Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

Η ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ

Ιαν 20, 2018 Κινηματογράφος 0


Η ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ

DEN OF THIEVES

του Γιάννη Ιωαννίδη

Στις 18/1/2018 στις κινηματογραφικές αίθουσες.

ΣΥΝΟΨΗ

Μία συμμορία θέλει να ληστέψει την Ομοσπονδιακή Τράπεζα Αποθεμάτων. Αυτό το εγχείρημα φαντάζει απίθανο, αλλά γίνεται. Ακολουθεί καταδίωξη από την επίλεκτη ομάδα της αστυνομίας, κατά την οποία δεν ξεχωρίζει εύκολα ο κακός και ο καλός, αλλά δοκιμάζονται τα ήθη των ανθρώπων.




Μετά την ανάγνωση αυτής της κριτικής μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές των άλλων κριτικών κινηματογράφου που παρατίθενται μετά από αυτό το κείμενο.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Οι ζωές της επίλεκτης ομάδας δράσης του αστυνομικού τμήματος και της πιο πανούργας ομάδας ληστών τραπεζών της πολιτείας του Λος Άντζελες συναντιούνται κάτω από τις πιο ριψοκίνδυνες συνθήκες, καθώς οι τελευταίοι σχεδιάζουν μία φαινομενικά αδύνατη ληστεία στην Ομοσπονδιακή Τράπεζα Αποθεμάτων.

Ο Gerard Butler πρωταγωνιστεί σε ένα αστυνομικό θρίλερ που αποκαλύπτει τη σκοτεινή πλευρά του Λος Άντζελες. Δύο βασικοί χαρακτήρες «μπερδεύονται», ο σκληροτράχηλος σερίφης αυτής της πόλης, που αντιμετωπίζει προβλήματα με τον γάμο του, πρέπει να αναχαιτίσει μια δαιμόνια σπείρα που έχει βάλει στο μάτι έναν στόχο που μοιάζει σχεδόν αδύνατος: την Ομοσπονδιακή Τράπεζα των Αποθεμάτων, και ο αντίπαλός του. Έτσι ξεκινάει ένα ανελέητο κυνηγητό  που θα του αποκαλύψει έναν  ικανότατο αντίπαλο, με τον οποίο, με έναν  περίεργο τρόπο, μοιράζονται τον ίδιο κώδικα τιμής.

Ο Christian Gudegast υπηρετεί στο έπακρο μία έξυπνη αστυνομική πλοκή και κινηματογραφεί με εντάσεις και σωστό ρυθμό έναν παράδοξο αγώνα όπου δεν υπάρχουν ξεκάθαρα καλοί και κακοί, εφόσον οι αστυνομικοί και ο σερίφης άνετα θα μπορούσαν να ανήκουν στην  πλευρά των παράνομων και τούμπαλιν. Έτσι καθ’όλη τη διάρκεια επιτρέπει στο θεατή να παρακολουθεί τη δράση αντικειμενικά, χωρίς να εύχεται να δει τους « κακούς» να νικιούνται.

Αντίθετα οι χαρακτήρες του έχουν ένα πολύπλοκο σύστημα αξιών και ακολουθούν όλοι τη δική τους ηθική τάξη των πραγμάτων σε ένα heist movie, που ξεπερνάει  τις αρχικές προσδοκίες και κρατάει το ενδιαφέρον μέχρι τέλους. Αυτό όμως που δεν έρχεται είναι η ανατροπή, αυτή που έφτιαχνε ένα άλλο μοντέλο, μία άλλη πρόταση για την κοινωνία, όπως η ταινία, με το κείμενό της, υπονοεί. Η ιστορία της μένει ημιτελής και ο θεατής δεν έχει τον τρόπο να ταυτιστεί και να βάλει τα διδάγματά της μέσα στο ψυχικό του σύστημα.

Ο Gerard Butler, σκληρός και όσο πρέπει ευαίσθητος, υποστηρίζει το σκηνοθετικό πνεύμα. Στο πλευρό του ένα επιτελείο αποτελεσματικών ηθοποιών χτίζουν ενδιαφέροντες χαρακτήρες, χωρίς όμως να απογειώνονται γιατί δεν έχουν το έδαφος που θα πατήσουν για να κάνουν την υπέρβασή τους.

ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Κριτική Χρήστος Μήτσης (Αθηνόραμα)

Ο ανερχόμενος Πάμπλο Σράιμπερ είναι ο Ντε Νίρο και ο «χυμαδιό» Τζέραρντ Μπάτλερ ο Πατσίνο αυτού του αστικού μετα-γουέστερν, το οποίο ο Γκούντεκαστ σκηνοθετεί με νευρική κάμερα και μιαν αίσθηση βρόμικου ρεαλισμού. Ως σεναριογράφος, ωστόσο, αποδεικνύεται ανίκανος να ξεφύγει από τα κλισέ μιας εύπεπτης action movie, προβλέψιμης μέχρι τις λεπτομέρειές της από τη μία, δήθεν ανατρεπτικής και παμπόνηρης (με ουρανοκατέβατο plot twist αλά Κάιζερ Σόζε στο φινάλε) από την άλλη… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος (Lifo)

Οπλισμένος με αυτοπεποίθηση και ρευστότητα στην κινηματογράφηση, ο Κρίστιαν Γκούντεκαστ γράφει και σκηνοθετεί ένα τυπικό heist, μια περιπέτεια με επίκεντρο μια μεγάλη, ωρολογιακής ακρίβειας ληστεία, σαν να ήταν παρθενογεννημένη, ενώ στην πραγματικότητα δανείζεται από οτιδήποτε έχει ήδη ειπωθεί στο είδος αυτό… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Χρήστος Μπακατσέλος (flix.gr)

Η «Ληστεία του Αιώνα» σίγουρα δεν θα δυσκολευτεί αρκετά στο να βρει το κοινό της. Αρκεί να μην περιμένετε τίποτα παραπάνω από ακόμη μια ταινία η οποία δεν καταφέρνει να ξεχωρίσει από τις άλλες δεκάδες αστυνομικές ταινίες εκεί έξω… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Γιώργος Νυκταράκης (filmboy.gr)

Το τελικό αποτέλεσμα είναι μια αντρική περιπέτεια (κυριολεκτικά και μεταφορικά με τους γυναικείους ρόλους να δείχνουν τουλάχιστον διακοσμητικοί), η οποία δεν στήνει ένα παιχνίδι γάτας ποντικιού όπως υπόσχεται το θέμα της, αλλά μια κόντρα τεστοστερόνης ανάμεσα στα δύο στρατόπεδα για το ποιος είναι δυνατότερος. Όποιος πάντως δεν ψάχνει πολλά και ζητάει μια περιπέτεια για να περάσει την ώρα του, μάλλον θα μείνει ικανοποιημένος… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Νίκος Παλάτος (freecinemma.gr)

Το σχέδιο που έχει εκπονήσει ο Μέριμαν, ώστε να μπουκάρει αναίμακτα στο φρούριο της Ομοσπονδιακής Τράπεζας, έχει σαν στόχο να αποπροσανατολίσει την αστυνομία (η ιδέα έχει κάτι από το «Hold-Up» με τον Μπελμοντό, από το 1985), κρύβει μια σχετική αληθοφάνεια, ενώ καταφέρνει να κρατά το σασπένς σε ικανοποιητικά επίπεδα. Το τελικό μέρος της εκτέλεσης του σχεδίου, όμως, καταστρέφει σχεδόν τα πάντα, μιας και το «μεγάλο» twist στέκει μόνο ως κούφια μεγαλοστομία, από αυτές που ξαφνιάζουν για λίγα δευτερόλεπτα, πριν αποδειχθεί πυροτέχνημα που μετά την αρχική λάμψη σβήνει επιτόπου… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Τατιάνα Καποδίστρια (tospirto.net)

Καίτοι δεν πρόκειται για κάτι πρωτόφαντο ή εξαιρετικό (σε κάποιους θύμισε την «Ένταση» του Μάικλ Μαν –εμένα όχι), τούτη η πρώτη ταινία του (μέχρι τούδε σεναριογράφου) Γκούντεκαστ έχει ρυθμό, σασπένς, αδρεναλινικές σκηνές δράσης (όπως ένα τεστ-ντράιβ για γερά στομάχια), ικανοποιητικούς χαρακτήρες και θαυμάσιο μοντάζ (Τζόελ Κοξ). Έχει, βέβαια, και κάτι λεπτομέρειες που δύσκολα γίνονται πιστευτές, αλλά αυτό είναι χούι πολλών ταινιών ληστείας. Την παρακολούθησα μονορούφι –και ούτε που κατάλαβα πώς πέρασαν δυόμισι ώρες…  Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Αντώνης Γκούμας (cinepivates.gr)

Εδώ ο Γκούντεγκαστ κρατά κάποιους φυλαγμένους άσσους στα μανίκια του και δίνει μια ωραία σκηνή δράσης στα ακινητοποιημένα από την κίνηση αυτοκίνητα και μια ενδιαφέρουσα ανατροπή για το τέλος που αλλάζει όλα όσα βλέπαμε, κάνοντας το θεατή να θέλει να ξαναδεί την ταινία από την αρχή, με άλλο μάτι, υπό τα νέα δεδομένα. Αυτά τα δυο σημεία και η ερμηνεία του Τζάκσον Τζ. είναι που κρατάμε από την ταινία και την κάνουν να ανέβει πάνω από το σκαλί του μετρίου… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ (blog.athensweekly.gr)

Βέβαια, μόνο ένας Μάικλ Μαν έχει καταφέρει να κινηματογραφήσει την Πόλη των Αγγέλων αριστοτεχνικά και το θέμα να αφορά ληστές, σχέσεις αστυνόμου κλέφτη (Πατσίνο – Ντε Νίρο), αποψίλωση τραπεζών και όλα τα συναφή. Η «Ένταση» του Μαν δεσπόζει πρώτη στο πάνθεον της 7ης Τέχνης για ταινίες του είδους και είναι ακατάρριπτη. Η «Ληστεία του Αιώνα», δεν είναι η Ένταση, αλλά είναι μια έντιμη ταινία που περνάς καλά. Κλέφτες και αστυνόμοι στην εγκληματική όψη του Λος Άντζελες… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Γιάννης Ζουμπουλάκης (Το Βήμα)

Κάτι σαν trashy απάντηση προς την αριστουργηματική «Ενταση» του Μάικλ Μαν, στην οποία ο Τζέραρντ Μπάτλερ υποδύεται τον βίαιο αρχηγό μιας ομάδας αστυνομικών και ο Πάμπλο Σράιμπερ το αντίστοιχό του στους κακοποιούς… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Νίκος Δρίβας (cineramen.gr)

Συνοπτικά το Den Of Thieves είναι μια οκ ταινία, που έχει μεν μερικές εντυπωσιακές σκηνές, πετυχαίνει σε γενικές γραμμές τον στόχο της, η υπερβολικά μεγάλη διάρκεια όμως σε σχέση με αυτά που προσφέρει, της στερούν κάτι καλύτερο… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Κωνσταντίνος Καϊμάκης (monopoli.gr)

Χωρίς φιοριτούρες και τεχνητές εντάσεις, με συνέπεια στην κινηματογράφηση και ικανοποιητική σκιαγράφηση χαρακτήρων, ο Γκούντεκαστ ενορχηστρώνει ένα δυναμικό και δίχως νεκρούς χρόνους θέαμα, συνθέτοντας το βίαιο και υλιστικό πορτρέτο μιας χώρας σε βαθιά κρίση. Το κυνήγι ευφυίας μεταξύ θύτη και θύματος (αναζητήστε να βρείτε ποιος είναι ποιος) καλά κρατεί από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο, ανατρεπτικό, δευτερόλεπτο… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Λήδα Γαλανού (Η Εφημερίδα των Συντακτών)

Μια μακράν υποδεέστερη εκδοχή του «Heat» από τον σεναριογράφο του «London Has Fallen», όπου τόσο το καστ (ο Τζέραρντ Μπάτλερ στα χειρότερά του), όσο και οι σεναριακές ανατροπές και η ίδια η σκηνοθεσία της δράσης μοιάζουν διαρκώς δεύτερης διαλογής… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική Τάσος Ντερτιλής (grandmagazine.gr)

Οι φίλοι των δυναμικών αστυνομικών ιστοριών δεν θα απογοητευθούν καθόλου από αυτή την βίαιη προσθήκη στο σύμπαν των αστυνομικών ταινιών Made In LA, ούτε όμως και τα ντούκια από τα γυμναστήρια που θα χορτάσουν πρωτεϊνούχους δικέφαλους… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

Κριτική moveitmag.gr

Είναι όμως η χαώδης διαφορά δυναμικότητας στην υποκριτική ικανότητα (;) του πρωταγωνιστικού διδύμου, αλλά και η προχειρότητες και οι βιασύνες στο στήσιμο των σκηνών που δεν έχουν δράση, που συνολικά προκαλεί απλά μειδίαμα… Δεν είναι κακό να είσαι μια απλή μπιμουβιά με τα υπέρ και τα κατά της, αρκεί να έχεις επίγνωση των δυνατοτήτων σου… Διαβάστε όλη την κριτική εδώ

 

Η ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ

(DEN OF THIEVES)

Σκηνοθεσία: Christian Gudegast

Σενάριο: Christian Gudegast, Paul Scheuring

Φωτογραφία: Terry Stacey

Μοντάζ: Joel Cox

Μουσική: Cliff Martinez

Παραγωγοί: Gerard Butler, Mark Canton, Christian Gudegast, Ryan Kavanaugh, Alan Siegel, Tucker Tooley

Παίζουν: Gerard Butler (Νικ), Jordan Bridges (Λόμπιν Μπομπ), Pablo Schreiber (Μέριμεν), Evan Jones (Μπόσκο), Dawn Olivieri (Ντέμπι), O’Shea Jackson Jr. (Ντόνι), 50 Cent (Λέβι), Cooper Andrews (Μακ), Sonya Balmores (Μάλια), Eric Braeden (Ζίγκι)

Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ

Έτος παραγωγής: 2018

Γλώσσα: αγγλικά

Διάρκεια: 140΄

Είδος: δράση, περιπέτεια, έγκλημα

Ημερομηνία εξόδου: 18/1/2018

Εταιρεία διανομής: Odeon.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz