Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

LAS HORAS MUERTAS

Νοέ 19, 2014 Κινηματογράφος 0


LAS HORAS MUERTAS

ΗΣΥΧΕΣ ΜΕΡΕΣ

Μεξικάνικο φιλμ που πραγματεύεται μια πιο άγρια ιστορία ενηλικίωσης, σκηνοθετημένο και γραμμένο από τον  Aaron Fernandez Lesur (προηγούμενη και παρθενική του δουλειά το «Used Parts», 2007). Όλα ξεκινούν όταν ο νεαρός Μεξικάνος αναλαμβάνει να κρατήσει για λίγες ημέρες το παραλιακό μοτέλ του θείου του στη Βερακρούζ, όπου καταλήγουν παράνομα ζευγάρια…

ΥΠΟΘΕΣΗ

Ο Σεμπαστιάν, 18 χρονών, «τρέχει» μόνος του το μικρό Μοτέλ του θείου του, στην απομακρυσμένη τροπική ακτή της Βερακρούζ. Το Μοτέλ συχνά φιλοξενεί παράνομα ζευγάρια. Εκεί, ο Σεμπαστιάν γνωρίζει την Μιράντα, 35 χρονών, η οποία πηγαίνει στο Μοτέλ για να συναντήσει τον πλούσιο εραστή της, Μάριο. Καθώς ο Μάριο τις περισσότερες φορές καθυστερεί στα ραντεβού τους, η Μιράντα αναγκάζεται να περνάει πολλές ώρες μόνη της. Όλος αυτός ο ελεύθερος χρόνος της δίνει την ευκαιρία να γνωρίσει τον Σεμπαστιάν, με τον οποίο γρήγορα ξεκινά ένα παιχνίδι αποπλάνησης.

«Ησυχες μέρες» ο τίτλος, αλλά και ο χαρακτήρας της ταινίας καθώς παρακολουθούμε να κυλούν σε νεκρό αφηγηματικό χρόνο, ορισμένες ήσυχες μέρες τοποθετημένες σε μοτέλ κάπου στα ειδυλλιακά τοπία στα μέσα της Αμερικής.

Las horas muertas foto2

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΝΑ

Αποχρώσεις του μπλε, απαλό γκρι, χρώματα κοντά σε αυτά του δέρματος, η παλέτα των «Ήσυχων ημερών». Απέραντες παραλίες και αμμουδιές συμπληρώνουν τη σκηνοθετική προσέγγιση. Τα κάδρα-πλάνα με αυτά τα χρώματα και τις εικόνες, σε χαλαρώνουν -κάτι ίσως όχι και τόσο θετικό καθώς νιώθεις μια επιθυμία να βρισκόσουν εκεί.

Πάμε στα του σεναρίου τώρα. Το story ούτε πρωτότυπο ούτε με τις συνταρακτικές υποπλοκές του κ.τ.λ. Καταφέρνει όμως, με όπλο την απλή καθημερινότητα και πραγματικότητα, όχι μόνο να μην σε κάνει να βαρεθείς αλλά να νιώθεις πως είναι σαν να παρακολουθείς πρώτη φορά μια τέτοια ιστορία. Ο Fernandez διηγείται μια ιστορία με απλό αλλά ουσιαστικό τρόπο -παράλληλα με τον αισθησιακό τόνο που επικρατεί, δίχως αφηγηματικές κοιλιές και υπερβολές και δίνοντας έμφαση στη σκιαγράφηση των δυναμικών χαρακτήρων και του νωχελικού τοπίου. Χάρης τις λιτές και φυσικότατες ερμηνείες των πρωταγωνιστών του κερδίζει σε αληθοφάνεια.

Έρχεται το  τέλος της τρίτης και τελευταίας πράξης, αφήνοντας μας με ερωτηματικό- κάτι που αν το καλοσκεφτούμε λιγάκι, δεν είναι δα και τόσο κακό. Πολλά είναι αυτά στη ζωή που μένουν αναπάντητα και κενά. Με αυτό το τέλος, ο σκηνοθέτης-σεναριογράφος έχει καταφέρει να μας φέρει ακόμη πιο κοντά στους χαρακτήρες καθώς τους γνωρίσαμε και εξοικειωθήκαμε με αυτούς, αλλά και τους παρακολουθήσαμε -βρεθήκαμε στα όρια της ηδονοβλεψίας!

Θα μείνει στο νου μας ως μια γοητευτική ταινία που κυλά ευχάριστα στη διάρκεια των 100  λεπτών. Έρχεται με το βραβείο Καλύτερης Καλλιτεχνικής Συνεισφοράς στο Διεθνές Φεστιβάλ του Τόκυο.

Παρασκευή Γιουβανάκη

(Για περισσότερες κριτικές της Παρασκευής Γιουβανάκη πηγαίνετε στο: http://film-c.blogspot.gr/)




 

LAS HORAS MUERTAS

(ΗΣΥΧΕΣ ΜΕΡΕΣ)

Σκηνοθεσία: Aaron Fernandez Lesur

Σενάριο: Aaron Fernandez Lesur

Φωτογραφία: Javier Moron

Μοντάζ: Ana Laura Calderon

Μουσική: Camilo Froideval

Ήχος: Miguel Hernandez

Καλλιτεχνική διεύθυνση: Elena Hernandez Paz

Ειδικά εφέ: Daniel Cordero

Παίζουν: Kristyan Ferrer (Σεμπάστιαν), Adriana Paz (Μιράντα)

Σχεδιασμός παραγωγής: Alejandro Sanchez de la Pena, Ariel Gordon

Διεύθυνση παραγωγής: Christophe Bouffil-Cantoni, Aaron Fernandez Lesur, Alejandro Palma Verrey, Fred Premel, Elsa Reyes

Χώρες παραγωγής: Ισπανία, Γαλλία, Μεξικό

Προϋπολογισμός: 7.879 δολάρια

Άνοιγμα εσόδων (ΗΠΑ): 1.366 δολάρια

Γλώσσα: ισπανικά

Χρώμα: έγχρωμη

Είδος: δράμα, ρομαντική

Διάρκεια: 101΄

Εταιρεία διανομής: Strada Films

Έξοδος στις αίθουσες: 2/10/2014.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz