Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΕΠΤΑ ΦΟΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΑ

Αυγ 22, 2017 Κινηματογράφος 0


ΕΠΤΑ ΦΟΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΑ

WOMAN TIMES SEVEN

του Γιάννη Φραγκούλη

Από τις 17/8/2017 στις κινηματογραφικές αίθουσες. Μετά την ανάγνωση αυτής της κριτικής μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές των άλλων κριτικών κινηματογράφου που ακολουθούν.

Η ταινία μας δείχνει επτά προσωπεία γυναικών. Σε μία νεκρώσιμη τελετή, μία θλιμμένη χήρα δέχεται την επίθεση του δικηγόρου του άντρα της. Η Νύχτα των Ερασιτεχνών είναι μία πεινασμένη γυναίκα που μπαίνει στην πορνεία αφού έπιασε τον άντρα της με άλλη γυναίκα. Το Δύο Εναντίον Ενός αναφέρεται στον ανταγωνισμό δύο αντρών, στην προσπάθειά τους να τραβήξουν την προσοχή μιας γυναίκας. Στο Σούπερ Σιμόν θα δούμε μία ήσυχη σύζυγο να κάνει τα απίθανα τολμηρά πράγματα για να τραβήξει την προσοχή του απορροφημένου άντρα της, μέχρι να συνειδητοποιήσει ότι πρόκειται να τρελαθεί.

 

Μία συμπλοκή για ένα ξεχωριστό φόρεμα θα καταλήξει στο φόνο στο Τέχνη στην Όπερα. Δύο εραστές βλέπουν να εξοντώνει ο ένας τον άλλον μέχρι την Αυτοκτονία, όμως αλλάζουν άποψη και οι δύο. Ένας όμορφος ξένος ακολουθεί δύο γυναίκες στο Χιονισμένο Παρίσι. Η Ζαν και η Κλοντ αποφασίζουν να χωρίσουν, θέλουν να εξετάσουν για ποιο λόγο αυτός ο ταξιδιώτης της ακολουθεί. Ακολουθεί τη Ζαν, μία γυναίκα που ποτέ της δεν έχει γευτεί έναν άντρα, έτσι ώστε να βρει τον έρωτα, φτάνει μέχρι το σπίτι της και θα μείνουν για λίγο έξω. Ο άντρας της Ζαν, ο Βίκτορ, κάτι υποψιάζεται και μισθώνει ένα ιδιωτικό ντετέκτιβ. Ο όμορφος άντρας κάνει ένα τηλέφωνο, ολοκληρώνει την εργασία του, έχει πληρωθεί από τον άντρα της για να την ακολουθήσει. Αυτή το βλέπει να απομακρύνεται, είναι γοητευμένη από αυτόν. Μία σπονδυλωτή αφήγηση με επίκεντρο τη γυναίκα.

Ο Vittorio de Sica έγινε παγκοσμίως γνωστός με την ταινία του «Κλέφτης ποδηλάτων» (1948), με την οποία κέρδισε ένα ειδικό Όσκαρ, πριν η Ακαδημία να του απομείνει το Όσκαρ για την καλύτερη ξένη ταινία. Το 1960 η Αμερικανίδα ηθοποιός Shirley MacLaine ήταν ήδη μία σταρ του Χόλιγουντ, ήταν αρκετά δυνατή, ως μία διασημότητα. Μετά από το «Gambit» (1966), αποφάσισε να συνεργαστεί με τον Ιταλό σκηνοθέτη, όπου θα υπήρχαν επτά ιστορίες για γυναίκες. Αυτή θα έπαιζε και στις επτά.

woman times seven foto2

Σύμφωνα με την ίδια, όπως ανέφερε σε φίλους της, ήταν η επιλογή της να συνεργαστεί με τον de Sica, ήξερε ότι αρκετές φτασμένες σταρ ήθελαν να πάρουν τη θέση της. Έγινε το κεντρικό πρόσωπο στο «Επτά φορές γυναίκα» (1967). Δεν ήταν εύκολο να παίξει επτά διαφορετικά πρόσωπα, επτά διαφορετικούς χαρακτήρες, να μπει μέσα σε επτά διαφορετικούς ρόλους και να αποδώσει την ψυχολογία τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ήξερε ότι ο de Sica έδινε μεγαλύτερη βαρύτητα στον ψυχολογικό τομέα της αφήγησης, στο μπόλιασμά της με το κοινωνικό φορτίο. Αυτή ήταν άλλωστε η διαφορά του με τους άλλους σκηνοθέτες του ιταλικού νεορεαλισμού. Του άρεσε να τραβά τις μικρές δράσεις και να αφήνει στους θεατές να αποκαλύπτουν το ουσιαστικό.

Η ταινία γυρίστηκε στην Αμερική το 1967, αλλά για ένα χρόνο δε βρήκε διανομή στους αγγλικούς κινηματογράφους, επειδή είχε χαρακτηριστεί ως ακατάλληλη. Οι κριτικοί την υποτίμησαν, θεωρώντας ότι η αφήγησή της ήταν μικρότερης αξίας από αυτή που ήταν στην πραγματικότητα. Το 1986 βγήκε σε βίντεο και ανέβηκε στο νούμερο 15 στις προτιμήσεις στην Αγγλία. Ποτέ δεν τυπώθηκε σε dvd.

Έχουμε να κάνουμε με μία ευφυή κωμωδία ηθών που κριτικάρει αυτά που συμβαίνουν στην κοινωνία, σε παγκόσμιο επίπεδο, όχι αναγκαστικά στην Ιταλία ή τις ΗΠΑ. Ο de Sica κάνει ένα σπουδαίο έργο όπου καλεί το θεατή να γίνει συνδημιουργός σε αυτό το κείμενο που θα παραχθεί σε δεύτερο χρόνο, μετά την προβολή, έτσι ώστε η ταινία να έχει μία διάρκεια και μία διαχρονικότητα. Δεν είχε άδικο. Η προβολή της αυτό το καλοκαίρι αποδεικνύει ότι το εγχείρημά του πέτυχε.

woman times seven foto3

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Κριτική Γιάννης Καντέας-Παπαδόπουλος (Αθηνόραμα)

Κάθε ρόλος αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα των ’60s στερεοτύπων περί της γυναικείας συμπεριφοράς (υστερική, πουριτανή, τρελή κ.λπ. ) ανεξαρτήτως κοινωνικής τάξης. Ο Ντε Σίκα σκηνοθετεί με απαράμιλλο στιλ μια (επί επτά! ) σπαρταριστή μάχη των δύο φύλων, όπου δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι, αλλά άνθρωποι που εγκλωβίζονται μεταξύ σεξουαλικών παρορμήσεων και ηθικής ώσπου να αποφασίσουν αν θα παραδοθούν στα συναισθήματά τους… Περισσότερα

Κριτική Μανώλης Κρανάκης (flix.gr)

Καμία ιστορία δεν είναι συναρπαστική ή αξιομνημόνευτη από μόνη της (κάποιες, όπως αυτή με τη διερμηνέα ή αυτή με τις αυτοκτονίες είναι εντελώς παρωχημένες και «εύκολες» στην κριτική τους), αλλά όλες μαζί μεταφέρουν το πνεύμα της εποχής, ένα μείγμα από πολιτική και κοινωνική σάτιρα, φεμινιστικό μπρίο και χαριτωμένο σινεμά για το θεατή που δεν είναι καθόλου σίγουρο τι (του) λέει μισό αιώνα μετά… Περισσότερα

Κριτική Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

Προσωπικά, διασκέδασα με τους ιλαρούς και παράνομους εραστές που αποφασίζουν να αυτοκτονήσουν ταυτόχρονα (ο μεγάλος Άλαν Άρκιν στο μεγάλο του «μπαμ», την εποχή του «Έρχονται οι Ρώσοι» και του η «Καρδιά είναι ένας μοναχικός κυνηγός») και με το μαγικό βλέμμα του Πίτερ Σέλερς ως «καμάκι» στην απελπισμένη χήρα στο επεισόδιο της κηδείας… Περισσότερα

Κριτική Άγγελος Πολύδωρος (myfilm.gr)

Πέραν του ανυπέρβλητου κωμικού και δραματικού ταλέντου της Σίρλεϊ Μακ Λέιν, που αποζημιώνει ολοκληρωτικά το θεατή, μέσα από τις επτά ιστορίες που έχουν ως αντικείμενο τον ευαίσθητο και δυναμικό ταυτόχρονα, αλλά απροσδιόριστο και ευμετάβλητο χαρακτήρα της γυναίκας, ο Βιτόριο Ντε Σίκα σχολιάζει και σατιρίζει (το 1967 μη το ξεχνάμε αυτό) και την κοινωνία γενικότερα.. Περισσότερα

woman times seven foto4

Κριτική Ηλίας Φραγκούλης (freecinema.gr)

Φυσικά, η ΜακΛέιν είναι σκέτη απόλαυση και σολάρει με απίστευτο κέφι, ειδικά ως Εύα, στην ιστορία με το πανάκριβο μοντελάκι που αντίζηλές της κοπιάρουν για να φορέσουν στην ίδια πρεμιέρα της opera. Ενίοτε ξενίζει το ευρωπαϊκό background και η απόπειρα της παραγωγής να προσεγγίσει επίπεδα χολιγουντιανού φιλμ, δημιουργώντας ένα φιλμικό αξιοπερίεργο (σχεδόν)… κοντοχωριανής αισθητικής, με ένα κάρο από διάσημους ρολίστες σε μικρές, χαρακτηριστικές εμφανίσεις, που όμως ποτέ δεν ξεπερνούν τη λάμψη της ΜακΛέιν. Στην τελική, το «Επτά Φορές Γυναίκα» μοιάζει να προβάλλει περισσότερο τις ανδρικές φαντασιώσεις της εποχής για το πώς θα έπρεπε να είναι η γυναίκα, με την εικόνα του σεξουαλικού «εργαλείου» να μοιάζει ως η πιο… ιδανική. Αλλά, είπαμε, πρόκειται για έργο ξεπερασμένο (αν και ευχάριστο). Όπως και πολλές από τις αντιλήψεις του ‘60. Αξίζει αναφοράς το μουσικό μοτίβο (σε θαρραλέα ποσότητα variations) του Ριζ Ορτολάνι… Περισσότερα

Κριτική Γιάννης Αποστολίδης (filmboy.gr)

Ανάλαφρος, αστείος, διασκεδαστικός όσο και σατυρικός αλλά και ενίοτε αιχμηρά καυστικός, ο De Sica δεν ξεχνά το βαρύ νεορεαλιστικό του παρελθόν. Έτσι ενώ περιπαίζει κωμικά και σατιρίζει εκλεπτυσμένα την γυναικεία φύση και την αέναη κόντρα των δυο φίλων, όποτε βρίσκει ευκαιρία καυτηριάζει τα μικροαστικά ήθη και πάθη, ενώ ρίχνει και βέλη προς την πλουτοκρατία… Περισσότερα

ΕΠΤΑ ΦΟΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΑ

(WOMAN TIMES SEVEN)

Σκηνοθεσία: Vittorio De Sica

Σενάριο: Cesare Zavattini

Φωτογραφία: Christian Matras

Μοντάζ: Teddy Darvas, Victoria Mercanton

Μουσική: Riz Ortolani

Παραγωγοί: Arthur Cohn

Παίζουν: Shirley MacLaine (Πολέτ/Μαρία Τερέζα/Λίντα/Έντιθ/Εβ Μίνου/Μαρί/Ζαν), Peter Sellers (Ζαν), Elspeth March (Ανέτ), Rossano Brazzi (Τζιόρτζιο), Laurence Badie (πόρνη), Judith Magre (Μπίτερ Τέρτι), Catherine Samie (Ζανίν), Robert Duranton (Ντίντι), Vittorio Gassman (Σένσι), Clinton Greyn (ΜακΚόρμακ)

Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ, Ιταλία, Γαλλία

Έτος παραγωγής: 1967

Γλώσσα: αγγλικά

Διάρκεια: 109΄

Είδος: κωμωδία, δράμα

Ημερομηνία εξόδου: 17/8/2017

Εταιρεία διανομής: Bibliotheque.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz