Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ

Ιούν 15, 2017 Κινηματογράφος 0


ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ

FROM THE LAND OF THE MOON

του Γιάννη Φραγκούλη

Στις 15/6/2017 στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Η πέτρα στα νεφρά, όπως επίσης και ο πόνος που αυτή η πάθηση συνεπάγεται, παρομοιάζεται με τον πόνο που προξενεί ο έρωτας όταν αυτός γίνεται καταναγκασμός. Ένα πρόβλημα που βασανίζει όλους τους ανθρώπους, πολύ περισσότερο αυτούς που έχουν πονέσει από σχέσεις που δεν «προχωρούν», είναι το θέμα του βιβλίου της Μιλένα Άγκους, «Πέτρα στα νεφρά», το οποίο έγινε μεγάλη εκδοτική επιτυχία στην Ιταλία. Μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη από τη Nicole Garcia, ηθοποιό, κατά κύριο λόγο, και σκηνοθέτη με δέκα ταινίες στην προϋπηρεσία της.

Η Marion Cotillard αναλαμβάνει να ενσαρκώσει τον κύριο ρόλο, τη Γκαμπριέλ, ένα πρόσωπο που ζει μία απελπισμένη ερωτική σχέση και ερωτεύεται ένα τραυματισμένο στρατιώτη, όταν πάει σε ένα σανατόριο για να βγάλει την πέτρα από τα νεφρά της. Όλα γίνονται στη δεκαετία του 1950. Ο ρομαντισμός παίζει τεράστιο ρόλο στη δόμηση των χαρακτήρων, αυτοί όμως δεν έχουν αυτά τα στοιχεία που θα αναδείξουν αυτό το πάθος: την έλξη, στην αρχή, την άρνηση και την απώθηση, στη συνέχεια, και την εύρεση μιας νέας προσωπικότητας για την ταύτιση, στο τέλος, σα μία διαδρομή της γυναίκας που αναζητά την ερωτική ζεστασιά και τη συνεύρεση ως κοινωνικό ον.

Η ιστορία ξεφουσκώνει, δεν μπορεί να παρακολουθήσει τη δομή του μυθιστορήματος, ο ρυθμός δεν παράγει λόγο ούτε ηθογραφεί, έχουμε μία καλή δραματική ιστορία για να περάσουμε την ώρα μας.

fom the land of the moon foto2

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Κριτική Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

Σε αυτό το δράμα ατμόσφαιρας της Νικό Γκαρσιά, που είδαμε πέρσι στο επίσημο διαγωνιστικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Καννών, το κέντρο βάρους δεν τοποθετείται τόσο καθαρά στη δυστυχή διαδρομή της Γκαμπριέλ που συμβιβάζεται σε έναν προδιατεταγμένο γάμο, όσο στο αιώνιο βάσανο του έρωτα, όπως σωματοποιείται στην ηρωίδα, με επώδυνους κολικούς στα νεφρά (εξού και ο γαλλικός τίτλος «mal de pierres»), και εκδηλώνεται με ανερμάτιστη απελπισία κι έναν φαταλισμό ανάμεσα στον ρομαντισμό και την υστερία… Περισσότερα

Κριτική Χρήστος Μήτσης (Αθηνόραμα)

Παραλλαγμένη αμέτρητες φορές­ από το 19ο αιώνα, η ιστορία της καταπιεσμένης από τον κομφορμιστικό περίγυρό της γυναίκας ζωντανεύει εδώ με μεσογειακά προβλέψιμο τρόπο, ο οποίος αφήνει αρχικά υποσχέσεις για κάτι πιο «σωματικό» και σεξουαλικό (το τολμηρό γράμμα, η νεαρή Γκαμπριέλ­ στέκεται χωρίς εσώρουχα στο ποτάμι ). Η πάντα αξιόπιστη Μαριόν Κοτιγιάρ αποδίδει εύστοχα το απωθημένο πάθος της εγκλωβισμένης στα πάθη της ηρωίδας, παρόλα αυτά η προσεγμένη, υποψήφια για 8 βραβεία… Περισσότερα

Κριτική Τατιάνα Καποδίστρια (tospirto.net)

Καίτοι η αφήγηση της Γκαρσία είναι στρωτή (και η διεύθυνση φωτογραφίας ατμοσφαιρική –ειδικά στους αργούς με τις ανθισμένες λεβάντες), το σενάριο βουτάει προοδευτικά όλο και περισσότερο σε μια στερεότυπη χιλιοζεσταμένη σούπα-μελό, ενώ το χειρότερο είναι πως η συνήθως καταπληκτική Κοτιγιάρ ερμηνεύει εδώ έναν κακογραμμένο και τραγικά μονότονο χαρακτήρα που σκέφτεται μόνο την πάρτη του. Άρα, γιατί να την σκεφτεί κι ο θεατής;.. Περισσότερα

Κριτική Γιώργος Κρασσακόπουλος (flix.gr)

Παρ’ όλο το δράμα και τα δαιδαλώδη συναισθήματα, όμως, παρά τις καλογυαλισμένες εικόνες και τη ρομαντική μουσική, παρά την απόγνωση της ηρωίδας που τη σπρώχνει να τρέχει ξέφρενη σε δάση και λιβάδια ή να βουτά στη θάλασσα κάθε τόσο, όλα μοιάζουν επιφανειακά και σχηματικά στο φιλμ. Ομορφα αλλά όχι συνταρακτικά, καλοφτιαγμένα μα αδιάφορα… Περισσότερα

Κριτική Κωνσταντίνος Καϊμάκης (monopoli.gr)

Παρά το πάθος που υπόσχεται η ταινία και την αδιαμφισβήτητα δυνατή ερμηνεία της Marion Cotillard, το «Όλα όσα αγαπήσαμε» είναι καταδικασμένο να χαθεί στον άνεμο της λήθης. Ο λόγος είναι πως η άνιση Nicole Garcia εδώ θυμάται τον «κακό» εαυτό της, αφήνοντας να ξεγλιστρήσει με ευκολία από τα χέρια της ένα υλικό που υπό άλλες συνθήκες ίσως να απογειωνόταν… Περισσότερα

fom the land of the moon foto3

Κριτική Άγγελος Πολύδωρος (myfilm.gr)

Από εκεί και ύστερα, ο σκηνοθέτης χειρίζεται έξυπνα το suspense που προκύπτει από το καλογραμμένο σενάριο και εκμεταλλεύεται θαυμάσια τους χώρους του ορεινού τοπίου και του υδροθεραπευτήριου στο οποίο νοσηλεύεται η Γκαμπριέλ, για να χτίσει μια ατμόσφαιρα μυστηρίου και περίπλοκων συναισθημάτων… Περισσότερα

Κριτική Κατερίνα Ανδρεάκου (freecinema.gr)

Πέραν της ερμηνείας της Κοτιγιάρ αλλά και των δύο συμπρωταγωνιστών της (ο Γκαρέλ στον ρόλο τού άρρωστου στρατιώτη είναι κάτι μεταξύ καφκικής φιγούρας και του «Frantz» της φερώνυμης ταινίας του Οζόν, και ο ισπανός Μπρεντεμούλ, που είναι φυσιογνωμικά σαν «τραχιά» version του Μάικλ Φασμπέντερ, στον ρόλο τού στοργικού αλλά λιγομίλητου συζύγου), δυστυχώς δεν υπάρχουν και πολλά άλλα αξιοσημείωτα θετικά σε αυτή τη γενικώς ανούσιας ύπαρξης ταινία… Περισσότερα

Κριτική Αλέξανδρος Κυριαζής (filmboy.gr)

Τεχνικά η ταινία είναι αρκετά όμορφη, με τα γαλλικά τοπία να προσφέρουν άφθονο υλικό στο φωτογράφο για να αναδείξει τα πλάνα του, όμως χωρίς κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί. Πραγματικά εξαιρετική είναι όμως η Marion Cotillard που δίνει μια συγκλονιστική ερμηνεία, άφοβα προκλητική, αναδεικνύοντας έναν ημιτελώς ανεπτυγμένο χαρακτήρα, ο οποίος μάλιστα δε της ταιριάζει και ως φυσιογνωμία.
Το Mal de Pierres είναι μια ταινία που χωρίς τη συμβολή της πρωταγωνίστριας θα έβρισκε εύκολα μια θέση στα τάρταρα της Καννών.
Τώρα είναι ένα κλισέ, αρκετά βαρετό, οριακά ανεκτό μελόδραμα που θα πρότεινα μονάχα αν έχετε κάνει τάμα να δείτε τα άπαντα της Cotillard… Περισσότερα

Κριτική Αγγελική Στελλάκη (cinepivates.gr)

Η Νικόλ Γκαρσία, με την πολύτιμη βοήθεια της Μαριόν Κοτιγιάρ, καταφέρνει και εκφράζει την ερωτική επιθυμία μιας γυναίκας που δεν της επιτρέπεται να ζήσει. Πρόκειται για μία άρτια καταγραφή της σεξουαλικής ζωής  μιας γυναίκας: την ερωτική αφύπνιση, τις απογοητεύσεις, το πάθος. Η Μαριόν Κοτιγιάρ καταφέρνει και εκφράζει όλα αυτά τα συναισθήματα μέσα από μια μεστή ερμηνεία που ήταν υποψήφια και για βραβείο Σεζάρ (συνολικά η ταινία διεκδίκησε 9 βραβεία, δεν κέρδισε κανένα)… Περισσότερα

Κριτική Γιάννης Ζουμπουλάκης (Το Βήμα)

Η Γκαρσιά που δούλεψε μαζί με τον Ζακ Φιεσί την προσαρμογή του σεναρίου του μπεστ σέλερ της Ιταλίδας Μιλένα Ανγκους ελέγχει απολύτως το θέμα της και με περίτεχνο τρόπο κατορθώνει να μας ξεγελάσει κατά τη διάρκεια αυτού του ασυνήθιστου ταξιδιού στο εσωτερικό ενός διαταραγμένου εγκεφάλου. Το προτέρημα της ταινίας είναι μια ανατριχιαστικά ακριβής διείσδυση στο μυαλό αυτής της κυκλοθυμικής, καταθλιπτικής γυναίκας, η οποία βρίσκεται σε διαρκή σύγκρουση τόσο με τους άλλους όσο και με τον εαυτό της. Και μπροστά στην κάμερα μια σχεδόν αέρινη Κοτιγιάρ βρίσκεται σε πολύ μεγάλη φόρμα, ενώ αποδίδει με  ειλικρίνεια και πειθώ έναν από τους δυσκολότερους ρόλους της κινηματογραφικής καριέρας της… Περισσότερα

Κριτική Αιμίλιος Χαρμπής (Καθημερινή)

Η αφήγηση της ιστορίας έχει κάτι το επικό, αν και το θέμα της αληθινής αγάπης είναι ίσως το πιο πολυκαιρισμένο της κινηματογραφικής παραγωγής. Σε κάθε περίπτωση, το φιλμ είναι καλογυρισμένο, με ανατροπές που φτάνουν ώς το τέλος (αν και ίσως όχι πολύ πειστικά), ενώ η Κοτιγιάρ παίρνει πάνω της το μεγαλύτερο δραματικό βάρος… Περισσότερα

Κριτική Στράτος Κερσανίδης (left.gr/sto kokkino)

Η ταινία αρχίζει σε παρόντα χρόνο για να μας μεταφέρει στη συνέχεια στο παρελθόν και στην τραγική ιστορία της Γκαμπριέλ. Η σκηνοθέτιδα αποκαλύπτει τη ζωή της ηρωίδας της, το χαμένο της έρωτα, το γάμο της, το νέο της έρωτα, το όνειρό της να ζήσει το πάθος που στερήθηκε.
Δημιουργεί μια ιστορία γεμάτη βεβαιότητες που όμως, στο φινάλε, ανατρέπονται. Αυτό είναι και το μεγάλο ατού της ταινίας, το οποίο οικοδομείται πετραδάκι-πετραδάκι από τη Νικό Γκαρσία. Αν όμως η Γκαμπριέλ είναι ο χαρακτήρας γύρω από τον οποίο χτίζεται όλη η ταινία και η Μαριόν Γκοτιγιάρ που την ερμηνεύει, τη σηκώνει στις πλάτες της, εξαιρετικός είναι και ο χαρακτήρας του Ζοζέ, τον οποίο ερμηνεύει ο Λουίς Γκαρέλ… Περισσότερα

 

ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ

(MAL DE PIERRES/FROM THE LAND OF THE MOON)

Σκηνοθεσία: Nicole Garcia

Σενάριο: Natalie Carter, Jacques Fieschi, Nicole Garcia, Milena Agus (μυθιστόρημα)

Φωτογραφία: Christophe Beaucarne

Μοντάζ: Simon Jacquet

Μουσική: Daniel Pemberton

Παραγωγοί: Alain Attal, Annemie Degryse

Παίζουν: Marion Cotillard (Γκαμπριέλ Ραμπασκάλ), Louis Garrel (Αντρέ Σοβάζ), Alex Brendemühl (Ζοζέ Ραμπασκάλ), Brigitte Roüan (Αντελ, μητέρα της Γκαμπριέλ), Victoire Du Bois (Ζανίν, αδελφή της Γκαμπριέλ), Aloïse Sauvage (Αγκοστίν), Daniel Para (Μαρτέν, πατέρας της Γκαμπριέλ), Jihwan Kim (Μπλαιζ), Victor Quilichini (Μαρκ Ραμπασκάλ, 14 ετών), Ange Black-Bereyziat (Μαρκ Ραμπασκάλ, 7 ετών)

Χώρα παραγωγής: Γαλλία, Βέλγιο Καναδάς

Έτος παραγωγής: 2016

Γλώσσα: γαλλικά, ισπανικά, γερμανικά

Διάρκεια: 120΄

Είδος: δράμα, ρομαντική

Ημερομηνία εξόδου: 15/6/2017

Εταιρεία διανομής: Σπέντζος Film.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Για να δειτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.

 


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz