνουν κάτι περισσότερο από το καλό, όπως επίσης στη λογική να απλοποιήσεις ένα λόγο και να το φτάσεις στον πολιτικάντικο, για να αποφανθείς ότι ο άνθρωπος κάνει κάτι καλό.

Η ΙΔΕΑ

Έτσι, σε αυτή την ταινία, ξεκινούμε με μία φρέσκια ιδέα όπου όμως το ειδικό βάρος δεν αναγνωρίζεται πάντα, ειδικά όταν μία αποστολή, όπως το μπλοκάρισμα του Υπονομευτή έχει σαν αποτέλεσμα περισσότερες καταστροφές στη δημόσια περιουσία, γέφυρες που καταστρέφονται, ένα γιγαντιαίο αντικείμενο που πέφτει στο Δημαρχείο, τόσο που θα πρέπει να προστατεύσουμε τα χρηματικό απόθεμα στις τράπεζες.

Οι υπερήρωες παραμένουν παράνομοι, αφήνουν τον Κο. Απίθανο, το Κορίτσι Λάστιχο και τα τρία παιδιά τους χωρίς σπίτι και δουλειά, ζουν σε ένα μοτέλ, παραιτούνται από μία καλοβολεμένη ζωή.

Παίρνει καιρό μέχρι να βρεθεί μία νέα ευκαιρία και η ταινία να αρχίσει να αναπτύσσεται. Ένας μηντιακός δισεκατομμυριούχος και η παθιασμένη με την τεχνολογία αδελφή του πιστεύουν ότι οι υπερήρωες θα φέρουν κέρδος στην κοινωνία και τους βάζουν πίσω από την Κοπέλα Λάστιχο, για να ξεκινήσει αυτό που λέμε δημόσιες σχέσεις.

Ενώ αυτοί μπαίνουν στο ρόλο τους, ο Κος Απίθανος παίζει με ένα παιδικό παιχνίδι, ενώ τα παιδιά του έχουν ήδη ανώτερες δυνάμεις. Όλη η οικογένεια καλείται να πολεμήσει εναντίον ενός μυστήριου και επικίνδυνου ανθρώπου. Αυτός μπορεί να υπνωτίσει και να ελέγξει τις μάζες των ανθρώπων, μέσω των τηλεοράσεων, των μόνιτορς και των δεκτών που βρίσκονται στα σπίτια.

Εδώ υπάρχει η συγκίνηση, όταν βλέπουμε τη μάχη του Παρ, αυτό που θα μας οδηγήσει στο κοινωνικό βόλεμα.

Όμως οι περισσότερες από τις απίθανες απολαύσεις της ταινίας «Οι Απίθανοι 2» είναι απλοϊκές και εκδικητικές. Έχουμε την εισαγωγή νέας γενιάς ηρώων που θα αναζωογονήσει τον κόσμο της Pixar και θα τον ανεβάσει, σε σχέση με άλλες παραγωγές, εξαιρουμένων αυτών της Marvel, φυσικά.

Μπορούμε όμως να αναρωτηθούμε, τι άραγε χρησιμεύει μία τέτοια παθητική στάση, όταν η δράση περιορίζεται στο δίπολο δράση-αντίδραση και όχι στη δημιουργία ενός μυθικού κόσμου.

Που θα μας οδηγήσει η δημιουργική λογική της Pixar, μετά από την σειρά «Toy story» και των «Cars», αν και η ιστορία των παιχνιδιών είχε κάποιες αρετές να μας παρουσιάσει.

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

Αυτή η ταινία έχει άμεσο λόγο, ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της καταφέρνει να αναστήσει τα πεθαμένα μυθικά στοιχεία της πρώτης ταινίας, να μας τα παρουσιάσει από μία άλλη οπτική γωνιά, να μεγεθύνει τα χαρακτηριστικά τους, να τα κάνει πιο ανθρώπινα, να τα φέρει στο ύψος μιας συνηθισμένης οικογένειας.

Δεν καταφέρνει όμως να φτιάξει ένα εντελώς δικό του κόσμο, βλέπε Marvel, και, πολύ περισσότερο δεν μπορεί να φτάσει στο ύψος της κοινωνικής θεώρησης και κριτικής των παλιών ανιμέισιον, τα οποία είχαν παρουσιαστεί στον Καναδά και τις ΗΠΑ. Να δομήσει τη δική του αφήγηση που θα σταθεί όρθια στη σύγχρονη μυθολογία.

ΟΙ ΑΠΙΘΑΝΟΙ 2

(THE INCREDIBLES 2)

Σκηνοθεσία: Brad Bird

Σενάριο: Brad Bird

Φωτογραφία: Mahyar Abousaeedi

Μοντάζ: Stephen Schaffer

Μουσική: Michael Giacchino

Παραγωγοί: Nicole Paradis Grindle,  John Walker

Παίζουν: (φωνές των) Craig T. Nelson (Μπομπ Παρ/Κος Απίθανος), Craig T. Nelson (Έλεν Παρ/Κορίτσι Λάστιχο), Sarah Vowell (Βιολέτα Παρ), Huck Milner (Ντάσιελ Παρ), Catherine Keener (Έβελιν Ντίβορ), Eli Fucile (Τζακ-Τζακ Παρ), Bob Odenkirk (Ουίνστον Ντίβορ), Samuel L. Jackson (Φροζόν), Michael Bird (Τόνι Ρίντινγκέρ), Sophia Bush (Βόιντ)

Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ

Έτος παραγωγής: 2018

Γλώσσα: αγγλικά

Διάρκεια: 118΄

Είδος: δράση, περιπέτεια, ανιμέισιον

Ημερομηνία εξόδου: 14/6/2018

Εταιρεία διανομής: Feelgood.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz