Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΠΙΘΗΚΩΝ: Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ

Ιούλ 15, 2017 Κινηματογράφος 0


Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΠΙΘΗΚΩΝ: Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ

WAR OF THE PLANET OF THE APES

του Γιάννη Φραγκούλη

Στις 13/7/2017 στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Ένας αδίστακτος συνταγματάρχης θα τα βάλει, με τη βοήθεια του στρατού του, με τους πιθήκους. Οι τελευταίοι επαναστατούν, αλλά, τελικά θέλουν μία ειρηνική λύση. Όταν τα πράγματα εκτροχιάζονται, τότε αλλάζουν τα σχέδια του στρατού των πιθήκων και η μάχη ξεκινά.

Σε αυτή την ταινία θα υπάρξει ένας στυγνός, αποστάτης συνταγματάρχης που θα ηγηθεί ενός στρατού. Συγχρόνως θα δούμε τρομερές στιγμές αποκάλυψης όσον αφορά στις ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης, το σοκ που αυτές θα δημιουργήσουν θα μηδενίσουν την ανθρώπινη προκατάληψη, σε σχέση με αντιλήψεις επιβολής στον τρόπο ζωής του άλλου.

Αλλά, στην πραγματικότητα, το τελευταίο συναρπαστικό και εντυπωσιακό επεισόδιο της σειράς των Πιθήκων, σκηνοθετημένο και με συνσεναριογράφο το Matt Reeves, είναι πολύ κοντά στην παλιά σχολή των πολεμικών ταινιών και των δραματικών έργων που αναφέρονται στον πόλεμο, όπως το «Great escape» ή το «Bridge on the river Kwai» και τις προσεγμένες εικόνες των δεκαετιών του ΄60 και του ΄70 και φυσικά του πρωτοτύπου «Planet of the apes».

Η συνέχεια της σειράς των Πιθήκων μας παραδίδει την ιστορία βάζοντας μέσα την καταδίκη και την ένταση. Είναι άλλωστε κοινός τόπος για τον κόσμο που έχουμε φτιάξει και για την αληθοφάνεια των πιθήκων ότι ο χαρακτήρας τους θα παρουσιάζεται χωρίς συνείδηση και με πιστότητα. Η ταινία δε φοβάται να τοποθετήσει το αφηγηματικό της κέντρο μέσα στον κόσμο αυτών των ζώων και δε θέλει να ισορροπήσει αυτό τον κόσμο με τον ανθρώπινο. Έχει τη φιλοδοξία να παρουσιάζει έντονη δράση και σκηνές από μάχες, διανθισμένες από ψήγματα χιούμορ, αλλά είναι άβολο για αυτήν οι μεγάλες σκηνές διαλόγων και η σύγκρουση των χαρακτήρων. Σε στιγμές κρίσης θέλει επιμόνως πολύ κοντινά πλάνα στα πρόσωπα για να φαίνεται το συναίσθημα.

war for the planet of the apes foto2

Ένας μέρος της δυναμικής της ταινίας έρχεται από τη φιγούρα του Καίσαρα, που αντανακλά στα πρόσωπα των δύο αρχηγών. Η όψη του αρχηγού των πιθήκων είναι ήρεμη, έχει να κάνει με τη φυσική παρουσία και αντικαθρεπτίζει την προσωπικότητά του: ένας παλιός στρατιώτης που είναι έτοιμος να δώσει εντολές, ως ένας άλλος αυτοκράτορας.  Ο Reeves του δίνει την ευκαιρία να κάνει τη διαδρομή που θέλει, να βαδίζει ως στρατηγός και οι στρατιώτες του να κερδίζουν το σεβασμό του αντιπάλου.

Οι άνθρωποι και οι πίθηκοι είναι πλέον σε ανοικτό πόλεμο. Ο αρχηγός των πιθήκων τους οδηγεί σε ένα οχυρωμένο δάσος από όπου μπορεί να υποχωρήσει σε ένα μέρος που φημολογείται ότι είναι πολλά υποσχόμενο: μία παραδεισένια κοιλάδα με άφθονο φαγητό και περίσσεια νερού. Προβλέπει την επίθεση από τους ανθρώπους, οι οποίοι έχουν έναν πρώην ακόλουθο αυτού του αρχηγού, τον πρώην σύντροφο Κόμπα, και νυν προδότη του κινήματος των πιθήκων. Οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές απόψεις για το πώς θα χειριστούν μία απειλή που όλο και μεγαλώνει, θα τους στερήσει το λόγο και θα τους επαναφέρει στην κατάσταση του ζώου. Όμως ο αρχηγός των πιθήκων τους προσφέρει μία ειρηνική συμφωνία, σύμφωνα με την οποία η δική του φυλή θα μείνει στο δάσος, η άλλη άποψη είναι αυτή της μεγάλης και βίαιης επίθεσης, της οποίας ηγείται αυτός ο παράξενος συνταγματάρχης. Από αυτό το σημείο ξεκινά για τους πιθήκους η επιχείρηση διάσωσης και εκδίκησης.

Είναι κάπως περίεργο να χαρακτηρίσουμε χαρισματικό ένα χαρακτήρα που είναι κατά το ήμισυ φυσικός, με σάρκα και οστά, και κατά το άλλο ήμισυ κατασκευασμένος από την ψηφιακή τεχνολογία, όμως ο αρχηγός των πιθήκων βλέπεται σαν ένας πραγματικός στρατιωτικός αρχηγός, κουρασμένος από την ηλικία του, σκληραγωγημένος από τη βία, στοιχειωμένος από τις απώλειες, αλλά, σύμφωνα με τη φυσική του κατάσταση, δυνατός και έχοντας φυσική ικανότητα για να είναι αρχηγός. Έχουμε λοιπόν μία πολεμική ταινία, εθνικού ενδιαφέροντος, η οποία πλησιάζει τη δομή των ταινιών αναζήτησης, αφού ο αρχηγός των πιθήκων και κάποιοι σύντροφοί του που παρέμειναν περνούν μέσα από την υπαίθρια χώρα για να αναμετρηθούν με αυτούς τους ανθρώπους που θέλουν να τους σκλαβώσουν.

war for the planet of the apes foto3

Η ταινία μας μιλά για την ελευθερία του ανθρώπου, τις επιλογές του που δε θα πρέπει κάποιος να τις ελέγχει, δεν υπάρχει ειρωνεία και σαρκασμός προς κάποια κατεύθυνση, είναι πολιτικά ορθή, όσον αφορά στα ανθρώπινα δικαιώματα, κρατά όμως το χολιγουντιανό της χαρακτήρα, δε λειτουργεί βιωματικά, όπως θα περίμενε κανείς από μία ταινία που αναφέρεται στο μέλλον του ανθρώπου, οι ρυθμοί είναι έντονοι και μερικές φορές σου κόβουν την ανάσα.

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Κριτική Χρήστος Μήτσης (Αθηνόραμα)

Από την πρώτη σκηνή, η οποία παραπέμπει άμεσα στον πόλεμο του Βιετνάμ, μέχρι την αμερικανική σημαία και τα γκράφιτι με τις λέξεις «Ιστορία» και «Ape-pocalypse Now», η πολεμική φαντασία του Ματ Ριβς πατάει με το ένα πόδι στο mainstream θέαμα και με το άλλο σε μια αλληγορία πάνω στη διαχείριση της εξουσίας, την αντιπαράθεση με τον Άλλο και φυσικά τον πολιτικό «εμφύλιο» πόλεμο που βιώνουν οι ΗΠΑ, μοτίβο που συναντάμε όλο και συχνότερα σε διάφορες παραλλαγές στο σύγχρονο αμερικανικό σινεμά… Περισσότερα

Κριτική Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

Τα χαρακτηριστικά που διαχέονται και έρχονται ξανά στην επιφάνεια διυλίζονται από τις εκφράσεις του μοναδικού Άντι Σέρκις, του γνωστότερου και σπουδαιότερου performance capture ηθοποιού. Ας μην ξεχνάμε, ωστόσο, πως η ερμηνεία του ως Σίζαρ, αλλά και ως Κινγκ Κονγκ και Γκόλουμ παλιότερα, δεν είναι προϊόν τεχνολογίας αλλά υλοποιείται από τα τεχνικά μέσα. Κανονικά, πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ’ όψιν για την πεντάδα του α’ ρόλου στα Όσκαρ. Αλλιώς, ένα ειδικό βραβείο θα φαντάζει… ρατσιστικό… Περισσότερα

Κριτική Αγγελική Αντωνίου (cinefesto.gr)

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στις ερμηνείες, ειδικά σε αυτή του Andy Serkis, ενός ηθοποιού που έχει αναλάβει αρκετούς ρόλους που βασίζονται στο CGI. Ο Serkis δίνει στον χαρακτήρα του Caesar ιδιαίτερο βάθος με μια υπέροχη ερμηνεία. Εξίσου εντυπωσιακός και ο Woody Harrleson στον ρόλο του βασικού ανταγωνιστή, που πραγματικά προκαλεί το αίσθημα της απειλής χωρίς να υπερβάλει. Τo War for the Planet of the Apes (Ο πλανήτης των πιθήκων: Η σύγκρουση) είναι ένα  blockbuster που εστιάζει στην ανάπτυξη των χαρακτήρων και την συναισθηματική σύγκρουση μέσα τους, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει ένα εντυπωσιακό θέαμα υψηλών προδιαγραφών με υπέροχες εικόνες και σκηνές μάχης. Ίσως ότι καλύτερο έχουμε δει τελευταία… Περισσότερα

war for the planet of the apes foto4

Κριτική Τατιάνα Καποδίστρια (tospirto.net)

Και μια προειδοποίηση: όσοι είχατε γλυκαθεί με τους πολεμοχαρείς οπαδούς του μπονόμπο Κόμπα (ο Κεμπέλ, που «έπαιξε» και τον πρόσφατο Κινγκ Κονγκ) της προηγούμενης ταινίας, αφήστε το αυτόματο παρά πόδα. Εδώ η σύγκρουση είναι πιο εγκεφαλική, πιο εν τω βάθει –και πιο ουσιαστική, τελικά… Περισσότερα

Κριτική Μανώλης Κρανάκης (flix.gr)

Φτιαγμένος για να «παίξει» με την έννοια του ανθρώπινου, αλλά χωρίς ποτέ (προσέξτε το) να φέρεται ανθρώπινα (εκτός αν απαγορεύεται σε έναν πίθηκο να κλαίει…), ο Σίζαρ είναι εδώ ένας αρχετυπικός σχεδόν σαιξπηρικός ήρωας που θα βρεθεί μπροστά σε ένα πρωτογενές δίλημμα, αλλά περισσότερο αντιμέτωπος με την ίδια του τη φύση. Ο τρόπος με τον οποίο ο Σέρκις καταφέρνει να ισορροπήσει ανάμεσα στην επιθυμία του χαρακτήρα του για εκδίκηση και στο θρήνο, είναι πραγματικά σπαρακτικός. Μια σπουδαία στιγμή που θα αξίζει να μνημονεύεται στο μέλλον περισσότερο από την ταινία στην οποία βρίσκεται – και, είναι προφανές, όχι μόνο για το συγκλονιστικό των ειδικών εφέ… Περισσότερα

Κριτική Γιώργος Νυκταράκης (filmboy.gr)

Συνολικά μια καλή ταινία με καλογυρισμένη δράση, εντυπωσιακά εφέ, αλλά και τον απαραίτητο συναισθηματισμό όπως αρμόζει στο κλείσιμο μιας τριλογίας… Περισσότερα

Κριτική Αγγελική Στελλάκη (cinepivates.gr)

Αν κάτι δεν λειτουργεί στην ταινία αυτό είναι το comic relief που προσπαθεί να προσφέρει η προσθήκη ενός νέου πιθήκου με ικανότητα ομιλίας. Ο χαρακτήρας θυμίζει περισσότερο το Γκόλουμ από τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών και παρ’ όλο που προσφέρει την απαραίτητη αφέλεια που ίσως έχει ανάγκη η παρέα, αυτή η αφέλεια δεν συνοδεύεται απαραίτητα και από χιούμορ. Το φινάλε της ταινίας έρχεται να ικανοποιήσει πλήρως τον θεατή που αγάπησε τις δύο πρώτες ταινίες και αποτελεί υπόδειγμα κλεισίματος μιας σκεπτόμενης σειράς περιπετειών… Περισότερα

Κριτική Γιάννης Ζουμπουλάκης (Το Βήμα)

Το capture performance των ηθοποιών που υποδύονται τους πιθήκους έχει εξελιχθεί τρομερά, τίποτε δεν δείχνει ψεύτικο, οι μάχες είναι εντυπωσιακά χορογραφημένες αλλά η αίσθηση που εν τέλει αφήνει πίσω της η ταινία είναι (αναπόφευκτα) του déjà vu. Κάπου το έχουμε ξαναδεί όλο αυτό το μακελειό και κάπου, οι παλιότεροι, το έχουμε πλέον βαρεθεί… Περισσότερα

war for the planet of the apes foto5

Κριτική Στράτος Κερσανίδης (kersanidis.wordpress.com)

Τα λόγια του παραγωγού, Ντίλαν Κλαρκ, συνοψίζουν περίφημα την ταινία: « ‘Ο Πλανήτης των Πιθήκων: Η Σύγκρουση’ είναι κατά ένα μέρος οδοιπορικό, κατά ένα μέρος πολεμική ιστορία, κατά ένα μέρος Γουέστερν και επική περιπέτεια –πάνω απ’ όλα όμως, είναι η συναισθηματική εσωτερική αναζήτηση ενός ηγέτη που λατρεύουμε»… Περισσότερα

Κριτική Βικτώρια Μιχαήλ (freecinema.gr)

Για ποιον, όμως: τον μικρό Κονγκ Κονγκ και τα αντι-κτήνη του ή τους παλαβούς γίββωνες του μιλιταρισμού; Ψείρισέ το ενώ, ανώτερης του μετρίου νοημοσύνης Σίζαρ στο τσίρκο τού Χόλιγουντ, που έγλειψε τις μικροπληγές του και αντέχοντας ανεξάλειπτα ή περαιτέρω χτυπήματα πετυχαίνει να βγει δυνατότερος και σοφότερος, ο Ριβς διασώζει από τον εκφυλισμό το DNA των νέων γόνων και του σπέρματος τού βιβλίου του Πιερ Μπουλ που γέννησε το άπαν, στο τριτεύον τού prequel του. Let my people go. Τζέιν Γκούντολ, δώσε… Περισσότερα

 

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΠΙΘΗΚΩΝ: Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ

(WAR OF THE PLANET OF THE APES)

Σκηνοθεσία: Matt Reeves

Σενάριο: Matt Reeves, Mark Bomback, Rick Jaffa, Amanda Silver, Pierre Boulle (μυθιστόρημα)

Φωτογραφία: Michael Seresin

Μοντάζ: William Hoy, Stan Salfas

Μουσική: Michael Giacchino

Παραγωγοί: Peter Chernin, Dylan Clark, Rick Jaffa, Amanda Silver, Ryan Stafford

Παίζουν: Andy Serkis (Σίζαρ), Woody Harrelson (συνταγματάρχης), Steve Zahn (κακός πίθηκος), Karin Konoval (Μορίς), Amiah Miller (Νόβα), Terry Notary (Ρόκετ), Ty Olsson (Ντάνκι), Michael Adamthwaite (Λούκα), Toby Kebbell (Κόμπα), Gabriel Chavarria (Πρίκερ)

Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ

Έτος παραγωγής: 2017

Γλώσσα: αγγλικά

Διάρκεια: 140΄

Είδος: περιπέτεια, δράμα, δράση

Ημερομηνία εξόδου: 13/7/2017

Εταιρεία διανομής: Odeon.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz