Κριτική κινηματογράφου & Θεάτρου

Πρόσφατα

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
  • THE GREAT LILIAN HALL
  • Home
  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • Archives
    • Σεμινάρια
    • Βίντεο
    • Νέα
  • About
  • Επικοινωνία
  • Follow
    • Facebook
    • Twitter
    • Youtube
    • RSS Feed

ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ

Νοέ 19, 2017 Κινηματογράφος 0


ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ

του Γιάννη Ιωαννίδη

Στις 16/11/2017 στις κινηματογραφικές αίθουσες. Μετά την ανάγνωση αυτής της κριτικής μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές των άλλων κριτικών κινηματογράφου που παρατίθενται μετά από αυτό το κείμενο.

ΣΥΝΟΨΗ

Ένα μικρό παιδί, με μία χειροβομβίδα στο χέρι αναγκάζει τους γονείς του να τα βρουν, να νιώσουν ευτυχισμένοι και να μη διαλυθεί η οικογένεια. Μία ευτυχία που δύσκολα έρχεται, είναι βεβιασμένη και ασφυκτική.




Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ

Ένα μικρό παιδί με μία χειροβομβίδα στα χέρια σκηνοθετεί τη σχέση των γονιών του από την αρχή. Η διεκδίκηση ενός «ιδανικού» κόσμου, μέσα από τη σκληρή αθωότητα ενός παιδιού.Στην πρώτη του μεγάλου μήκους ταινία ο Δημήτρης Μπίτος, που έχει θεατρικό παρελθόν, αποδεικνύει ότι με μια low budget παραγωγή μπορεί να μιλήσει σημαντικά. Η μικρή Λεμονιά που ζει με τους γονείς της στη Δραπετσώνα περνάει άσχημα εξαιτίας των συχνών καβγάδων και της σχέσηςτους που διαλύεται.

Αντιμετωπίζει προβλήματα στο σχολείο και βυθίζεται στη μελαγχολία. Όταν παραδόξως βρεθεί στα χέρια της μια χειροβομβίδα, αποφασίζει να εκβιάσει τους γονείς του να παίξουν ένα «παιχνίδι ευτυχίας», που στηρίζεται σε όλα τα στερεότυπα: έτσι υποχρεώνει την μητέρα της να φορέσει το πιο όμορφο φόρεμά της και τον πατέρα της γονατιστό να της προσφέρει λουλούδια, τους εξαναγκάζει να γελάνε και να χαίρονται, ενώ οι ίδιοι εμφανώς ασφυκτιούν, και τελικά να τους εγκλωβίσει σε μια placebo κατάσταση που οι ίδιοι όμως δεν μπορούν να βιώσουν πραγματικά, όσο και αν προσπαθούν.

Η ιδέα του Μπίτου να ανατρέψει ριζοσπαστικά την κατάσταση της ευτυχίας που πλέον μοιάζει με ένα φρικτό μαρτύριο, είναι πολύ ενδιαφέρουσα και μάλιστα το γεγονός ότι το κάνει μέσα από τα μάτια ενός παιδιού δημιουργεί συγκρούσεις στο θυμικό του θεατή. Αν και δεν αποφεύγει τις επαναλήψεις και ανοίγει τον χρόνο της ταινίας περισσότερο από όσο θα έπρεπε, γεγονός που από ένα σημείο και μετά φαίνεται να τον οδηγεί σε μια στασιμότητα, ο Μπίτος επενδύει περισσότερο στο ανθρώπινο δυναμικό του και καθοδηγεί τους ηθοποιούς του σε ερμηνείες εσωτερικής έντασης.

Σίγουρα θα μπορούσε να διορθώσει αρκετά και δη το βεβιασμένο φινάλε του, όμως με την πρώτη του ταινία δίνει πολύ καλά δείγματα γραφής και κυρίως εισαγάγει μία ανατρεπτική θεώρηση της έννοιας της ευτυχίας.

ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Κριτική Χρήστος Μήτσης (Αθηνόραμα)

Οι τσακωμοί του ζευγαριού διαθέτουν ρεαλισμό, οι αντιδράσεις του κοριτσιού διατηρούνται σε ήπιους τόνους, όταν όμως η κάμερα επιστρέφει μόνιμα στο τώρα, η ταινία έχει ήδη τελειώσει. Διότι αυτό που ακολουθεί για μισή και πλέον ώρα είναι μια άνευρη, φτωχή σε ιδέες πλοκή, σεναριακά καθηλωμένη στο ίδιο αδιέξοδο μοτίβο… Περισσότερα

Κριτική Τάσος Χατζηευφραιμίδης (flix.gr)

Οι τρεις πρωταγωνιστές (Δανάη Ανδρουλάκη, Γιώργος Βαλαής, Ειρήνη Δράκου) καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες να δώσουν μια ολοκληρωμένη υπόσταση στους χαρακτήρες που έχουν κληθεί να υποδυθούν, περιορίζονται ωστόσο από τους τετριμμένους διαλόγους και τη γενικότερη αίσθηση αμηχανίας που αποπνέει η ταινία, η οποία ως πρωτόλειο ενός νέου και αναμφίβολα φιλόδοξου δημιουργού πάσχει από όλες τις παιδικές ασθένειες που ένα σκηνοθετικό ντεμπούτο συνεπάγεται, αφήνει όμως υποσχέσεις για κάτι καλύτερο στο μέλλον, αν καταφέρει ο δημιουργός να διοχετεύσει τις ικανότητές του σε ένα πιο συγκροτημένο όραμα… Περισσότερα

Κριτική Εύη Αβδελίδου (moveitmag.gr)

Εδώ, πέρα από ένα σπαρακτικό πορτρέτο ενός παιδιού, που ζωγραφίζει το οπλισμένο χέρι της ταλαντούχας-το λιγότερο, Δανάης Ανδρουλάκη, με υπερβατικές προεκτάσεις, υπάρχει και πολιτικός σχολιασμός. Το τελευταίο απορρέει ακριβώς από την επιλογή του “όπλου” στα χέρια του παιδιού, συνδυασμένο με την πιθανότητα του οραματισμού ενός κόσμου διαφορετικού… Περισσότερα

Κριτική Άγγελος Πολύδωρος (aggelospolidoros.blogspot.gr)

Η ιδέα του σεναρίου, δεν είναι κακή. Τραβηγμένη από τα μαλλιά και άνευρη είναι η εξέλιξή του. Όπως άνευρες είναι και οι ερμηνείες, ενώ η πολύ καλή και ατμοσφαιρική φωτογραφία του Σταμάτη Γιαννούλη, δυστυχώς δε σώζει την ταινία. Κρίμα… Περισσότερα

Κριτική Στράτος Κερσανίδης (kersanidis.wordpress.com)

Έτσι ένα βράδυ και ενώ μαίνεται ένας από τους συνηθισμένους καυγάδες, η μικρή Λεμονιά εμφανίζεται μπροστά στους γονείς της κρατώντας τη χειροβομβίδα στο χέρι! Από τη στιγμή εκείνη και υπό την απειλή της χειροβομβίδας, αρχίζει να σκηνοθετεί τη σχέση των γονιών της φτιάχνοντάς την όπως εκείνη θέλει… Περισσότερα

Κριτική Τατιάνα Καποδίστρια (tospirto.net)

Πιθανόν ο Μπίτος και ο συν-σεναριογράφος του να ήθελαν να προσδώσουν μια ποιητικο-παραβολική διάσταση πανανθρώπινου ηθικοπλαστικού μύθου σε αυτή την οικογενειακή δυνητική τραγωδία. Ούτε καν… Κοινότοπες μεγαλοστομίες, κουραστική επανάληψη φράσεων («Έτσι δεν είναι, μαμά;», «Έτσι δεν είναι, μπαμπά;», ή το πολύ αμήχανο «Θέλεις να φύγεις με το παιδί –μωρή/ γαμημένη/ πες μου;» σε μια στιγμή έντασης των δυο γονιών) και πολύυυυυ αργός ρυθμός στους σα-να-πούμε διαλόγους ρίχνουν, δυστυχώς, το επίπεδο της ταινίας… Περισσότερα

ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μπίτος

Σενάριο: Δημήτρης Μπίτος, Παναγιώτης Ευαγγελίδης

Φωτογραφία: Σταμάτης Γιαννούλης

Μοντάζ: Γιώργος Πατεράκης

Παραγωγοί: Γιώργος Λυκιαρδόπουλος, Μαριλία Σταυρίδου

Παίζουν: Δανάη Ανδρουλάκη (Λεμονιά), Γιώργος Βαλές (Άλκης), Ειρήνη Δράκου (Μάχη), Αντώνης Χίλερ, Άγγελος Δημητριάδης, Ρυνιώ Κυριαζή, Ελένη Ζαραφίδου

Χώρα παραγωγής: Ελλάδα

Έτος παραγωγής: 2015

Γλώσσα: ελληνικά

Διάρκεια: 90΄

Είδος: δράμα

Ημερομηνία εξόδου: 16/11/2017

Εταιρεία διανομής: Asipka.

Περισσότερες πληροφορίες για τους συντελεστές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά: διαβάστε εδώ.

Για να βρείτε που παίζεται η ταινία πηγαίνετε εδώ.


  • Κριτικές ταινιών
  • tweet
Σχετικά άρθρα
  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ...

    Ιούν 14, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ...

    Ιούν 08, 2025 0

Στην ίδια κατηγορία
  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • VERMIGLIO
    VERMIGLIO

    Ιούν 07, 2025 0

  • ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ
    ΣΤΑΥΡΟΣ ΨΥΛΛΑΚΗΣ

    Ιούν 05, 2025 0

  • ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ
    ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΨΥΧΗ

    Ιούν 04, 2025 0


0 0 ψήφοι
Αξιολόγηση άρθρου
Subscribe
Login
Notify of
guest
guest
0 Σχολιάστε
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια

Αναζήτηση

 

Βιντεοσκόπηση γάμου

FILMETRON cinematography
Βιντεοσκόπηση γάμου υψηλής αισθητικής. Απολαύστε μοναδικά βίντεο.

  • Δημοφιλή
  • Τελευταία
  • Tag
  • WONDER WOMAN
    WONDER WOMAN

    Ιούν 09, 2017 138

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
    ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

    Οκτ 12, 2014 2

  • ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ
    ΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ

    Μαρ 22, 2014 2

  • ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
    ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ

    Νοέ 13, 2014 2

  • ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Νοέ 09, 2014 2

  • ISTABUL FILM FESTIVAL
    ISTABUL FILM FESTIVAL

    Μαρ 08, 2014 2

  • ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!
    ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ, ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!

    Ιούν 15, 2025 0

  • ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

    Ιούν 14, 2025 0

  • 170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ
    170 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ

    Ιούν 12, 2025 0

  • Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ
    Ο ΜΟΪΚΑΝΟΣ

    Ιούν 11, 2025 0

  • THE GREAT LILIAN HALL
    THE GREAT LILIAN HALL

    Ιούν 09, 2025 0

  • ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
    ΒΕΡΜΙΛΙΟ: Η ΝΥΦΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ

    Ιούν 08, 2025 0

Movie review Performance Art Video channel Αναφορές Βιογραφίες Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Θεσσαλονίκης Δομική ανάλυση Επικαιρότητα Ηθοποιοί Θεατρικές παραστάσεις Θεατρικοί συγγραφείς Θεωρία κινηματογράφου Ιστορία κινηματογράφου Κινηματογραφικά βιβλία Κινηματογραφικά νέα Κινηματογραφικές λέσχες Κινηματογραφική Λέσχη Solaris Κινηματογραφική Λέσχη Θεσσαλονίκης Κινηματογραφιστές Κριτικές θεάτρου Κριτικές ταινιών Κριτικές ταινιών. Κριτικός κινηματογράφου Με τους οφθαλμούς του Τειρεσία Σεμινάρια κινηματογράφου Fabula Σεμινάρια τρίτων Σκηνοθέτες Συνεντεύξεις Συνεντεύξεις θεάτρου Συνεντεύξεις θεάτρου Φεστιβάλ Δράμας Φεστιβάλ Δράμας 2021 Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ κινηματογράφου Φεστιβάλ Λάρισας Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2021
  • helloI like your writing very so much proportion we keep up a correspondence extra approximately you...

    4 μήνες ago

  • Otomasyon firması arayan sizler için en kaliteli otomasyon firması olan plchizmetleri.com.tr yi öner...

    5 μήνες ago

  • Thanks very much for sharing this. Your attention to detail is great and its wonderful to know that ...

    7 μήνες ago

  • Your blog is a breath of fresh air in the often stagnant world of online content. Your thoughtful an...

    8 μήνες ago

  • Προσθεστε τον Μαρκ Ραφαλο στους ηθοποιους, εκ παραδρομής δεν υπάρχει το όνομά του .....

    1 έτος ago

  • Τι να σχολιάσει κάποιος γι αυτό το σκουπίδι; Θεέ μου η αμερικανιά και η έλειψη τέχνης σπάει ρεκόρ. Ο...

    2 έτη ago

Sotos ζωγράφος αειπράγμων

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)

 

Youtube

Επικοινωνήστε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ

Email: info@filmandtheater.gr

Τηλ: (+30) 6974123481

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη

 

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

Sitemap

  • Αρχική
  • Κινηματογράφος
  • Κριτικές ταινιών
  • Θέατρο
  • Βιβλία
  • About
  • Επικοινωνία

Κατηγορίες

  • Uncategorized (1)
  • Βιβλία (23)
  • Βίντεο (19)
  • Θέατρο (332)
  • Κινηματογράφος (1.402)
  • Νέα (95)
  • Σεμινάρια (30)

Εγγραφή Newsletter

Κινηματογράφος και θέατρο.

Κριτικές ταινιών, συνεντεύξεις, άρθρα και νέα σχετικά με τον κινηματογράφο και το θέατρο.

Copyright 2021 Filmandtheater / All rights reserved
wpDiscuz